Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Білоус, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоус В.
Назва : Наукометрія в університеті: роль та місце бібліотеки
Місце публікування : Бібліотечний форум: історія, теорія і практика: науковий, інформаційний журнал. - Київ: Вид-во журналу Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2018. - № 1. - С. 15-16. - ISSN 2518-7341 (Шифр Б060879149/2018/1). - ISSN 2518-7341
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукометрія--бібліотека
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоус В.
Назва : Освітянській книгозбірні на Поділлі – 105 років
Місце публікування : Бібліотечний форум: історія, теорія і практика: науковий, інформаційний журнал. - Київ: Вид-во журналу Бібліотечний форум: історія, теорія і практика, 2018. - № 4. - С. 51-55. - ISSN 2518-7341 (Шифр Б060879149/2018/4). - ISSN 2518-7341
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бібліотека вінницького державного педагогічного університету імені михайла коцюбинського--історія--сучасність
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004(082)/І-74
Назва : Інформаційні технології – 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :231 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 41.78 грн.
ДРНТІ : 00.11
УДК : 004(082) + 378
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системи управління--вебінар--інфографіка--планшет--смартфон
Зміст : Evernote for self-organization of student's educational process/ A. Alokhina. Chatroulette як засіб вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. Memrise як сервіс для вивчення італійської мови/ Г. М. Альохіна [и др.]. Cервіси створення інтерактивних завдань у іноземних мовах (демонстрація сервісу на прикладі learningapps)/ О. Беген. Групові завдання в дистанційному математичному курсі/ О. А. Білоус. Використання вебінарів та їх роль у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Використання он-лайн-сервісу МindМup в освітній діяльності/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання відеохостингу YouTube у навчальній діяльності/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Keep/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Forms/ Д. М. Бодненко [и др.]. Нові інформаційні технології навчання/ Б. В. Боровська. Використання Google Docs в освітньому процесі / Є. Волкова, П. Добридень, В. Колісник. Сервіси для проведення он-лайн-тестування в іноземних мовах/ С. Волчанська. Організація проектної діяльності засобами комплекту Flowcode Buggy/ М. А. Гладун. Застосування планшетів та смартфонів у освітньому процесі/ О. М. Глушак. Використання інфографіки на уроках англійської мови як умова розвитку інтуїтивного мислення учнів/ І. І. Голуб. Використання інфографіки для візуалізації навчального матеріалу/ В. Гончар. Хмарний сервіс Youtube в навчальному процесі/ О. Гуденко, М. Сарксян, О. Пантелейчук ; Білоцерковець Л., Боднюк Н. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу/ І. О. Демчук. Електронний аналог друкованого видання: вимоги до проектування / С. С. Добрянський. Використання інформаційних технологій для вивчення іноземних мов (на основі он-лайн-сервісів Lingualeo, Duolingo, Puzzle English)/ B. C. Догадіна, Д. М. Бодненко. Масові відкриті навчальні курси у сфері он-лайн-навчання/ В. М. Жукова. Застосування карт знань у процесі вивчення іноземних мов/ О. Жукова. Використання відкритих електронних систем у медичних закладах освіти/ К. О. Журавська. Технологічні аспекти розробки і впровадження дистанційного курсу в професійному становленні майбутніх учителів математики/ О. А. Ковальчук. Застосування сервісів для створення інфографіки в навчальному процесі/ В. Кондрушина. Педагогічні принципи змішаного навчання/ О. В. Коротун. Візуалізація навчального матеріалу засобами Web 2.0/ Г. А. Кучаковська. Google Play маркет у навчальній та професійній діяльності/ С. Ларкіна, О. Мітропольська, І. Ліщова ; Корчемна І., Крутоус І., Радченко А. . Використання програми Google Earth для 3D-моделювання із застосуванням геоінформаційних систем та хмарних технологій/ Ю. Мазур, О. Олійниченко. Використання компаса 3D у навчанні вчителів технологій/ С. В. Онищенко. Використання геосервісів у освітній діяльності/ М. В. Остапенко. Використання електронних соціальних мереж для інформаційного супроводу неформальної освіти дорослих / І. С. Пічугіна. Інтерактивний додаток Web 2.0 для створення інтерактивних вправ/ М. А. Сабліна. Динамічні презентації у вивченні іноземних мов/ А. Д. Слюсарчук. Проектна діяльність як засіб підвищення мотивації та якості навчання студентів (на прикладі виготовлення корпусу настільного годинника)/ С. М. Співак, А. М. Леснікова. Демонстраційний матеріал з інформатики для молодшої школи з використанням моделюючого середовища Scratch/ B. C. Степанюк. Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes/ І. С. Степура, М. А. Сабліна. Застосування новітніх інформаційних технологій в набчальному процесі вищих навчальних закладів/ І. В. Шептицька. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу (демонстрація сайту на прикладі Іncognita)/ Я. О. Яринка. Деякі аспекти підготовки вчителів і соціальних педагогів до попередження агресивної поведінки учнів початкових класів засобами ІКТ/ Н. В. Яськова. Ви користання електрон них систем організації конференцій у підготовці кадрів інформатизації освіти/ А. В. Яцишин. Музична самоосвіта дорослих у сучасному інформаційному суспільстві/ А. В. Яцишин, О. М. Коваленко. Система управління проектами планфікс/ В. Ю. Антонова. Можливість використання баз даних часових рядів (TSDB) у системах моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Юридичні портали та їх актуальність у XXI столітті. Сервіс он-лайн-програма юридичного порталу ЛІГА: ЗАКОН/ О. Бойкова. Інформаційна технологія підтримки прийняття рішень з управління ресурсами Іт-стартапу/ К. О. Водолазкіна. Система управління проектами Birdview Projects/ В. В. Гурбан. Застосування інформаційної системи ProjectMate в управлінні/ І. М. Данилюк. Аналіз системи управління TrackStudio Enterprise/ С. Ю. Коваль. Електронне урядування як інструмент управління праці та соціального захисту населення/ М. Г. Кордецька. Програмний пакет Onepoint Project в управлінні проектами/ О. А. Кравченко. Система управління підприємством Oracle E-business Suite/ Ю. Масловська. Використання соціальних мереж для залучення потенційних вступників до ВНЗ/ С. Москаленко. Огляд програмного забезпечення для управління задачами в соціальній сфері/ Б. Г. Назарчук. Використання інструментів Інтернет-мережі з метою проектування та аналізу соціального бізнесу/ Н. С. Редько. Використання соціальних мереж редакціями наукових журналів України / І. С. Степура. Застосування інформаційної системи Jira в управлінні/ Т. С. Тафінцева. Генерація автостереограм та їх подальше застосування у зорових тренажерах/ В. Х. Tpiпaтxi. Використання ІКТ у комунікаціях громадських організацій/ А. С. Хоменко. Використання інформаційних технологій в державному регулюванні інноваційної рекламної діяльності 150/ В. О. Шведун. Оцінка можливості контролю теплотворної здатності природного газу з використанням методу кондуктометрії/ Х. М. Шинкарук. Система керування віддаленими об'єктами на Android/ В. В. Білоус. Розробка комплексу автоматизованого управління артилерійською батареєю "Artos"/ Т. М. Булана, І. О. Яцуба, О. О. Самойлов. Розробка базових алгоритмів керування механічною кистю руки-маніпулятора/ Д. В. Горбатовський. Система кластерного аналізу даних "Divide еt Impera" / О. В. Горлова, М. Г. Сидорова. Обзор Google Application Engine/ Н. А. Гуртовой. Дослідження ергономічних характеристик цифрових індикаторів/ І. О. Зіньков. Застосування трійкових симетричних функцій у вейвлет-аналізі цифрових сигналів/ А. В. Ізмайлов. Ансамбль алгоритмів у задачах нечіткої кластеризації даних/ М. С. Ісаєв, М. Г. Сидорова. Гибридный алгоритм распознавания речи/ А. И. Кобзарь. Построение современных сенсорных сетей контроля микроклимата помещений/ Д. В. Коваленко, М. Д. Сыч, Д. О. Плешкановський. Nos?l рішення для розробки розподілених веб-додатків/ Н. І. Корнійчук. Засоби захисту web-cepвepa/ В. А. Лайтер. Прототип системи моніторингу та керування для "розумного будинку" з використанням хмарного сервісу Blynk/ А. М. Леснікова. Мультиагентная система управления крупномасштабными сетями передачи данных/ А. И. Матвийцив. Мультиагентная система контроля и диагностики пациентов / Р. Г. Мищенко. Методи підвищення захищеності мереж за рахунок ефективного збільшення функціональної стійкості/ Д. Ю. Парій. Аналіз системи управління проектами Microsoft Project Professional / Л. Д. Радченко. Особливості та перспективи сучасних інновацій у хмарних технологіях/ В. Р. Янчук. Технологии системного анализа задачи организации системных медицинских исследований/ И. Е. Андрущак. Уточнена двовимірна модель росту плівки діоксиду кремнію для кремнієвих підкладок складної конфігурації/ В. М. Бережанський. Використання нейронної мережі Кохонена для розпізнавання символів цифр/ О. М. Білоченко. Агентное моделирование системы заказов и поставок товаров/ В. Э. Зоричев. Імітаційне моделювання як інструмент дослідження складних систем / Є. В. Крисюк. Пакетний метод створення матриць з наперед заданим рангом/ О. Локазюк. Застосування кластерного аналізу в умовах невизначеності/ С. Маковецька. Застосування генетичних алгоритмів для розв'язування задач оптимізації/ С. Маковецька, О. Сєдих. Застосування конструктивного підходу до перетворення форми інформації/ І. С. Мельник, M. Л. Петришин. Математичне моделювання процесу нітридизацїї фосфіду індію/ Я. О. Сичікова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоус В. М.
Назва : Зірка Мензатюк "Таємниця козацької шаблі". Пригодницька повість сучасної української письменниці : 5 клас
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018. - N 28/29. - С. 5-11 (Шифр В901257/2018/28/29)
Предметні рубрики: Українська література-- персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література (5 клас)--5 клас (українська література)--сучасна українська література
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 616-099:546.683/Б 61
Автор(и) : Білоус В. І., Білоус В. В.
Назва : Отруєння талієм (талотоксикози) : науково-практичне видання : Чернівецька екологічна катастрофа: (причини і наслідки)
Паралельн. назви :Thallium intoxication (thallium poisoning): scientific and practical publication
Вихідні дані : Чернівці: Місто, 2021
Кільк.характеристики :254 с
ISBN, Ціна 978-617-652-289-8: 100.00 грн.
ДРНТІ : 76.29
УДК : 616-099:546.683]+613.632 + 613.632
Предметні рубрики: Клінічна медицина-- Отруєння-- Талій
Шкідливі речовини-- Контакт-- Талій
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чернівецька хімічна хворобо--талій--отруєння--токсичність--шляхи потрапляння до організму--клінічні прояви отруєння--фізико-хімічні властивості
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоус В.
Назва : Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 175-184. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.175184 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.175184
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мобільне навчання--мобільні навчальні додатки--мобільні технології--освітній процес
Анотація: В статті наводяться базові принципи проектування освітніх мобільних навчальних додатків. Дається характеристика поняттю «мобільна освіта». Проаналізовано досвід з вивчення мобільної освіти. Виділені технічні особливості використання смартфонів. Оглянуто можливості інтенсифікації навчання і підвищення мотивація за допомогою сучасних мультимедійних технологій. Описані етапи побудови мобільного повчального застосування. Рекомендації дані для створення програми не лише Європейських країн але і для всього світу. Так само з прикладів розглянуто атрибути створення для арабських країн, де писемність відрізняється від європейських і принцип локалізація як для країни, так і для окремих регіонів. Представлений огляд по створенню макетів під різні екрани, серед яких, - смартфони, планшети, кпк. Представлені мови програмування для кожних з пристроїв. Пропонуються до огляду базові принципи проектування для мобільних навчальних додатків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоус В.
Назва : Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 353-362. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.361 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.361
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мобільне навчання--мобільні навчальні додатки--мобільні технології--освітній процес
Анотація: В статті визначається роль мобільних навчальних додатків в навчальному процесі. Дається характеристика поняттю «мобільна освіта». Проаналізовано досвід з вивчення мобільної освіти. Представлені переваги та недоліки портативних пристроїв. Виділені технічні та соціальні проблеми використання гаджетів. Описані способи реалізації мобільного навчання. Пропонуються до огляду вимоги для мобільних навчальних додатків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 3/4
Цікаві статті :
Tverdokhlib T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century)/ T. Tverdokhlib (стр.1-18)
Горбань О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади/ О. Горбань (стр.19-34)
Гнатів З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє/ З. Гнатів (стр.35-47)
Короткова Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти/ Ю. Короткова (стр.48-60)
Баштан С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії/ С. Баштан, Т. Шапкіна (стр.61-72)
Паламар С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання/ С. Паламар, Л. Назаренко (стр.73-91)
Ахмед К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей/ К. М. Ахмед (стр.92-99)
Малахова М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів/ М. Малахова (стр.100-109)
Гаращенко Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку/ Л. Гаращенко, О. Літіченко (стр.110-120)
Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/ О. Єсіпова (стр.121-129)
Руденко Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ Ю. Руденко (стр.130-142)
Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/ А. Cоломаха (стр.143-155)
Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/ О. Глушак, С. Семеняка (стр.156-174)
Білоус В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків/ В. Білоус (стр.175-184)
Петрик Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності/ Л. Петрик (стр.185-196)
Гуцул О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі/ О. Гуцул, Т. Бірюкова (стр.197-205)
Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/ І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила (стр.206-219)
Стеченко О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес/ О. Стеченко (стр.220-239)
Туранов Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій/ Ю. Туранов, А. Уруський (стр.240-252)
Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/ А. Курінна, Д. Фролов (стр.253-267)
Даценко В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО/ В. Даценко (стр.268-279)
Гладкова В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю/ В. Гладкова, Д. Юйцзін (стр.280-293)
Біницька К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження/ К. Біницька (стр.294-305)
Власова І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії/ І. Власова (стр.306-318)
Кузіна О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду/ О. Кузіна (стр.319-329)
Папушина В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід/ В. Папушина (стр.330-341)
Batechko N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union/ N. Batechko (стр.342-357)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2018р.,N 1/2
Цікаві статті :
Огнев’юк В. Український університет у добу експонентного розвитку/ В. Огнев’юк (стр.1-25)
Твердохліб Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.)/ Т. Твердохліб (стр.26-37)
Зверюк Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття/ Р. Зверюк (стр.38-50)
Петрухан-Щербакова Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.)/ Л. Петрухан-Щербакова (стр.51-60)
Klajmon-Lech U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled/ U. Klajmon-Lech (стр.61-76)
Гурська А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання/ А. Гурська, Н. Кіпіченко (стр.77-86)
Гладкова В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти/ В. Гладкова (стр.87-99)
Астаф’єва М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії/ М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко (стр.100-115)
Скачкова Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби/ Г. Скачкова (стр.116-128)
Семенюк А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів/ А. Семенюк (стр.129-140)
Кульбашна Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря/ Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова (стр.141-157)
Бойчук О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу/ О. Бойчук (стр.158-170)
Журавель Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ/ Т. Журавель, Ю. Рогозна (стр.171-187)
Грицак Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі/ Н. Грицак (стр.188-199)
Братко М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США/ М. Братко (стр.200-218)
Батечко Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції/ Н. Батечко, А. Дурдас (стр.219-232)
Piechaczek-Ogierman G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth/ G. Piechaczek-Ogierman (стр.233-245)
Воронова Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти/ Н. Воронова (стр.246-254)
Мережко Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект/ Ю. Мережко, С. Румянцева (стр.255-266)
Паламар С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти/ С. Паламар (стр.267-278)
Могілевська В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти/ В. Могілевська (стр.279-290)
Хома О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ/ О. Хома, О. Ліба (стр.291-302)
Кошіль О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ О. Кошіль (стр.303-311)
Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/ О. Khomik, О. Kovalchuk (стр.312-324)
Бодненко Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика"/ Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка (стр.325-340)
Ветчанін Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти/ Є. Ветчанін (стр.341-352)
Білоус В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті/ В. Білоус (стр.353-362)
Мосьпан Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union/ Н. Мосьпан (стр.363-373)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Alvarez I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums/ I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero Кл.слова: навчання,веб-тексти
Buinytska O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment/ O. Buinytska, B. Hrytseliak Кл.слова: інтеграція,інформаційно-освітні,електронне середовище
Drlik M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions/ M. Drlik [и др.] Кл.слова: навчально-аналітична,вищі навчальні заклади
Dumych I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space/ I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva Кл.слова: системний підхід,інформаційні системи,веб-простір
Gladun M. Tools for inquiry-based learning in primary school/ M. Gladun, D. Buchynska Кл.слова: опитування,початкова школа
Ilich L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives/ L. Ilich, О. Akilina Кл.слова: ІКТ,ринок праці
Kasatkin D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment/ D. Kasatkin, O. Kasatkina Кл.слова: дидактичні принципи,комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect/ О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina Кл.слова: мислення,сприймання
Liakh T. Students standing before the distance learning in institution of higher education/ T. Liakh, T. Spirina, A. Popova Кл.слова: дистанційне навчання,студенти,навчальний заклад
Morze N. Formation students’ ict competence: case study/ N. Morze [и др.] Кл.слова: студентська компетенція,тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources/ E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska Кл.слова: електронне навчання,навички вчителів
Ramskyi А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks/ А. Ramskyi, S. Khazina Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи,рейтинг банків
Shelomovska O. The ICT potential for teaching sociological courses/ O. Shelomovska [и др.] Кл.слова: ІКТ потенціал,викладання,соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects/ E. Smyrnova-Trybulska Кл.слова: мережа,міжнародні дослідження,ефективність
Stoikova V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations/ V. Stoikova Кл.слова: кластеризація,підвищення кваліфікації,мережеві освітні організації
Strutynska O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey/ O. Strutynska, M. Umryk Кл.слова: ІКТ інструменти,тенденції,опитування
Varchenko-Trotsenko L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities/ L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova Кл.слова: е-портфоліо,оцінювання студента
Vasylenko S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school/ S. Vasylenko Кл.слова: мультимедійні плати,інтерактивні вправи,початкова школа
Сабліна М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів/ М. А. Сабліна Кл.слова: середовище learningapps,фахова підготовка студентів
Воротникова І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів/ І. П. Воротникова Кл.слова: інструмени lmsmoodle ,післядипломна освіта
Мокрієв М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання/ М. В. Мокрієв Кл.слова: електронненавчання,дистанційна освіта,заочне навчання
Степура І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів/ І. С. Степура Кл.слова: навчальні експерименти,лабораторія Goldi
Гладкова В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти/ В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко Кл.слова: сервіси google,середня освіта
Линьов К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти/ К. О. Линьов, В. К. Линьов Кл.слова: ІКТ-компетентність,керівник закладу,управління
Орлова Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління/ Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова Кл.слова: інформаційні технології,корпоративне управління,впрвадження
Поспєлова Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні/ Т. В. Поспєлова Кл.слова: ІКТ,управління
Скакаліна О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем/ О. В. Скакаліна Кл.слова: мульти-етапна оптимізація,територіально-розподільні системи
Сосновська О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора/ О. О. Сосновська, Н. П. Мазур Кл.слова: фінансова стійкість,страховик,табличний процесор
Dos Reis A. Digital storytelling and technologies/ Reis A. Dos Кл.слова: цифрові розповіді,технології
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] Кл.слова: електронне середовище,сучасний університет,іноземні експерти
Rafael M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling/ M. E. Rafael [и др.] Кл.слова: цифрові розповіді,спосіб вимірювання
Буров О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності/ О. Ю. Буров Кл.слова: людиноцентричні системи,навчальна діяльність,трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету/ О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко Кл.слова: наукове декларування,е-середовище,університет
Глазунова О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ/ О. Г. Глазунова [и др.] Кл.слова: хмарні сервіси,проектна робота,microsoft та google
Житєньова Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця/ Н. В. Житєньова Кл.слова: електронне портфоліо,самопрезентація,фахівець
Захар О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики/ О. Г. Захар, Т. В. Тихонова Кл.слова: інформаційне-освітнє,підвищення кваліфікації,вчителі інформатики
Золочевська М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська Кл.слова: МВОК,навчальні курси,платформа
Кухаренко В. М. Особливості електронного університету/ В. М. Кухаренко Кл.слова: електронний університет
Кушнір Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти/ Н. О. Кушнір [и др.] Кл.слова: stem-освіта,відкриті освітні ресурси
Марухленко О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах/ О. В. Марухленко Кл.слова: стратегічне планування,вищі освітні заклади
Машкіна І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика"/ І. В. Машкіна, Т. І. Носенко Кл.слова: соціальна інформатика,проектно-орієнтоване
Морзе Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу/ Н. В. Морзе, С. М. Співак Кл.слова: ІКТ-компетентність,хмароорієнтоване,освітнє середовище
Муращенко Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти/ Т. В. Муращенко Кл.слова: дистанційне навчання,якісна освіта
Білоус В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи/ В. В. Білоус Кл.слова: мобільні додатки,підвищення мотивації,молодша школа
Osmolyk K. Inftuence of e-learning on the development of the country/ K. Osmolyk Кл.слова: електронне навчання,розвиток країни
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Знайти схожі


 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)