Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Іванюк, Г. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/М 74
Назва : Моделі розвитку сучасної української школи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [11-13 жовтня 2006р., Черкаси-Саханівка]
Вихідні дані : Київ: СПД Богданова А. М., 2007
Кільк.характеристики :236 с
ISBN, Ціна 978-966-96547-8-4:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Школа-- Сучасний розвиток
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.015.31-053./Т 38-107894970
Назва : Технології індівідуального виховання дітей дошкільного віку : програма навчальної дисципліни
Вихідні дані : Київ: Київський ун-т. ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.015.31-053.4(073)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Індивідуальне виховання
Анотація: У навчальній програмі відображено зміст підготовки вихователів до використання технологій індивідуального виховання дітей в освітньому процесі дошкільного навчального закладу
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф3(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2-056.45/П 86
Назва : Психолого-педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми (дошкільний вік) : варіативний навчальний курс для студентів спеціальності 8.010101 Дошкільне виховання (0101 Дошкільна освіта) ОКР "магістр" : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київський університетт імені Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання
Примітки : Бібліогр.: с. 113-118
Ціна : 14.30, 14.00, 14.30, 30.00, грн.
ДРНТІ : 14.23.09 + 15.31
УДК : 373.2-056.45
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Робота з обдарованими дітьми --Україна
Психологія-- Вікова
Примірники : всього : Ф2(6), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(6), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:001.817] :373/Я 44-094546841
Назва : Як підготувати і захистити магістерську роботу з дошкільної педагогіки та психології : метод. посібник та рек. для студентів спец. 8.010101 Дошкільне виховання (0101 Дошкільна освіта) ОКР "магістр", кваліфікація — "Викладач дошкільної педагогіки і психології"
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :90 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут :
ДРНТІ : 14.23
УДК : 378:001.817] :373.2(072) + 001.817:373.2(072) + 373.2(072)
Предметні рубрики: Магістерська робота-- Підготовка та захист-- Психологія-- Дошкільна педагогіка --Україна
Примірники : всього : Ф2(5), ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Вільні : Ф2(5), ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/П 69
Назва : Практична педагогіка виховання : посібник з теорії та методики виховання
Вихідні дані : Київ; Івано-Франківськ: Плай, 2000
Кільк.характеристики :218 с
ISBN, Ціна 966-7524-03-5:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Теорія та методика виховання
Анотація: Ця книга є спробою викласти педагогічні основи та складні проблеми виховання школярів мовою і стилем, найбільш доступним і зрозумілим студентам, молодим вчителям і керівникам шкіл.
Примірники : всього : Ф2(6)
Вільні : Ф2(6)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Альохін М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів/ М. М. Альохін (стр.1-11)
Венгловська О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття)/ О. А. Венгловська (стр.12-22)
Вербицький В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.)/ В. А. Вербицький (стр.23-38)
Галицька М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів/ М. М. Галицька (стр.39-48)
Головчук С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій/ С. Ю. Головчук (стр.49-55)
Голубенко Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності/ Т. О. Голубенко (стр.56-66)
Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови/ Ю. В. Грищук (стр.67-75)
Губіна А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії/ А. М. Губіна (стр.76-86)
Диба Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології/ Т. Г. Диба (стр.87-100)
Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/ Є. В. Долинський (стр.101-108)
Доценко О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей/ О. Л. Доценко (стр.109-116)
Іванюк Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти/ Г. І. Іванюк (стр.117-131)
Іващук О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle/ О. В. Іващук (стр.132-140)
Козир М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології/ М. В. Козир (стр.141-149)
Колісник-Гуменюк Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів/ Ю. І. Колісник-Гуменюк (стр.150-158)
Куземко Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей/ Л. В. Куземко (стр.159-169)
Мілова О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки/ О. Є. Мілова (стр.170-181)
Музика О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості/ О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова (стр.182-192)
Некрутенко О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями/ О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова (стр.193-204)
Нітенко О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету/ О. В. Нітенко (стр.205-216)
Павлюк Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки/ Р. О. Павлюк (стр.217-228)
Паламарчук Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти/ Л. Б. Паламарчук (стр.229-240)
Саврасова-В’юн Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.241-254)
Сидорчук М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків/ М. С. Сидорчук (стр.255-263)
Теряєва Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики/ Л. А. Теряєва (стр.264-273)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.1-13)
Вітранюк Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925)/ Н. О. Вітранюк (стр.14-26)
Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/ Н. П. Павлик (стр.27-37)
Козак Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження/ Л. В. Козак (стр.38-52)
Шитікова С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти/ С. П. Шитікова (стр.53-64)
Ху Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.65-75)
Сін Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.76-87)
Ковалинська І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН/ І. В. Ковалинська (стр.88-89)
Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/ К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко (стр.99-105)
Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/ О. М. Глушак (стр.106-114)
Бакланова Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів/ Н. М. Бакланова (стр.115-124)
Мондич О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології/ О. В. Мондич (стр.125-136)
Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/ Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко (стр.137-152)
Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/ К. О. Линьов (стр.153-164)
Козир М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту/ М. В. Козир (стр.165-171)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


8.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37.01/P36
Назва : Pedagogical and Psychological Sciences: Development Prospect in Countries of Europe at the Beginning of the Third Millenium: collective monograph. Vol. 2
Вихідні дані : Stalova Wola, 2018
Кільк.характеристики :384 с
Колективи : Economics College in Stalowa Wola
Примітки : Англійська, українська, польська, російська мова. - Бібліогр. в кінці ст.
ISBN (в пер.), Ціна 978-9934-571-62-6: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.01 + 159.9
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія-- Розвиток
Зміст : Трансформація ідей про трудове виховання дітей в педагогічній думці України (20-30-ті роки ХХ століття)/ Є. Б. Антипін, А. Д. Січкар. Systruction particularities of teaching education country language to Chinese students at the initial stage in Uktainian universities/ V. V. Bondarenko, I. N. Bondarenko. Випереджувальна стратегія поведінки особистості як проблема сучасної психології/ Ю. О. Бохонкова, Ю. В. Сербін. Розвиток дошкільного виховання в Україні в контксті новаторської педагогіки (друга половина ХХ століття)/ О. А. Венгловська. Discipline "foreign language for specific purposes" in the context of media education/ N. P. Vilkhovchenko, H. I. Shayner. Duchowość w seksuanośći człowieka/ V. A. Hupalovska. Formation of the learner's linguistic identity on the basis of the synergetic approach/ N. M. Dyka, V. O. Mykytenko. Self-education as a condition of professional development and self-development of teacher-organizers in the sphere of cultural and leisure activities and recreation/ I. V. Dubrovina, O. M. Tadeush. Communicative culture of a future teacher of music in the context of pedagogical innovations/ A. V. Zaitseva, T. U. Strogal. Новаторство в школах України у другій половині ХХ століття: соціально-педагогічний феномен/ Г. І. Іванюк. Psychological features of teenagers time perception with different manifestations of aggressive behavior/ Yu. O. Klymenko, V. V. Shevchuk. Проєктний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україні/ Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига. Розвиток форм навчання у вітчизняній педагогічній науці 20-х-30-х рр. ХХ ст./ С. А. Кушнірук. Acquiring "EMI teacher" status by HEI academics as a condition for their self-realization/ N. V. Marakhovska. Implementation of innovative ways forming professional competence of future education managers/ N. V. Nahorna. Acmetological approach in professional training/ O. Yu. Ocheretna. Metodology of teaching professional lisciplines at higher educational establishment in the system of professional preparation of instrumentalists in the conditions of higher artistic an pedagogical education/ T. A. Radzivil. Formation and development of economic culture in Ukraine/ A. Ye. Spitsyna. Methodological of teaching aspects of the problem of formation of future teachers' scientific-research culture in higher pedagogical scool/ V. V. Tusheva. Метод обратной связи в личностно-ориентированном подходе к обучению, отраженном в портфолио выпускников средней и высшей школы/ Е. М. Федотова, И. А. Томаз. The development of professional competence of a teacher in the system of preparation for the implementation of the through content line of the new Ukrainian school "Entrepreneurship and financial literacy"/ O. V. Chasnikova.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г. І.
Назва : Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 117-131. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): «моделювання»--«профільна школа»--«соціокультурний підхід»--«середовищний підхід»--«особистісно орієнтований підхід»--«принципи моделювання»--«соціально-педагогічні умови»--«етапи моделювання»
Анотація: У статті висвітлено основні методологічні підходи до моделювання профільної школи. Обґрунтовано саме ті, що уможливлюють найбільш повне розкриття потенціалу сільської школи, а саме: тісні зв’язки з соціокультурним середовищем; внутрішня диференціація, що визначається особистісними сенсами учнів до профільної професійно зорієнтованої шкільної освіти. Зміст статті розроблено за результатами теоретичного аналізу проблем моделювання освітніх систем і вивчення стану діяльності профільних шкіл у сільській місцевості. Подано алгоритм моделювання профільної (старшої) школи з урахуванням специфічних чинників освітніх середовищ у сільській місцевості. Узагальнення та рекомендації, що подано в змісті статті можуть бути принагідними для розроблення концепцій профільного навчання та моделювання профільних шкіл у сільській місцевості.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк Г. І., Дем’яненко В. І.
Назва : Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 137-152. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.13752
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практико зорієнтована підготовка--професійна компетентність--метод проектів--проектна діяльність--особистісно орієнтований підхід--діяльнісний підхід--компетентнісний підхід
Анотація: В статті висвітлено деякі аспекти практико орієнтованої підготовки майбутнього вчителя початкової школи в процесі вивчення педагогічних дисциплін засобами проектної діяльності. Подано авторський досвід використання навчальних проектів, зокрема, з дисциплін «Основи педагогіки» та «Теорія і методика виховання». Розкрито особливості реалізації в освітньому процесі ВНЗ діяльнісного, особистісного, компетентнісного підходів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)