Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Берека, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Берека В.
Назва : Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: ретроспектива та перспективи розвитку
Місце публікування : Післядиплом. освіта в Україні/ Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України, 2015. - № 1. - С. 42–45 (Шифр П778229/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 378.6:37.046.4](477)
Предметні рубрики: Заклади післядипломної освіти-- перспективи розвитку --Україна --Хмельницьк
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післядипломна освіта--інститути післядипломної педагогічної освіти--безперервна освіта--науково-дослідна робота
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)/І-90
Назва : Історія України. Маловідомі імена, події, факти : збірник статей. Вип. 12
Вихідні дані : Київ: Рідний край, 2001
Кільк.характеристики :492 с
Колективи : Національна академія наук України, Інститут історії України, Головна редакційна колегія науково-документальної серії книг "Реабілітовані історією", Полтавська міська рада, Полтавський краєзнавчий музей :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)
Предметні рубрики: Історія-- Історія України
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): визволення полтавщини--депортація населення поділля--знищення опозиційної преси--полтавська школа краєзнавства--кобзарство--історія земств--гетьманщина--храми доби козацтва--полтавський полк--колективізація в донбасі
Зміст : Дружба загартована в боях/ П. Т. Тронько. Визволення та відбудова міст Полтавської області 1943-1945 рр./ В. Дудник. Депортаціїнаселення Поділля до Німеччини в роки Другої світової війни/ С. Д. Гальчак. Друга світова війна з погляду сьогодення/ А. Байраківський, Г. Піскорська. Знищення опозиційної преси та впровадження цензури в 20-х роках як засіб встановлення однопартійної політичної системи/ С. В. Білошицький. Уніфікація інтелектуальної діяльності як неодмінна умова процесу "радянізації"/ В. І. Очеретянко. Перший секретар ЦК КПУ П. Ю. Шелест в Чехословацьких подіях 1968 року/ В. І. Дмитрук. Становлення краєзнавчих досліджень в середньому подніпров’ї (XVIII - поч. XX ст.)/ Т. Ф. Григор’єва. Система судових органів Буковини (1774- 1914)/ Л. Городницька. Реорганізація та основні напрями діяльності міського управління Києва у другій половинні XIX століття/ С. Кулінська. Полтавська школа краєзнавства (поч. 20-х рр. XX)/ В. Савчук. Кустарно-промислова кооперація на Поділлі в 1921-1926 рр./ С. Дзюбак. Лихварська діяльність нептанів України (1920- ті - 1930 рр)/ Ю. Волосник. Громадське музейництво на Поділлі : здобутки і прорахунки/ А. Каньоса. Мовна політика урядів Центральної Ради, гетьмана П. Скоропатського та УНР/ Ж. Шевчук. Діяльність комісії по збудуванню Кам’янець - Подільського державного українського університету/ О. Завальнюк. Українська початкова школа в умовах виборювання державності (1917- 1920 рр. )/ Г. Я. Рудий. Охорона культурних пам’яток Полтавщини (1917 р. - початок 20-х років )/ О. О. Нестуля. Підготовка фахівців у галузі пам’яткознавства в українській державності (1918 р. )/ О. Денисенко. Кобзарство- феномен українського народу/ Л. Шендрик. Незреалізований Сластьонів альбом літографій про українські старожитності/ В. Ханко. З історії присудження іменних стипендій у Харківському імператорському університеті у XIX - на поч. XX ст./ І. Камад. Становлення університетських природничих музеїв ( XIX - початок XX )/ Л. Гаврилюк. Музеї народної архітектури та побуту і українське товариство охорони пам’яток історії та культури на початку 70- х рр. XX ст. / О. Савчук. Цікавий документ з історії Миргородського музею/ Г. Білоус, Г. Журавель. Музеї як інструмент ідеологічного впливу в Україні (1930- ті рр.) / Р. В. Маньковська. Розвиток масового туристсько- краєзнавчого руху в школах та позашкільних закладах Хмельниччини/ В. Берека. З кагорти меценатів ( Костянтин Костянтинович Острозький )/ О. Бажан. Ентузіазм пам’яткоохоронної справи ( Д. Щербаківський ) / Я. В. Верменич. О. П. Новицький і музейні заклади Києва/ І. Бонь О. Краєзнавча та природоохоронна діяльність М. В. Шарлеманя/ Л. Шевченко. Педагог і учений ( Касименко О. К.)/ Є. Скляренко. О. І. Бадан- Яровенко - учений секретар НКО УСРР , завідуючий сектором чужомовних словників " УРЕ"./ О. С. Рубльов, М. Фельбаба. Я. Прилипко: нотатки до портрета вченого/ Н. Юсова. Митрополит Київський Сильвестр Косов про зовнішню та внутрішню політику Б. Хмельницького/ К. Салій. Ярема Вишневецький : спроба реабілітації/ Ю. Рудницький. Києво- Печерська лавра і козацтво/ Я. Лагодзькі. Гетьманщина в історико- публіцистичних матеріалах військових канцеляристів XVIII ст./ О. К. Струкевич. Вивчення та збереження пам’яток козацької доби на Полтавщині/ Г. Журавель, І. Гавриленко. літературні матеріали до історії українського козацтва в колекції Полтавського краєзнавчого музею/ М. Горбенко. Храми доби пізнього козацтва на Лівобережжі/ Г. Галян. Ікони доби козацтва/ І. Власенко. Свічники XVII - XVIII століття/ О. Коваленко. Гончарні вироби Полтавщини XVII - XX ст./ О. Ханко. Опішнянські старожитності козацької доби/ А. В. Гейко. Козацькі старожитності с. Ковалівки під Полтавою/ С. В. Сапєгін. До питання про генеологію козацького роду Ваків/ Б. Вакка, В. В. Коротенко. Історія спорудження пам’ятного знака С. Величку/ Л. Філоненко. До проблеми ідентифікації поховання Мотрі Кочубей/ В. Кішик. Полтавський полк в 1709 році/ В. Мокляк. Про одне з місць поховань захисників Полтавської фортеці 1709 р./ А. Артем’єв. Генеральне слідство про маєтность Полтавського полку 1729 - 1731 рр./ І. Бутич. Справи Лубенського полку в держархіві Полтавської області/ З. Яненко. Полтавська школа краєзнавства (поч. 20- х рр. XX ст.)/ В. Савчук. формквання науково-методичних і організаційних принципів підготовки та видання "історії міст і сіл України" та шляхи їх реалізації ( на матеріалах Полтавщини) / Н. Беседіна. Археологічні аспекти вивчення історії козацтва лівобережної України у виданнях Полтавщини . Бібліографія/ О. Коваленко. Здійснення насильницької політики влади на промислових підприємствах півдня України в 1930 - х - рр./ М. Шитюк. Колективізація в Донбасі та її наслідки (1929 - 1933 )/ А. Михненко. Становище протестанських священнослужителів в Україні (1920 - і рр.)/ Р. Сітарчук. Репресії серед національних меншин поділля на початку 30- х років XX століття/ Л. Місінкевич. Діяльність радянських спецслужб в Україні : історіографія проблеми/ Р. Подкур. Кадри держбезпеки Донеччини на початку 1970- х рр./ В. Нікольський.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Післядипломна освіта в Україні -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Кириченко М. Розвиток післядипломної освіти в інформаційному суспільстві/ М. Кириченко, О. Отич, В. Олійник (стр.9-11)
Романенко М. Післядипломна педагогічна освіта в реаліях "нової української школи": Методологічний вимір інноваційних змін/ М. Романенко (стр.12-14)
Lushyn P. The ecology of pedagogical space in the framework of educational reform (Екологія педагогічного простору у рамках освітньої реформи)/ P. Lushyn (стр.15-19)
Лаврентьєва О. Розвиток методологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти/ О. Лаврентьєва (стр.20-25)
Гладуш В. Університет менеджменту освіти: передісторія створення та розвитку/ В. Гладуш (стр.26-32)
Сорочан Т. Діяльність Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" з упровадження інноваційних освітніх технологій у процес підвищення кваліфікації науково-педагогічних і педагогічних працівників та керівних кадрів освіти/ Т. Сорочан, Л. Оліфіра (стр.33-36)
Ситніков О. Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти: історія та сьогодення/ О. Ситніков (стр.37-38)
Олешко П. Розвиток післядипломної педагогічної освіти Волинської області в умовах реформування галузі/ П. Олешко (стр.39-41)
Отич О. Рада молодих учених ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" як осередок професійної самореалізації молодих науковців/ О. Отич, Я. Швень (стр.42)
Барабаш О. Діяльність школи молодих науковців як інноваційна форма співпраці між закладами післядипломної педагогічної освіти/ О. Барабаш, О. Ануфрієва (стр.43-45)
Скрипник М. Як відбирати й структурувати зміст освітнього курсу підготовки аспірантів (на прикладі вибіркової дисципліни "Творча майстерня молодого науковця")/ М. Скрипник (стр.46-52)
Сорочан Т. Професіоналізація андрагога: цінності, знання, навички/ Т. Сорочан (стр.53-57)
Покроєва Л. Персоналізація процесу підвищення кваліфікації педагогів у контексті системних змін загальної середньої освіти/ Л. Покроєва, М. Смирнова (стр.58-59)
Зелюк В. Система підвищення кваліфікації педагогічних працівників: синергія розвитку/ В. Зелюк (стр.60-63)
Берека В. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до роботи з обдарованими дітьми/ В. Берека (стр.64-66)
Бурлаєнко Т. Формування управлінської еліти як вищого кадрового складу державного управління/ Т. Бурлаєнко (стр.67-68)
Кошка О. Методична служба Хмельниччини в умовах децентралізації: становлення та розвиток/ О. Кошка (стр.69-71)
Петренко Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної/ Л. Петренко (стр.72-75)
Сидоренко В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається/ В. Сидоренко (стр.76-83)
Бондарчук О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій/ О. Бондарчук (стр.84-87)
Касьян С. Інтерактивні форми, методи й технології навчання слухачів кафедри відкритих систем та інформаційно-комунікаційних технологій/ С. Касьян (стр.88)
Гребенькова Г. Формування професійних компетентностей здобувачів професійної освіти/ Г. Гребенькова (стр.89-92)
Сергеєва Л. Система оцінювання має бути відкритою, а кожна оцінка - обгрунтованою та об'єктивною/ Л. Сергеєва (стр.93-95)
Петрович С. Навчально-практичний центр як осередок забезпечення якості надання освітніх послуг/ С. Петрович (стр.96-98)
Маніта В. Інформаційне освітнє середовище закладу професійної освіти/ В. Маніта (стр.99-101)
Романенко С. Особливості виховної роботи в групах інклюзивного навчання в закладах професійної освіти/ С. Романенко (стр.102-103)
Вайнола Р. Безбар'єрне середовище закладу освіти як умова інтеграції дітей з інвалідністю/ Р. Вайнола (стр.104-106)
Петренко Л. Управління сучасною професійною освітою в регіоні в контексті концептуальних ідей В. С. Пікельної/ Л. Петренко (стр.72-75)
Сидоренко В. Професійний розвиток педагога в суспільстві, яке навчається/ В. Сидоренко (стр.76-83)
Бондарчук О. Технологія розвитку психологічної готовності керівників закладів освіти до діяльності в умовах соціальних трансформацій/ О. Бондарчук (стр.84-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)