Пошуковий запит: (<.>A=Гурковська, Т.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Гурковська Т. Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток/Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2016,N № 1.-С.13–17.
|
>2.
| Гурковська Т. Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі/Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2016,N № 1.-С.34–37
|
>3.
| Гурковська Т. Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі/Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 1.-С.34–37.
|
>4.
| Гурковська Т. Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток/Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 1.-С.13–17.
|
>5.
| Вихователь-методист дошкільного закладу - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Практичний психолог: Дитячий садок - 2018г.,N 11 (Введено оглавление)
|
>7.
| Ригель О. Предметне середовище як розвивальне в групі дітей раннього віку/О. Ригель, Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N N 10.-С.22-24
|
>8.
| Гурковська Т. Пляшечка, памперси та інше: чому важливо відучити дитину до приходу в ЗДО/Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N N 10.-С.52-53
|
>9.
| Гурковська Т. Правила розвивальної роботи з дітьми раннього віку/Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N N 11.-С.43
|
>10.
| Гурковська Т. Мовне питання: бути зрозумілим дитині/Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N N 12.-С.40
|
|
|