Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гаращенко, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2017р.,N 13/14
Цікаві статті :
Сидорова Л. В. Маленькими кроками до великої мети/ Л. В. Сидорова (стр.3-5) Кл.слова: передплата (журнал),журнал,українське видавництво (історія)
Ланько О. С. Інтернет-марафон: освітні ініціативи захоплюють/ О. С. Ланько (стр.6-7) Кл.слова: видавнича група,українська видавнича справа,інтернет-марафон
Білик С. М. Новітній диктант повторюваної дії/ С. М. Білик (стр.8-12) Кл.слова: українська мова (диктант),5 клас (українська мова),українська мова (5 клас)
Гусєва Л. П. Опис природи на основі особистих вражень/ Л. П. Гусєва (стр.13-16) Кл.слова: українська мова (опис природи),5 клас (українська мова),українська мова (5 клас)
Павлюк С. П. Леонід Глібов "Жаба і віл"/ С. П. Павлюк (стр.17-20) Кл.слова: українська література в школі,6 клас (українська література),українська література (6 клас)
Гопик О. І. Способи дієслів/ О. І. Гопик (стр.21-26) Кл.слова: українська мова (7 клас),7 клас (українська мова),дієслово (українська мова)
Шинкаренко С. В. Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні. Узагальнення вивченого/ С. В. Шинкаренко (стр.27-30) Кл.слова: українська мова (9 клас),9 клас (українська мова),складне речення (українська мова)
Сіренко Л. А. "Енеїда" - минуле і сучасне: дежавю дійсності/ Л. А. Сіренко (стр.31-34) Кл.слова: українська література (9 клас),9 клас (українська література),урок - історико-політичне розслідування (українська література)
Гаращенко Л. П. І. Франко "Іван Вишенський"/ Л. П. Гаращенко (стр.35-41) Кл.слова: українська література (10 клас),10 клас (українська література),український письменник
Тосич С. П. Відомості про епістолярний стиль/ С. П. Тосич, М. І. Загарія (стр.42-47) Кл.слова: українська мова (10 клас),10 клас (українська мова),інтегрований урок (зарубіжна література; українська мова)
Кордонська А. В. Собор - символ духовної краси людини в однойменному романі Олеся Гончара/ А. В. Кордонська (стр.48-55) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),собор як символ (українська література)
Єфімова О. Г. Тестові завдання з теми "Складне речення з різними видами зв'язку" (за текстами М. Коцюбинського)/ О. Г. Єфімова (стр.56-59) Кл.слова: українська мова (9 клас),9 клас (українська мова),тестові завдання (українська мова)
Волос Т. Т. Філософія життя за творчістю Володимира Даника/ Т. Т. Волос (стр.60-64) Кл.слова: українська література в школі,український письменник,література рідного краю (урок)
Росоха М. Ю. Безсмертна слава їх чекає.../ М. Ю. Росоха (стр.65-70) Кл.слова: українська література (усний журнал),літературна вітальня,усний журнал (українська література)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л. П.
Назва : І. Франко "Іван Вишенський" : 10 клас
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 13/14. - С. 35-41 (Шифр В901257/2017/13/14)
Предметні рубрики: Українська література-- персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література (10 клас)--10 клас (українська література)--український письменник
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Кононко О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано?/ О. Кононко (стр.4-15)
Як виховати чесну дитину (стр.16)
Агіляр Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності/ Туклер В. Агіляр (стр.17-22)
Буданцева Н. Самооцінка старших дошкільників/ Н. Буданцева (стр.23-31)
Безсонова О. Полілог: просто про складне/ О. Безсонова (стр.32-37)
6 прийомів ефективної взаємодії з колективом (стр.38-40)
Бєлєнька Г. Ранкова гімнастика від А до Я/ Г. Бєлєнька, Л. Гаращенко (стр.41-46)
Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики (стр.47)
Проводимо ранкову гімнастику правильно (стр.48-50)
Тоцька Т. Добре слово, або Як прищеплювати любов до рідної мови/ Т. Тоцька (стр.51-57)
Міжнародний день води (стр.58-59)
Лизогуб М. Вода - джерело життя/ М. Лизогуб (стр.60-64)
Рубальська Н. Музично-дидактична казка як форма розваги/ Н. Рубальська (стр.65-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л. П.
Назва : І. Франко "Іван Вишенський" : 10 клас
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу. - Київ: Основа, 2017. - № 13/14. - С. 35-41 (Шифр В901257/2017/13/14)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література (10 клас)--10 клас (українська література)--український письменник
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Гаращенко Л.
Назва : Ранкова гімнастика від А до Я
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 2. - С. 41-46 (Шифр В353859/2018/2)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2018р.,N 7
Цікаві статті :
Попова Ю. Педагоги й батьки: не цуратися, об'єднатися/ Ю. Попова (стр.4-9)
Білоус С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних/ С. Білоус (стр.10-13)
Інтернет-технології: термінологічний путівник (стр.14)
Дарадан Т. Як спілкуватися з батьками на рівних/ Т. Дарадан (стр.15-20)
Тоцька Т. Що таке щастя - діалог дорослого з дитиною/ Т. Тоцька (стр.21-28)
Гавриш Н. Ласкаво просимо, або Як полегшити адаптацію малюків/ Н. Гавриш, Н. Шкляр (стр.29-34)
Бєлєнька Г. Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон/ Г. Бєлєнька, Н. Мельник (стр.35-42)
Готуємо дошкільників до денного сну (стр.43-44)
6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон (стр.45-47)
Дитину мучать кошмари: як допомогти (стр.48)
Бєлєнька Г. Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії/ Г. Бєлєнька, Л. Гаращенко (стр.49-57)
7 порад вихователю: як правильно дібрати рухливі ігри для дошкільників (стр.58)
Життя як спорт, або Розумна фізкультура (стр.59-60)
Абакумова К. Морська подорож. Сценарій спортивної розваги для дітей і батьків/ К. Абакумова (стр.61-65)
Лист МОН України "Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році" від 13.06.2018р. N1/9-386 (стр.66-70)
Що є підставою проводити ранковий прийом дітей на свіжому повітрі (стр.71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєлєнька Г., Гаращенко Л.
Назва : Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2018. - № 7. - С. 49-57 (Шифр В353859/2018/7)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особливості рухливих ігор--види рухливих ігор--фізичне навантаження--захоплення грою
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2019р.,N 3/4
Цікаві статті :
Tverdokhlib T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century)/ T. Tverdokhlib (стр.1-18)
Горбань О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади/ О. Горбань (стр.19-34)
Гнатів З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє/ З. Гнатів (стр.35-47)
Короткова Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти/ Ю. Короткова (стр.48-60)
Баштан С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії/ С. Баштан, Т. Шапкіна (стр.61-72)
Паламар С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання/ С. Паламар, Л. Назаренко (стр.73-91)
Ахмед К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей/ К. М. Ахмед (стр.92-99)
Малахова М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів/ М. Малахова (стр.100-109)
Гаращенко Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку/ Л. Гаращенко, О. Літіченко (стр.110-120)
Єсіпова О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю/ О. Єсіпова (стр.121-129)
Руденко Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ Ю. Руденко (стр.130-142)
Cоломаха А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога/ А. Cоломаха (стр.143-155)
Глушак О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання/ О. Глушак, С. Семеняка (стр.156-174)
Білоус В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків/ В. Білоус (стр.175-184)
Петрик Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності/ Л. Петрик (стр.185-196)
Гуцул О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі/ О. Гуцул, Т. Бірюкова (стр.197-205)
Барановська І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти/ І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила (стр.206-219)
Стеченко О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес/ О. Стеченко (стр.220-239)
Туранов Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій/ Ю. Туранов, А. Уруський (стр.240-252)
Курінна А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання/ А. Курінна, Д. Фролов (стр.253-267)
Даценко В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО/ В. Даценко (стр.268-279)
Гладкова В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю/ В. Гладкова, Д. Юйцзін (стр.280-293)
Біницька К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження/ К. Біницька (стр.294-305)
Власова І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії/ І. Власова (стр.306-318)
Кузіна О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду/ О. Кузіна (стр.319-329)
Папушина В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід/ В. Папушина (стр.330-341)
Batechko N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union/ N. Batechko (стр.342-357)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:796/Г 20
Автор(и) : Гаращенко Л. В.
Назва : Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : практикум
Вихідні дані : Київ: ТОВ "Лазурит-Поліграф", 2016
Кільк.характеристики :144 с
ISBN, Ціна 978-966-1543-51-4: 30.00 грн.
ДРНТІ : 14.23.09
УДК : 373.2.016:796
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Теорія виховання дошкільників-- Фізичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): основи теорії і методики фізичного виховання--використання засобів фізичного виховання--форми роботи з фізичного виховання
Анотація: У посібнику міститься орієнтовний розподіл годин за темою курсу "Теорія і методика фізичного виховання та валеологічної освіти", навчальні результати, плани семінарських і практичних занять, зміст самостійної роботи та методичні рекомендації до них.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2021р.,N 35
Цікаві статті :
Хоружа Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих/ Л. Хоружа (стр.6-11)
Івашньова С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога/ С. Івашньова (стр.12-20)
Ліннік О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту/ О. Ліннік (стр.21-29)
Бєлєнька Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції/ Г. Бєлєнька (стр.30-35)
Васьківська Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ/ Г. Васьківська, Г. Скиба (стр.36-41)
Malach J. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment/ J. Malach, M. Chmura, D. Vicherková (стр.42-51)
Кисіль Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення/ Н. Кисіль, Й. Малах (стр.52-56)
Машовець М. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО/ М. Машовець, С. Паламар, Ю. Савченко (стр.57-62)
Гаращенко Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок/ Л. Гаращенко, С. Кондратюк (стр.63-70)
Козак Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання/ Л. Козак (стр.71-77)
Карнаухова А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів/ А. Карнаухова (стр.78-82)
Половіна О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів/ О. Половіна, І. Кондратець (стр.83-88)
Пономаренко Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти/ Т. Пономаренко, О. Кузіна (стр.89-93)
Цюман Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості/ Т. Цюман, О. Нагула (стр.94-100)
Сулятицький І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією/ І. Сулятицький, А. Порохнява (стр.101-107)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л., Кондратюк С.
Назва : Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 63-70. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільна освіта--комунікативна компетентність--мовленнєва компетентність--діти дошкільного віку--книжка-картинка--методика складання розповіді--креативне мислення
Анотація: У статті розглянуто комплексний підхід до роботи з дитячою книжкою-картинкою з метою формування комунікативної компетентності у дитини старшого дошкільного віку, що ґрунтується на її умінні самостійно створювати розповідь, і включає три типи занять: сприйняття та усвідомлення дітьми книжки-картинки; розповідь за зразком вихователя за сюжетом книжки; творча розповідь за книжкою-картинкою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 38
Цікаві статті :
Братко М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США/ М. Братко (стр.6-13)
Бойчук Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів/ Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко (стр.14-19)
Каналс-Ботінес М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя/ М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй (стр.20-23)
Гаращенко Л. . Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики/ Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар (стр.24-29)
Голота Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти/ Н. Голота, О. Бріка (стр.30-35)
Єпіхіна М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі/ М. Єпіхіна (стр.36-43)
Желанова В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії/ В. Желанова, М. Козир
Кипиченко Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися/ Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко (стр.51-56)
Леонтьєва І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет/ І. Леонтьєва (стр.57-62)
Мордовцева М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів/ М. Мордовцева (стр.63-68)
Паламар С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору/ С. Паламар, М. Науменко (стр.69-76)
Половіна О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу/ О. Половіна, І. Кондратець (стр.77-82)
Цюман Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану/ Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська (стр.83-89)
Камінська С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання/ С. Камінська, О. Тирон (стр.90-96)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л., Літіченко О.
Назва : Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 110-120. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.110120 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.110120
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предметно-практична діяльність--предметно-практична компетентність--художня праця
Анотація: У статті здійснено огляд сучасних тенденцій у сфері трудового виховання дітей дошкільного віку. Досліджено роль художньої праці у забезпеченні їхнього різнобічного гармонійного розвитку. В результаті аналізу наукової та методичної літератури розглянуто шляхи удосконалення змісту художньої праці дошкільників. З’ясовано фактори впливу на розширення змісту художньої праці дітей дошкільного віку. Розглянуто особливості використання художньої праці з метою формування предметно-практичної компетентності дітей дошкільного віку. Обґрунтовано доцільність застосування художньої праці з метою розвитку творчих здібностей особистості, формування пізнавальної активності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л. , Літіченко О., Шинкар Т.
Назва : Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 38(2). - С. 24-29. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.384 (Шифр П225817115/2022/38). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.384
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст освіти--цілісний розвиток --освітня взаємодія--освітній процес--діяльнісний підхід--компетентнісний підхід--програмно-методичне забезпечення
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми організації освітньої взаємодії з дітьми раннього віку. Вивчено та узагальнено погляди науковців та практиків щодо оптимізації виховання і розви- тку дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Акцентовано увагу на важливих про- блемах, що турбують фахівців щодо змісту освіти, кадрового забезпечення дошкільної освіти, різних форм освітньої взаємодії, методичного інструментарію. На основі теоретичного аналізу визначається роль, місце та проблеми підготовки фахівців дошкільної освіти до здійснення пси- холого-педагогічного розвитку дітей раннього віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2023р.,N 40
Цікаві статті :
Братко М. Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство/ М. Братко (стр.6-12)
Желанова В. Трансформація діяльності університетських аналітичних центрів у контексті викликів сьогодення/ В. Желанова, В. Крижановська (стр.13-18)
Леонтьєва І. До проблеми розбудови екосистеми вищої педагогічної освіти/ І. Леонтьєва (стр.19-25)
Фаббі К. Підхід Реджо-Емілії у взаємодії з дітьми раннього віку/ К. Фаббі, В. В'юнник (стр.26-31)
Рего Г. Досвід інклюзивної освіти в Угорщині/ Г. Рего, Ю. Тордік (стр.32-38)
Дика Н. Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування/ Н. Дика (стр.39-48)
Кузнецова Г. Становлення української фонетики та методики її навчання в освітніх закладах/ Г. Кузнецова (стр.41-51)
Гаращенко Л. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку/ Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар (стр.52-58)
Голота Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку/ Н. Голота, А. Карнаухова (стр.59-64)
Козир М. Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України/ М. Козир, А. Сад (стр.65-69)
Шкляєва Г. Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у контексті формування соціокультурного світу дитини дошкільного віку/ Г. Шкляєва, О. Бровата, О. Ільченко (стр.70-78)
Цюман Т. Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції/ Т. Цюман, О. Рева (стр.79-84)
Повіренна І. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів з порушенням мовлення в умовах спеціального закладу освіти/ І. Повіренна, Р. Павлюк (стр.85-92)
Бойченко В. Індивідуальна траєкторія професійного вдосконалення педагога: результати наукової розвідки/ В. Бойченко (стр.93-100)
Сіроштан К. Особливості просвітницької роботи в територіальній громаді щодо надання логопедичних послуг/ К. Сіроштан, Р. Павлюк (стр.101-109)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаращенко Л., Літіченко О., Шинкар Т.
Назва : Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - № 40(2). - С. 52-58. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.408 (Шифр П225817115/2023/40). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2023.408
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова вправа--ігрова діяльність--навчальна діяльність--педагогічний супровід--професійна підготовка--фізичне виховання
Анотація: Здоров’язбережувальна компетентність є важливою складовою професіоналізму педагогів закладів дошкільної освіти та необхідною умовою здійснення педагогічного супроводу ігрової діяльності (рухливих ігор та ігрових вправ) дітей раннього віку. Мета дослідження – висвітлення особливостей фахової підготовки майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку. Завдання: визначити критерії і показники рівня розвитку оцінки кваліфікаційної компетентності щодо здійснення педагогічного супроводу ігрових вправ; здійснити аналіз змістового та технологічного компонентів фахової підготовки студентів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)