Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ілляшенко, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Назва газети: Дитячий садок. Бібліотека -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Ілляшенко Т. Розвиваємо та навчаємо дитину/ Т. Ілляшенко, М. Рождественська (стр.4-94) Кл.слова: розвиток психики,дошкільний вік,шкільний вік
Цікаві статті :
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.012/С 76
Автор(и) : Стаденко Н. М., Ілляшенко Т. Д., Обухівська А. Г.
Назва : Методика діагностики готовності до навчання в школі дітей шестирічного віку
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: Абетка, 2001
Кільк.характеристики :31 с. + картки
ISBN, Ціна 966-7835-85-5:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3.012
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика навчання-- Готовність дитини до школи
Примірники : всього : Ф3(3)
Вільні : Ф3(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76-056.34/О-26
Автор(и) : Обухівська, Антоніна, Ілляшенко Т., Жук Т.
Назва : Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2012
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-966-2754-00-1: 3.00, 5.00, грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.76-056.34
Предметні рубрики: Діти з особливими потребами
Анотація: У книжці йдеться про інтеграцію дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі та їх психологічний супровід.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Початкова школа -2017р.,N 10
Цікаві статті :
Грошева О. Запаліть вогник дитячих здібностей/ О. Грошева (стр.1–3.)
Ілляшенко Т. Щоб оцінка перестала бути каральною/ Т. Ілляшенко (стр.3–6.)
Маслій Н. Найкраще виховання – це особистий приклад/ Н. Маслій (стр.7.)
даниленко Г. Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України"/ Г. даниленко, О. Щербакова (стр.8–9.)
Вашуленко М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови/ М. Вашуленко, С. Дубовик (стр.10–16.)
Пархоменко А. Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі/ А. Пархоменко (стр.16–18.)
Ткаліч Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв’язного мовлення/ Р. Ткаліч (стр.19–20.)
Савчук В. Розвиток пізнавальної діяльності на уроці української мови в 3 класі/ В. Савчук (стр.20–21.)
Михайленко Т. перевірні тематичні роботи для 2 класц/ Т. Михайленко (стр.21–28.)
Онопрієнко О. Інтегроація у навчанні молодших школярів математики/ О. Онопрієнко, С. Скворцова (стр.29–32.)
Маліновська О. Творчий проект-екскурс до Дня захисника Вітчизни "Час згадати нашу славу"/ О. Маліновська, Ю. Чаюк (стр.33–35.)
Вільк Г. Хліб – це багатство нашої країни/ Г. Вільк (стр.35–39)
Яковенко Л. Екскурсії як вид роботи з учнями на уроках природознавства/ Л. Яковенко (стр.40–43.)
Пасічник М. Урок-подорож з математики у 4 класі/ М. Пасічник (стр.43–45.)
Кучер Т. Урок з основ здоров’я, 2 клас/ Т. Кучер (стр.46–48)
Храмова Г. Урок-тренінг з основ здоров’я/ Г. Храмова, С. Фаріончук (стр.48–49.)
Красоткіна Н. Кодекс честі батьків. Кодекс честі учнів. Кодекс честі вчителя/ Н. Красоткіна (стр.50–52.)
Анісімова Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток"/ Г. Анісімова, В. Полтавська (стр.53–55)
Шуліменко Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі/ Л. Шуліменко (стр.55–57)
Сухаревська О. Організація роботи мобільних творчих груп – важлива умова ефективних змін у системі початкової освіти/ О. Сухаревська (стр.58.)
Крих Л. Свято української мови в 1 класі/ Л. Крих (стр.59–60.)
Бутенко В. "Козацькому роду – нема переводу!"/ В. Бутенко (стр.62.)
Гнат І. Ми – маленькі львів’яни/ І. Гнат (стр.63–64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.014.3(477)/Z99
Автор(и) : Ілляшенко Т.
Назва : Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 10. - С. 3–6. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/10). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.014.3(477) + 371.26(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики: Реформування-- початкова школа-- оцінювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування--оцінювання--навчальні досягнення--словесне оцінювання--організація навчального процесу--готовність до навчання--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ілляшенко Т.
Назва : Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи)
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2017. - № 10. - С. 3–6. (Шифр П860805/2017/10)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Майданенко С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини/ С. Майданенко (стр.1–2)
Ханзель Ж. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України"/ Ж. Ханзель (стр.3–5)
Каракоз С. Марія Чумарна/ С. Каракоз (стр.6–9.)
Ілляшенко Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом/ Т. Ілляшенко (стр.10–13)
Лагодюк В. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України"/ В. Лагодюк, І. Федорчук (стр.14–19.)
Балютіна К. Причини графічних відхилень у молодших школярів/ К. Балютіна (стр.20–23)
Ростикус Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів/ Н. Ростикус (стр.23–28.)
Євтушик Н. Бінарний урок (позакласне читання та музичне мистецтво) у 3 класі/ Н. Євтушик, Н. Ставілова (стр.28–32)
Радченко А. Урок літературного читання у 2 класі/ А. Радченко (стр.32–33.)
Губарєва С. "Материнська мова – мова колискова"/ С. Губарєва (стр.34–35)
Кравченко Л. Урок-квест/ Л. Кравченко (стр.36–38)
Кучер Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі/ Т. Кучер (стр.38–43.)
Кіщук Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/ Н. Кіщук (стр.43–48.)
Ступак Г. Письмове ділення в початковій школі/ Г. Ступак (стр.48–50)
Цимбалару А. Дидактичні засади розвитку початкової освіти: варіативність програмового забезпечення/ А. Цимбалару (стр.51–54)
Калмикова Л. Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови/ Л. Калмикова (стр.54–58)
Голибарт Є. Міркування про впровадження норм християнської моралі у свідомість учасників освітньо-виховного процесу в початковій школі/ Є. Голибарт (стр.59.)
Скребець В. Моя Батьківщина – Україна/ В. Скребець (стр.60.)
Азарова Н. Зародження і розвиток кобзарського мистецтва в Україні. Кобзарські традиції Сумщини/ Н. Азарова (стр.61–62.)
Уварова Ю. "Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить..."/ Ю. Уварова (стр.63.)
Якимець Л. Я люблю своє місто Житомир/ Л. Якимець (стр.64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ілляшенко Т.
Назва : Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 7. - С. 10–13. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/7). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гіперактивні діти--гіперактивні розлади--гіперактивність--прояви гіперактивності--психологія навчання--психолого-педагогічний супровід--дефіцит уваги--правила поведінки--порушення поведінки--психолого-медико-педагогічні консультації--молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.
Знайти схожі

9.

Назва газети: Психолог -2018р.,N 23/24
Цікаві статті :
Козлова А. Психологічні терміни/ А. Козлова (стр.4-7)
Хачатурян Ю. Метафоротерапія/ Ю. Хачатурян (стр.8-19)
Ілляшенко Т. Реформування початкової школи/ Т. Ілляшенко (стр.20-29)
Козлова А. Емоційний інтелект. Психодіагностика/ А. Козлова (стр.30-49)
Ткачук В. Конфлікт - загроза чи можливість.../ В. Ткачук (стр.50-67)
Вовнянко Т. Життя - неоціненний дар/ Т. Вовнянко (стр.68-85)
Нечипоренко Т. Лідер світу/ Т. Нечипоренко (стр.86-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Ілляшенко Т.
Назва : Реформування початкової школи : як допомогти дітям із труднощами в навчанні
Місце публікування : Психолог: всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 23/24. - С. 20-29 (Шифр П131260/2018/23/24)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти із зпр--діти із труднощами у навчанні--психофізичний розвиток дитини--закордонний досвід--інклюзивне навчання--діагностування
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)