Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Іванюк, Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
37.013
П 69


   
    Практична педагогіка виховання : посібник з теорії та методики виховання / За ред. Красовицького М. Ю. - Київ ; Івано-Франківськ : Плай, 2000. - 218 с. - ISBN 966-7524-03-5 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Теорія та методика виховання--Навчальні видання

Анотація: Ця книга є спробою викласти педагогічні основи та складні проблеми виховання школярів мовою і стилем, найбільш доступним і зрозумілим студентам, молодим вчителям і керівникам шкіл.
Дод.точки доступу:
Іванюк, Г. І. \уклад.\


Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)

Знайти схожі

2.
37.09
М 74


   
    Моделі розвитку сучасної української школи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [11-13 жовтня 2006р., Черкаси-Саханівка] / Акад. пед. наук України, Відділення дидактики, методики та інформаційних технологій в освіті, Ін-т педагогіки ; ред. колегія Н. М. Бібік [та ін.]. - Київ : СПД Богданова А. М., 2007. - 236 с. - ISBN 978-966-96547-8-4 : 16.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

   Школа--Сучасний розвиток--З’їзди і конференції


Кл.слова (ненормовані):
настанови -- розвиток -- школа -- дослідження -- відбір
Дод.точки доступу:
Бібік, Н. М. \ред. колегія.\
Бурда, М. І. \ред. колегія.\
Ляшенко, О. І. \ред. колегія.\
Мальований, Ю. І. \ред. колегія.\
Іванюк, Г. І. \ред. колегія.\


Примірників всього: 3
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
373.2.015.31-053.4(073)
Т 38


   
    Технології індівідуального виховання дітей дошкільного віку : програма навчальної дисципліни / Київський університет імені Бориса Грінченка ; укладач Л. В. Куземко ; рецензент: О. Л. Кононко, Н. В. Кудикіна, Г. І. Іванюк. - Київ : Київський ун-т. ім. Б. Грінченка, 2011. - 48 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Індивідуальне виховання--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
структура програми -- модульна структура навчальної дисципліни -- зміст дисциплін
Анотація: У навчальній програмі відображено зміст підготовки вихователів до використання технологій індивідуального виховання дітей в освітньому процесі дошкільного навчального закладу
Дод.точки доступу:
Куземко, Л. В. \укладач.\
Кононко, О. Л. \рецензент.\
Кудикіна, Н. В. \рецензент.\
Іванюк, Г. І. \рецензент.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

4.
378:001.817] :373.2(072)
Я 44


   
    Як підготувати і захистити магістерську роботу з дошкільної педагогіки та психології [Текст] : метод. посібник та рек. для студентів спец. 8.010101 Дошкільне виховання (0101 Дошкільна освіта) ОКР "магістр", кваліфікація — "Викладач дошкільної педагогіки і психології" / Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 90 с. - 13.10 грн., 13.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Магістерська робота--Підготовка та захист--Психологія--Дошкільна педагогіка--Україна

Кл.слова (ненормовані):
наукові дослідження -- магістратура -- навчально-дослідна робота -- науковий експеримент
Дод.точки доступу:
Іванюк, Г. І. \уклад.\
Карасьова, К. В. \уклад.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут


Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

5.
373.2-056.45
П 86


   
    Психолого-педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми (дошкільний вік) : варіативний навчальний курс для студентів спеціальності 8.010101 Дошкільне виховання (0101 Дошкільна освіта) ОКР "магістр" : навчально-методичний посібник / Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання ; укладач: Г. І. Іванюк, Л. С. Руденко, Т. О. Венгловська. - Київ : Київський університетт імені Бориса Грінченка, 2011. - 156 с. - Бібліогр.: с. 113-118. - 14.30 грн., 14.00 грн., 14.30 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Робота з обдарованими дітьми--Україна

   Психологія--Вікова


Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- психодіагностика -- психогімнастична вправа
Дод.точки доступу:
Іванюк, Г. І. \укладач.\
Руденко, Л. С. \укладач.\
Венгловська, Т. О. \укладач.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут
Кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання


Примірників всього: 7
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Іванюк, Г. І.
    Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти [Електронний ресурс] / Г. І. Іванюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 117-131. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
«моделювання» -- «профільна школа» -- «соціокультурний підхід» -- «середовищний підхід» -- «особистісно орієнтований підхід» -- «принципи моделювання» -- «соціально-педагогічні умови» -- «етапи моделювання»
Анотація: У статті висвітлено основні методологічні підходи до моделювання профільної школи. Обґрунтовано саме ті, що уможливлюють найбільш повне розкриття потенціалу сільської школи, а саме: тісні зв’язки з соціокультурним середовищем; внутрішня диференціація, що визначається особистісними сенсами учнів до профільної професійно зорієнтованої шкільної освіти. Зміст статті розроблено за результатами теоретичного аналізу проблем моделювання освітніх систем і вивчення стану діяльності профільних шкіл у сільській місцевості. Подано алгоритм моделювання профільної (старшої) школи з урахуванням специфічних чинників освітніх середовищ у сільській місцевості. Узагальнення та рекомендації, що подано в змісті статті можуть бути принагідними для розроблення концепцій профільного навчання та моделювання профільних шкіл у сільській місцевості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

7.
Шифр: О283150799/2015/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 2 (10) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів / М. М. Альохін. - С.1-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття) / О. А. Венгловська. - С.12-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Вербицький, В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.) / В. А. Вербицький. - С.23-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів / М. М. Галицька. - С.39-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій / С. Ю. Головчук. - С.49-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Голубенко, Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності / Т. О. Голубенко. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови / Ю. В. Грищук. - С.67-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Губіна, А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії / А. М. Губіна. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Диба, Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології / Т. Г. Диба. - С.87-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Долинський, Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови / Є. В. Долинський. - С.101-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Доценко, О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей / О. Л. Доценко. - С.109-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти / Г. І. Іванюк. - С.117-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващук, О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle / О. В. Іващук. - С.132-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології / М. В. Козир. - С.141-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Колісник-Гуменюк, Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів / Ю. І. Колісник-Гуменюк. - С.150-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Куземко, Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей / Л. В. Куземко. - С.159-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Мілова, О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки / О. Є. Мілова. - С.170-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості / О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова. - С.182-192. - Бібліогр. в кінці ст.
Некрутенко, О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями / О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова. - С.193-204. - Бібліогр. в кінці ст.
Нітенко, О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету / О. В. Нітенко. - С.205-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки / Р. О. Павлюк. - С.217-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти / Л. Б. Паламарчук. - С.229-240. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.241-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Сидорчук, М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків / М. С. Сидорчук. - С.255-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики / Л. А. Теряєва. - С.264-273. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: О283150799/2016/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Іванюк, Г. І.
    Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 137-152, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
практико зорієнтована підготовка -- професійна компетентність -- метод проектів -- проектна діяльність -- особистісно орієнтований підхід -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід
Анотація: В статті висвітлено деякі аспекти практико орієнтованої підготовки майбутнього вчителя початкової школи в процесі вивчення педагогічних дисциплін засобами проектної діяльності. Подано авторський досвід використання навчальних проектів, зокрема, з дисциплін «Основи педагогіки» та «Теорія і методика виховання». Розкрито особливості реалізації в освітньому процесі ВНЗ діяльнісного, особистісного, компетентнісного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Дем’яненко, В. І.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Іванюк, Г. С.
    Виготовлення ангелика для захисника Вітчизни [Текст] / Г. С. Іванюк // Трудове навчання в школі. - Київ : Основа, 2017. - № 7. - С. 39-42

Кл.слова (ненормовані):
заняття з трудового навчання -- інструмент -- волонтери

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)