Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Буднікевич, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Схід -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Аровіна М. Formation of the ecosystem of open data in Ukraine as a factor of the development of the regional economy/ М. Аровіна (стр.5-10)
Батченко Л. Науково-методичний підхід до оцінки показників діяльності підприємства при виході з толінгової схеми виробництва/ Л. Батченко, Т. Князєва (стр.11-16)
Буднікевич І. Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків/ І. Буднікевич, Н. Ютиш, Н. Тафій (стр.17-25)
Сапицька І. Organizational changes in the coal industry foreign countries/ І. Сапицька, М. Чудек, І. Мальцева (стр.26-31)
Черномор В. Теоретичні засади, стан і практика розвитку платіжних систем в Україні/ В. Черномор (стр.32-37)
Білецький В. Розвиток нафтовидобутку в Східних Карпатах: хронологія, значення, досягнення/ В. Білецький, Г. Гайко, П. Салуга (стр.38-42)
Білий Д. Пісні кубанських козаків як історичне джерело/ Д. Білий, Т. Осадців, Т. Шіт (стр.42-46)
Гайдукевич О. Проблема охорони довкілля та природоохоронні інституції Галичини (20-30-ті рр. ХХ ст.)/ О. Гайдукевич (стр.46-52)
Гапеєва О. Феномен Української революції 1917-1921 рр. в інформаційно-пропагандистській діяльності Російської Федерації/ О. Гапеєва (стр.53-57)
Казан Е. Військово-медична авіація в Україні: історія і сучасність/ Е. Казан (стр.58-63)
Кондрашевська Ю. Проблема збереження національної ідентичності української діаспори (на прикладі українців Канади в другій половині ХХ ст.)/ Ю. Кондрашевська (стр.64-69)
Куцька О. Взаємовідносини червоноармійців із місцевим населенням в ході бойових дій радянських військ на угорській території наприкінці Другої світової війни/ О. Куцька (стр.70-77)
Левик Б. Підпільна антирадянська діяльність студентів Національного університету "Львівська політехніка" в перші повоєнні роки (1944-1953 рр.)/ Б. Левик (стр.77-83)
Мінакова К. Матеріалознавчий аспект виготовлення дерев'яного посуду доби бронзи - раннього заліза з території Північного Причорномор'я та Надазов'я/ К. Мінакова, М. Сергєєва (стр.83-88)
Гололобова К. Зерван: поняття часу в зороастризмі та його вплив на релігію та філософію/ К. Гололобова (стр.89-92)
Гуржи В. Russian World Doctrine as Russian response to the crisis of the 1990s/ В. Гуржи (стр.93-96)
Іщук Н. Поняття комунікації: множинність конотацій/ Н. Іщук, С. Іщук (стр.97-101)
Костюк О. Функціонально-смислове значення феномену ініціації/ О. Костюк (стр.102-107)
Пасько І. Aрхетипи і культура: поезія і філософія/ І. Пасько (стр.107-112)
Райчинець А. Екуменічна герменевтика Жака Варденбурга/ А. Райчинець (стр.113-119)
Степанов В. Концептуалізація суб'єкта в Гайдеґґера і Бадью: пошук загальних підстав/ В. Степанов, І. Новиченко (стр.119-123)
Тіменик З. Інтерпретація язичницького у філософсько-релігійних ідеях (зі спадщини українських мислителів 70-х рр. ХІХ - 60-х рр. ХХ ст.): методологічні рефлексії/ З. Тіменик (стр.124-129)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буднікевич І., Ютиш Н., Тафій Н.
Назва : Напрямки застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2017. - № 1. - С. 17-25. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2017/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система регіональних ринків--конкурентоспроможність регіону--територіальний маркетинг--маркетинг регіону--суб'єкти маркетингу регіону--комплекс територіального маркетингу--маркетингові інструменти--маркетингові технології
Анотація: У статті розглядаються напрямки системного застосування маркетингових інструментів та технологій у підвищенні конкурентоспроможності регіону та регіональних ринків. Визначено роль територіального маркетингу в дефініціях вітчизняних та зарубіжних учених. Зроблено висновок, що конкурентоспроможність як об'єкт маркетингового впливу повинна розглядатися в рамках концепції класичного територіального маркетингу (marketing concept), яка поряд з іншими сучасними концепціями територіального маркетингу (соціально-етична та партнерська) надає маркетингу роль своєрідного інтегратора партнерства територіальних органів влади та цільових аудиторій. Описані основні суб'єкти маркетингу регіону та розглянуто їх роль у підвищенні конкурентоспроможності системи регіональних ринків. Визначено напрямки використання елементів комплексу маркетингу в процесах забезпечення конкурентоспроможності регіону та трансформації системи регіональних ринків. Зроблено висновок, що клієнтоорієнтованість маркетингового підходу до управління регіоном та до трансформації системи регіональних ринків дозволяє сформувати унікальні властивості регіону як місця проживання, відвідування, ведення бізнесу, інвестицій та з успіхом просувати його на внутрішні та зовнішні ринки.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)