Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Горбань, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
   2-1(075)
   А 60


    Аляєв, Геннадій Євгенович.
    Лекції з релігієзнавства : навчальний посібник / Г. Є. Аляєв, О. В. Горбань, В. М. Мешков ; редактор В. Я. Пипченко ; Міністерство освіти України, Українсько-Фінський інститут менеджменту та бізнесу. - Київ : Українсько-Фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1996. - 144 с. - ISBN 5-7763-9159-8 : 4.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Релігієзнавство--Предмет--Структура--Методологія

Кл.слова (ненормовані):
буддизм -- іудаїзм -- християнство -- католицизм -- протестантизм -- іслам
Дод.точки доступу:
Горбань, О.В.
Мешков, В.М.
Пипченко, В. Я. \редактор.\
Міністерство освіти України
Українсько-Фінський інститут менеджменту та бізнесу


Примірників всього: 49
Фаховий коледж «Універсум» (24),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (25)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (24),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (25)

Знайти схожі

2.


    Горбань, О. В.
    Освітній потенціал православного віровчення про "живе" [Електронний ресурс] / О. В. Горбань. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 84-85, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.8495. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
буття -- виховання -- духовність -- еволюція -- живе -- освіта -- природа
Анотація: У статті представлений авторський підхід щодо філософського осмислення феномену «живого» в православному дискурсі через призму освітнього потенціалу православних вчень. Зокрема зазначається, що освіта, як єдина система взаємопов’язаних процесів навчання та виховання, при формуванні гармонійної високодуховної особистості, звертає свою увагу не тільки до наукового фактажу знань, але й апелює до інших, ненаукових світоглядних елементів людського буття. Серед них незаперечним лідером є релігія. Християнське вчення про «живе» як творче начало буття може бути затребуване в якості певних освітніх рефлексій в ході виховних процесів формування цілісної людської особистості. Значним евристичним потенціалом для дослідження даного феномену володіє сучасний православний дискурс означеної проблематики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Горбань, О. В.
    Феномен освіти в транзитивному суспільстві [Електронний ресурс] / О. В. Горбань. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2015. - Вип. 3. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- перехідна епоха -- суспільство -- транзитивність -- фономен
Анотація: У статті аналізуються основні підходи до поняття транзитивного суспільства. Дається характеристика терміна «транзитивність» як соціального явища. Виділяються основні характеристики транзитивного суспільства. Підкреслюється феноменальність освіти як явища соціального життя в транзитивну епоху. Принципово змінився статус самого знання, його виробництва і споживання. Сьогодні перед освітою стоїть завдання розширити пізнавальні можливості людини, озброїти її новітньою методологією освоєння світу і набуття нових знань, підвищення рівня компетенцій у її професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.12.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (03.12.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2015/3
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Стадник, М. М. Світоглядні орієнтири освітнього процесу / М. М. Стадник. - С.4-8
Тур, М. Г. Трансформація зв'язку філософії з освітою / М. Г. Тур. - С.9-14
Горбань, О. В. Феномен освіти в транзитивному суспільстві / О. В. Горбань. - С.14-17
Панасюк, Л. В. Національна освіта в контексті освітологічних знань / Л. В. Панасюк. - С.18-21
Александрова, О. С. Корпоративна культура як чинник становлення і розвитку сучасного університету / О. С. Александрова. - С.21-26
Горбенко, Н. В. Сутність і типологія корпоративної культури сучасного університету / Н. В. Горбенко. - С.26-30
Кузьменко, О. М. Якість, досконалість та ефективність як акме орієнтири сучасного університету / О. М. Кузьменко. - С.31-36
Шепетяк, О. М. Трансцендентний екзистенціал як основа пізнання / О. М. Шепетяк. - С.37-43
Рябенко, В. О. Роль категорії "духовне виробництво" у вивченні та розвитку виробництва людини / В. О. Рябенко. - С.43-47
Брижнік, В. М. Феномен "напівосвіченості" як основна тема філософії освіти Теодора Адорно / В. М. Брижнік. - С.47-52
Бурак, О. С. Концепція холістичної освіти у процесі формування цілісної особистості постмодерну / О. С. Бурак. - С.52-56
Мартич, Р. В. Концепція живого у філософії Платона і Аристотеля: світоглядно-освітологічний аспект / Р. В. Мартич. - С.56-61
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (03.12.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (03.12.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: О283150799/2017/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Батечко, Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі / Н. Г. Батечко. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко-Закревська, Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе / Н. В. Гончаренко-Закревська. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Таможська, І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена / І. В. Таможська. - С.30-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси / О. Д. Літіченко. - С.43-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст. / О. І. Башкір. - С.57-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.) / Т. С. Твердохліб. - С.71-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе" / О. В. Горбань. - С.84-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Додонова, В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій / В. І. Додонова. - С.96-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Попович, А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі / А. С. Попович. - С.109-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко. - С.122-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Г. О. Васьківська. - С.137-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття / О. П. Кошіль. - С.150-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів / О. О. Музика. - С.163-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Пищик, О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі / О. В. Пищик. - С.173-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Подчерняєва, Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття / Н. Д. Подчерняєва. - С.186-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки) / Т. Г. Купрій. - С.200-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань / К. А. Бровко. - С.213-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу / С. П. Паламар. - С.221-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку / Л. В. Козак. - С.235-251. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти / М. В. Братко. - С.252-268. - Бібліогр. в кінці ст.
Гришак, С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах / С. М. Гришак. - С.269-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Загородня, А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. А. Загородня. - С.285-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириченко, О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання / О. С. Кириченко. - С.296-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Трач, Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання / Ю. В. Трач. - С.309-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Bacurovska, I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education / I. Bacurovska. - С.323-337. - Бібліогр. в кінці ст.
Бісмак, О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / О. В. Бісмак. - С.338-351. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)