Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Дерека, Т.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.


   
    Психологічні особливості студентів закладів вищої освіти [Текст] / Т. Дерека [та ін.] // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3. - С. 7-15, DOI 10.28925/2078-1687.2018.3.715 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм
Дод.точки доступу:
Дерека, Т.
Ляшенко, В.
Туманова, В.
Гацко, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Дерека, Т.
    Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання [Електронний ресурс] / Т. Дерека, В. Туманова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 95-100, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)95100. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальні плани -- освітня програма -- професійна підготовка -- фахова компетентність
Анотація: В статті проаналізовано навчальні програми підготовки фахівців фізичного виховання починаючи з 2003 р. Охарактеризовано навчальні плани підготовки фахівців фізичного виховання за циклами підготовки та кількістю годин й кредитів, які відведено на навчальні дисципліни. Проаналізовано кількісні дані навчальних планів щодо практики студентів: навчальної, виробничої (педагогічної), виробничої (позашкільної), зі спеціалізації. Наведено дані щодо навчальних планів професійної підготовки фахівців фізичного виховання 2003, 2008, 2010, 2013, 2015 та 2017 рр. Визначено фахові компетентності (психолого-педагогічна, здоров’язберігальна, фізкультурно-педагогічна, управлінська, дослідницько-аналітична, правова), які формуються в процесі практично спрямованої професійної підготовки, згідно сучасних освітніх стандартів та освітніх програм професійної підготовки фахівців фізичного виховання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Туманова, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Дерека, Т.
    Формування мотивації у студентів спеціальності «фізичне виховання» до науково-дослідної роботи [Текст] / Т. Дерека // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 4. - С. 74-79 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- науково-дослідна робота -- самовдосконалення

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання / В. О. Огнев’юк. - С .5-18
Кл.слова: освіта, модель децентралізації управління освітою, інтернаціоналізація освіти
Сисоєва, С. О. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих / С. О. Сисоєва. - С .19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-педагогіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання
Бондарева, О. Є. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури / О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. - С .32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тренінг, корпоративна культура, психологічний клімат
Вознюк, О. В. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст / О. В. Вознюк. - С .43-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток як процесуальний та біфуркаційний феномен, універсальна парадигма розвитку, закони діалектики
Kamenova, D. Creativity development models and standarts / D. Kamenova. - С .84-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, модель загальної професійної творчості, стандарт наукової творчості
Фруктова, Я. С. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості / Я. С. Фруктова. - С .111-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний інститут, журналістика, медіа-освіта
Голобородько, Е. П. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології / Е. П. Голобородько. - С .136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, успіх, позитивне мислення
Линьов, В. Є. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості / В. Є. Линьов. - С .143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: завчасна стійкість, акмеологічний потенціал, професійне та особистісне становлення
Сіткар, В. І. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції / В. І. Сіткар. - С .163-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, суспільство, дитяча субкультура
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні / І. М. Чорна. - С .181-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профорієнтація, професійне самовизначення, професіограма
Чернуха, Н. М. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи / Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. - С .201-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: толерантність, міжособистісне спілкування, акмеологічний підхід
Антонов, В. М. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення / В. М. Антонов. - С .220-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, геронтологія, кібернетика
Антонов, В. М. Інноваційні технології в акмеології / В. М. Антонов. - С .247-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нейропедагогіка, психогенетика, кібернетика
Антонов, В. М. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .259-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерологія, інновація, кіберакмеологія
Саух, П. Ю. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму / П. Ю. Саух. - С .277-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна система освіти, виховання, акмеологічний алгоритм
Дубасенюк, О. А. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл / О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. - С .289-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, продуктивна діяльність педагога, акме-моделі
Хоружа, Л. Л. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .341-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгресивна педагогіка, герменевтичний підхід, етичний саморозвиток педагога
Сидорчук, Н. Г. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема / Н. Г. Сидорчук. - С .359-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвітня діяльність, психолого-педагогічні фактори
Мельниченко, О. В. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості / О. В. Мельниченко. - С .377-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерна рівність, гендерні стереотипи
Мартиненко, С. М. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету / С. М. Мартиненко. - С .396-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, діагностування, освітнє середовище
Чумак, Л. В. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян / Л. В. Чумак. - С .417-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, адрагогічний підхід, акмеологічний підхід
Полєвікова, О. Б. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова. - С .437-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словоцентризм, мовна освіта, мовленнєвий розвиток дітей
Полєвіков, І. О. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі / І. О. Полєвіков. - С .456-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, особистісно орієнтоване виховання, учень музичної школи
Архипова, С. П. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі / С. П. Архипова. - С .475-496. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, соціальний захист, ресоціалізація
Терентьєва, Н. О. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям / Н. О. Терентьєва. - С .497-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська освіта, інтеграційні процеси, освітні послуги
Поясок, Т. Б. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. - С .521-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна система, системни йпідхід, професійна підготовка
Соколова, І. В. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти / І. В. Соколова. - С .545-564. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічне освітнє середовище
Желанова, В. В. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу / В. В. Желанова. - С .564-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: смислоусвідомлення, смислобудівництво, смислогенез
Паламарчук, Л. Б. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету / Л. Б. Паламарчук. - С .583-605. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: полікультурність, професійна підготовка, акме-середовище
Кучерук, О. А. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології / О. А. Кучерук. - С .606-628. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професійно-педагогічна освіта, методика компетентності
Караман, С. О. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .628-639. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методична компетентність, науково-методична діяльність, предметно-методична діяльність
Дерека, Т. Г. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Дерека. - С .639-663. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічна компетентність, професійна підготовка
Цехмістер, Я. В. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні / Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. - С .664-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна професійна освіта, освіта упродовж життя, післядипломна освіта лікарів
Рибалко, Л. С. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект) / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. - С .684-715. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самореалізація особистості, акмеологія, педагогічна діяльність
Дроздова, І. П. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету / І. П. Дроздова. - С .726-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійне мовлення, формування професійного менталітету, праксеологічна і ментальна сторони професійної культури
Гладкова, В. М. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С .749-771. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Галус, О. М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід / О. М. Галус. - С .772-789. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотивація особистості, навчальна діяльність студентів
Гладкова, В. М. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів / В. М. Гладкова. - С .790-815. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, професійний розвиток, професійне самовдосконалення
Дуткевич, Т. В. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти / Т. В. Дуткевич. - С .816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конфліктологічна компетентність, менеджер освіти, професіоналізація
Аннєнкова, І. П. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід) / І. П. Аннєнкова. - С .837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, моніторинг, науково-педагогічний працівник
Москаленко, А. М. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури / А. М. Москаленко. - С .856-876. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, акмеолоічні технології, психолого-педагогічні умови навчання
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі / В. М. Гладкова, Е. В. Гладков. - С .877-897. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджер, професіоналізм, кар’єра
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.
378:796
Д 27


    Дерека, Т. Г.
    Неперервна професійна підготовка фахівця фізичного виховання : акмеологічні засади [Текст] : монографія / Т. Г. Дерека ; за ред. С. О. Сисоєвої ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - [Б. м.] : Видавництво ВП Едельвейс, 2016. - 526 с. - ISBN 978-966-2748-85-7 : 180.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Професійна освіта--Акмеологія--Фізичне виховання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
неперервна професійна освіта -- компетентнісний підхід -- компетентність -- професійна підготовка -- засади
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С. О. (д-р пед. наук, чл.-кор. АПН України) \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
378.147-027.22
П 24


   
    Педагогічна практика в загальноосвітньому закладі [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів ІІ - ІV курсу спец-ті 017 Фіз. к-ра і спорт; перший (бакалавр.) рівень в. о. / уклад.: В. М. Туманова, Т. Г. Дерека ; , уклад. О. В. Гацко. - Київ : Київ ун-т імені Б. Грінченка, 2017. - 104 с. - 32.22 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна практика--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
студенти-практиканти -- завдання практики -- мета практики -- педагогічна практика -- звітна документація -- індивідуальний план -- схема запису уроку -- звіт про походження практики -- план-конспект уроку -- фізкультхвилинка -- рухливі ігри -- спортивна година -- характеристика -- сценарій спортивного заходу -- педагогічний аналіз уроку -- заклади освіти
Дод.точки доступу:
Туманова, В. М. \уклад.\
Дерека, Т. Г. \уклад.\
Гацко, О. В.


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

7.


    Дерека, Т.
    Розвиток акмеології (20-ті роки ХХ ст. – початок ХХІ ст.): етапи становлення та їх характеристика / Т. Дерека // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2017. - № 6. - С. 76-80, DOI https://doi.org/10.28925/2226-3012.2017.6.7680 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2226-3012.2017.6.7680,
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Дерека, Т.
    Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США [Електронний ресурс] / Т. Дерека. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1/2. - С. 71-76, DOI 10.28925/1609-8595.2016(1-2)7176 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- фізичне виховання -- професійна підготовка -- фахівці
Анотація: В статті проаналізовано характерні особливості освітніх стандартів в галузі фізичного виховання США. Охарактеризовано сфери діяльності п’яти національних асоціацій США фізкультурно-спортивної спрямованості. Визначено, що характерними рисами системи вищої освіти США є її децентралізація, полікультурна спрямованість з максимальним врахуванням потреб американського суспільства, ринку праці, сучасних тенденцій у галузі педагогічних знань. Охарактеризовано рівні вищої освіти системи професійної підготовки США у галузі фізичної культури і спорту. Наведено програмами професійної підготовки фахівців фізичного виховання у вищих навчальних закладах США. Визначено особливості відбору студентів, майбутніх педагогів, до університету та критерії визначення педагогічного покликання. Проаналізовано структуру рівнів навчання (бакалавр, магістр, доктор), що сприяє реалізацію принципу неперервності професійної освіти. Охарактеризовано професійно-педагогічний блок дисциплін американських університетів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.
Шифр: Н057263/2017/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, С. Interdisciplinary studies in education / С. Сисоєва. - С.7-11
Батечко, Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів / Н. Батечко. - С.12-19
Задорожна-Княгницька, Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.19-26
Сопова, Д. Поняття академічної чесності: науковий дискурс / Д. Сопова. - С.26-31
Мачинська, Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки / Н. Мачинська. - С.32-38
Цехмістер, Я. Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.39-45
Мельниченко, О. Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні / О. Мельниченко. - С.45-50
Євдокимов, В. Технології еврестичного навчання у підготовці вчителів / В. Євдокимов. - С.51-56
Ясінський, В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект / В. Ясінський. - С.56-60
Іваній, І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей / І. Іваній. - С.61-67
Меняйло, В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу / В. Меняйло. - С.67-75
Шакотько, В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті / В. Шакотько. - С.76-83
Троцко, Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах / Г. Троцко. - С.84-89
Косенко, Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості / Ю. Косенко. - С.90-94
Дерека, Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання / Т. Дерека, В. Туманова. - С.95-100
Ромашенко, В. Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму / В. Ромашенко. - С.101-105
Короткова, Ю. Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації / Ю. Короткова. - С.106-112
Кажан, Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE / Ю. Кажан. - С.112-118
Золотько, Ю. Професійне спрямування викладання англійської мови майбутнім магістрам менеджерам освіти / Ю. Золотько. - С.119-124
Закревська, C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих / C. Закревська. - С.125-129
Кристопчук, Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини / Т. Кристопчук. - С.130-136
Козак, Л. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід / Л. Козак. - С.136-142
Воєвутко, Н. Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр / Н. Воєвутко. - С.143-149
Загородня, А. Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі: методологічний аспект / А. Загородня. - С.150-154
Євтушенко, Н. Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.155-160
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЗФВС / СП / 017 / Акмеологія у фізичному вихованні / 9 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: Н057263/2016/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Павлик, Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти / Н. Павлик. - С.7-12
Лісневська, А. Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів / А. Лісневська. - С.12-16
Іваній, І. Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній. - С.16-21
Ємчик, О. Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки / О. Ємчик. - С.21-26
Чжеюань, Вей. Сутність і зміст міжкультурного виховання / Вей Чжеюань. - С.27-33
Мозальов, В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов. - С.33-38
Сисоєва, С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку / С. Сисоєва. - С.39-44
Даценко, В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у вищому навчальному закладі / В. Даценко, Н. Хименко. - С.45-49
Мосьпан, Н. Від освіти до ринку праці / Н. Мосьпан. - С.50-55
Головач, Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці / Н. Головач. - С.56-60
Соболєва-Терещенко, О. Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами / О. Соболєва-Терещенко. - С.60-65
Тригуб, І. Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти / І. Тригуб. - С.66-70
Дерека, Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США / Т. Дерека. - С.71-76
Прошкін, В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" / В. Прошкін. - С.80-85
Радченко, С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри / С. Радченко. - С.85-90
Іваницька, О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект / О. Іваницька. - С.90-95
Соболь, Н. Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. Соболь. - С.96-100
Грищук, Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти / Ю. Грищук. - С.101-105
Ху, Жунсі. Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.105-110
Сін, Чжефу. Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.110-114
Лисенко, О. Історико-педагогічний аналіз становлення післядипломної освіти лікарів в Україні / О. Лисенко. - С.115-120
Гордійчук, С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти / С. Гордійчук. - С.121-126
Рева, Т. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті / Т. Рева. - С.127-131
Омельчук, М. Професійна компетентність з надання першої долікарняної допомоги: сучасний стан та перспективи формування / М. Омельчук. - С.132-136
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФУФКМ / РФПТМ / 029 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
ФУФКМ / РФПТМ / 035 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
ФРГФ / РФПТМ / 035 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
ФРГФ / РФПТМ / 035 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
ФРГФ / РФПТМ / 035 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
ФРГФ / РФПТМ / 035 / Методика викладання у вищій школі: Методика викладання мовознавчих дисциплін / 9 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)