Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гриценко, А. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Історія та правознавство -2017р.,N 19/21
Цікаві статті :
Морозова Н. М. Календарне планування/ Н. М. Морозова (стр.4-13.)
Івакін О. О. Календарне планування/ О. О. Івакін (стр.13-22.)
Кагітіна Н. А. Розробки уроків/ Н. А. Кагітіна, О. П. Мокрогуз (стр.22-31.)
Гриценко А. П. Розробки уроків/ А. П. Гриценко (стр.31-48.)
Олексин М. Д. Війни наполеонівської Франції/ М. Д. Олексин (стр.48-58.)
В’ятрович В. Кінці в землю/ В. В’ятрович (стр.58-61.)
Стецюк С. А. 100 років боротьби. Українська революція 1917-1921 рр./ С. А. Стецюк (стр.61-65.)
Борисенко О. А. Обдаровані діти на уроках історії/ О. А. Борисенко, Т. Ю. Германовська (стр.65-67.)
Куцак О. В. Друга світова війна/ О. В. Куцак (стр.67-70.)
Грицун В. П. Основні напрямки НТР у другій половині XX - на початку XXI ст. та їх вплив на життя пересічного громадянина/ В. П. Грицун, І. П. Соловей (стр.70-73.)
Меделяєв В. М. Законодавство країн ЄС/ В. М. Меделяєв (стр.73-80.)
Горбачова Г. Г. Українські землі в XVI ст./ Г. Г. Горбачова (стр.80-86.)
Буланов Ю. І. Гетьмани України/ Ю. І. Буланов (стр.86-95.)
Архіви ЦРУ: хто і як шпигував за українцями (стр.86-89.)
Грецький проект Катерини II (стр.90-93, 95.)
[Зміст електронного журналу "Історія та правознавство. Позакласна робота”. - 2017, №7(43)] (стр.Фаховий сервер : http://journal.osnova.com.ua)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Історія та правознавство -2019р.,N 19/21
Цікаві статті :
Ребенок Л. А. Мотивація навчальної та творчої діяльності учнів/ Л. А. Ребенок (стр.2-21.)
Мокрогуз О. П. Уроки "Історія України". 11 клас/ О. П. Мокрогуз (стр.23-28.)
Морозова Н. М. Уроки "Всесвітня історія". 11 клас/ Н. М. Морозова (стр.29-36.)
Гриценко А. П. Уроки пропедевтичного курсу "Вступ до історії". 5 клас/ А. П. Гриценко, В. М. Рубленко (стр.37-42.)
Дініц О. В. Синхроністична таблиця (давня та середньовічна історія України до 1569 р.)/ О. В. Дініц (стр.43-58.)
10 головних відмінностей між Китаєм та Японією (стр.59-61.)
Цікаві факти про самураїв, які замовчують (стр.62-63.)
Шурхало Д. Петро Дорошенко: від гетьмана обох берегів Дніпра до Вятського воєводи/ Д. Шурхало, А. Саковська (стр.64-65.)
Мазур Є. Гетьманський переворот/ Є. Мазур (стр.66-68.)
Данько Ю. В. "Новий курс" Ф. Д. Рузвельта/ Ю. В. Данько (стр.69-71.)
Небрат Є. В. Виникнення запорозького козацтва та Запорозької Січі. Запорозька Січ - козацька республіка/ Є. В. Небрат (стр.72-76.)
Шешеня Р. М. Переяславська Рада/ Р. М. Шешеня (стр.77-79.)
Бондарь О. М. Утворення Галицько-Волинської держави/ О. М. Бондарь (стр.80-82.)
Писаренко А. Д. Соціальний проект "Формування правової свідомості дітей"/ А. Д. Писаренко, В. В. Щорс (стр.83-87.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриценко А. П.
Назва : Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 3(11). - С. 70-80. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/3). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні ресурси--метод--історія--документ--джерело--хрестоматія
Анотація: У статті розглядається питання впровадження протягом ХІХ-ХХ століть використання інформаційних ресурсів у процесі навчання історії у вітчизняних школах. Метою статті є аналіз поглядів тогочасних методистів та дидактів стосовно впровадження реального та реферативного методів навчання, використання хрестоматій, відвідування музеїв та архівів, які давали можливість активізувати діяльність учнів з формування умінь використовувати інформаційні ресурси. У роботі представлена наукова новизна виявленої ефективності впровадження авторських методик в означений період. Окреслений досвід має перспективи використання та подальшого розвитку в навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.32:94(100)/Г 85
Автор(и) : Гриценко А. П.
Назва : Розробки уроків : всесвітня історія. 9 клас
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 19/21. - С. 31-48. (Шифр І691205/2017/19/21)
УДК : 371.32:94(100)
Предметні рубрики: Викладання всесвітньої історії в школі-- Уроки в 9 класі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки всесвітньої історії у 9 класі--французька революція (18 ст.)--індустріальна революція у країнах західної європи
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Гриценко А. П.
Назва : Розробки уроків : всесвітня історія. 9 клас
Місце публікування : Історія та правознавство. - Київ: Основа, 2017. - № 19/21. - С. 31-48. (Шифр І691205/2017/19/21)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриценко А. П., Рубленко В. М.
Назва : Уроки пропедевтичного курсу "Вступ до історії". 5 клас
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 19/21. - С. 37-42. (Шифр І691205/2019/19/21)
Предметні рубрики: Викладання історії в школі-- уроки історії-- 5 клас
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пропедевтичний курс "вступ до історії"--історичний час--історична карта--історичні джерела--практична робота з історії--тематичне оцінювання
Анотація: Пропонується увазі читачів декілька уроків із посібника А. П. Гриценко, В. М. Рубленко "Пропедевтичний курс "Вступ до історії". 5 клас" який підготовлено у популярній серії "Мій конспект" ВГ "Основа".
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 3
Цікаві статті :
Альохін М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів/ М. М. Альохін (стр.1-12)
Березюк О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості/ О. С. Березюк (стр.13-21)
Бобрицька В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою/ В. І. Бобрицька (стр.22-31)
Гаврилюк А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк (стр.32-41)
Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі/ Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко (стр.42-51)
Гладченко О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів/ О. В. Гладченко (стр.52-60)
Гозак С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання/ С. В. Гозак, О. О. Філоненко (стр.61-69)
Гриценко А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії/ А. П. Гриценко (стр.70-80)
Hryshchuk Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach/ Yu. V. Hryshchuk (стр.81-89)
Дика Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів/ Н. М. Дика (стр.90-101)
Дудка І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі/ І. Г. Дудка (стр.102-111)
Зимовець О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. А. Зимовець (стр.112-126)
Зінченко В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи/ В. В. Зінченко (стр.127-139)
Іваниця Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу/ Г. А. Іваниця (стр.140-152)
Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак (стр.153-162)
Кузьменко О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи/ О. М. Кузьменко (стр.163-174)
Лабінцева Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко (стр.175-185)
Ларіна Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів/ Т. В. Ларіна (стр.186-196)
Леонтьєва І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського/ І. В. Леонтьєва (стр.197-210)
Маркова Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації/ Т. В. Маркова (стр.211-218)
Муромець В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах/ В. Г. Муромець (стр.219-227)
Плотніков Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів/ Є. О. Плотніков (стр.228-237)
Проценко О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн/ О. Б. Проценко (стр.238-247)
Руденко Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект/ Ю. А. Руденко (стр.248-260)
Сисоєва С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу/ С. О. Сисоєва (стр.261-269)
Хома О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі/ О. М. Хома (стр.270-279)
Черненко Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти/ Н. М. Черненко (стр.280-288)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)