Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Пилинський, М. Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2021/16
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2021р. Вип. 16
Зміст:
Коваленко, В. М. Зв’язність тексту та мовні засоби її вираження (на матеріалі німецької мови) / В. М. Коваленко, В. Д. Порошина. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Махачашвілі, Р. К. Модус Barbara: логіко-феноменологічний експеримент експлікації мови Emoji / Р. К. Махачашвілі, А. О. Бахтіна. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Мізін, К. І. Німецькі емоційні поняття безпеки, захищеності та затишку на тлі лінгвокультурної опозиції ordnung 'порядок' – chaos 'хаос' / К. І. Мізін, О. С. Колесник. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Khvostenko, Y. Emotives of surprise in modern english poetry / Y. Khvostenko, I. Redka. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Shabelnyk, K. Structural features of modern english commencement speeches / K. Shabelnyk, Y. Torhovets. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Sivaieva, O. Semantic prosody of the lemma Vaccine in the media texts / O. Sivaieva. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Stepanenko, K. Speech acts in public figures’ tweets on environmental issues / K. Stepanenko, Y. Karpenko. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsapro, G. Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis / G. Tsapro, A. Semeniuk. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, І. І. "Найглибші глибини людського буття": екзистенційні мотиви в романі Кормака Маккарті "Дорога" / І. І. Качур. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Остропальченко, Ю. В. "The Era of the Strong but Feminine Woman": інтертекст у п’єсі "The Ssters Rosensweig" В. Вассерштайн / Ю. В. Остропальченко. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилинський, М. Я. Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко. - С.74-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Пилинський, М. Я.
    Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) [Текст] / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 74-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
читацькі стратегії -- семилогія -- комунікування -- виховний потенціал -- мотивація -- Джоан К. Роулінг -- «Гаррі Поттер» -- мультикультуралізм
Анотація: У статті досліджується кореляція читацьких стратегій та особливостей академічного дискурсу. Особливий акцент зроблено на виховному потенціалі навчання англійської мови з використанням текстових матеріалів із семикнижжя Джоан К. Роулінг «Гаррі Поттер». Пропонуються шляхи забезпечення комунікативного фокусу навчання крізь призму потенційної читацької рецепції. Викладацьке комунікування в результаті ретельного прочитання семилогії під авторством Джоан К. Роулінг набуває ефективності завдяки наповненості романів сучасними лексичними та фразеологічними засобами. Тексти про Гоґвортські чари і магію є взірцевими серед творів сучасної англійської літературної мови, адже містять в собі широкий спектр тематичного матеріалу повчального характеру, що значною мірою сприяє як викладанню, так і виконанню основних видів активності, таких як читання, говоріння, письмо, а також до критичного мислення, аналізу тексту та формування моральних цінностей. В дослідженні згадується про мультикультуралізм з метою допомогти студентам опанувати поняття, а також усвідомити, що кожна одиниця культурного розмаїття має право та свободу на існування й поважне ставлення до неї. Автори доводять, що матеріал поттеріани багатий повчальністю і містить такі теми, як вплив фольклору на сучасну культуру, мультикультурні вияви, питання свободи та рабства, виховання «проблемних дітей» або взаємодія з небіологічними батьками тощо. Пропонуються конкретні методики та стратегії, що є найбільш доречними для опрацювання запропонованих вище тем. Такими можуть бути аналіз тексту, порівняння та зіставлення книжного й сучасного, критичне мислення. Вбачається, що дієвим комунікуванням є діалог і групова дискусія, кількість усного та писемного мовлення яких має бути збалансована із якістю.
Дод.точки доступу:
Бабушко, О. А.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)