Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Shatiuk, T.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: П875300957/2019/3/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 3/4
Зміст:
Шумигора, Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект / Л. Шумигора. - С.9-15
Кл.слова: педагогічна взаємодія, моделювання, векторність
Ракітянська, Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки / Л. Ракітянська. - С.16-23
Кл.слова: емоційний інтелект, концепція формування, інноваційний
Говоруха, Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень / Н. Говоруха. - С.24-30
Кл.слова: цінності, волонтерський рух, соціальні перетворення
Павлюк, Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект / Ю. Павлюк. - С.31-36
Кл.слова: оцінний еталон, дошкільний вік, самоконтроль
Ярошенко, О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника / О. Ярошенко. - С.37-44
Кл.слова: інформальна освіта, дослідницька компетентність, етап стагнації
Черепєхіна, О. Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології / О. Черепєхіна. - С.45-51
Кл.слова: акмеологічний підхід, професіоналізм, компетентність
Батечко, Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору / Н. Батечко, Е. Дібрівна. - С.52-58
Кл.слова: математична компетентність, освітній простір, інтеграція
Павлюк, Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога / Р. Павлюк, І. Когут. - С.59-66
Кл.слова: накова комунікація, проєктна діяльгість, дослідницька компетентність
Кульбашна, Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова. - С.67-76
Кл.слова: портфоліо, праксеологічна компетентність, фахівець із стоматології
Ольшанський, Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій / Д. Ольшанський. - С.77-83
Кл.слова: англійська мова, професійне спрямування, професійна освіта
Стрілець, В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу / В. Стрілець. - С.84-89
Кл.слова: анотативний переклад, реферативний переклад, фрагментарний переклад
Дущенко, О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації / О. Дущенко. - С.90-95
Кл.слова: види практики, навчальна практика, учитель інформатики
Петренко, Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.96-102
Кл.слова: професійна підготовка, фахівець аграрій, методична система
Дроботько, І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції / І. Дроботько. - С.103-110
Кл.слова: Болонський процес, професійна підготовка, євроінтеграція
Проценко, О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки / О. Проценко. - С.111-116
Кл.слова: докторська програма, якість, наукове дослідження
Москалюк, Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.117-122
Кл.слова: інетгрований підхід, педагогічний коледж, міжпредметні зв’язки
Erkebaeva, S. The development of communicative abilities in children of preschool age / S. Erkebaeva. - С.123-128
Кл.слова: комунікативні здібності, дошкільний вік, педагогічна ситуація
Наливайко, О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів / О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко. - С.129-137
Кл.слова: воркшоп, методи навчання, класичний університет
Дмитрук, Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної / Л. Дмитрук. - С.138-144
Кл.слова: відепрезентація, інтерактивне навчання, мультимедіа
Дика, Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів / Н. Дика, О. Глазова. - С.145-152
Кл.слова: проєктна технологія, неологізми, стилістична норма
Лук’янчиков, М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики / М. Лук’янчиков. - С.153-160
Кл.слова: навчальний проєкт, професійна підготовка, лекція-концерт
Шевчук, Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців / Ю. Шевчук. - С.161-167
Кл.слова: деперсоналізація, емоційне вигорання, редукція особистих досягнень
Співак, Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти / Л. Співак. - С.168-173
Кл.слова: іноземні студенти, культурні цінності, українські студенти
Костіна, Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти / Т. Костіна. - С.174-180
Кл.слова: ґендерний підхід, фільм-аналіз, компетенція
Shatiuk, T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors / T. Shatiuk, N. Novak. - С.181-187
Кл.слова: неповнолітні, педофілія, педосексуалізм
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Shatiuk, T.
    Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors [Текст] / T. Shatiuk, N. Novak // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3/4. - С. 181-187, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.181187 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
неповнолітні -- педофілія -- педосексуалізм
Дод.точки доступу:
Novak, N.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: П225817115/2021/36
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2021р. № 36 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Леонтьєва, І. Реформування освіти в Україні: еволюція наукових поглядів (2001-2021) / І. Леонтьєва. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубасенюк, О. Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи / О. Дубасенюк, О. Вознюк, В. Копетчук. - С.18-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриневич, Л. Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи / Л. Гриневич. - С.25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні / О. Мельниченко. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Nurbekova, S. Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions / S. Nurbekova, L. Kozak. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Shatiuk, T. Innovations in the training of educational psychologists in the Republic of Belarus / T. Shatiuk. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів / С. Паламар, Л. Нежива. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільїч, Л. Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності / Л. Ільїч, М. Науменко. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, К. Формування іншомовної мовленнєвої діяльності дітей 6-7 років засобом Web-сервісу Learningapps.org / К. Бровко. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, К. Підготовка майбутнього педагога нової генерації в контексті ініціатив Давоського форуму з питань освіти / К. Волинець. - С.65-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, Ю. Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції / Ю. Волинець. - С.71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти / О. Коваленко. - С.77-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів / Т. Саврасова-В’юн. - С.84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенкова, Т. Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання / Т. Сватенкова. - С.91-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Соловйова, Л. Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя / Л. Соловйова. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психолого-педагогічний супровід формування навичок безпечної поведінки дитини (на прикладі онлайн-курсу "Я вмію себе захистити") / Т. Цюман, О. Нагула. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Shatiuk, T.
    Innovations in the training of educational psychologists in the Republic of Belarus [Електронний ресурс] = Інновації в підготовці педагогів-психологів у республіці Білорусь / T. Shatiuk. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 38-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- підготовка педагогів-психологів -- методи -- творчо-проєктна діяльність -- студентська науково-дослідна лабораторія -- практико-орієнтована діяльність -- волонтерська діяльність -- проєктно-творча діяльність
Анотація: У статті подано обґрунтування використання інноваційних методів навчання, у тому числі майбутніх педагогів-психологів. Високий рівень старіння інформації робить їх застосування актуальним. Автор представляє досвід роботи кафедри соціальної і педагогічної психології Гомельського державного університету імені Франциска Скорини та розкриває сутність творчо-проєктної діяльності через роботу лабораторії прикладної психології та студентської наукової лабораторії «Альянс». Наукові, освітні, методичні, соціальні та волонтерські проєкти, що реалізуються в університеті як в академічних групах, так і в гуртожитках, в інших організаціях та установах міста та області, дозволяють організувати додаткову професійну підготовку та розширити коло сформованих професійних компетенцій психологів, підготувати їх до майбутньої професійної діяльності. У ході участі в проєктах студенти отримують можливість оволодіти психотехнологіями та формами роботи з різними соціальними групами, у тому числі з уразливими групами населення, з питань психоосвіти, профілактики, діагностики, консультування, корекції різноманітних психологічних проблем особистості, здійснювати психолого-педагогічний супровід цільових запитів. Майбутні психологи, як представники допоміжної професії, мають можливість на етапі первинного професійного становлення залучатися до безпосередніх соціальних контактів з підопічними, вчитися та розвиватися через безпосередній контакт, незважаючи на активне використання електронних засобів навчання, що дозволяє підтримувати оптимальний баланс соціального та цифрового середовищ. Завдяки роботі в превентивних, адаптаційних, волонтерських та науково-методичних проєктах з’являються можливості для стартапів та підприємницьких ініціатив, формуються тісні зв’язки з різними установами та організаціями, що, в свою чергу, дає змогу посилити практикоорієнтоване навчання. Ефективність проєктів студентської науково-дослідної лабораторії «Альянс» через використання інноваційних методів навчання майбутніх педагогів-психологів сприяє перетворенню моделей «Університет 2.0», «Університет 3.0» у модель «Університет 4.0», в якій проєктнотворча діяльність університету формує та визначає соціокультурне середовище регіону.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шатюк Т.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)