Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Іваницька, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваницька О. М., Кощук Т. В.
Назва : Аналіз підходів до управління фіскальними ризиками в контексті світового досвіду
Місце публікування : Фінанси України: наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал/ М-во фінансів України. - Київ, 2019. - № 9. - С. 64-80 (Шифр Ф375529/2019/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фіскальні ризики--управління фіскальними ризиками--фіскадьна стійкість--макроекономічні ризики--специфічні ризики
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/І-18
Автор(и) : Іваницька О. М.
Назва : Дослідження ринку освітніх послуг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :40 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 24.26, 24.26, грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Маркетинг в освіті
Анотація: У посібнику розглядається стан і проблеми дослідження ринку освітніх послуг,висвітлюється питання формування професійних компетенцій сучасного керівника навчального закладу для забезпечення впровадження маркетингового підходу в управлінні навчальним заклдом.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваницька О., Панченко А., Панченко Г.
Назва : Експертне оцінювання діяльності педагога в закладі середньої освіти з використанням ІКТ
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 2. - С. 107-113. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2017/2). - ISSN 2078-1687
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваницька О. М., Кощук Т. В.
Назва : Застосування рекомендацій МВФ і міжнародного досвіду в практиці управління фіскальними ризиками
Місце публікування : Фінанси України: наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал/ М-во фінансів України. - Київ, 2018. - № 11. - С. 39-53 (Шифр Ф375529/2018/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фіскальні ризики--управління фіскальними ризиками--фінансова вразливість--ідентифікація фіскальних ризиків--матеріалізація ризиків
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваницька О. М., Кощук Т. В.
Назва : Методологічні засади ідентифікації фіскальних ризиків
Місце публікування : Фінанси України: наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал/ М-во фінансів України. - Київ, 2018. - № 6. - С. 45-57 (Шифр Ф375529/2018/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фіскальні ризики--ідентифікація ризиків--експліцитні фіскальні ризики--імпліцитні ризики--постійні та дискретні ризики--управління фіскальними ризиками
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2016р.,N 1/2
Цікаві статті :
Павлик Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти/ Н. Павлик (стр.7-12)
Лісневська А. . Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів / А. Лісневська (стр.12-16)
Іваній І. Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній (стр.16-21)
Ємчик О. Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки/ О. Ємчик (стр.21-26)
Чжеюань Вей. Сутність і зміст міжкультурного виховання/ Вей Чжеюань (стр.27-33)
Мозальов В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов (стр.33-38)
Сисоєва С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку/ С. Сисоєва (стр.39-44)
Даценко В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у вищому навчальному закладі/ В. Даценко, Н. Хименко (стр.45-49)
Мосьпан Н. Від освіти до ринку праці/ Н. Мосьпан (стр.50-55)
Головач Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці/ Н. Головач (стр.56-60)
Соболєва-Терещенко О. Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами/ О. Соболєва-Терещенко (стр.60-65)
Тригуб І. Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти/ І. Тригуб (стр.66-70)
Дерека Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США/ Т. Дерека (стр.71-76)
Прошкін В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики"/ В. Прошкін (стр.80-85)
Радченко С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри/ С. Радченко (стр.85-90)
Іваницька О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект/ О. Іваницька (стр.90-95)
Соболь Н. Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. Соболь (стр.96-100)
Грищук Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти/ Ю. Грищук (стр.101-105)
Ху Жунсі. Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.105-110)
Сін Чжефу. Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.110-114)
Лисенко О. Історико-педагогічний аналіз становлення післядипломної освіти лікарів в Україні/ О. Лисенко (стр.115-120)
Гордійчук С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти/ С. Гордійчук (стр.121-126)
Рева Т. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті/ Т. Рева (стр.127-131)
Омельчук М. Професійна компетентність з надання першої долікарняної допомоги: сучасний стан та перспективи формування/ М. Омельчук (стр.132-136)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваницька О. М., Кощук Т. В., Олейнікова Л. Г.
Назва : Організаційні засади автоматичного обміну інформацією в податкових цілях за стандартом CRS
Місце публікування : Фінанси України: наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал/ М-во фінансів України. - Київ, 2022. - № 6. - С. 54-69. - ISSN 2305-7645ISSN 2522-4662 (Шифр Ф375529/2022/6). - ISSN 2305-7645ISSN 2522-4662. - ISSN 2305-7645ISSN 2522-4662
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): автоматичний обмін інформацією про фінансові рахунки в податкових цілях за стандартом--підзвітні особи--підзвітні рахунки--багатостороння угода компетентних органів про автоматичний обмін інформацією про фінансові рахунки--звітування фінансових установ за стандартом
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваницька О.
Назва : Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 90-95. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)9095 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)9095. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)9095
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--керівник--навчальний заклад-- дистанційне навчання--психологічна готовність
Анотація: Статтю присвячено проблемі підготовки до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів з використанням навчальної платформи Moodle. Сформовано модель психологічної готовності до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів та визначено її чинники. Описано результати дослідження професійно-особистісного компоненту психологічної готовності до дистанційного навчання студентів-магістрантів спеціальності «Управління навчальним закладом» та окреслено можливість застосування у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Лисенко О. Базові принципи післядипломної освіти лікарів/ О. Лисенко (стр.7-11)
Дурдас А. Тенденції розвитку освіти дорослих франції: сучасність і перспективи/ А. Дурдас (стр.11-16)
Батечко Н. Тенденції навчання викладачів вищої школи у Великій Британії/ Н. Батечко (стр.17-25)
Загородня А. Порівняльний аналіз навчання фахівців економічної галузі України та Республіки Польща/ А. Загородня (стр.26-30)
Євтушенко Н. Організація освіти польських учителiв у післядипломний період/ Н. Євтушенко (стр.30-35)
Овчаренко Н. Сучасна музична освіта федеративної Республіки Німеччини/ Н. Овчаренко (стр.36-42)
Лакоза Н. Організація профільного навчання в Україні та за кордоном/ Н. Лакоза (стр.42-48)
Мосьпан Н. Організаційно-управлінські структури забезпечення якості освіти в ЄС/ Н. Мосьпан (стр.49-53)
Вербенець А. Процес формування моделі інклюзивної освіти у Республіці Мальта (2000-2005 рр.)/ А. Вербенець (стр.54-59)
Валенкевич О. Освітній вплив сучасних чеських музеїв (з практики роботи Моравсього народного музею у місті Брно)/ О. Валенкевич (стр.60-65)
Петренко Н. Організація здоров’язбережувального середовища в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.66-70)
Касілов І. Специфіка професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до інструментально-виконавської діяльності/ І. Касілов (стр.70-76)
Томашевський В. Педагогічні умови формування естетичної культури майбутніх дизайнерів у вищих навчальних закладах/ В. Томашевський (стр.76-81)
Овсієнко Л. Компетентнісний підхід до навчання: теоретичний аналіз/ Л. Овсієнко (стр.82-87)
Гайдай І. Підготовка вчителя-філолога подвійного профілю: історичний досвід для сучасності/ І. Гайдай (стр.88-94)
Замкова Н. Педагогічна модель розвитку критичної грамотності майбутніх перекладачів А. Люка та П. Фрібоді: досвід використання у вітчизняній педагогічній практиці/ Н. Замкова, Н. Войнаровська (стр.95-99)
Синекоп О. Англомовне навчання майбутніх ІТ-фахівців лінгвостилістичним особливостям тексту політики інформаційної безпеки/ О. Синекоп (стр.99-106)
Іваницька О. Експертне оцінювання діяльності педагога в закладі середньої освіти з використанням ІКТ/ О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко (стр.107-113)
Кулик О. Особистісно орієнтований підхід до навчання як чинник мовленнєвого розвитку учнів/ О. Кулик (стр.114-119)
Александрова В. Змістовий компонент позакласної роботи з української мови у 8-9 класах загальноосвітнього навчального закладу/ В. Александрова (стр.120-124)
Бровко К. Моделювання процесу формування корпоративної культури студентів вищих навчальних закладів/ К. Бровко (стр.125-129)
Чжан С. Змістовно-технологічне забезпечення процесу виховання етнічної толерантності студентів/ С. Чжан (стр.130-133)
Фінгерман О. Патріотичне виховання і корекція розумово відсталих дошкільників засобами музейної педагогіки/ О. Фінгерман (стр.134-139)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Tarasenko G. Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine/ G. Tarasenko (стр.7-14)
Соколова І. Європейська модель запезпечення якості вищої освіти/ І. Соколова (стр.14-21)
Іванюк Г. Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір/ Г. Іванюк (стр.21-26)
Калініченко Н. Актуальні напрями підготовки майбутніх учителів біології/ Н. Калініченко (стр.26-32)
Мельник Н. Феномен «професійна компетентність» в українській та європейській педагогічній теорії/ Н. Мельник (стр.33-39)
Іваницька О. Соціальна відповідальність вищого навчального закладу України та основні умови її дотримання/ О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко (стр.40-44)
Тимчук Л. Актуальність і перспективи професії «андрагог» в Україні/ Л. Тимчук (стр.45-52)
Голота Н. Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку/ Н. Голота (стр.52-57)
Сугейко Л. Інновації у мовній освіті молодших школярів/ Л. Сугейко, Ю. Мельничук
Співаковська Є. Академічна мобільність майбутніх педагогів у межах міжнародної співпраці університетів/ Є. Співаковська, В. Коткова (стр.62-67)
Бабаліч В. Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту/ В. Бабаліч (стр.68-73)
Дерека Т. Формування мотивації у студентів спеціальності «фізичне виховання» до науково-дослідної роботи/ Т. Дерека (стр.74-79)
Комісарик М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників/ М. Комісарик, К. Балаєва (стр.80-84)
Петрик Л. Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа/ Л. Петрик (стр.84-90)
Подчерняєва Н. Інноваційний потенціал євроклубу загальноосвітнього навчального закладу/ Н. Подчерняєва (стр.91-95)
Валюк В. Структурно-функціональна модель методичної системи навчання біохімії майбутніх учителів хімії та біології/ В. Валюк (стр.96-101)
Кошук О. Фактори формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства/ О. Кошук (стр.102-107)
Марко М. Аналіз педагогічних умов формування готовності студентів до застосування навчально-ігрових технологій у сучасному освітньому просторі/ М. Марко (стр.108-112)
Козак Л. Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Францї/ Л. Козак (стр.113-119)
Давидюк Н. Компаративний аналіз моделей підготовки майбутніх вихователів у системі вищої педагогічної освіти країн Східної Європи/ Н. Давидюк, М. Олійник (стр.120-125)
Лобода О. Досвід Румунії з підготовки учителя до раннього навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку/ О. Лобода (стр.126-131)
Лабунець Ю. Досвід Греції з підготовки вчителя до раннього навчання англійської мови: сучасний вимір/ Ю. Лабунець (стр.131-135)
Cоломаха А. Змішане навчання студентів-магістрантів за спеціальністтю «методика раннього навчання дітей іноземній мові»: досвід Німеччини/ А. Cоломаха (стр.136-140)
Плужник І. Шляхи формування іншомовної компетентності вчителів у вищих навчальних закладах Чехії та Польщі/ І. Плужник (стр.141-145)
Головатенко Т. Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії/ Т. Головатенко (стр.146-151)
Перепелюк І. Досвід Польщі з організації партнерства сім’ї і дошкільного навчального закладу у вихованні дитини/ І. Перепелюк (стр.152-158)
Сяосін Ч. Критерії, показники та рівні вихованості етнічної толерантності студентської молоді/ Ч. Сяосін (стр.159-163)
Маєвська А. Структурні компоненти вокально-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях із постановки голосу/ А. Маєвська (стр.163-169)
Рахманова О. Музика і колір у розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів/ О. Рахманова (стр.169-174)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)