Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Дроботько, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дроботько І.
Назва : Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 78-83. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні психологи--психокорекція--тривожні підлітки--соціально-психологічне навчання--професійне навчання
Анотація: У статті висвітлено особливості фахової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти, визначено потреби і необхідність займатися особистісною психокорекцією під час професійного навчання, встановлено сутність і зміст психокорекції. Виокремлено основні компоненти професійної готовності майбутніх фахівців до корекційного впливу: теоретичний (знання теоретичних основ і способів корекційної роботи), практичний (володіння корекційними методами і прийомами), особистісна готовність (психологічна пропрацьованість власних проблем у тих сферах, які вони передбачає коригувати у клієнта). Подано критерії відкоригованості особистості: глибинне розуміння власної несвідомої сфери й особистісних характеристик, прийняття життєвих позицій і світу, формування системи гуманних цінностей; узагальнено наслідки невідкоригованості психологів у їх практичній діяльності. Встановлено значення поняття невідкоригованість (обтяженість особистісною проблемою (внутрішньою суперечністю), невирішеність якої спричиняє особистісні деструкції), а також основні відмінності відкоригованої людини. Охарактеризовано труднощі в роботі майбутніх психологів з тривожними підлітками, проведено аналіз особистісних деструкцій су’бєктів соціально- психологічного навчання, методик глибинного пізнання особистості. Обґрунтовано доцільність використання глибинної особистісної психокорекції під час підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками. Розроблено орієнтовну модель підготовки майбутніх психологів до роботи з тривожними підлітками, а також визначено умови залучення майбутніх фахівців до особистісної психокорекції, які охоплюють три етапи: організаційно-підготовчий, освітньо-коригувальний, операційно-рефлексійний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дроботько І.
Назва : Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3/4. - С. 103-110. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.103110 (Шифр П875300957/2019/3/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.103110
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): болонський процес--професійна підготовка--євроінтеграція
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2022р.,N 3
Цікаві статті :
Mospan N. Higher education and the labour market in Ukraine: trends and challenges/ N. Mospan ; Н. Мосьпан (стр.7-14) Кл.слова: дистанційне навчання,освітні технології,ринок праці
Каплун В. Особливості фундаментальної підготовки інженерних кадрів у кризових умовах/ В. Каплун, Н. Батечко, Л. Панталієнко (стр.15-23)
Кошарна Н. Організація HYFLEX навчання іноземної мови: спеціальності 013 «Початкова освіта» та 012 «Дошкільна освіта»/ Н. Кошарна, Л. Петрик
Durdas A. Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing/ A. Durdas [и др.] (стр.33-38)
Rudnik Y. Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 choreography specialty/ Y. Rudnik (стр.39-45)
Ващекно Л. Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності/ Л. Ващекно (стр.46-52)
Акіліна О. Управління якістю послуг закладу загальної середньої освіти/ О. Акіліна, А. Панченко, С. Литвиненко (стр.53-61)
Капралова І. Мотивація професійного саморозвитку викладачів закладів вищої освіти/ І. Капралова, Н. Шаповаленко, О. Бульвінська (стр.62-69)
Родіна Н. Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі/ Н. Родіна (стр.70-77)
Дроботько І. Особливості особистісної психокорекції майбутніх психологів у процесі підготовки до роботи з тривожними підлітками/ І. Дроботько (стр.78-83)
Сисоєв О. Тенденції професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща/ О. Сисоєв (стр.84-89)
Стойка О. Цифрова трансформація вищої освіти в Угорщині/ О. Стойка (стр.90-95)
Khalilov T. Formation and development of education in Nakhchivan(end of the XIX century – the early XX century)/ T. Khalilov (стр.96-104)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2019р.,N 3/4
Цікаві статті :
Шумигора Л. Моделювання освітнього середовища університету: теоретичний аспект/ Л. Шумигора (стр.9-15) Кл.слова: педагогічна взаємодія,моделювання,векторність
Ракітянська Л. Концепція формування емоційного інтелекту вчителя музичного мистецтва в процесі фахової підготовки/ Л. Ракітянська (стр.16-23) Кл.слова: емоційний інтелект,концепція формування,інноваційний
Говоруха Н. Волонтерство як платформа соціальних перетворень/ Н. Говоруха (стр.24-30) Кл.слова: цінності,волонтерський рух,соціальні перетворення
Павлюк Ю. Формування оцінно-контрольних дій дошкільників: теоретичний аспект/ Ю. Павлюк (стр.31-36) Кл.слова: оцінний еталон,дошкільний вік,самоконтроль
Ярошенко О. Розвиток дослідницької компетентності як цілеспрямований процес професійного зростання науково-педагогічного працівника/ О. Ярошенко (стр.37-44) Кл.слова: інформальна освіта,дослідницька компетентність,етап стагнації
Черепєхіна О. . Педагогічна компетентність як складова професіоналізму викладача психології/ О. Черепєхіна (стр.45-51) Кл.слова: акмеологічний підхід,професіоналізм,компетентність
Батечко Н. Формування математичної компетентності студентів у контексті європейського освітнього простору/ Н. Батечко, Е. Дібрівна (стр.52-58) Кл.слова: математична компетентність,освітній простір,інтеграція
Павлюк Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога/ Р. Павлюк, І. Когут (стр.59-66) Кл.слова: накова комунікація,проєктна діяльгість,дослідницька компетентність
Кульбашна Я. Портфоліо як інструмент формування праксеологічної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ Я. Кульбашна, І. Скрипник, В. Захарова (стр.67-76) Кл.слова: портфоліо,праксеологічна компетентність,фахівець із стоматології
Ольшанський Д. Зміст навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх фахівців з медіакомунікацій/ Д. Ольшанський (стр.77-83) Кл.слова: англійська мова,професійне спрямування,професійна освіта
Стрілець В. Особливості навчання неповного письмового науково-технічного перекладу/ В. Стрілець (стр.84-89) Кл.слова: анотативний переклад,реферативний переклад,фрагментарний переклад
Дущенко О. Навчальна комп’ютерна практика майбутніх учителів інформатики: особливості організації/ О. Дущенко (стр.90-95) Кл.слова: види практики,навчальна практика,учитель інформатики
Петренко Н. Особливості методичної роботи в аграрному університеті/ Н. Петренко (стр.96-102) Кл.слова: професійна підготовка,фахівець аграрій,методична система
Дроботько І. Педагогічні умови підготовки практичних психологів в умовах євроінтеграції/ І. Дроботько (стр.103-110) Кл.слова: Болонський процес,професійна підготовка,євроінтеграція
Проценко О. Підготовка докторів філософії (phd) в університетах грецької республіки/ О. Проценко (стр.111-116) Кл.слова: докторська програма,якість,наукове дослідження
Москалюк Г. Інтегрований підхід у програмно-методичному забезпеченні навчання сучасної української мови в педагогічних коледжах/ Г. Москалюк (стр.117-122) Кл.слова: інетгрований підхід,педагогічний коледж,міжпредметні зв’язки
Erkebaeva S. The development of communicative abilities in children of preschool age/ S. Erkebaeva (стр.123-128) Кл.слова: комунікативні здібності,дошкільний вік,педагогічна ситуація
Наливайко О. Використання технології «воркшоп» у роботі зі студентами класичних університетів/ О. Наливайко, О. Друганова, Л. Іваненко (стр.129-137) Кл.слова: воркшоп,методи навчання,класичний університет
Дмитрук Л. Мультимедійні технології у вивченні української мови як іноземної/ Л. Дмитрук (стр.138-144) Кл.слова: відепрезентація,інтерактивне навчання,мультимедіа
Дика Н. Організація проєктної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти у процесі вивчення неологізмів/ Н. Дика, О. Глазова (стр.145-152) Кл.слова: проєктна технологія,неологізми,стилістична норма
Лук’янчиков М. Використання проєктів для формування проєктувальних умінь майбутнього вчителя музики/ М. Лук’янчиков (стр.153-160) Кл.слова: навчальний проєкт,професійна підготовка,лекція-концерт
Шевчук Ю. Синдром емоційного вигорання в медико-педагогічній діяльності фахівців-початківців/ Ю. Шевчук (стр.161-167) Кл.слова: деперсоналізація,емоційне вигорання,редукція особистих досягнень
Співак Л. Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти/ Л. Співак (стр.168-173) Кл.слова: іноземні студенти,культурні цінності,українські студенти
Костіна Т. Використання методу фільм-аналізу для розвитку ґендерної компетентності студентів закладів вищої освіти/ Т. Костіна (стр.174-180) Кл.слова: ґендерний підхід,фільм-аналіз,компетенція
Shatiuk T. Psychological aspects of prevention of crimes against sexual inviolability of minors/ T. Shatiuk, N. Novak (стр.181-187) Кл.слова: неповнолітні,педофілія,педосексуалізм
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)