Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Виноградова, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виноградова О. В., Євтушенко Н. О.
Назва : Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ: Державний університет телекомунікації, 2019. - № 1. - С. 26-32. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е417985264/2019/1). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--послуги--конвергенція--цифровізація--споживач--телекомунікації--інтернет
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виноградова О. В., Євтушенко Н. О.
Назва : Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ: Державний університет телекомунікації, 2018. - № 1. - С. 20-26. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е417985264/2018/1). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): консалтинг--консалтингова послуга--консалтинговий продукт--консалтингова взаємодія--комунікативний процес--концептуальна модель
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Виноградова О. В., Євтушенко Н. О., Кононенко Є. Є.
Назва : Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект
Місце публікування : Економіка. Менеджмент. Бізнес: науковий журнал/ Державний університет телекомунікацій. - Київ: Державний університет телекомунікації, 2019. - № 4. - С. 29-37. - ISSN 2415-8089 (Шифр Е417985264/2019/4). - ISSN 2415-8089
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічне планування--маркетингове планування--управління--процес--виробничо-комерційна діяльність--маркетолог--підприємництво
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Економіка. Менеджмент. Бізнес -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Гудзь О. Є. Організаційно-інформаційне забезпечення управління розвитком підприємства в умовах становлення цифрової економіки/ О. Є. Гудзь (стр.4-13)
Стецюк П. А. Методичні особливості аналізу альтернативних інвестиційних проектів/ П. А. Стецюк, Д. О. Корсаков (стр.14-21)
Гусєва О. Ю. Оцінка відповідності стратегічного потенціалу телекоммунікаційного підприємства його конкурентній стратегії/ О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька (стр.22- 28)
Виноградова О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект/ О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко (стр.29-37)
Легомінова С. В. Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств/ С. В. Легомінова, А. О. Макаренко (стр.38-46)
Воскобоєва О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів/ О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько (стр.47-53)
Згурська О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства/ О. М. Згурська (стр.54-63)
Глушенкова А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента розвитку інноваційного потенціалу підприємства/ А. А. Глушенкова (стр.64-69)
Сорока А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг/ А. М. Сорока (стр.70-74)
Ващенко О. П. Cтратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Київстар»/ О. П. Ващенко (стр.75-79)
Сухачова О. О. Cуть та основні вимоги до управлінських рішень/ О. О. Сухачова (стр.80-84)
Гужавіна І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством/ І. В. Гужавіна (стр.85-91)
Шинькович А. В. Технології оцінювання результативності організаційно-інформаційного забезпечення антикризового управління агроформувань/ А. В. Шинькович (стр.92-102)
Ху Сунцзе. Економічний механізм інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в парадигмі діджиталізації економіки/ Сунцзе Ху (стр.103-110)
Пісковець О. В. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах/ О. В. Пісковець (стр.111-115)
Алиев Кянан Фархад оглы. Влияние инвестиций на развитие телекоммуникационной отрасли/ Кянан Фархад оглы Алиев (стр.116-122)
Петькун С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу/ С. М. Петькун, О. М. Шеремета, П. В. Пенцак (стр.123-128)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Економіка. Менеджмент. Бізнес -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Гудзь О. Є. Інноваційні моделі управління підприємств на основі інформаційно-комунікаційних технологій/ О. Є. Гудзь (стр.4-11)
Стецюк П. А. Бюджетування в системі управління фінансовим потенціалом підприємств/ П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук (стр.12-19)
Виноградова О. В. Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств/ О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко (стр.20-26)
Лазоренко Л. В. Особливості формування та реалізації кадрової політики підприємств зв’язку/ Л. В. Лазоренко (стр.27-32)
Гусєва О. Ю. Діджиталізація - як інструмент удосконалення бізнес-процесів, їх оптимізації/ О. Ю. Гусєва, С. В. Легомінова (стр.33-39)
Старинець О. Г. Порядок формавання антикризової стратегії діяльності телекомунікаційного підприємсмтва/ О. Г. Старинець (стр.40-45)
Глушенкова А. А. Вплив зовнішніх чинників розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств України/ А. А. Глушенкова (стр.46-53)
Сотниченко В. М. Методи оцінки рівня економічної безпеки телекомунікаційного підприємства/ В. М. Сотниченко (стр.54-65)
Горпинич О. В. Гра як соціальна технологія управління персоналом/ О. В. Горпинич, А. О. Архипова (стр.66-73)
Халімон Т. М. Гнучкість в системі управління конкурентоспроможністю підприємства/ Т. М. Халімон (стр.74-82)
Яковчук А. М. Обгрунтування імперативів стратегічної стійкості машинобудівних підприємств України/ А. М. Яковчук (стр.83-89)
Якубенко І. М. Інформаційно-комунікаційні потоки в управлінні підприємством/ І. М. Якубенко (стр.90-95)
Маковій В. В. Теоретичні аспекти планування в середовищі інформаційної системи підприємства/ В. В. Маковій (стр.96-101)
Щербина В. В. Прояви недобросовісної конкуренції підприємств на ринку телекомунікаційних послуг/ В. В. Щербина (стр.102-109)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Економіка. Менеджмент. Бізнес -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Князєва О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств/ О. А. Князєва (стр.4-11)
Гудзь О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики/ О. Є. Гудзь (стр.12-19)
Гудзь О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств/ О. Є. Гудзь, І. О Ольховая (стр.20-25)
Виноградова О. В. Маркетингові інновації телекомунікації: конвергенція послуг/ О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко (стр.26-32)
Зеліско І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання/ І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху (стр.33-39)
Лазоренко Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПрАТ "Київстар"/ Л. В. Лазоренко (стр.40-44)
Гусєва О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності/ О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька (стр.45-50)
Сьомкіна Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом/ Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань (стр.51-56)
Глушенкова А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства/ А. А. Глушенкова (стр.57-65)
Борисенко Л. М. Система фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні/ Л. М. Борисенко (стр.66-75)
Сьомкіна Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід/ Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко (стр.76-84)
Плахотнікова Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект/ Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах (стр.85-91)
Дарчук В. Г. Неймінг в системі формування бренду/ В. Г. Дарчук, О. В. Крижко (стр.92-96)
Сорока А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств/ А. М. Сорока (стр.97-102)
Гавриш О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств/ О. М. Гавриш (стр.103-109)
Труш М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємств/ М. С. Труш (стр.110-116)
Мартиненко М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства"/ М. О. Мартиненко (стр.117-122)
Шмалій Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення/ Л. В. Шмалій (стр.123-129)
Щербина В. В. Сучасні тенденції телекомунікаційних підприємств/ В. В. Щербина (стр.130-135)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)