Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сергєєнкова, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
74.480я73/Я 11-066188
   378.09(075.8)
   Я 11


   
    Я - студент : навчальний посібник / В. О. Огнев’юк [та ін.] ; редактор В. О. Огнев’юк ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2-е видання доопрацьоване. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 221 с., [2] с. - ISBN 978-966-7548-84-1 : 45.00 грн., 40.00 грн.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Управління--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- свідомість
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Жильцов, Олексій Борисович
Караман, Станіслав Олександрович
Левітас, Фелікс Львович
Клименко, Нінель Павлівна
Мовчун, Антонина Іванівна
Безпалько, Ольга Володимирівна
Леонтьєва, О. В.
Мартиненко, Світлана Миколаївна
Линьов, Костянтин Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Редько, Сергій Іванович
Линьова, Ірина Олексіївна
Сергєєнкова, О. П.
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 91
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (20),
Фаховий коледж «Універсум» (31),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (19),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (20)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (20),
Фаховий коледж «Універсум» (31),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (19),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (20)

Знайти схожі

2.
37.13
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Киїівський університет імені Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 20. - 2013. - 111 с. - 1-21. - 39.60 грн., 37.00 грн.
    Зміст:
Ворожбіт, В. В. Внесок Я. Ряппо у розвиток мережі закладів професійної освіти / В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва. - С .5-8
Сіданіч, І. Л. Духовно-моральне виховання дітей у вітчизняній школі в контексті суспільно-політичного життя країни (друга половина ХХ ст.) / І. Л. Сіданіч. - С .8-13
Таранник, А. О. Проблеми розвитку системи державного управління вищою освітою у світлі рішень педагогічних з'їздів (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / А. О. Таранник. - С .13-16
Анісімова, А. О. Перша іноземна мова як джерело міжмовного трансферу у навчанні другої іноземної мови / А. О. Анісімова. - С .17-19
Безелюк, О. В. Педагогічні умови як складова системи поліхудожнього виховання старших підлітків / О. В. Безелюк. - С .19-23
Васильєва, С. А. Психологічні засади виховання шанобливості у старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі / С. А. Васильєва. - С .23-27
Зєня, Л. Я. Експериментальна перевірка ефективності інтегрованого курсу "Навчання іноземних мов у професійній школі" для методичної підготовки майбутніх учителів / Л. Я. Зєня. - С .27-31
Хомишак, О. Б. Підготовка студентів-філологів до співпраці з батьками в умовах освітнього закладу / О. Б. Хомишак. - С .31-35
Базиль, Л. О. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен / Л. О. Базиль. - С .35-42
Бобрицька, В. І. Професійна мобільність: контекст болонських реформ / В. І. Бобрицька
Горяна, Л. Г. Формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров'язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти / Л. Г. Горяна. - С .45-48
Носенко, Тетяна Іванівна. Web 2.0 - спільний віртуальний простір викладача і студентів / Т. І. Носенко, А. Г. Панченко, С. М. Співак. - С .48-53
Образцова, О. М. Проектно-конструктурська діяльність як засіб формування творчих здібностей молодших школярів / О. М. Образцова. - С .53-57
Комар, І. М. Соціальна підтримка дітей із функціональними обмеженнями у Великій Британії (ХІV-XIX ст.) / І. М. Комар. - С .58-62
Циганаш, А. В. Теоретико-методологічні основи формування академічної мобільності студентів ВНЗ / А. В. Циганаш. - С .63-67
Кочерга, А. В. Динаміка зміни діяльності психофізіологічних механізмів чутливості людини / А. В. Кочерга. - С .68-73
Побірченко, Н. А. Теорія і практика дослідження професійного спілкування вчителя в освітологічному просторі / Н. А. Побірченко. - С .73-77
Сергєєнкова, О. П. Особистісна мобільність як психологічна детермінанта професійної успішності майбутнього фахівця / О. П. Сергєєнкова. - С .78-80
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів / О. А. Столярчук. - С .81-86
Форноляк, І. В. Розвивально-дослідницька пропедевтика профільного навчання / І. В. Форноляк. - С .87-90
Шмаргун, М. В. Психолого-педагогічна реабілітація: методологічні та методичні принципи / М. В. Шмаргун. - С .91-95
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна освіта--Психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
74.0я43
П 24


    Сергєєнкова, О. П.
    Особистісна мобільність як психологічна детермінанта професійної успішності майбутнього фахівця [Текст] / О. П. Сергєєнкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія : зб. наук. праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 78-80
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Психологія--Педагогічна

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- особистісна мобільність
Анотація: Розглянуто основні теоретико-практичні положення щодо проблеми розвитку особистісної мобільності як базової риси сучасного конкурентоспроможного фахівця. Наведено тлумачення поняття «особистісна мобільність» - внутрішній потенціал особистості, що забезпечує майбутньому фахівцеві можливість саморозвиватися, здобувати нові знання - ефективно спілкуватися з іншими людьми.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПЕРЕГЛЯД або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 2 (14). - 2010. - 99 с. - 31.00 грн., 31.65 грн.
    Зміст:
Мушка, О. Діяльність Наркомосу УСРР щодо українізації шкільної освіти у 1919 — поч. 30-х рр. ХХ ст. / О. Мушка. - С .4-9
Полякова, О. Історичні аспекти становлення поняття "толерантність" / О. Полякова, О. Знобей. - С .10-13
Головчук, С. Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині / С. Головчук, Ващенка. - С .14-16
Глоба, Т. Методи виховання моральних цінностей у сучасній французькій школі / Т. Глоба. - С .17-22
Мукан, Н. Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії / Н. Мукан, Ю. Закаулова. - С .22-26
Дружененко, Т. Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови / Т. Дружененко. - С .27-30
Сніжко, М. Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки / М. Сніжко. - С .31-37
Удовиченко, Л. Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі / Л. Удовиченко. - С .38-42
Ясак, Т. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Ясак. - С .43-47
Бобрицька, В. Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури / В. Бобрицька. - С .48-52
Калашнікова, С. Професійна підготовка бізнес-лідерів як фактор розвитку сучасних організацій / С. Калашнікова. - С .53-60
Козачук, А. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики / А. Козачук. - С .61-63
Терентьєва, Н. Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму / Н. Терентьєва. - С .64-67
Маруненко, І. Нейроанатомічна і функціональна організація центральних механізмів емоцій / І. Маруненко ; І. Мураненко. - С .68-76
Подшивайлова, Л. Методологічні переваги використання аксіоматичного підходу в психологічних дослідженнях особистості / Л. Подшивайлова, М. Гончаренко. - С .76-80
Коханова, О. Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця / О. Коханова. - С .81-85
Сергєєнкова, О. Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів / О. Сергєєнкова. - С .86-89
Столярчук, О. Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів / О. Столярчук. - С .90-94
Чала, О. Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку / О. Чала. - С .95-98
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
світова література -- аксіоматичний підхід -- деструктивна конфліктність
Анотація: Обгрунтовано теоретичні засади етнолінгвістичного аналізу тексту як одного з прийомів вивчення національно-культурного мовного компонента. За глибоким переконанням автора, елементи етнолінгвоаналізу повинні носити систематичний характер на уроках української мови, оскільки забезпечують високий рівень етномовної та етнокультурної компетенції школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
37.0
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 3 / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - 344 с. - (Педагогіка) (Психологія). - ISSN 2078-1687. - 30.00 грн.
    Зміст:
Артемчук, Л. М. Проектування стандартизованого тесту / Л. М. Артемчук. - С .7-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тест, матриця тесту, таксономія
Асоянц, П. Г. Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа / П. Г. Асоянц, Є. О. Плотніков. - С .16-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: таксономія, мультимедійні засоби, оцінювання
Бесклінська, О. П. Застосування мобільних телекомунікаційних пристроїв у викладанні математики / О. П. Бесклінська. - С .27-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, мобільний телефон, мультимедійні технології
Биконя, О. П. Електронний кейс з ділової англійської мови у самостійній позааудиторній роботі студентів : Електронний кейс / О. П. Биконя. - С .38-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна позааудиторна робота, ділова англійська мова, електронний кейс
Бігич, О. Б. Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мов / О. Б. Бігич. - С .49-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студенти, іноземні мови, електронні засоби навчання
Бірецька, Л. С. Поняття англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів / Л. С. Бірецька. - С .58-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, термінологічна лексика, професійно-орієнтоване читання
Бобришева, Н. М. Формування полікультурної компетентності курсантів вищих морських начальних закладів засобами інформаційних технологій / Н. М. Бобришева. - С .67-75. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: полікультурна компетентність , інтернет-ресурси, автентичні матеріали
Бойченко, О. А. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу / О. А. Бойченко. - С .76-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, телекомунікаційні технології
Данилюк, С. С. Інтернет-технології у професійній освіті майбутніх філологів / С. С. Данилюк. - С .84-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комп'ютерні технології, едукаційний процес, інтернет
Карташова, Л. А. Використання інтернет-ресурсів у вищій школі / Л. А. Карташова. - С .95-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, інтернет-ресурс, веб-ресурси
Коваль, Т. І. Виклики інформаційного суспільства сучасній освіті / Т. І. Коваль. - С .103-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційне суспільство, інформаційні технології, загрози інформаційного суспільства
Коробейнікова, Т. І. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови / Т. І. Коробейнікова. - С .122-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалог, діалогічне мовлення, мультимедійні засоби навчання
Кочубей, Н. П. Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення / Н. П. Кочубей. - С .134-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: засоби навчання, інтерактивні методи навчання, класифікація
Липська, Л. В. Поняття готовності майбутніх правознавців до використання інформаційних технологій у професійній діяльності / Л. В. Липська. - С .144-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка, інформаційні технології, комп'ютер
Ліпінська, А. В. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців / А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська. - С .151-162. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: документознавство, інформаційна діяльність, мережові технології
Лямзіна, Н. К. Веб-квест як засіб навчання майбутніх економістів публічного виступу / Н. К. Лямзіна. - С .163-172
Кл.слова: веб-квест, майбутні економісти, англійське мовлення
Майєр, Н. В. Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи / Н. В. Майєр. - С .173-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційні технології, електронний кейс, документознавство
Мосьпан, Н. В. Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів / Н. В. Мосьпан. - С .184-195. - Библиогр. в конце ст.
Подосиннікова, Г. І. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов / Г. І. Подосиннікова. - С .196-208. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання іноземних мов, інтерактивне навчання, інтерактивні технології
Поляничко, З. О. Віртуальні школи в країнах Європи / З. О. Поляничко. - С .209-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: віртуальні школи, он-лайн навчання, он-лайн середовище
Пушкар, О. О. Технології дистанційного навчання в процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в майбутніх учителів історії / О. О. Пушкар. - С .221-228. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, кейс-технології, інформаційне середовище Moodle
Синекоп, О. С. Вікі-технологія у навчанні студентів технічних спеціальностей іноземної мови / О. С. Синекоп. - С .229-237. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вікі-технологія, писемне мовлення, немовні вищі навчальні заклади
Сташко, О. В. Професійно спрямоване навчання іспанської мови майбутніх менеджерів / О. В. Сташко. - С .238-251. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, майбутні менеджери, немовні вищі навчальні заклади
Стрілець, О. В. Дистанційна платформа Мoodle у навчанні англійської мови за проектною методикою / О. В. Стрілець. - С .252-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна методика, дистанційний курс, дистанційна платформа Мoodle
Трякіна, О. О. Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи / О. О. Трякіна. - С .264-271
Кл.слова: професійне навчання, методи, моделі
Ушакова, Н. І. Концепція мовної підготовки іноземців у вищих навчальних закладах України / Н. І. Ушакова. - С .272-285. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземні студенти, мовна підготовка, освітня парадигма
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Критерії відбору навчального матеріалу для створення англомовної мультимедійної презентації в контексті теми Евро-2012 / А. Ю. Чуфарлічева. - С .286-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: автентичний текст, мультимедійна презентація, типи текстів
Щербина, Олександр Андрійович. Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції / О. А. Щербина. - С .304-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сертифікат С2і, компетентнісний підхід, вища освіта Франції
Сергєєнкова, О. П. Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді / О. П. Сергєєнкова. - С .314-324. - Библиогр. в конце ст.
Шмаргун, В. М. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей дітей / В. М. Шмаргун. - С .325-338. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтелект, IQ, когнітивні стилі
Автори номера . - С .339-341
Кл.слова: Автори номера
Пам’ятка авторові . - С .342-343
Кл.слова: тематика, обсяг статті, рецензії
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка

   Психологія


Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Сергєєнкова, О. П.
    Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді [Текст] / О. П. Сергєєнкова // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 3. - С. 314-324
ДРНТІ

Рубрики: Вікова психологія--особистість

Кл.слова (ненормовані):
вимір -- компетентність -- орієнтири
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.
   159.9(075.8)
   П 24


   
    Педагогічна психологія : навчальний посібник / О. П. Сергєєнкова [та ін.] ; Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 167 с. - ISBN 978-611-01-0269-8 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогічна психологія -- психологічні особливості -- учіння -- научіння -- навчальна діяльність -- навчальні дії -- психологія засвоєння -- психологія розуміння -- виховання особистості -- самовиховання -- перевиховання -- педагогічна освіта -- педагогічна діяльність -- педагогічні здібності -- педагогічна майстерність -- психологія особистості вчителя
Анотація: Навчальний посібник розкриває зміст основних питань педагогічної психології.
Дод.точки доступу:
Сергєєнкова, О. П.
Столярчук, О. А.
Коханова, О. П.
Пасєка, О. В.
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 10
Фаховий коледж «Універсум» (10)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (10)

Знайти схожі

8.
378.09(075.8)
Я 11


   
    Я – студент : навчальний посібник / В. О. Огнев’юк [та ін.]. ; редактор В. О. Огнев’юк ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010. - 224 с. : фот. цв. - ISBN 978-966-7548-71-1 : 25.00 грн., 40.00 грн., 45.00 грн., 60.00 грн., 20.00 грн., 25.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
кредитно-модульна система -- организація навчання -- інформаційне середовище -- саморозвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Жильцов, Олексій Борисович
Караман, Станіслав Олександрович
Левітас, Фелікс Львович
Клименко, Нінель Павлівна
Мовчун, Антонина Іванівна
Безпалько, Ольга Володимирівна
Леонтьєва, О. В.
Мартиненко, Світлана Миколаївна
Линьов, Костянтин Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Редько, Сергій Іванович
Линьова, Ірина Олексіївна
Сергєєнкова, О. П.
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 33
Фаховий коледж «Універсум» (19),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (12),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (19),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (12),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

9.
378.09(075.8)
Я 11


   
    Я - студент : навчальний посібник / В. О. Огнев’юк [та ін.] ; загальна редакція В. О. Огнев’юка ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - 3-є видання зі змінами. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013 . - 248 с. : фот. кольорові. - ISBN 978-966-7548-84-1 : 45.00 грн., 65.00 грн., 40.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вступ до фаху--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
мій університет -- кредитно-модульна система -- организація навчання -- інформаційне середовище -- саморозвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Жильцов, Олексій Борисович
Караман, Станіслав Олександрович
Левітас, Фелікс Львович
Клименко, Нінель Павлівна
Мовчун, Антонина Іванівна
Безпалько, Ольга Володимирівна
Леонтьєва, О. В.
Мартиненко, Світлана Миколаївна
Линьов, Костянтин Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Редько, Сергій Іванович
Линьова, Ірина Олексіївна
Сергєєнкова, О. П.
Огнев’юк, Віктор Олександрович \загальна редакція.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 34
Фаховий коледж «Універсум» (15),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (15),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

10.
74.0я431
П 24


    Сергєєнкова, О.
    Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів [Текст] / О. Сергєєнкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 86-89
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Психологія--Підготовка майбутніх учителів

Кл.слова (ненормовані):
інноваціна готовність -- інноваційна діяльність -- системний -- рефлексивно-діяльнісний -- індивідуально-творчий
Анотація: У статті запропоновано наукове тлумачення поняття інноваційної готовності майбутнього вчителя. Схарактеризовано зміст можливих бар’єрів інноваційної діяльності, запропоновано шляхи формування інноваційної готовності у професійному навчанні.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

11.
378.09(075.8)
Я 11


   
    Я – студент : навчальний посібник / В. О. Огнев’юк [та ін.]. ; редактор В. О. Огнев’юк ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - 3-е видання зі змінами. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013. - 245 с. - ISBN 978-966-7548-84-1 : 45.00 грн., 45.00 грн.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Управління--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- свідомість -- шляхи розвитку університету -- інформаційне середовище -- студенти -- кредитно-модульна система -- просвітницька діяльність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Жильцов, Олексій Борисович
Караман, Станіслав Олександрович
Левітас, Фелікс Львович
Клименко, Нінель Павлівна
Мовчун, Антонина Іванівна
Безпалько, Ольга Володимирівна
Леонтьєва, О. В.
Мартиненко, Світлана Миколаївна
Линьов, Костянтин Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Редько, Сергій Іванович
Линьова, Ірина Олексіївна
Сергєєнкова, О. П.
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

12.
378.09(075.8)
Я 11


   
    Я - студент : навчальний посібник / В. О. Огнев’юк [та ін.]. ; редактор В. О. Огнев’юк ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2010. - 221 с., [2] с. - ISBN 978-966-7548-84-1 : 50.00 грн.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Управління--Україна--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- свідомість
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович
Жильцов, Олексій Борисович
Караман, Станіслав Олександрович
Левітас, Фелікс Львович
Клименко, Нінель Павлівна
Мовчун, Антонина Іванівна
Безпалько, Ольга Володимирівна
Леонтьєва, О. В.
Мартиненко, Світлана Миколаївна
Линьов, Костянтин Олександрович
Хоружа, Людмила Леонідівна
Редько, Сергій Іванович
Линьова, Ірина Олексіївна
Сергєєнкова, О. П.
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 12
Фаховий коледж «Універсум» (12)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (12)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)