Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Войцехівський, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Тимчик О. В. Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології/ О. В. Тимчик, О. В. Полковенко (стр.1-12)
Сафарян С. І. Психолого-педагогічні особливості формування творчих здібностей школярів/ С. І. Сафарян (стр.13-25)
Глазова О. П. Інформаційно-методичне професійно орієнтоване середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників у міжкурсовий період/ О. П. Глазова (стр.26-36)
Войцехівський М. Ф. Педагогічні аспекти професійного розвитку особистості вчителя в системі післядипломної освіти/ М. Ф. Войцехівський (стр.37-49)
Калашнікова C. А. Еволюційні рівні та професіоналізація управління/ C. А. Калашнікова (стр.50-70)
Кочерга О. В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів/ О. В. Кочерга (стр.71-79)
Олексюк О. М. Засоби масової інформації у формуванні загальнокультурної компетентності учнівської молоді/ О. М. Олексюк (стр.80-90)
Левітас Ф. Л. З історії становлення системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні (ІІ половина XIX століття — 1939 рік). - C. 91-104./ Ф. Л. Левітас, О. В. Дудар (стр.91-104)
Січкар А. Д. Підготовка студентів до особистісно орієнтованого виховання у ході педагогічної практики на базі школи-дидсадка Монтессорі/ А. Д. Січкар (стр.105-119)
Буренко В. М. Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови)/ В. М. Буренко (стр.120-133)
Редько С. І. Розвиток соціального інтелекту у майбутніх керівників освітніх закладів/ С. І. Редько (стр.134-143)
Демченко Я. А. Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів/ Я. А. Демченко (стр.144-153)
Линьова І. О. Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою/ І. О. Линьова (стр.154-164)
Сенчук О. В. Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними/ О. В. Сенчук (стр.165-175)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Войцехівський М. Ф.
Назва : Педагогічні аспекти професійного розвитку особистості вчителя в системі післядипломної освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 37-49. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний розвиток--удосконалення системи неперервної освіти вчителів--формування професійної компетентності вчителя
Анотація: У статті підкреслюється, що серед важливих проблем розвитку післядипломної педагогічної освіти особливе місце належить теоретичному обґрунтуванню й експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов реалізації андрагогічного підходу до підвищення кваліфікації вчителів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Липова Л., Войцехівський М., Малишев В.
Назва : Фундаментальність знань - основний чинник професійного іміджу педагога
Місце публікування : Післядипломна освіта в Україні. - Київ: Університет менеджменту освіти, 2013. - N 1. - С. 63-66 (Шифр П778229/2013/1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 19
Вихідні дані : : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка Б.м., 2013
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загольна педагогіка--порівняльна-педагогічні розвітки--соціальна педагогіка
Зміст : Образование в структуре национальной инновационной системы/ Б. П. Мартиросян. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в./ Т. М. Высочина. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів/ В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження"./ С. Б. Бабаян. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії/ Т. В. Каракатсаніс. The genesis of pedagogical education in Sweden/ Н. В. Кошарна. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США/ О. В. Андрюшина. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.)/ А. В. Гаврилюк. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів/ Л. В. Канішевська. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine/ С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Ягеніч. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів/ О. Г. Куцан. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти/ Н. Л. Сосницька. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики/ В. І. Бобрицька. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти/ М. Ф. Войцехівський. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах/ Т. О. Кашпур. Використання служб Google для організації практики студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти/ В. П. Покась, Я. С. Фруктова. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови/ І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях/ Н. А. Клішевич. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі/ О. А. Попов. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе/ А. С. Толкачова. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Л. О. Котлова. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею/ С. А. Котловий. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/ І. О. Цибулько. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації/ М. В. Сітцева.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Войцехівський М. Ф.
Назва : До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр./ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 59-63 (Шифр 74.0я43/П 24-032373)
ББК : 74.0я43
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:316.6(075)/А 90
Автор(и) : Дятленко, Наталія Михайлівна, Софій, Наталія Зіновіївна, Мартинчук, Олена Валеріївна, Найда Ю. М.
Назва : Асистент учителя в інклюзивному класі : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Плеяди, 2015
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти, Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
ISBN, Ціна 978-966-2432-31-2:
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 376:316.6(075)
Предметні рубрики: Організація освіти-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивний клас--оцінювання--моніторинг--психофізичний розвиток--командний підхід--освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Войцехівський М., Кочерга О.
Назва : Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації
Місце публікування : Післядипломна освіта в Україні. - Київ: Університет менеджменту освіти, 2015. - N 1. - С. 35-38 (Шифр П778229/2015/1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.044"406"(477)/В 65
Автор(и) : Войцехівський М., Кочерга О.
Назва : Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації
Місце публікування : Післядиплом. освіта в Україні/ Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України, 2015. - № 1. - С. 35–38 (Шифр П778229/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 37.044"406"(477) + 37.046(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Наступність
Освіта-- Неперервність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність освіти--неперервність освіти--зміст неперервного навчання--професійна освіта
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Малишев В., Войцехівський М., Габ А.
Назва : Нанотехнології в хімії: підвищення кваліфікації вчителів, курси за вибором, методологічні ідеї, завдання та формування змісту [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 117-135. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.10 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.10. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): завдання курсу--курси за вибором--методологічна ідея,--нанотехнології--підвищення кваліфікації
Анотація: Показано суттєве значення психологічної та професійної підготовки молодого покоління та адаптації суспільства до завдань і проблем використання нанотехнологій. Наголошено, що важливим шляхом модернізації освіти є впровадження в середній школі системи профільного навчання, яке передбачає врахування освітніх потреб, нахилів та здібностей учнів, створення умов для професійного самовизначення. Наведено шляхи диференціювання навчання. Представлено зміст та методологічні ідеї курсу за вибором «Нанотехнології в хімії» для учнів старшої школи закладів загальної середньої освіти. Виокремлено мету, завдання та вимоги до рівня засвоєння цього курсу. Результатами засвоєння курсу визначено отримання знань з основ нанотехнології та нанохімії, основних принципів та досягнень нанохімії, методів її дослідження, унікальних властивостей наноматеріалів, їх застосування та перспектив розвитку нанохімії, ролі нанохімії у розв’язанні загальнолюдських проблем. Для оцінки виконання програми курсів запропоновані відповідні критерії. Передбачається проведення учнями наукових досліджень, підготовка рефератів та мультимедійних презентацій. Запропонований елективний курс складається з інваріантної та варіативної частин. Орієнтовний зміст курсу містить сім найважливіших тем. Передбачено здійснення учнями проєктної діяльності як методу підвищення зацікавленості та цілісного вивчення шкільних предметів. Рекомендовано ресурсне забезпечення курсу «Нанотехнології в хімії», яке включає в себе рекомендовану навчально-методичну літературу, інтернет-ресурси, національні періодичні видання з нанотехнологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2023р.,N 4
Цікаві статті :
Akilina O. Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine/ O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina (стр.7-17)
Cogorno L. The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war/ L. Cogorno [и др.] (стр.18-31)
Andrushchenko I. Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis/ I. Andrushchenko (стр.32-41)
Коблянська І. Навички і потреби представників академічної спільноти України в контексті концепції відкритої науки/ І. Коблянська, І. Костецька (стр.42-53)
Соколова І. / І. Соколова, С. Вовк, освітня траєкторія управлінців у сфері охорони здоров’я: досвід формування освітньої програми Професійна (стр.54-65)
Şahinoğlu A. An examination of teachers’ practices supported through mentoring program/ A. Şahinoğlu, A. Sağlam (стр.66-87)
Мартиненко С. Вплив цифровізації на моделювання освітнього простору закладу вищої освіти/ С. Мартиненко (стр.88-96)
Tsapro G. Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness/ G. Tsapro, O. Gryshchenko (стр.97-106)
Мороз В. Організаційно-педагогічні умови розвитку лідерських якостей студентів у процесі здійснення студентського самоврядування/ В. Мороз (стр.107-116)
Малишев В. Нанотехнології в хімії: підвищення кваліфікації вчителів, курси за вибором, методологічні ідеї, завдання та формування змісту/ В. Малишев [и др.] (стр.117-135)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)