Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Базиль, Л. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.13/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 20
Вихідні дані : Київ: Киїівський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :111 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 17
УДК : 37.13
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічна освіта-- Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія--освіта
Зміст : Внесок Я. Ряппо у розвиток мережі закладів професійної освіти/ В. В. Ворожбіт, А. І. Ігнатьєва. Духовно-моральне виховання дітей у вітчизняній школі в контексті суспільно-політичного життя країни (друга половина ХХ ст.)/ І. Л. Сіданіч. Проблеми розвитку системи державного управління вищою освітою у світлі рішень педагогічних з'їздів (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ А. О. Таранник. Перша іноземна мова як джерело міжмовного трансферу у навчанні другої іноземної мови/ А. О. Анісімова. Педагогічні умови як складова системи поліхудожнього виховання старших підлітків/ О. В. Безелюк. Психологічні засади виховання шанобливості у старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі/ С. А. Васильєва. Експериментальна перевірка ефективності інтегрованого курсу "Навчання іноземних мов у професійній школі" для методичної підготовки майбутніх учителів/ Л. Я. Зєня. Підготовка студентів-філологів до співпраці з батьками в умовах освітнього закладу/ О. Б. Хомишак. Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен/ Л. О. Базиль. Професійна мобільність: контекст болонських реформ/ В. І. Бобрицька. Формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров'язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти/ Л. Г. Горяна. Web 2.0 - спільний віртуальний простір викладача і студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко, С. М. Співак. Проектно-конструктурська діяльність як засіб формування творчих здібностей молодших школярів/ О. М. Образцова. Соціальна підтримка дітей із функціональними обмеженнями у Великій Британії (ХІV-XIX ст.)/ І. М. Комар. Теоретико-методологічні основи формування академічної мобільності студентів ВНЗ/ А. В. Циганаш. Динаміка зміни діяльності психофізіологічних механізмів чутливості людини/ А. В. Кочерга. Теорія і практика дослідження професійного спілкування вчителя в освітологічному просторі/ Н. А. Побірченко. Особистісна мобільність як психологічна детермінанта професійної успішності майбутнього фахівця/ О. П. Сергєєнкова. Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів/ О. А. Столярчук. Розвивально-дослідницька пропедевтика профільного навчання/ І. В. Форноляк. Психолого-педагогічна реабілітація: методологічні та методичні принципи/ М. В. Шмаргун.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Базиль Л. О.
Назва : Літературознавча компетентність учителя української мови і літератури як системний особистісно-професійний феномен
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - №20. - С. 35-42 (Шифр 74.0я43/П 24-454076)
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна освіта
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.09/О 64
Назва : Організація дослідно-експериментальної роботи у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах. : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :76 с
Ціна : 21.44, 21.44, грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.2.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне дослідження--педагогічний експеримент--класифікація досліджень
Анотація: У посібнику подано інформацію про вимоги до організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах, наведено зразки відповідних документів. Визначено зміст, структуру, особливості оформлення та вимоги в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено алгоритм здобуття статусу експериментального навчального закладу. Сформульовано засадничі аспекти експериментальної педагогічної діяльності.
Примірники : всього : Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)