Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Дерека, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
378:796
Д 27


    Дерека, Т. Г.
    Неперервна професійна підготовка фахівця фізичного виховання : акмеологічні засади [Текст] : монографія / Т. Г. Дерека ; за ред. С. О. Сисоєвої ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - [Б. м.] : Видавництво ВП Едельвейс, 2016. - 526 с. - ISBN 978-966-2748-85-7 : 180.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Акмеологія--Фізичне виховання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
неперервна професійна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність -- професійна підготовка -- засади
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С. О. (д-р пед. наук, чл.-кор. АПН України) \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Дерека, Т.
    Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США [Електронний ресурс] / Т. Дерека. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 71-76, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)7176 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- фізичне виховання -- професійна підготовка -- фахівці
Анотація: В статті проаналізовано характерні особливості освітніх стандартів в галузі фізичного виховання США. Охарактеризовано сфери діяльності п’яти національних асоціацій США фізкультурно-спортивної спрямованості. Визначено, що характерними рисами системи вищої освіти США є її децентралізація, полікультурна спрямованість з максимальним врахуванням потреб американського суспільства, ринку праці, сучасних тенденцій у галузі педагогічних знань. Охарактеризовано рівні вищої освіти системи професійної підготовки США у галузі фізичної культури і спорту. Наведено програмами професійної підготовки фахівців фізичного виховання у вищих навчальних закладах США. Визначено особливості відбору студентів, майбутніх педагогів, до університету та критерії визначення педагогічного покликання. Проаналізовано структуру рівнів навчання (бакалавр, магістр, доктор), що сприяє реалізацію принципу неперервності професійної освіти. Охарактеризовано професійно-педагогічний блок дисциплін американських університетів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Дерека, Т.
    Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика / Т. Дерека // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 76-80, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.7680 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.7680,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Дерека, Т.
    Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання [Електронний ресурс] / Т. Дерека, В. Туманова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 95-100, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)95100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальні плани -- освітня програма -- професійна підготовка -- фахова компетентність
Анотація: В статті проаналізовано навчальні програми підготовки фахівців фізичного виховання починаючи з 2003 р. Охарактеризовано навчальні плани підготовки фахівців фізичного виховання за циклами підготовки та кількістю годин й кредитів, які відведено на навчальні дисципліни. Проаналізовано кількісні дані навчальних планів щодо практики студентів: навчальної, виробничої (педагогічної), виробничої (позашкільної), зі спеціалізації. Наведено дані щодо навчальних планів професійної підготовки фахівців фізичного виховання 2003, 2008, 2010, 2013, 2015 та 2017 рр. Визначено фахові компетентності (психолого-педагогічна, здоров’язберігальна, фізкультурно-педагогічна, управлінська, дослідницько-аналітична, правова), які формуються в процесі практично спрямованої професійної підготовки, згідно сучасних освітніх стандартів та освітніх програм професійної підготовки фахівців фізичного виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Туманова, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Дерека, Т.
    Формування мотивації у студентів спеціальності «фізичне виховання» до науково-дослідної роботи [Текст] / Т. Дерека // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 74-79 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- науково-дослідна робота -- самовдосконалення

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.
Шифр: Н057263/2016/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Павлик, Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти / Н. Павлик. - С.7-12
Лісневська, А. Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів / А. Лісневська. - С.12-16
Іваній, І. Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній. - С.16-21
Ємчик, О. Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки / О. Ємчик. - С.21-26
Чжеюань, Вей. Сутність і зміст міжкультурного виховання / Вей Чжеюань. - С.27-33
Мозальов, В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов. - С.33-38
Сисоєва, С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку / С. Сисоєва. - С.39-44
Даценко, В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у вищому навчальному закладі / В. Даценко, Н. Хименко. - С.45-49
Мосьпан, Н. Від освіти до ринку праці / Н. Мосьпан. - С.50-55
Головач, Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці / Н. Головач. - С.56-60
Соболєва-Терещенко, О. Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами / О. Соболєва-Терещенко. - С.60-65
Тригуб, І. Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти / І. Тригуб. - С.66-70
Дерека, Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США / Т. Дерека. - С.71-76
Прошкін, В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" / В. Прошкін. - С.80-85
Радченко, С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри / С. Радченко. - С.85-90
Іваницька, О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект / О. Іваницька. - С.90-95
Соболь, Н. Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. Соболь. - С.96-100
Грищук, Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти / Ю. Грищук. - С.101-105
Ху, Жунсі. Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.105-110
Сін, Чжефу. Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.110-114
Лисенко, О. Історико-педагогічний аналіз становлення післядипломної освіти лікарів в Україні / О. Лисенко. - С.115-120
Гордійчук, С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти / С. Гордійчук. - С.121-126
Рева, Т. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті / Т. Рева. - С.127-131
Омельчук, М. Професійна компетентність з надання першої долікарняної допомоги: сучасний стан та перспективи формування / М. Омельчук. - С.132-136
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФУФКМ / РФПТМ / 029 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
ФУФКМ / РФПТМ / 035 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
ФРГФ / РФПТМ / 035 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
ФРГФ / РФПТМ / 035 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
ФРГФ / РФПТМ / 035 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
ФРГФ / РФПТМ / 035 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Н057263/2017/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, С. Interdisciplinary studies in education / С. Сисоєва. - С.7-11
Батечко, Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів / Н. Батечко. - С.12-19
Задорожна-Княгницька, Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.19-26
Сопова, Д. Поняття академічної чесності: науковий дискурс / Д. Сопова. - С.26-31
Мачинська, Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки / Н. Мачинська. - С.32-38
Цехмістер, Я. Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.39-45
Мельниченко, О. Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні / О. Мельниченко. - С.45-50
Євдокимов, В. Технології еврестичного навчання у підготовці вчителів / В. Євдокимов. - С.51-56
Ясінський, В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект / В. Ясінський. - С.56-60
Іваній, І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей / І. Іваній. - С.61-67
Меняйло, В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу / В. Меняйло. - С.67-75
Шакотько, В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті / В. Шакотько. - С.76-83
Троцко, Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах / Г. Троцко. - С.84-89
Косенко, Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості / Ю. Косенко. - С.90-94
Дерека, Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання / Т. Дерека, В. Туманова. - С.95-100
Ромашенко, В. Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму / В. Ромашенко. - С.101-105
Короткова, Ю. Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації / Ю. Короткова. - С.106-112
Кажан, Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE / Ю. Кажан. - С.112-118
Золотько, Ю. Професійне спрямування викладання англійської мови майбутнім магістрам менеджерам освіти / Ю. Золотько. - С.119-124
Закревська, C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих / C. Закревська. - С.125-129
Кристопчук, Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини / Т. Кристопчук. - С.130-136
Козак, Л. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід / Л. Козак. - С.136-142
Воєвутко, Н. Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр / Н. Воєвутко. - С.143-149
Загородня, А. Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі: методологічний аспект / А. Загородня. - С.150-154
Євтушенко, Н. Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.155-160
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЗФВС / СП / 017 / Акмеологія у фізичному вихованні / 9 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: О168872740/2017/6
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2017р. № 6 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Sliwerski, В. Pedagogika przyszlosci / В. Sliwerski. - С.8-19
Бондар, В. Проблеми взаємодії філософії та методології наукового пізнання в педагогіці / В. Бондар. - С.20-25
Сисоєва, С. Міждисциплінарні педагогічні дослідження в контексті розвитку освітології / С. Сисоєва. - С.26-30
Хоружий, Г. Педагогіка вільного часу: соціально-філософський аналіз / Г. Хоружий. - С.31-37
Kaminska, М. Uczenie sie jako priorytet edukacyjny? / М. Kaminska. - С.38-43
Култаєва, М. Філософська педагогіка як критика і самокритика: німецький досвід / М. Култаєва. - С.44-51
Рафальський, О. Освіта як фактор суспільної модернізаці / О. Рафальський. - С.52-58
Minczanowska, А. Podmiotowosc w edukacji – rozwazania o relacjach nauczyciel-uczen / А. Minczanowska. - С.59-64
Мельниченко, В. Михайло Грушевський: "Руйновали козаченьки московськії мури…" / В. Мельниченко. - С.64-70
Ільїна, Г. Візуальний смисл інтелектуального споглядання у філософії Й. Г. Фіхте / Г. Ільїна. - С.70-75
Дерека, Т. Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика / Т. Дерека. - С.76-80
Курило, В. Роль та місце гендеру у системі освіти Республіки Білорусь / В. Курило, А. Гуцол. - С.81-85
Савченко, С. Особливості процесу соціалізації особистості в умовах гібридної війни в Донбасі / С. Савченко. - С.86-91
Klajmon-Lech, U. Przestrzen wirtualna jako miejsce aktywnosci spolecznej osob niepelnosprawnych i ich rodzin / U. Klajmon-Lech. - С.92-97
Bartosiak, L. Ojciec w procesie opieki nad dzieckiem w rodzinach wiejskich: opieka zdrowotna / L. Bartosiak. - С.97-102
Szafranska, А. Zmiany edukacyjne w polsce po transformacji systemowej – najwazniejsze przeksztalcenia po 1989 roku / А. Szafranska. - С.103-109
Цехмістер, Я. Медичне право: перспективи підготовки фахівців в Україні / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.110-114
Chojnacka-Synaszko, B. Poznawanie innego podczas szkolnych wymian miedzykulturowych – doswiadczenia mlodziezy z polsko–czeskiego pogranicza na Slasku Cieszynskim / B. Chojnacka-Synaszko. - С.115-123
Piechaczek-Ogierman, G. Dziadkowie i wnukowie w procesie miedzypokoleniowej transmisji wiedzy, wzorow i wartosci / G. Piechaczek-Ogierman. - С.123-128
Gebel, T. Mlodziezowe ruchy subkulturowe w swiecie kultury popularnej / T. Gebel. - С.128-136
Олексюк, О. Герменевтичні принципи мистецької освіти: інтерпретаційний дискурс / О. Олексюк, А. Коваль. - С.136-142
Соколова, І. Освітня політика Європейської Асоціації університетів: стратегії забезпечення якості / І. Соколова. - С.143-149
Hruzd-Matuszczyk, A. Przygotowanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli – wybrane zagadnienia / A. Hruzd-Matuszczyk. - С.149-155
Батечко, Н. Управління якістю в сфері вищої освіти: методологічний контекст / Н. Батечко. - С.156-162
Громов, Є. Актуальність вивчення досвіду іншомовної підготовки майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у вищих навчальних закладах Польщі та Чехії / Є. Громов. - С.163-169
Харченко, Т. Семінари аналізу практик у професійній підготовці вчителів у країнах Західної Європи / Т. Харченко. - С.169-175
Мосьпан, Н. Попит і пропозиція фахівців з вищою освітою на ринку праці в Європейському Союзі / Н. Мосьпан. - С.176-180
Самохвал, О. Особливості формування та реалізації державного управління професійною освітою майбутніх фахівців туристичної галузі у Люксембурзі / О. Самохвал. - С.181-186
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів на сайті,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI: 10.28925/2226-3012.2017.6
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
378.147-027.22
П 24


   
    Педагогічна практика в загальноосвітньому закладі [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів ІІ - ІV курсу спец-ті 017 Фіз. к-ра і спорт; перший (бакалавр.) рівень в. о. / уклад.: В. М. Туманова, Т. Г. Дерека ; , уклад. О. В. Гацко. - Київ : Київ ун-т імені Б. Грінченка, 2017. - 104 с. - 32.22 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна практика--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
студенти-практиканти -- завдання практики -- мета практики -- педагогічна практика -- звітна документація -- індивідуальний план -- схема запису уроку -- звіт про походження практики -- план-конспект уроку -- фізкультхвилинка -- рухливі ігри -- спортивна година -- характеристика -- сценарій спортивного заходу -- педагогічний аналіз уроку -- заклади освіти
Дод.точки доступу:
Туманова, В. М. \уклад.\
Дерека, Т. Г. \уклад.\
Гацко, О. В.


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

10.
Шифр: П875300957/2017/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 4
Зміст:
Tarasenko, G. Humanitarization of higher pedagogical education in the context of modernization of educational priorities in Ukraine / G. Tarasenko. - С.7-14
Соколова, І. Європейська модель запезпечення якості вищої освіти / І. Соколова. - С.14-21
Іванюк, Г. Нова стратегія професійно-педагогічної освіти: європейський вимір / Г. Іванюк. - С.21-26
Калініченко, Н. Актуальні напрями підготовки майбутніх учителів біології / Н. Калініченко. - С.26-32
Мельник, Н. Феномен «професійна компетентність» в українській та європейській педагогічній теорії / Н. Мельник. - С.33-39
Іваницька, О. Соціальна відповідальність вищого навчального закладу України та основні умови її дотримання / О. Іваницька, А. Панченко, Г. Панченко. - С.40-44
Тимчук, Л. Актуальність і перспективи професії «андрагог» в Україні / Л. Тимчук. - С.45-52
Голота, Н. Особливості фахової підготовки вихователів до формування просторово-часових уявлень дітей дошкільного віку / Н. Голота. - С.52-57
Сугейко, Л. Інновації у мовній освіті молодших школярів / Л. Сугейко, Ю. Мельничук
Співаковська, Є. Академічна мобільність майбутніх педагогів у межах міжнародної співпраці університетів / Є. Співаковська, В. Коткова. - С.62-67
Бабаліч, В. Тенденції формування соціальної компетентності фахівців фізичного виховання та спорту / В. Бабаліч. - С.68-73
Дерека, Т. Формування мотивації у студентів спеціальності «фізичне виховання» до науково-дослідної роботи / Т. Дерека. - С.74-79
Комісарик, М. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом долучення їх до створення навчально-методичних посібників / М. Комісарик, К. Балаєва. - С.80-84
Петрик, Л. Розвиток критичного мислення майбутніх учителів початкової школи засобами медіа / Л. Петрик. - С.84-90
Подчерняєва, Н. Інноваційний потенціал євроклубу загальноосвітнього навчального закладу / Н. Подчерняєва. - С.91-95
Валюк, В. Структурно-функціональна модель методичної системи навчання біохімії майбутніх учителів хімії та біології / В. Валюк. - С.96-101
Кошук, О. Фактори формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства / О. Кошук. - С.102-107
Марко, М. Аналіз педагогічних умов формування готовності студентів до застосування навчально-ігрових технологій у сучасному освітньому просторі / М. Марко. - С.108-112
Козак, Л. Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Францї / Л. Козак. - С.113-119
Давидюк, Н. Компаративний аналіз моделей підготовки майбутніх вихователів у системі вищої педагогічної освіти країн Східної Європи / Н. Давидюк, М. Олійник. - С.120-125
Лобода, О. Досвід Румунії з підготовки учителя до раннього навчання англійської мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / О. Лобода. - С.126-131
Лабунець, Ю. Досвід Греції з підготовки вчителя до раннього навчання англійської мови: сучасний вимір / Ю. Лабунець. - С.131-135
Cоломаха, А. Змішане навчання студентів-магістрантів за спеціальністтю «методика раннього навчання дітей іноземній мові»: досвід Німеччини / А. Cоломаха. - С.136-140
Плужник, І. Шляхи формування іншомовної компетентності вчителів у вищих навчальних закладах Чехії та Польщі / І. Плужник. - С.141-145
Головатенко, Т. Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії / Т. Головатенко. - С.146-151
Перепелюк, І. Досвід Польщі з організації партнерства сім’ї і дошкільного навчального закладу у вихованні дитини / І. Перепелюк. - С.152-158
Сяосін, Ч. Критерії, показники та рівні вихованості етнічної толерантності студентської молоді / Ч. Сяосін. - С.159-163
Маєвська, А. Структурні компоненти вокально-виконавського розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях із постановки голосу / А. Маєвська. - С.163-169
Рахманова, О. Музика і колір у розвитку художньо-творчої синестезійності молодших школярів / О. Рахманова. - С.169-174
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)