Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Горбань, О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 2-1(075)/А 60
Автор(и) : Аляєв, Геннадій Євгенович, Горбань О.В., Мешков В.М.
Назва : Лекції з релігієзнавства : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Українсько-Фінський інститут менеджменту і бізнесу, 1996
Кільк.характеристики :144 с
Колективи : Міністерство освіти України, Українсько-Фінський інститут менеджменту та бізнесу
ISBN, Ціна 5-7763-9159-8:
ДРНТІ : 21
УДК : 2-1(075)
Предметні рубрики: Релігієзнавство-- Предмет-- Структура-- Методологія
Примірники : всього : Ф3(24), Ф2(25)
Вільні : Ф3(24), Ф2(25)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О. В.
Назва : Освітній потенціал православного віровчення про "живе" [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - № 3/4. - С. 84-85. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.8495 (Шифр О283150799/2017/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.8495
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): буття--виховання--духовність--еволюція--живе--освіта--природа
Анотація: У статті представлений авторський підхід щодо філософського осмислення феномену «живого» в православному дискурсі через призму освітнього потенціалу православних вчень. Зокрема зазначається, що освіта, як єдина система взаємопов’язаних процесів навчання та виховання, при формуванні гармонійної високодуховної особистості, звертає свою увагу не тільки до наукового фактажу знань, але й апелює до інших, ненаукових світоглядних елементів людського буття. Серед них незаперечним лідером є релігія. Християнське вчення про «живе» як творче начало буття може бути затребуване в якості певних освітніх рефлексій в ході виховних процесів формування цілісної людської особистості. Значним евристичним потенціалом для дослідження даного феномену володіє сучасний православний дискурс означеної проблематики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань О. В.
Назва : Феномен освіти в транзитивному суспільстві [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2015. - Вип. 3. - С. 14-17. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774 (Шифр Н057263/2015/3). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--освіта--перехідна епоха--суспільство--транзитивність--фономен
Анотація: У статті аналізуються основні підходи до поняття транзитивного суспільства. Дається характеристика терміна «транзитивність» як соціального явища. Виділяються основні характеристики транзитивного суспільства. Підкреслюється феноменальність освіти як явища соціального життя в транзитивну епоху. Принципово змінився статус самого знання, його виробництва і споживання. Сьогодні перед освітою стоїть завдання розширити пізнавальні можливості людини, озброїти її новітньою методологією освоєння світу і набуття нових знань, підвищення рівня компетенцій у її професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Стадник М. М. Світоглядні орієнтири освітнього процесу/ М. М. Стадник (стр.4-8)
Тур М. Г. Трансформація зв'язку філософії з освітою/ М. Г. Тур (стр.9-14)
Горбань О. В. Феномен освіти в транзитивному суспільстві/ О. В. Горбань (стр.14-17)
Панасюк Л. В. Національна освіта в контексті освітологічних знань/ Л. В. Панасюк (стр.18-21)
Александрова О. С. Корпоративна культура як чинник становлення і розвитку сучасного університету/ О. С. Александрова (стр.21-26)
Горбенко Н. В. Сутність і типологія корпоративної культури сучасного університету/ Н. В. Горбенко (стр.26-30)
Кузьменко О. М. Якість, досконалість та ефективність як акме орієнтири сучасного університету/ О. М. Кузьменко (стр.31-36)
Шепетяк О. М. Трансцендентний екзистенціал як основа пізнання/ О. М. Шепетяк (стр.37-43)
Рябенко В. О. Роль категорії "духовне виробництво" у вивченні та розвитку виробництва людини/ В. О. Рябенко (стр.43-47)
Брижнік В. М. Феномен "напівосвіченості" як основна тема філософії освіти Теодора Адорно/ В. М. Брижнік (стр.47-52)
Бурак О. С. Концепція холістичної освіти у процесі формування цілісної особистості постмодерну/ О. С. Бурак (стр.52-56)
Мартич Р. В. Концепція живого у філософії Платона і Аристотеля: світоглядно-освітологічний аспект/ Р. В. Мартич (стр.56-61)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Батечко Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі/ Н. Г. Батечко (стр.1-16)
Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе/ Н. В. Гончаренко-Закревська (стр.17-29)
Таможська І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена/ І. В. Таможська (стр.30-42)
Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси/ О. Д. Літіченко (стр.43-56)
Башкір О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст./ О. І. Башкір (стр.57-70)
Твердохліб Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.)/ Т. С. Твердохліб (стр.71-83)
Горбань О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе"/ О. В. Горбань (стр.84-85)
Додонова В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій/ В. І. Додонова (стр.96-108)
Попович А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі/ А. С. Попович (стр.109-121)
Прошкін В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття/ В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко (стр.122-136)
Васьківська Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів/ Г. О. Васьківська (стр.137-149)
Кошіль О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття/ О. П. Кошіль (стр.150-162)
Музика О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів/ О. О. Музика (стр.163-172)
Пищик О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі/ О. В. Пищик (стр.173-185)
Подчерняєва Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття/ Н. Д. Подчерняєва (стр.186-199)
Купрій Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки)/ Т. Г. Купрій (стр.200-212)
Бровко К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань/ К. А. Бровко (стр.213-220)
Паламар С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу/ С. П. Паламар (стр.221-234)
Козак Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку/ Л. В. Козак (стр.235-251)
Братко М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти/ М. В. Братко (стр.252-268)
Гришак С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах/ С. М. Гришак (стр.269-284)
Загородня А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі/ А. А. Загородня (стр.285-295)
Кириченко О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання/ О. С. Кириченко (стр.296-308)
Трач Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання/ Ю. В. Трач (стр.309-322)
Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education/ I. Bacurovska (стр.323-337)
Бісмак О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації/ О. В. Бісмак (стр.338-351)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)