Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Дічек, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Кокерил А. Сухомлинський і ХХІ століття/ А. Кокерил (стр.5-15) Кл.слова: В.О. Сухомлинський,освіта,освітні моделі
Дічек Н.П. Екофільна етика В.О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики/ Н. П. Дічек (стр.15-23) Кл.слова: екологічна етика,етика постмодерну,етична концепція В.О. Сухомлинського
Сметанський М.І. Педагогічна альтернатива В.О. Сухомлинського/ М. І. Сметанський (стр.23-30) Кл.слова: виховний процес,технократична парадигма виховання,вільне виховання
Деркач В.Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів/ В. Ф. Деркач (стр.31-34) Кл.слова: В.О. Сухомлинський,творчі здібності,розвиток творчих здібностей
Сидоренко В.К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах/ В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко (стр.35-41) Кл.слова: технологічна діяльність,техніко-технологічна культура,проектно-технологічна діяльність
Бех І.Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.42-49) Кл.слова: уподіблення,лідерство,соціальна інтеграція
Луговий В.І. Зв'язок складності та самостійності в освіті/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.50-58) Кл.слова: освітні програми,освітні кваліфікації,рівні освіти
Гуржій А.М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.58-64) Кл.слова: динамічні аудіовізуальні електронні засоби,автономні мультимедійні засоби навчання,дидактична роль
Романенко Ю.А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань/ Ю. А. Романенко (стр.65-73) Кл.слова: контроль,функції контролю,критерії якості педагогічних вимірювань
Величко Л.П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога/ Л. П. Величко, М. М. Савчин (стр.74-81) Кл.слова: професіоналізм,педагогічна майстерність,методична культура вчителя
Шамне А.В. Варативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології/ А. В. Шамне (стр.82-89) Кл.слова: варіативно-типологічний підхід,віковий розвиток,суб'єктивний і особистісний критерії типології
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/М 88
Автор(и) : Огнев’юк, Віктор Олександрович, Гупан Н. М., Дічек Н. П.
Назва : "Мрії, вистраждані життям..." : до 145-річниці з дня народж. Б. Д. Грінченка : колективна монографія : у 2 частинах. Ч. 2
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :166 с
Колективи : Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Викладач Київського університету ім. Б. Д. Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-7548-49-0:
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Історія педагогіки-- Історія освіти
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(7), Ф1(1), Ф3(3)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(7), Ф1(1), Ф3(3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4(477)"18//М 19-289116919
Назва : Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ - ХХ ст.) : хрестоматія
Вихідні дані : Київ: Науковий світ, 2003
Кільк.характеристики :418 с
ISBN, Ціна 966-675-183-6
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091.4(477)"18/19"
Предметні рубрики: Історія педагогіки
Педагогіка --Україна
Зміст : Народні школи на Україні серед життя і письменства в Россії/ М. П. Драгоманов. О преподавании на южнорусском языке: Мысли южнорусса/ М. І. Костомаров. Правы ли наши обвинители?/ М. І. Костомаров. Перегляд українських книжок/ П. О. Куліш. Викохування дітей/ П. О. Куліш. Наські граматки/ О. Я. Кониський. Курс общей педагогики с приложениями/ П. Д. Юркевич. На безпросветном пути. Об украинской школе/ Б. Д. Грінченко. Наші народні школи і їх потреби (реферат на вічі снятинськім)/ І. Я. Франко. Одвертий лист до галицької молодежі/ І. Я. Франко. Отечественньй язык какь предмет гимназическаго курса: Речь, прочитанная на торжественном акте Киевской 2-й гимназии 30 Сентября 1881 года/ В. П. Науменко. О задачах преподавания отечественной словестности/ В. П. Науменко. Наука про рідномовні обов’язки/ І. І. Огієнко. Просвітній рух на Вкраїні в 60-х роках/ С. Ф. Русова. Дитячий сад на національнім грунті/ С. Ф. Русова. Ідейні підвалини школи/ С. Ф. Русова. Завдання нової школи/ С. О. Сірополко. О первоначальном обучени в школах, где дети говорят на малорусском языке/ Т. Г. Лубенець. О первоначальном обучении русскому языку в школах, где дети не умеют совсем говорить по-русски/ Т. Г. Лубенець. Школа та її робітники/ Т. Г. Лубенець. "Вони не просять"/ С. О. Єфремов. Сергій Олександрович/ С. О. Єфремов. Ґрунтовні принципи нормальної школи/ Я. Ф. Чепіга. Національне виховання/ Я. Ф. Чепіга. Педологія, або наука про дітей/ Я. Ф. Чепіга. До трудової вільної школи!/ Я. Ф. Чепіга. Трудове виховання. Його минуле і сучасне/ Степан Андрійович Ананьїн. Педология / С. А. Ананьїн. Декларація Наркомосвіти УСРР про соціальне виховання дітей/ О. І. Попов. Проблема підготовки соцвихника/ О. І. Попов. Право держави і право дитини/ Яків Андрійович Мамонтов. Художньо-дідактичний метод/ Я. А. Мамонтов. Соціяльне виховання дітей/ Г. Ф. Гринько. Чергові завдання науково-методологічної роботи/ Я. П. Ряппо. Новий етап в праці Наркомосвіти/ П. РяппоЯ. Шевченківська школа - Шевченкові/ В. Ф. Дурдуківський. Завдання культурного будівництва на Україні/ М. О. Скрипник. Учення про колектив/ О. С. Залужний. До ЦКВСЕРОБОСУ (1 січня 1925 р.)/ А. С. Макаренко. до голови Всеукраїнської комісії у справах неповнолітніх, 21 вересня 1925 р./ А. С. Макаренко. Письмо А. С. Макаренко в редакцию газети «Харьковский пролетарий, конец января 1928 г./ А. С. Макаренко. Український ренесанс XX століття/ Г. Г. Ващенко. К вопросу об организации школ-интернатов/ В. О. Сухомлинський. Рецензия на книгу В. А. Сухомлинского «Сердце отдаю детям»/ С. О. Сухомлинський ; С. О. Сухомлинський ; С. О. Сухомлинський. Замечания к рукописи В. А. Сухомлинского «Сердце отдаю детям»/ В. О. Сухомлинський. Думки про літературу в школі/ В. О. Сухомлинський.
Анотація: В хрестоматії представлені маловідомі або зовсім невідомі тексти педагогів та освітніх діячів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.03(4Укр)52я73/М 19
Автор(и) : Грінченко, Борис Дмитрович
Назва : На безпросветном пути. Об украинской школе
Місце публікування : Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ - ХХ ст.): хрестоматія/ наук. ред. О. В. Сухомлинська. - Київ: Науковий світ, 2003. - С. 81-91. - ISBN 966-675-183-6 (Шифр 74.03(4Укр)52я73/М 19-117802). - ISBN 966-675-183-6. - ISBN 966-675-183-6
ДРНТІ : 14
ББК : 74.03(4Укр)52я73 + 74.03(4Укр)6я73
Предметні рубрики: Педагогіка --Україна
Перейти до зовнішнього ресурсу переглянути
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Луговий В.І. Міжнародна стандартна класифікація освіти: галузі освіти та підготовки (засадничий аналіз та алгоритм застосування)/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.5-17) Кл.слова: галузі освіти,національна галузева стандартна класифікація освіти,кодифікація галузей освіти
Зязюн І. А. Система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі педагогічної діяльності й дії вчителя/ І. А. Зязюн (стр.18-27) Кл.слова: компетенція,компетентність,педагогічна діяльність
Максименко С. Д. Лідерство як функція професійної психологічної компетентності особистості/ С. Д. Максименко (стр.28-33) Кл.слова: лідерство,лідер,керівник
Григоровська Л. В. Соціально-психологічна компетентність педагога як рефлексивний механізм утілення дитиноцентризму в освіті/ Л. В. Григоровська (стр.33-38) Кл.слова: дитиноцентризм,рефлексивна педагогіка,рефлексивна компетентність
Полонська Т. К. Реалізація компетентністного підходу в навчанні іноземних мов учнів профільної школи/ Т. К. Полонська (стр.39-45) Кл.слова: компетентнісний підхід,компетенція,компетентність
Бех І.Д. Гуманістична модель виховання в межах теоретичного дискурсу/ І. Д. Бех (стр.46-54) Кл.слова: гуманістично орієнтована модель виховання,великодушність,моральна довіра
Романенко Ю.А. Інтерпретація та аналіз результатів моніторингу у ВНЗ/ Ю. А. Романенко (стр.55-67) Кл.слова: моніторинг,процесуальність,показники
Ничкало Н. Г. Тадеуш Вацлав Новацький — творець педагогіки праці/ Н. Г. Ничкало (стр.68-77) Кл.слова: ринок праці,професієзнавство,педагогіка праці
Дічек Н.П. Питання здібностей школярів як галузь в українській педагогічній психології 1960-х рр./ Н. П. Дічек (стр.79-91) Кл.слова: професійна орієнтація,диференціація навчання,індивідуальні особливості
Пригоровська Л. В. Змітнівське училище в Сосниці/ Л. В. Пригоровська (стр.91-96) Кл.слова: жіноча початкова освіта,Ушинский К. Д.,Ушинська А. Ф.
Відійшов у вічність Учитель учителів Іван Андрійович Зязюн (стр.97-98) Кл.слова: Зязюн І. А.,некролог
Зязюн І. А. Європейські ідеї у творчості відомих педагогів/ І. А. Зязюн (стр.99-102) Кл.слова: глобалізація,освіта,педагогічна думка
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Пам’ятка авторові (стр.5) Кл.слова: тематичне спрямування,обов’язковий структурний елемент,анотація
Кремень В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/ В. Г. Кремень (стр.5-10) Кл.слова: глобалізація,інновації,демократизація
Луговий В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.11-20) Кл.слова: загальна орієнтація,академічна орієнтація,професійна орієнтація
Панок В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології/ В. Г. Панок (стр.21-29) Кл.слова: прикладна психологія,виховання,методи виховання
Ляшенко О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований (стр.30-35) Кл.слова: профільне навчання,базовий навчальний предмет,курси на вибір
Телелим В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень/ В. М. Телелим, А. М. Приходько (стр.36-43) Кл.слова: військова освіта,підготовка військових фахівців,державне замовлення
Гаврилюк C. M. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів/ C. M. Гаврилюк (стр.44-49) Кл.слова: компетентністний підхід,компетентність,компетенції
Ткаченко А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду/ А. В. Ткаченко (стр.50-57) Кл.слова: Макаренко Антон,трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського,колонія ім. Максима Горького
Гриньова М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини/ М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко (стр.57-63) Кл.слова: студентське самоврядування,Закон України про вищу освіту,рада командирів
Жданова-Неділько О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка/ О. Г. Жданова-Неділько (стр.63-70) Кл.слова: Макаренко Антон,педагогічна діяльність,педагогічна взаємодія
Шеверун Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині/ Н. В. Шеверун (стр.71-75) Кл.слова: якість освіти,загальна середня освіта,Німеччина
Дічек Н.П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60—70-ті pp. XX ст.)/ Н. П. Дічек (стр.76-87) Кл.слова: педагогічна психологія,здібності,ідеологізація виховного процесу
Карпенко О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи Республіки Білорусь поза Болонським процесом/ О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжеська (стр.88-100) Кл.слова: Кодекс Білорусі про освіту,Болонський процес,академічні свободи
Автори номера (стр.101) Кл.слова: автори номера,вчене звання
Реферативный обзор статей номера (стр.102-106) Кл.слова: вопросы теории,профессиональное образование,дидактика
Review of the articles of the issue (стр.106-110) Кл.слова: інновації в освіті,професійна освіта,дидактика
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Освітологія -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Левовицький Т. Ґенеза цілісних підходів до проблеми освіти – на зустріч з освітологією/ Т. Левовицький (стр.49-21)
Сисоєва С. О. Сфера освіти як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва (стр.22-29)
Баліньська М. У пошуках моделі освітології/ М. Баліньська (стр.30-33)
Беднарська Н. Дослідження освіти в Польщі/ Н. Беднарська (стр.34-48)
Кузьменко О. Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти/ О. Кузьменко (стр.49-51)
Бех І. Гуманістична педагогіка у розвивально особистісному вимірі/ І. Бех (стр.52-58)
Крушевський К. Педагогіка, яка спирається на докази (доказова)/ К. Крушевський (стр.59-61)
Дічек Н. Поняттєво-термінологічні особливості вивчення педагогічного новаторста/ Н. Дічек (стр.62-68)
Огнев’юк В. О. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ Віктор Олександрович Огнев’юк (стр.69-75)
Ґайда Я. Гуманістично-антропологічні цінності як основа універсального канону освіти/ Я. Ґайда (стр.76-82)
Мазур Б. Неоліберальна освітня ідеологія – етичний вимір/ Б. Мазур (стр.83-85)
Хоружа Л. Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа (стр.86-90)
Даценко Ю. Освітологічні акценти освітньої політики/ Ю. Даценко (стр.91-95)
Корчак Л. Суспільні та економічні наслідки безробіття/ Л. Корчак (стр.96-105)
Калашнікова С. Концепція лідерства в управлінні освітніми системами/ С. Калашнікова (стр.106-112)
Мєшальський С. Різні погляди на людську природу та роздуми про освіту/ С. Мєшальський (стр.113-116)
Мороз О. Медіа-освіта у структурі освітології/ О. Мороз (стр.117-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Сухомлинська О. В. Громадянське виховання і сучасна освіта: від здобутого - до нових акцентів і наголосів/ О. В. Сухомлинська (стр.5-13)
Бех І. Д. Державницьке виховання як суспільно-освітній пріоритет/ І. Д. Бех (стр.14-17)
Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, О. В. Чорноус, О. С. Красовський (стр.18-26)
Щербак О. І. Психолого-педагогічні засади професійного розвитку і саморозвитку педагога професійного навчання в контексті освіти впродовж життя/ О. І. Щербак (стр.27-34)
Слюсаревський М. М. Громадянська компетентність старшокласників у контексті викликів суспільної самоорганізації/ М. М. Слюсаревський (стр.35-44)
Загірняк М. В. Якість математичної підготовки випускників шкіл versus система визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання/ М. В. Загірняк, В. М. Усатюк (стр.45-57)
Мусатов С. О. Психологічні знання для старшокласників/ С. О. Мусатов (стр.58-65)
Позняк Т. М. Розвиток творчих здібностей дитини/ Т. М. Позняк (стр.66-73)
Помиткін Е. О. Академік І. А. Зязюн: духовний потенціал і життєва позиція особистості/ Е. О. Помиткін, Л. В. Помиткіна (стр.74-77)
Дічек Н. П. Рецепція в порівняльно-педагогічних та історико-педагогічних дослідженнях: методологічні аспекти/ Н. П. Дічек (стр.78-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/М 88
Автор(и) : Огнев’юк, Віктор Олександрович, Гупан Н. М., Дічек Н. П.
Назва : "Мрії, вистраждані життям..." : до 145-річниці з дня народження Б. Д. Грінченка : колективна монографія : у 2 ч. Ч. 1
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Викладач Київ. ун-ту ім. Б. Д. Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-7548-49-0:
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Історія педагогіки
Історія освіти
Примірники : всього : Ф3(4), Ф1(1), ГП ЧЗ(3), Ф2(2)
Вільні : Ф3(4), Ф1(1), ГП ЧЗ(3), Ф2(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)