Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Астаф’єва, М. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 510.2(075.8)/А 91
Автор(и) : Астаф’єва М. М., Жильцов О. Б., Юртин І. І.
Назва : Математика. Вступ до спеціальності : навчальний посібник
Вихідні дані : Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2013
Кільк.характеристики :198 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 978-966-10-3191-2: 30.00 грн.
ДРНТІ : 27.01
УДК : 510.2(075.8)
Предметні рубрики: Математика-- Основи математики-- Історія математики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): математична творчість--математичне моделювання--знамениті задачі
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП КС(1)

Знайти схожі

2.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2017р.,N 28
Цікаві статті :
Ващенко Л. М. Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку/ Л. М. Ващенко (стр.4-11)
Хоружа Л. Л. Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко)/ Л. Л Хоружа (стр.12-15)
Калініченко Л. М. Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення/ Л. М. Калініченко (стр.16-22)
Богуш А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності/ А. М. Богуш (стр.23-27)
Ogrodzka-Mazur E. Janusz reykowski’s concept of moral development as an multi-dimensional phenomenon and its applications in intercultural studies/ E. Ogrodzka-Mazur (стр.28-33)
Астаф’єва М. М. Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову/ М. М. Астаф’єва, В. В. Прошкін, С. С. Радченко (стр.34-42)
Дика Н. М. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції нової української школи (10-11 класи)/ Н. М. Дика (стр.43-48)
Козир М. В. . Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки/ М. В. Козир (стр.49-53)
Мельник Н. І. Феномен "професійної компетентності" в українській та європейській педагогічній теорії: порівняльний аспект/ Н. І. Мельник (стр.54-60)
Мельниченко О. В. Проблеми створення підручника з гендерних студій для студентів вищих навчальних закладів/ О. В. Мельниченко (стр.61-65)
Сливка Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід/ Л. В. Сливка (стр.66-72)
Стеблецький А. Л. Розвиток науково-педагогічної спільності вищого навчального закладу/ А. Л. Стеблецький (стр.73-78)
Сопова Д. О. Феномен академічної чесності у контексті якості сучасної вищої освіти/ Д. О. Сопова (стр.79-84)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Батечко Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі/ Н. Г. Батечко (стр.1-16)
Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/ Н. В. Гончаренко-Закревська (стр.17-29)
Таможська І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена/ І. В. Таможська (стр.30-42)
Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/ О. Д. Літіченко (стр.43-56)
Башкір О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст./ О. І. Башкір (стр.57-70)
Твердохліб Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.)/ Т. С. Твердохліб (стр.71-83)
Горбань О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе"/ О. В. Горбань (стр.84-85)
Додонова В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій/ В. І. Додонова (стр.96-108)
Попович А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі/ А. С. Попович (стр.109-121)
Прошкін В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття/ В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко (стр.122-136)
Васьківська Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів/ Г. О. Васьківська (стр.137-149)
Кошіль О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття/ О. П. Кошіль (стр.150-162)
Музика О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів/ О. О. Музика (стр.163-172)
Пищик О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі/ О. В. Пищик (стр.173-185)
Подчерняєва Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття/ Н. Д. Подчерняєва (стр.186-199)
Купрій Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки)/ Т. Г. Купрій (стр.200-212)
Бровко К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань/ К. А. Бровко (стр.213-220)
Паламар С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу/ С. П. Паламар (стр.221-234)
Козак Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку/ Л. В. Козак (стр.235-251)
Братко М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти/ М. В. Братко (стр.252-268)
Гришак С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах/ С. М. Гришак (стр.269-284)
Загородня А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі/ А. А. Загородня (стр.285-295)
Кириченко О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання/ О. С. Кириченко (стр.296-308)
Трач Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання/ Ю. В. Трач (стр.309-322)
Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/ I. Bacurovska (стр.323-337)
Бісмак О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ О. В. Бісмак (стр.338-351)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Астаф’єва М. М., Прошкін В. В., Радченко С. С.
Назва : Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову [Electronic resource]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 34-42 (Шифр П225817115/2017/28)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прошкін В. В., Астаф’єва М. М., Радченко С. С.
Назва : Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 122-136. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1236 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1236
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): геометричні задачі на побудову--критичне мислення--математика--навички ххі століття--учні--формування
Анотація: У статті розкрито сутність поняття навичок ХХІ століття як педагогічного феномену. Виділено три блоки навичок: навчальні та інноваційні; інформаційні, медійні та комп’ютерні; життєві і професійні (кар’єрні). Розглянуто ключову навичку ХХІ століття – критичне мислення. Подано результати реальної практики формування критичного мислення сучасної молоді. Доведено, що математика має невичерпні можливості і засоби для виховання критичного, зокрема, логічного мислення, із дотриманням правил та законів математичної логіки. Представлено задачі на побудову як клас геометричних задач, розв’язання яких якнайкраще тренує мислення та сприяє формуванню цілого ряду інших навичок ХХІ століття. Охарактеризовано чотири етапи процесу розв’язання задач на побудову: аналіз, побудова, доведення, дослідження. Зазначено, що розв’язання задач на побудову є класичним вирішенням будь-якої (не лише математичної, а виробничої, соціальної, побутової тощо) проблеми
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 51(076)/В 55
Автор(и) : Астаф’єва М. М., Литвин О. С., Радченко С. Л., Самойленко Ю. І., Семеняка С. О.
Назва : Вища математика: готуємося до атестації : навчальний посібник для студентів 111 "Математика" першого (бакалаврського) рівня. Частина ІІ: практикум
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023
Кільк.характеристики :330 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-617-658-107-9: 99.72 грн.
ДРНТІ : 27
УДК : 51(076)
Предметні рубрики: Вища математика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лінійна алгебра--вища алгебра--аналітична геометрія--диференціальна геометрія--проєктивна геометрія--функції--диференціальне числення--інтегральне числення--числові ряди--диференціальні рівняння
Анотація: Пропонована книга є другою частиною посібника “Вища математика: готуємось до атестації”. Це “Практикум”, мета якого сприяти тому, щоб студенти актуалізували й систематизували знання щодо методів розв'язування задач з різних розділів вищої математики, уміння застосовувати математичні факти на практиці. У кожному пункті розділу наведено основні теоретичні положення (означення, формули, теореми), детальний аналіз та розв'язання типових задач. Пропонується багато задач для самостійного розв'язання, що дає студентам широкі можливості для активної самостійної роботи. Практикум включає розділи: лінійної алгебри, вищої алгебри та теорії чисел, аналітичної, конструктивної, проективної та диференціальної геометрії, математичного аналізу, комплексного аналізу, диференціальних рівнянь. Практикум створено з метою полегшення процесу підготовки студентів до атестації.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(3)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(3)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)