Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Богосвятська, А. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-27 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А. І.
Назва : Інноваційні форми поширення професійного досвіду вчителя
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2015. - № 10. - С. 22-28 (Шифр З659149/2015/10)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний досвід--інноваційно-творча діяльність--поширення досвіду
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.І.
Назва : Інтерактивний підхід до вивчення літератури як пробудження пізнавальної діяльності учнів
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал. - Київ: Антросвіт, 2013. - № 12. - С. 33-37 (Шифр З659149/2013/11/12)
ДРНТІ : 17.01
Предметні рубрики: Літературознавство --Україна
Педагогіка-- дидактика-- урок
Вікова психологія
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А. І.
Назва : Арома-імідж уроку літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2015. - № 7/8. - С. 90-96 (Шифр З659149/2015/7/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аромат часу--аромат країни--запах книги
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.І.
Назва : Гуманно-особистісна технологія Ш. О. Амонашвілі у практиці вчителя літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2015. - № 9. - С. 13-18 (Шифр З659149/2015/9)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманна педагогіка--амонашвілі ш. о., про нього--педагогічна майстерність
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А. І.
Назва : Ділова гра в навчальному процесі
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 30-35 (Шифр З659149/2016/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна гра--літературні ігри--етапи ділової гри
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 12
Цікаві статті :
Туряниця В. Г. Компаративний аналіз літературних об'єктів на етапі модернізації шкільної літературної освіти/ В. Г. Туряниця (стр.2-3) Кл.слова: компаративний підхід,порівняльний аналіз,систематизація інформації
Тіхоненко С. О. Формування читацьких компетенцій учнів шляхом хронотопічного аналізу художнього тексту/ С. О. Тіхоненко (стр.3-4) Кл.слова: аналіз художнього тексту,людська особистість,хронотопічний аналіз
Голяс С. Є. Кластер як один із методів формування критичного мислення школярів на уроках світової літератури/ С. Є. Голяс (стр.4-5) Кл.слова: свідоме мислення школярів,смислові одиниці тексту,створення кластера
Кущ О. М. Авторські освітні інтернет-ресурси/ О. М. Кущ (стр.5-6) Кл.слова: персональні сайти,педагогічний досвід,класифікація сайтів
Самініна О. В. Формування культурологічної компетентності учнів на уроках світової літератури/ О. В. Самініна (стр.6-7) Кл.слова: культурні запити особистості,моделювання культурно-освітнього середовища,культурологічна компетентність
Ніколенко О. Нові переклади творів зарубіжної літератури. Літературна вітальня «Зелена лампа»/ О. Ніколенко (стр.8-11) Кл.слова: історія перекладу,прямий переклад,точний переклад
Кониш Н. М. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Елеанор Портер "Полліанна"/ Н. М. Кониш (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,Портер Елеонор,радість життя
Ряба 3. В. Уславлення всеперемагаючої сили любові і дружби, добра і мужності в казці Г. К. Андерсена "Снігова королева"/ 3. В. Ряба (стр.14-16) Кл.слова: план-конспект уроку,Андерсен Г. Х.,дружба
Палчей М. В. Засудження рабства в романі Жуля Верна "П'ятнадцятирічний капітан"/ М. В. Палчей (стр.17-19) Кл.слова: план-конспект уроку,Верн Жуль,рабство
Петричко І. 3. Засудження війни у творчості Генріха Белля/ І. 3. Петричко Кл.слова: план-конспект уроку,Белль Генріх,війна
Лобзіна С. В. Поетичний світ Артюра Рембо. Урок-відкриття найзагадковішої постаті французького символізму/ С. В. Лобзіна (стр.24-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Рембо Артюр,символізм
Богосвятська А. І. Професійний статус учителя світової літератури/ А. І. Богосвятська (стр.26-30) Кл.слова: критерії професійного статусу,напрями професійної діяльності,професійний портрет
Гузь О. О. Нова програма: людські стосунки. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки № 33-41/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.31-42) Кл.слова: навчальна програма,аналіз твору,план-конспект уроку
Девдюк І. В. Основні тенденції розвитку світової літератури 40-50-х pp. XX ст. / І. В. Девдюк (стр.43-45) Кл.слова: екзистенціалізм,герой-протагоніст,абсурдизм
Глібовець В. В. Сторінками поезії Джорджа Гордона Байрона (літературно-критична збірка) Урок-презентація книжки із використанням методу проектів/ В. В. Глібовець (стр.46-49) Кл.слова: план-конспект уроку,Байрон Джордж,коментарі до віршів
Корнійчук О.С. Вишиванка на подіумі/ О.С Корнійчук [и др.] (стр.50-51) Кл.слова: позакласна робота,сценарій свята вишиванки,народна творчість
Простяк Л. М. Геніальний англійський драматург і поет доби Відродження - Вільям Шекспір/ Л. М. Простяк (стр.52-58) Кл.слова: модуль уроку,доба Відродження,шекспірівське питання
Мудрак Л. В. Оповідання Роберта Шеклі "Запах думки"/ Л. В. Мудрак (стр.59-60) Кл.слова: план-конспект уроку,Шеклі Роберт,гуманізм
Котова І. С. Конспект тренінгового заняття з формування довіри. Для батьків та учнів-старшокласників/ І. С. Котова (стр.61-64) Кл.слова: класний керівник,потреби,очікування
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 11
Цікаві статті :
Грачова Н. М. Всесвітня популярність творів про Шерлока Холмса/ Н. М. Грачова (стр.2-6) Кл.слова: Дойль Конан,Холмс Шерлок,музей на Бейкер-стріт
Рак Г. О. "Скільки ще людей у футлярі залишилося, скільки їх іще буде !". Бесіда з позакласного читання/ Г. О. Рак (стр.7-10) Кл.слова: лицемірство інтелігентного суспільства,літературні герої,"футлярність"
Файчак Н. Я. Психологічний сенс зустрічі янголів із людьми (За оповіданнями Гарсія Маркеса "Стариган із крилами" та Л. Толстого "Що живить людей?")/ Н. Я. Файчак (стр.10-12) Кл.слова: психологічний портрет,духовні потреби,святість
Качур Л. М. Причини та наслідки еволюції образу Сехисмундо. Вивчення драми Кальдерона "Життя - це сон"/ Л. М. Качур (стр.13-14) Кл.слова: еволюція Сехисмундо,в'язень,правитель
Козієва В.В. Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші Марини Цвєтаєвої "Книжки в обкладинках червоних"/ В. В. Козієва (стр.15-17) Кл.слова: лірика,лірична героїня,символ
Антонова О. П. Ідея радості життя й відкриття світу у творі Е. Портер "Полліанна"/ О. П. Антонова (стр.18-19) Кл.слова: благодійна допомога,портрет Поліанни,життєві негаразди
Невкрита І. С. Твори добро на благо іншим. Вивчення китайської народної казки "Пензлик Маляна"/ І. С. Невкрита (стр.19-20) Кл.слова: митець,казка народна,Пензлик Маляна
Богосвятська А. І. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів/ А. І. Богосвятська (стр.21-25) Кл.слова: духовні цінності,гармонізація,людяність
Гузь О. О. Сучасні форми і методи навчання в системі формування духовно-моральної культури учнів. Уроки №28-31/ О. О. Гузь, С. О. Тіхоненко (стр.26-31) Кл.слова: Ніч перед Різдвом,Гоголь Микола,кохання
Кожукало Н. В. Вивчаємо оповідання Джека Лондона "Жага до життя"/ Н. В. Кожукало (стр.32-33) Кл.слова: вольові якості,гуманні стосунки,мужність
Шкаруба Л. М. Закуримо люльку миру (до вивчення "Пісні про Гайавату" Г. Лонгфелло)/ Л. М. Шкаруба, І. О. Ткач (стр.34-39) Кл.слова: північноамериканські індіанці,індіанські легенди,індіанські племена
Ткач І. Генрі Лонгфелло та його поема "Пісня про Гайавату"/ І. Ткач (стр.40-41) Кл.слова: план-конспект уроку,національний індіанський герой,єдність народу
Сігута Ю. Особливості світосприйняття юних героїв у романі Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра"/ Ю. Сігута, О. Єременко (стр.42-43) Кл.слова: світосприйняття,дружба,дитинство
Зорій М. В. Сучасна польська дитяча література: шляхи досягнення/ М. В. Зорій (стр.44-45) Кл.слова: інтертекстуальність,біблійні мотиви,дитяча література
Гуцол В. П. Зірка на ім'я Ліндгрен/ В. П. Гуцол (стр.46-50) Кл.слова: Ліндгрен Астрід,проект,творчість Астрід Ліндгрен
Качур Л. М. Гра "Найкращий знавець світової літератури" (для учнів 6—8 класів)/ Л. М. Качур (стр.51-55) Кл.слова: відбіркові тури,тематика завдань,світова література
Котова І. С. Тренінгове заняття для класних керівників та батьків. Тема. Профілактика агресії у дітей/ І. С. Котова (стр.56-59) Кл.слова: дитяча агресія,профілактика агресії,корекція агресивності
Ліпатникова С. В. Стихія кольору — живопис вірша/ С. В. Ліпатникова (стр.60-61) Кл.слова: каліграма,графічна гра,вірш-малюнок
Полтавець О. М. Багатогранний талант Лермонтова-художника/ О. М. Полтавець (стр.62-63) Кл.слова: Лермонтов Михайло,живопис,автопортрет
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2014р.,N 10
Цікаві статті :
Денисюк О. Г. Мій рідний край - Шепетівка/ О. Г. Денисюк (стр.2-3) Кл.слова: літературна творчість учителів,оповідь,краєзнавство
Курилович Н. П. Вишиванки цвітуть, вишиванки/ Н. П. Курилович (стр.3) Кл.слова: літературна творчість учителів,вишиванки,подільські вишивки
Васильєва Л. А. Підсумковий урок за повістю Ч. Діккенса “Різдвяна пісня у прозі”/ Л. А. Васильєва (стр.4-9) Кл.слова: план-конспект уроку,національні традиції,святкування Різдва
Простяк Л. М. Поема Вергілія Енеїда як літературна обробка римської легенди про троянця Енея/ Л. М. Простяк (стр.9-15) Кл.слова: модуль уроку,метод проектів,золота доба римської культури
Демиденко В. В. Штрихи до портрета поета: яким же був насправді Михайло Лермонтов? / В. В. Демиденко, О. Л. Бондаренко (стр.16-17) Кл.слова: Лермонтов Михайло,автобіографія,особистість
Завгородня Л. І. Михайло Лермонтов та Варвара Лопухіна: “Я вас никак забыть не мог…"/ Л. І. Завгородня (стр.17-18) Кл.слова: Лермонтов Михайло,кохання поета,Лопухіна Варенька
Ткаченко Л. В. Трагічна дуель М. Лермонтова з М. Мартиновим: сучасний погляд/ Л. В. Ткаченко (стр.18-19) Кл.слова: Лермонтов Михайло,трагічна смерть,версії дуелі
Гетьман О. Г. Розкодувати знаки Патріка Модіано/ О. Г. Гетьман (стр.20-21) Кл.слова: Модіано Патрік,Нобелівська премія з літератури, 2014 р.
Богосвятська А. І. Особливості вивчення теоретико-літературних понять/ А. І. Богосвятська (стр.22-28) Кл.слова: теорія літератури,жанри творів,авторський задум
Гузь О. О. Орієнтовне планування уроків для 6 класу. Уроки №19-27/ О. О. Гузь (стр.29-41) Кл.слова: Стівенсон Роберт,Діккенс Чарлз,планування уроків
Ткач І. Дослідження тексту на уроках у 6 класі/ І. Ткач (стр.42-45) Кл.слова: план-конспект уроку,кохання,народні звичаї
Дудник І. В. Вивчаємо оповідання Е. Сетона-Томпсона ”Лобо”/ І. В. Дудник (стр.46-48) Кл.слова: світ природи,захист тварин,захист птахів
Журило I. М. Вивчаємо роман Чарльза Діккенса ”Пригоди Олівера Твіста”/ I. М. Журило (стр.48-51) Кл.слова: особистісні якості героя,рефлексія,знедолені діти
Ніколенко К. Нові переклади Гейне/ К. Ніколенко, О. Ніколенко (стр.52-53) Кл.слова: поезія,переклад,текст
Котова І. С. Навчальний тренінг для класних керівників/ І. С. Котова (стр.54-58) Кл.слова: виховна робота,критичне мислення,психологічний простір
Карпенкіна Л. Г. Різдвяне свято. Літературно-театральне дійство для учнів 6 класів/ Л. Г. Карпенкіна (стр.59-61) Кл.слова: атрибути Різдва,Різдвяні страви,традиції Різдва
Кошло О. Я. ”Господь Бог Предвічний нині нам явився”. Театралізована вистава/ О. Я. Кошло (стр.62-64) Кл.слова: новорічні свята,дитяча Біблія,християнська етика
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2015р.,N 7/8
Цікаві статті :
Методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році (стр.2-4) Кл.слова: навчальна програма,міжпредметні зв'язки,контроль
Програма із зарубіжної літератури для загальноосвітніх навчальних закладів. 7 клас. (2012 р. зі змінами 2015 р.) (стр.5-10) Кл.слова: текстуальне вивчення творів,позакласне читання,розвиток мовлення
Ніколенко О. Із чим ми починаємо новий навчальний рік? / О. Ніколенко (стр.11-13) Кл.слова: здобутки,прилучення до читання,державні стандарти школи
Гузь О. О. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 7 класу/ О. О. Гузь (стр.14-17) Кл.слова: зміст уроку,зміст розділу,години за розподілом
Тіхоненко С. О. Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу. Уроки 1-13/ С. О. Тіхоненко, Т. О. Козова (стр.18-59) Кл.слова: тема уроків,форми уроків,етапи уроків
Петричко І. Запалімо в серцях до ближнього любов!. Вона врятує світ!/ І. Петричко (стр.60-64) Кл.слова: Біблія,виховний захід,сценарій
Головка Л. Шкільний творчий проект "Гра в радість". Тиждень зарубіжної літератури / Л. Головка (стр.65-71) Кл.слова: сценарій,інтелектуальні ігри,калейдоскоп цікавинок
Завгородня Л. І. У казковому світі Джанні Родарі. Літературна вітальня до 95-річчя від дня народження/ Л. І. Завгородня (стр.72-76) Кл.слова: позакласні заходи,літературна вітальня,сценарій
Циганкова Л. Ю. Сенс зображення пригод головного героя казки Вільгельма Гауфа "Маленький Мук". / Л. Ю. Циганкова (стр.77-79) Кл.слова: позакласне читання,план-конспект уроку,Маленький Мук, аналіз твору
Козаченко О. В. Звідки лунає музика? ("Містечко в табакерці" В. Ф. Одоєвського як науково-пізнавальна казка) / О. В. Козаченко (стр.79-80) Кл.слова: позакласне читання,план-конспект уроку,Містечко в табакерці, аналіз твору
Циганкова Л. Ю. Шлях Піноккіо від дерев'яної ляльки до справжнього хлопчика/ Л. Ю. Циганкова (стр.80-82) Кл.слова: позакласне читання,план-конспект уроку,Коллоді Карл, Пригоди Піноккіо, аналіз твору
Рябуха Н. В. Хто високо літає, той низько сідає. (Проблема хвастощів у казці Всеволода Гаршина "Жаба-мандрівниця")/ Н. В. Рябуха (стр.82-84) Кл.слова: позакласне читання,план-конспект уроку,Жаба-мандрівниця, аналіз твору
Жигунова А. С. Уроки з вивчення творів Джанні Родарі Уроки №1- 3/ А. С. Жигунова (стр.84-87) Кл.слова: позакласне читання,план-конспект уроку,Джанні Родарі, про твори
Жигунова А. С. Казковий герой Цибуліно та його родина/ А. С. Жигунова (стр.84-85) Кл.слова: позакласне читання,Родарі Джанні, Цибуліно, аналіз твору,план-конспект уроку
Жигунова А. С. Повчальний зміст "Казок по телефону" (аналіз казок "Сонце і Хмара" та "Молодий рак")/ А. С. Жигунова (стр.86) Кл.слова: Родарі Джанні, Молодий рак, аналіз твору,Родарі Джанні, Сонце і Хмара, аналіз твору,план-конспект уроку
Жигунова А. С. Сенс авторського задуму казки "Пригоди Джельсоміно в Країні брехунів"/ А. С. Жигунова (стр.87) Кл.слова: позакласне читання,Родарі Джанні, Пригоди Джельсоміно в Країні брехунів, аналіз твору,план-конспект уроку
Гладишев В. В. Посібник, що затребуваний школами - загальноосвітньою і вищою/ В. В. Гладишев, В. І. Шуляр (стр.88-89) Кл.слова: українські перекладачі,постать перекладача,осмислення матеріалу
Богосвятська А. І. Арома-імідж уроку літератури/ А. І. Богосвятська (стр.90-96) Кл.слова: аромат часу,аромат країни,запах книги
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців (стр.2-11) Кл.слова: шкільні програми,аналітика,практика
Зуєнко М. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури/ М. Зуєнко (стр.12-13) Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї,Донн Джон, про нього,Доджсон Ч.-Л., про нього
Тіхоненко С. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"/ С. Тіхоненко (стр.14-17) Кл.слова: англійська література (7 клас),аналіз твору,Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Сегеда Т. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита"/ Т. Сегеда (стр.16-17) Кл.слова: зарубіжна література,аналіз твору,Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гузь О. О. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна")/ О. Гузь (стр.18-20) Кл.слова: зарубіжна література,аналіз твору,Портер Е., Полліанна, про твір
Гайченко О. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання/ О. Гайченко (стр.21) Кл.слова: літературна освіта,пізнавальна діяльність,об'єкт літературної освіти
Моргун М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури/ М. С. Моргун (стр.22-23) Кл.слова: літературний розвиток,читання,читач
Васильянц М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури/ М. С. Васильянц (стр.23-25) Кл.слова: пізнавальна діяльність,навчальна діяльність,активізація навчально-пізнавальної діяльності
Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської (стр.26-27) Кл.слова: аналіз художнього твору,міжпредметний аспект,осмислення змісту творів
Пітерська О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"/ О. Пітерська (стр.27-29) Кл.слова: план-конспект уроку,гуманістичні ідеали,Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Богосвятська А. І. Ділова гра в навчальному процесі/ А. І. Богосвятська (стр.30-35) Кл.слова: педагогічна гра,літературні ігри,етапи ділової гри
Гузь О. О. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів/ О. О. Гузь Кл.слова: план-конспект уроку,літературний детектив,По Е., про нього
Гузь О. О. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук"/ О. Гузь (стр.38-40) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,По Е., Золотий жук, про твір
Гузь О. О. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач/ О. Гузь (стр.41-43) Кл.слова: план-конспект уроку,художній образ,По Е., Золотий жук, про твір
Шулик І. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері/ І. Шулик (стр.44-45) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір
Козієва В.В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка"/ В. В. Козієва (стр.46-48) Кл.слова: Акутагава Р.,моральна справедливість,Акутагава Р., Павутинка, про твір
Сорока І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі/ І. І. Сорока (стр.49-52) Кл.слова: стилі скрапбукінгу,журналінг,скрап-листівки
Приходько Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури/ Л. І. Приходько (стр.52-53) Кл.слова: зарубіжна література,живопис,методика викладання
Полякова В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом"/ В. В. Полякова (стр.54-58) Кл.слова: план-конспект уроку,сюжет твору,Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір
Тутко Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах"/ Н. І. Тутко (стр.59-61) Кл.слова: план-конспект уроку,аналіз художнього твору,Азімов А., Фах, про твір
Кожукало Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден"/ Н. В. Кожукало (стр.62-63) Кл.слова: план-конспект уроку,історія написання твору,Лондон Джек, Мартін Іден, про твір
Гладка (Кашуба) Є. Гранатові зерна/ (Кашуба) Є. Гладка (стр.64) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Шандригіна А. Лист літературному герою/ А. Шандригіна (стр.65) Кл.слова: творчий конкурс,проза,епістолярій
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)