Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бурлака, С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурлака С.
Назва : Діти об’єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 36–39. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Інсценування-- День захисту дітей-- сценарій свята-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інсценування--свято--сценарій свята--день захисту дітей--людяність--початкова школа--1 клас
Анотація: У статті подано сценарій проведення свята до Дня захисту дітей в початковій школі. Мета: закріплювати та поглиблювати знання учнів про свято – День захисту дітей, розширювати їхню пізнавальну діяльність, формувати інтерес до навколишнього світу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурлака С.
Назва : Дарувати людям радість
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 4. - С. 62–63. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/4). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.015.31:17](477)
Предметні рубрики: Моральне виховання-- творчий проект-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральне виховання--метод проектів--творчий проект--проектна діяльність--великдень--почуття патріотизму--ставлення до людей--звичаї та обряди--доброта--милосердя--українське читання--я у світі--трудове навчання--музичне мистецтво--образотворче мистецтво--початкова школа--4 клас
Анотація: У статті представлено проект морального спрямування для учнів 4 класів. Мета: виховання почуття патріотизму, любові до звичаїв та обрядів рідного краю, шанобливого ставлення до людей; виховувати почуття доброти, милосердя.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурлака С.
Назва : "Що ж ти нам, весно, нині принесла..."
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 54–59. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Природознавство-- творчий проект-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природознавство--методика викладання--творчий проект--уроки--жива природа--нежива природа--ознаки весни--українські народні обряди--весняні свята--початкова школа
Анотація: У статті представлено екологічний творчий проект на тему: "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." для учнів початкових класів. Мета: розширити знання в учнів про зміни в живій та неживій природі навесні, про найхарактерніші ознаки весни, про українські народні обряди та звичаї.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Савченко О. Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти/ Олександра Савченко (стр.1–3.)
Головко І. Конспект занять інтегрованого навчального дня у першому класі/ Інна Головко (стр.4–7)
У Міністерстві освіти і науки України (стр.7.)
Логачевська С. Особливості уроку математики Нової української школи/ Світлана Логачевська (стр.8–11)
Савченко О. Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом/ Олександра Савченко (стр.12–16.)
Базарницька І. Навчання грамоти,1 клас/ Ірина Базарницька (стр.16–18.)
Костина Н. Урок української мови, 2 клас/ Наталія Костина (стр.18–20.)
Гудзь С. Інтегрований урок у 3 класі/ Світлана Гудзь (стр.20–22.)
Кучер Т. Формування ключових компетентностей на уроці літературного читання в 2 класі/ Тетяна Кучер (стр.22–24)
Авраменко Р. Казка як засіб розвитку у дітей здоров’язбережувальної компетенції молодших школярів/ Раїса Авраменко, Тамара Савчук (стр.24–27)
Шаповалова І. Урок математики у 3 класі/ Ірина Шаповалова (стр.27–29.)
Піддубко О. Урок природознавства у 1 класі/ Ольга Піддубко (стр.30–32.)
Марченко Л. Нестандартний урок з природознавства у 3 класі/ Лариса Марченко (стр.32–34.)
Колотило Н. Народні традиції у святкуванні Великодня/ Наталія Колотило (стр.34–35.)
Яланська С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей/ Світлана Яланська (стр.36–38.)
Васильєва О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі/ Олена Васильєва (стр.38–39.)
Суховєєва Н. Роль нестандартних уроків з математики у початкових класах/ Наталія Суховєєва (стр.39–41.)
Леміжанська О. Використання методів ейдетики у початковій школі/ Оксана Леміжанська (стр.42–45.)
Коряченко Л. Друг – твоє дзеркало/ Лідія Коряченко (стр.46–49)
Попова Г. Проект "Джерело толерантності"/ Галина Попова (стр.50–52)
Андрєйченко В. М. Патріотичні фізкультхвилинки для кожної дитинки/ В. М. Андрєйченко [и др.] (стр.54–56)
Свистун Н. Урок-подорож у казку/ Наталія Свистун (стр.56–57.)
Чирва Н. Сторінки сімейної книжки/ Наталія Чирва (стр.58–60.)
Бурлака С. Дарувати людям радість/ Світлана Бурлака (стр.62–63.)
Рибак Л. Доброта – це краса людської душі/ Любов Рибак (стр.63–64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Початкова школа -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Рондяк Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ Леся Рондяк (стр.1–6)
Зілінська Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання/ Наталія Зілінська (стр.6–11)
Космовський Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі/ Богдан Космовський (стр.11–16)
Котяхова Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи/ Наталія Котяхова (стр.17–21)
Сарієнко В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту/ Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко (стр.22–26)
Кіщук Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні/ Наталія Кіщук (стр.27–30.)
Гречук В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами/ Василь Гречук (стр.31–35)
Бурлака С. Діти об’єднують Україну/ Світлана Бурлака (стр.36–39.)
Петрик О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів/ Ольга Петрик (стр.39–43)
Горбунова Л. Урок літературного читання, 2 клас/ Леся Горбунова (стр.43–47)
Дризлова В. Вчимося бути толерантними/ Вікторія Дризлова (стр.48–51.)
Дробчак Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей/ Ярослава Дробчак, Іван Кутняк (стр.51–53.)
Бурлака С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..."/ Світлана Бурлака (стр.54–59)
Ґолибарт Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе/ Євген Ґолибарт (стр.61–62.)
Конкурс "Розповідь про добрі справи" (стр.63–64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)