Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кадемія, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Alonso-Diaz L. A model to assess online learning: analysis and proposal/ L. Alonso-Diaz [и др.] (стр.1-5)
Dolynskyi Y. V. The analysis of scientific researches concerning education information technologies systems in higher education institutions/ Y. V. Dolynskyi (стр.6-13)
Gladun M. A. Using gamification as a way of increasing students motivation0/ M. A. Gladun (стр.14-19)
Kuzminska O. H. Crowdsourcing and higher education/ O. H. Kuzminska (стр.20-26)
Makhachashvili R. K. Open verbal e-environment: research pemises and ict tools/ R. K. Makhachashvili (стр.27-33)
Malach J. The conceptual bases for designing module "tools for adaptive learning and learning styles" within mooc course "ict tools for e-learning"/ J. Malach [и др.] (стр.34-40)
Morze N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective/ N. Morze [и др.] (стр.34-40)
Morze N. V. Introduction of steam education education with the use of 3D technologies: modelling, scanning and printing/ N. V. Morze, L. O. Varchenko-Trotsenko, A. V. Tiutiunnyk (стр.41-50)
Pavlova H. Open educational resources development: threats and opportunities/ H. Pavlova (стр.51-59)
Антошків М. С. Blended learning як перспективна технологія навчання вищої алгебри майбутніх вчителів математики/ М. С. Антошків, О. О. Требенко (стр.76-83)
Барна О. В. Технологія змішаного навчання в курсі методики навчання інформатики/ О. В. Барна (стр.84-92)
Березенська С. М. Засоби e-learning в організації роботи з теоретичним контентом з технічних дисциплін/ С. М. Березенська (стр.93-101)
Березуцький В. І. Електронний конспект лекції у вищої медичної школі/ В. І. Березуцький (стр.102-106)
Буйницька О. П. Вебометричний рейтинг як інструмент оцінювання якості відкритого освітнього е-середовища університету/ О. П. Буйницька, І. С. Степура, В. А. Смірнова (стр.107-119)
Вембер В. П. Створення інтерактивного дидактичного матеріалу в процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики/ В. П. Вембер (стр.137-144)
Воротникова І. П. Взаємодія суб'єктів у відкритому освітньому середовищі післядипломної педагогічної освіти для професійного розвитку вчителів на основі теорій коннективізму та конструктивізму з використанням ІКТ/ І. П. Воротникова (стр.145-155)
Гордійчук Г. Б. Використання інформаційно-освітнього порталу педагогічного університету для надання якісної освіти студентам заочної форми навчання/ Г. Б. Гордійчук, Л. Л. Коношевський (стр.156-162)
Дєнічєва О. І. Вплив тенденцій розвитку гуманітарної освіти австрії на формування відкритого освітнього простору/ О. І. Дєнічєва (стр.163-169)
Іванов І. С. Інтелект і медіаінформаційна компетентність/ І. С. Іванов, Л. С. Іванова (стр.179-191)
Кадемія М. Ю. Дистанційне навчання у віртуальному університеті як спосіб доступу до якісної освіти/ М. Ю. Кадемія, В. О. Уманець (стр.192-198)
Кожедуб Л. Г. Використання віртуального інформаційного простору у процесі самостійної підготовки майбутніх філологів/ Л. Г. Кожедуб (стр.199-203)
Кушнір Н. О. Підвищення кваліфікації викладачів університету як елемент розвитку інформаційно-освітнього середовища університету/ Н. О. Кушнір, Н. В. Валько, М. О. Вінник (стр.204-214)
Олійник Н. Ю. Зворотний зв’язок у електронному навчанні як педагогічна проблема/ Н. Ю. Олійник (стр.215-225)
Скакаліна О. В. Застосування інтелектуальних інформаційних технологій в процесі керування інтеграцією наукового та педагогічного профілів ВНЗ/ О. В. Скакаліна (стр.226-239)
Степура І. С. Особливості використання системи wordpress при реалізації сайту видання "Грінченко-інформ"/ І. С. Степура (стр.240-243)
Фамілярська Л. Л.[. Ресурси відкритого освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти/ Л. Л.[ Фамілярська (стр.244-252)
Шовкун В. В. Використання дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики/ В. В. Шовкун (стр.265-272)
Шталтовна Ю. А. Демократизація освітнього середовища університету як стратегія розвитку вищої освіти/ Ю. А. Шталтовна (стр.273-282)
Штихалюк О. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу при використанні дистанційної форми навчання в початковій школі/ О. П. Штихалюк [и др.] (стр.283-289)
Василенко С. В. Використання мультимедійних дощок у процесі формування методичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів/ С. В. Василенко (стр.127-136)
Бучинська Д. Л. Використання хмаро-орієнтованих технологій для удосконалення професійної діяльності викладача/ Д. Л. Бучинська (стр.120-126)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2018р.,N 5
Цікаві статті :
Авраменко У. Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти/ У. Авраменко (стр.1-9)
Антохова А. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику/ А. Антохова (стр.10-22)
Bilous V. Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school/ V. Bilous (стр.23-28)
Буйницька О. Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра/ О. Буйницька (стр.29-40)
Вембер В. Використання екосистеми go-lab для організації дослідницього навчання/ В. Вембер (стр.41-50)
Воскобойнікова-Гузєва О. Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації/ О. Воскобойнікова-Гузєва (стр.51-57)
Gladun M. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment/ M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak (стр.58-65)
Даниско О. Електронний навчальний курс як засіб ресурсної підтримки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання/ О. Даниско (стр.66-76)
Девін В. Використання програмного комплексу mdsolids у викладанні дисципліни "Механіка матеріалів і конструкцій"/ В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов (стр.77-87)
Дудка О. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch/ О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета (стр.88-96)
Житєньова Н. Потенціал технологій візуалізації в навчанні шкільного курсу математики/ Н. Житєньова, В. Шигимага (стр.97-106)
Іващенко М. Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти/ М. Іващенко, Т. Бикова (стр.107-115)
Кадемія М. Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві/ М. Кадемія, А. Кобися, В. Кобися (стр.116-122)
Канюка І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності/ І. Канюка, Л. Сердюк (стр.123-132)
Koryakin O. Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art/ O. Koryakin (стр.133-139)
Kravchyna T. Types of interactive methods of teaching english for technical students/ T. Kravchyna (стр.140-145)
Кулімова Ю. Підготовка майбутніх педагогів до використання фототерапії засобами цифрових технологій/ Ю. Кулімова (стр.146-152)
Машкіна І. Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика"/ І. Машкіна, Т. Носенко (стр.153-159)
Морзе Н. Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності/ Н. Морзе, С. Василенко, М. Гладун (стр.160-177)
Морзе Н. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти/ Н. Морзе, О. Струтинська, М. Умрик (стр.178-187)
Osmolyk K. Electronic social art/ K. Osmolyk, J. Toit (стр.188-196)
Павлюк Р. Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою"/ Р. Павлюк (стр.197-209)
Тихонова Т. Computational thinking як сучасний освітній тренд/ Т. Тихонова, Г. Кошкіна (стр.210-221)
Фамілярська Л. Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти/ Л. Фамілярська (стр.222-231)
Folomieieva N. Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist/ N. Folomieieva (стр.232-239)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кадемія М., Кобися А., Кобися В.
Назва : Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 116-122. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.116122 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.116122
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальний університет--електронне навчання--університет третього покоління
Анотація: У статті описано психологічні і соціальні особливості самореалізації людей літнього віку, визначено принципи соціальної роботи з людьми літнього віку – незалежність, участь у житті суспільства, у розробці й здійсненні політики, яка безпосередньо стосується їхнього добробуту, догляд, реалізація внутрішнього потенціалу, гідність – що лежать в основі методів, технологій та відповідних форм соціальної роботи з людьми похилого віку, проведено історичний аналіз виникнення і розвитку університетів третього покоління за кордоном та в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кадемія М. Ю., Уманець В. О.
Назва : Дистанційне навчання у віртуальному університеті як спосіб доступу до якісної освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 192-198. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.dq.192-8 (Шифр В505452853/2016/2). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2016.2.dq.192-8
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)