Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Іванюк, Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37.01/P36
Назва : Pedagogical and Psychological Sciences: Development Prospect in Countries of Europe at the Beginning of the Third Millenium: collective monograph. Vol. 2
Вихідні дані : Stalova Wola, 2018
Кільк.характеристики :384 с
Колективи : Economics College in Stalowa Wola
Примітки : Англійська, українська, польська, російська мова. - Бібліогр. в кінці ст.
ISBN (в пер.), Ціна 978-9934-571-62-6: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01 + 159.9
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія-- Розвиток
Зміст : Трансформація ідей про трудове виховання дітей в педагогічній думці України (20-30-ті роки ХХ століття)/ Є. Б. Антипін, А. Д. Січкар. Systruction particularities of teaching education country language to Chinese students at the initial stage in Uktainian universities/ V. V. Bondarenko, I. N. Bondarenko. Випереджувальна стратегія поведінки особистості як проблема сучасної психології/ Ю. О. Бохонкова, Ю. В. Сербін. Розвиток дошкільного виховання в Україні в контксті новаторської педагогіки (друга половина ХХ століття)/ О. А. Венгловська. Discipline "foreign language for specific purposes" in the context of media education/ N. P. Vilkhovchenko, H. I. Shayner. Duchowość w seksuanośći człowieka/ V. A. Hupalovska. Formation of the learner's linguistic identity on the basis of the synergetic approach/ N. M. Dyka, V. O. Mykytenko. Self-education as a condition of professional development and self-development of teacher-organizers in the sphere of cultural and leisure activities and recreation/ I. V. Dubrovina, O. M. Tadeush. Communicative culture of a future teacher of music in the context of pedagogical innovations/ A. V. Zaitseva, T. U. Strogal. Новаторство в школах України у другій половині ХХ століття: соціально-педагогічний феномен/ Г. І. Іванюк. Psychological features of teenagers time perception with different manifestations of aggressive behavior/ Yu. O. Klymenko, V. V. Shevchuk. Проєктний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україні/ Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига. Розвиток форм навчання у вітчизняній педагогічній науці 20-х-30-х рр. ХХ ст./ С. А. Кушнірук. Acquiring "EMI teacher" status by HEI academics as a condition for their self-realization/ N. V. Marakhovska. Implementation of innovative ways forming professional competence of future education managers/ N. V. Nahorna. Acmetological approach in professional training/ O. Yu. Ocheretna. Metodology of teaching professional lisciplines at higher educational establishment in the system of professional preparation of instrumentalists in the conditions of higher artistic an pedagogical education/ T. A. Radzivil. Formation and development of economic culture in Ukraine/ A. Ye. Spitsyna. Methodological of teaching aspects of the problem of formation of future teachers' scientific-research culture in higher pedagogical scool/ V. V. Tusheva. Метод обратной связи в личностно-ориентированном подходе к обучению, отраженном в портфолио выпускников средней и высшей школы/ Е. М. Федотова, И. А. Томаз. The development of professional competence of a teacher in the system of preparation for the implementation of the through content line of the new Ukrainian school "Entrepreneurship and financial literacy"/ O. V. Chasnikova.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г. І.
Назва : Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 117-131. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): «моделювання»--«профільна школа»--«соціокультурний підхід»--«середовищний підхід»--«особистісно орієнтований підхід»--«принципи моделювання»--«соціально-педагогічні умови»--«етапи моделювання»
Анотація: У статті висвітлено основні методологічні підходи до моделювання профільної школи. Обґрунтовано саме ті, що уможливлюють найбільш повне розкриття потенціалу сільської школи, а саме: тісні зв’язки з соціокультурним середовищем; внутрішня диференціація, що визначається особистісними сенсами учнів до профільної професійно зорієнтованої шкільної освіти. Зміст статті розроблено за результатами теоретичного аналізу проблем моделювання освітніх систем і вивчення стану діяльності профільних шкіл у сільській місцевості. Подано алгоритм моделювання профільної (старшої) школи з урахуванням специфічних чинників освітніх середовищ у сільській місцевості. Узагальнення та рекомендації, що подано в змісті статті можуть бути принагідними для розроблення концепцій профільного навчання та моделювання профільних шкіл у сільській місцевості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г. І., Дем’яненко В. І.
Назва : Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 137-152. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практико зорієнтована підготовка--професійна компетентність--метод проектів--проектна діяльність--особистісно орієнтований підхід--діяльнісний підхід--компетентнісний підхід
Анотація: В статті висвітлено деякі аспекти практико орієнтованої підготовки майбутнього вчителя початкової школи в процесі вивчення педагогічних дисциплін засобами проектної діяльності. Подано авторський досвід використання навчальних проектів, зокрема, з дисциплін «Основи педагогіки» та «Теорія і методика виховання». Розкрито особливості реалізації в освітньому процесі ВНЗ діяльнісного, особистісного, компетентнісного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г. С.
Назва : Виготовлення ангелика для захисника Вітчизни
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 7. - С. 39-42 (Шифр Т893832/2017/7)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- художньо-декоративна праця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заняття з трудового навчання--інструмент--волонтери--малюнок--оберіг--папір--лекала--деталь
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г. С.
Назва : Виготовлення ангелика для захисника Вітчизни
Місце публікування : Трудове навчання в школі. - Київ: Основа, 2017. - № 7. - С. 39-42 (Шифр Т893832/2017/7)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заняття з трудового навчання--інструмент--волонтери
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г. С.
Назва : Виготовлення пасхального яйця з клаптиків тканини
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 6. - С. 31-35 (Шифр Т893832/2017/6)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- художньо-декоративна праця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заняття--настрій--християнське свято--оздоблення яйця--деталь--правила безпеки
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г. С.
Назва : Виготовлення пасхального яйця з клаптиків тканини
Місце публікування : Трудове навчання в школі. - Київ: Основа, 2017. - № 6. - С. 31-35 (Шифр Т893832/2017/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заняття--настрій--християнське свято
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г.
Назва : Аксіологічний концепт нової освітньої стратегії підготовки педагогів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 3/4. - С. 68-82. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.0867 (Шифр О283150799/2018/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.3-4.0867
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіологічний концепт--заклад вищої освіти--освітньо-професійна програма--зміст освіти--нова освітня стратегія--освітній процес--підготовка педагогів--професійна діяльність
Анотація: У статті актуалізовано аксіологічні ідеї нової освітньої стратегії підготовки педагогів в освітньому просторі України. Подано ретроспективний огляд аксіологічних ідей українських і зарубіжних філософів, педагогів, психологів щодо освіти людини. Розкрито психологічні, дидактичні, естетичні, етичні детермінанти багатовимірної педагогічної діяльності. Висвітлено результати емпіричного пошуку, що засвідчують нагальну потребу в обґрунтуванні засадничих аксіологічних ідей і упровадженні їх у практику підготовки педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г.
Назва : Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 4. - С. 21-26. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2017/4). - ISSN 2078-1687
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): європейський вимір--освітнє середовище--професійно-педагогічна освіта
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г., Венгловська О., Антипін Є.
Назва : Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 19-24. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.4 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.4
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна практика--рефлексійний компонент--професійне зростання
Анотація: У статті висвітлено особливості змістового та технологічного забезпечення особистісно-професійного розвитку майбутніх педагогів у процесі навчальних практик у руслі антропоцентричного виміру. За результатами емпіричного дослідження з’ясовано рівні сформованості ціннісно-особистісного, пошуково-дослідницького, рефлексійного компонентів, навичок ХХІ століття, що є складовими особистісно-професійного розвитку здобувачів вищої освіти. Проаналізовано зміст та завдання навчальних практик у Київському університеті імені Бориса Грінченка для студентів спеціальностей «Дошкільна освіта», «Початкова освіта», відповідно до освітніх програм. Розкрито сутність і вплив інтерактивних форм: блог, портфоліо на особистісно-професійне зростання майбутніх педагогів у процесі навчальних практик.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)