Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Popova, S.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2021/17
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2021р. Вип. 17
Зміст:
Бойко, М. І. Мовна ситуація в закладах середньої освіти Донеччини (за результатами соціолінгвістичного дослідження) / М. І. Бойко. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойко, О. В. Сучасна англомовна реклама зубної пасти: риторичний аспект / О. В. Бойко. - С.15-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Видайчук, К. В. Маніпулятивні тактики в заголовках сучасних українських інтернет-видань / К. В. Видайчук, Т. Л. Видайчук. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Заботнова, М. В. Інтернет-меми як засіб реалізації стратегічної комунікації / М. В. Заботнова. - С.30-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Зайченко, О. В. Wie Feuer und Wasser: відмінності і подібності образних порівнянь в німецькій і українській мовах / О. В. Зайченко. - С.39-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Kulish, A. Speech personality: communicative aspect (the analysis of speech acts by sheldon lee cooper in "the big bang theory” tv series) / A. Kulish. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Ладоня, К. Ю. Оказіоналізми в українськомовній сегменті соцмережі Facebook як засіб негативної оцінки / К. Ю. Ладоня. - С.52-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрипкару, Д. В. Семантичний вимір дискурсивного простору (на матеріалі англомовного телесеріалу "Як уникнути покарання за вбивство") / Д. В. Скрипкару, О. С. Колесник. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Тугай, О. М. Модальність волевиявлення складного речення у синхронії / О. М. Тугай. - С.65-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Gaidash, А. "Sprightly at eighty-two": growing old in amy herzog’s plays / А. Gaidash, Y. Ivanova. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Popova, S. Dystopian vision of 2052 in henley’s "signature" / S. Popova, V. Bilokon. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Popova, S.
    Dystopian vision of 2052 in henley’s "signature" [Текст] = Жанрові особливості дистопії в драмі: 2052 рік очима Бет Хенлі / S. Popova, V. Bilokon // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 17. - С. 86-91. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
дистопія -- драма -- підпис -- Бет Хенлі -- наукова фантастика
Анотація: Подібно до творів сучасної масової літератури сучасна драма не стоїть осторонь від репрезентації дистопічних альтернативних світів. Науково-фантастичні та антиутопічні постановки набувають популярності на сцені, тому що медичні та технологічні прориви відбуваються так швидко в нашому сучасному житті, що людство не встигає усвідомити їх належним чином. Основні риси наукової фантастики в драматургії, а саме дистопії — наступні: фантастичні концепції, співзвучні сучасній наукової теорії; ілюзія автентичності за допомогою наукової методології; створення вигаданого світу на основі таких чинників і тенденцій, які мають широке суспільне значення. Метою даної статті є дослідження особливостей жанрового різновиду наукової фантастики дистопії на матеріалі драми Хенлі «Підпис» (1990). П’єса американської жінки-драматурга представляє світ, позбавлений значущого життя для своїх героїв, чиї фальшиві цінності доводять їх до тяжких наслідків (смерть, втрата коханого). Цей текст для постановки попереджає глядачів про знецінення людського життя на користь невловимого успіху. Голлівуд Хенлі у 2052 році — це дистопічний простір персонажів (брати Т-Торп, Л-Тіп, Графолог), які втратити здатність відчувати людські емоції та які розуміють свої невдачі й втрати, коли вже занадто пізно. Виняток становить лише жіночий персонаж з чоловічим ім’ям Вільям — безкорислива і не боїться труднощів. Фундаментальний для західної цивілізації феномен кохання спотворюється та ігнорується на користь миттєвого задоволення та пристрасті до слави. Як і інші письменники-фантасти, Хенлі пророкує масове відчуження людини в досить близькому до нас майбутньому. І все ж відкритий фінал в житті протагоніста дещо знижує жах дистопії — ймовірно, що після усвідомлення своїх помилок Босвелл знайде свою кохану і помириться з нею, хоча й на дуже короткий час. Драма Хенлі створює амбівалентне бачення майбутнього, пов’язане з питаннями кріоніки, клонування, глобальної цифровізації, всюдисущої евтаназії, захисту навколишнього середовища та фемінізму.
Дод.точки доступу:
Bilokon, V.
Білоконь В.
Попова С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)