Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Калошин, В. Ф.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.

Назва журналу :Шкільному психологу. Усе для роботи -2017р.,N 7
Цікаві статті :
Харчишина М. О. Особливості превентивної роботи з важковиховуваними дітьми молодшого шкільного віку: теоретичний аспект/ М. О. Харчишина (стр.2-7)
Решетіло С. В. Вибір професії - задача з багатьма невідомими/ С. В. Решетіло (стр.8-14)
Мазур М. Г. Мій клас/ М. Г. Мазур, Е. В. Русина (стр.15-16)
Пономаренко О. М. Особистісне зростання учителя засобами неформальної та інформальної освіти/ О. М. Пономаренко (стр.17-20)
Котляр Н. П. Збереження психологічного здоров'я педагогів/ Н. П. Котляр (стр.21-29)
Калошин В. Ф. Наслідки тільки правильної відповіді/ В. Ф. Калошин (стр.30-39)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Управління школою -2020р.,N 7/9
Цікаві статті :
Григораш О. В. Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти закладу загальної середньої освіти/ О. В. Григораш (стр.2–23) Кл.слова: якість освіти,оцінювання освітньої діяльності,якість освітнього процесу
Гречаник О. Є. Академічна доброчесність учасників освітнього процесу/ О. Є. Гречаник (стр.24–33) Кл.слова: академічна доброчесність,письмові роботи,оцінювання результатів діяльності учнів
Огородницька Н. В. Оцінювання освітнього середовища закладу освіти/ Н. В. Огородницька (стр.34–42.) Кл.слова: якість освіти,кваліметрична модель,розвиток освітнього середовища
Кошевич Ю. О. Рейтингова система оцінювання/ Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва (стр.43–54.) Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень,оцінювання якості знань,багатобальне оцінювання
Перехейда О. М. Портфоліо як сучасна технологія оцінювання досягнень/ О. М. Перехейда (стр.55–65.) Кл.слова: оцінювання навчальних досягнень,портфоліо учня,самооцінювання
Калошин В. Ф. Наслідки тільки правильної відповіді/ В. Ф. Калошин (стр.66–74.) Кл.слова: емоційна напруга,поведінка учнів,зауваження вчителя
Кельнер С. Оцінювання знань як стимул розвитку/ С. Кельнер (стр.75–77.) Кл.слова: перевірка знань,успішність навчальної діяльності,види порівняльної оцінки
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Управління школою -2020р.,N 4/6
Цікаві статті :
Калошин В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.2–7.) Кл.слова: психологія вчителя,ознаки вчителя,особистісна модель педагога
Василенко Н. В. Інноваційна модель сучасного професійного закладу в контексті освітніх реформ в Україні/ Н. В. Василенко (стр.8–69) Кл.слова: безперервне професійне навчання,безперервна освіта фахівців,фахівці з публічного управління, адміністрування
Піка Т. О. Інноваційні підходи до діяльності педагогічної ради/ Т. О. Піка (стр.70–79) Кл.слова: науково-методична робота школи,внутрішньошкільне управління,інноваційні педагогічні ради
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Управління школою -2020р.,N 13/15
Цікаві статті :
Калошин В. Ф. Шлях до успіху забезпечує позитивна життєва філософія/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.2–29.) Кл.слова: позитивне мислення, самовдосконалення,успіх, оптимізм, емоції,поради психолога
Бойко В. А. Крок до медіаграмотності через медіаконтенти на художні твори зарубіжної літератури/ В. А. Бойко (стр.30–34) Кл.слова: медіаосвіта,зарубіжна література,читацька компетентність
Гончарова А. І. Створення іншомовного середовища засобами медіаресурсів/ А. І. Гончарова (стр.35–37) Кл.слова: медіаосвіта,мовна поведінка,спілкування
Іванов О. Р. Школа сприяння здоров’ю/ О. Р. Іванов (стр.38–56.) Кл.слова: Служба здоров’я,Центр сприяння здоров’ю,збереження здоров’я
Кутепова Г. М. Модель школи-родини/ Г. М. Кутепова (стр.57–65.) Кл.слова: сільські школи,українознавство,експериментальна робота
Пастух Т. В. Модель навчального закладу "Школа майбутнього"/ Т. В. Пастух (стр.66–70.) Кл.слова: інноваційна модель навчального закладу,інноваційні школи
Волченко Л. П. Модель управління громадсько-активною школою/ Л. П. Волченко (стр.71–77) Кл.слова: державно-громадське управління,громадсько-активна школа,управління закладом освіти
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Управління школою -2020р.,N 1/3
Цікаві статті :
Батраченко О. В. Освітній проект "Від інновації – до успіху" як засіб формування інноваційної компетентності педагогів/ О. В. Батраченко (стр.2–12.) Кл.слова: інноваційна культура вчителя,методичні заходи,професійна компетентність
Кобзар С. В. Віртульна вчительська як дієва складова ефективного освітнього менеджменту/ С. В. Кобзар (стр.13–16) Кл.слова: хмарні технології,інформаційний простір закладу,управління освітнім процесом
Остапенко О. І. Стан організації підготовки учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні/ О. І. Остапенко (стр.17–22) Кл.слова: підготовка до ЗНО,тестування,державна підсумкова атестація
Орешкіна О. В. Сучасні форми організації навчання/ О. В. Орешкіна (стр.23–26.) Кл.слова: інтерактивні форми навчання,тренінги,сторітелінг, артскрайбінг
Кучеренко Т. Л. Особливості виявлення, навчання та підтримання розвитку здібностей (обдарувань) учнів/ Т. Л. Кучеренко (стр.27–56.) Кл.слова: обдаровані діти,робота з обдарованими учнями,управлінський супровід, методичне забезпечення
Пасічник О. Б. Управлінські аспекти організації освітнього простору для обдарованих школярів/ О. Б. Пасічник (стр.57–58.) Кл.слова: талановиті діти,обдарованість,Центр роботи з обдарованими учнями
Савіцька Т. Г. Науково-методичний супровід профільного навчання/ Т. Г. Савіцька (стр.59–69.) Кл.слова: профільні класи,допрофільна підготовка, профорієнтаційна робота,профілізація старшої школи
Пастух Т. В. Допрофільна підготовка і профільне навчання/ Т. В. Пастух (стр.70–76.) Кл.слова: профорієнтаційна робота,профілізація,визначення профілю
Калошин В. Ф. Різноробна палітра типології вчителя/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.77–79.) Кл.слова: психологія вчителя,діяльність педагога,саморефлексія
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 7/9
Цікаві статті :
Пригодій Т. М. Компетентнісний підхід до організації методичної роботи в закладі загальної середньої освіти/ Т. М. Пригодій, Т. О. Козлик (стр.73–93.)
Лаврущенко Є. Ю. Я крокую до майстерності/ Є. Ю. Лаврущенко (стр.68–72.)
Калошин В. Ф. Як ми живемо... і виховуємо своїх дітей/ В. Ф. Калошин, В. Д. Гоменюк (стр.56–67.)
Герасимова З. З. Забезпечення охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі освіти/ З. З. Герасимова (стр.52–55.)
Софієнко О. В. Використання хмарних сервісів у процесі управління навчальним закладом/ О. В. Софієнко (стр.43–51)
Бідюк А. С. Дистанційне навчання в сучасній школі: потреба чи мода?/ А. С. Бідюк (стр.39–42)
Гречаник О. Є. Методологічні засади розвитку управлінської культури менеджерів освіти/ О. Є. Гречаник (стр.36–38)
Платоненко О. С. Особливості управління впровадження медіановацій в освітню практику/ О. С. Платоненко (стр.33–35)
Козлов Г. О. Розвиток інформаційної компетентності педагоів/ Г. О. Козлов (стр.30–32)
Бутко Ю. А. Інноваційний потенціал телекомунікаційних технологій/ Ю. А. Бутко (стр.26–29)
Субота А. О. Сутність інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль в управлінні закладом загальної середньої освіти / А. О. Субота (стр.23–25)
Василенко Н. В. Особливості управління опорною школою за умов освітнього округу/ Н. В. Василенко (стр.16–22.)
Підласий І. П. Булінг зупинити не можна, його треба очолити/ І. П. Підласий (стр.2–15.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 4/6
Цікаві статті :
Криворучко М. В. Методичні рекомендації з підготовки керівників до співбесіди під час прийняття кандидата на роботу/ М. В. Криворучко (стр.6–11.)
Полєшко Р. А. Дуальна освіта як засіб для формування та розвитку компетентного майбутнього фахівця/ Р. А. Полєшко (стр.12–40)
Калошин В. Ф. Загальнолюдські цінності в освіті/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.41–49.)
Тесмінецька Ж. К. Організація роботи з молодими вчителями/ Ж. К. Тесмінецька (стр.50–59.)
Скрипник В. І. Проектування готовності вчителя до інноваційної діяльності/ В. І. Скрипник (стр.60–90.)
Українець, Т. Методичний супровід інноваційної діяльності педагогів/ Т. Українець (стр.91–95.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 19/21
Цікаві статті :
Мельник О. М. Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі/ О. М. Мельник (стр.2–12.)
Ситник О. І. Оцінна діяльність учителів за умов Нової української школи/ О. І. Ситник (стр.13–16)
Калошин В. Ф. Мотивація дитини: помилки і правильні дії/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.17–19.)
Ольховська Т. О. Вікові особливості розвитку пізнавальної активності старшокласників/ Т. О. Ольховська (стр.20–23)
Дишко О. П. Самоосвіта педагога як необхідна умова підвищення його професійної компетентності/ О. П. Дишко (стр.24–36)
Тесмінецька Ж. В. Організація роботи з молодими вчителями/ Ж. В. Тесмінецька (стр.37–46.)
Пастух Т. В. Перспективний план роботи над єдиною методичною проблемою/ Т. В. Пастух (стр.47–55.)
Охрончук Н. М. Формування індивідуальної освітньої траєкторії педагога в умовах інноваційного простору/ Н. М. Охрончук, І. М. Толкай (стр.56–73.)
Коломоєць С. Д. "Академічні бої" як засіб активізації навчальної діяльності учнів/ С. Д. Коломоєць, Н. Т. Шкідін (стр.74–76.)
Лаврук Н. М. Робота з молодими та малодосвідченими вчителями в освітньому окрузі/ Н. М. Лаврук (стр.77–84.)
Стельмах А. Г. Чи є сьогодні потреба використовувати ідеї народної дидактики в навчально-виховному процесі/ А. Г. Стельмах (стр.85–89)
Могильна О. В. Аналіз уроку як один із компонентів контролю за навчально-виховним процесом/ О. В. Могильна, Т. А. Демидова (стр.90–95.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 13/15
Цікаві статті :
Скрипник О. О. Освітня робототехніка як напрям сучасної STEM-освіти/ О. О. Скрипник (стр.2–10)
Бондар Г. М. Хмарні технології у роботі керівника закладу освіти/ Г. М Бондар, І. М. Коляденко (стр.11–14)
Гутак І. О. Формування критичного мислення вчителів/ І. О. Гутак (стр.15–18)
Леус Т. А. Розвиток управління у системі освіти на прикладі високотехнологічної організації Google/ Т. А. Леус (стр.19–23)
Калошин В. Ф. Педагогіка ненасильства – стратегічний шлях у вихованні дитини/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.24–48)
Бешенко М. М. Підвищення ефективності професійного самовдосконалення педагогічних працівників у міжкурсовий (міжатестаційний) період/ М. М. Бешенко (стр.51–92.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Управління школою -2019р.,N 10/12
Цікаві статті :
Климко Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи/ Л. В. Климко (стр.2–6.)
Сєдова Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства/ Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга (стр.8–11)
Козлова С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя/ С. С. Козлова (стр.13–15.)
Калошин В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину?/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.16–21.)
Бурцев М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти/ М. В. Бурцев (стр.22–25)
Гептельманова М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти/ М. М. Гептельманова (стр.26–28)
Голубнича О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності/ О. В. Голубнича (стр.29–31)
Задніпровська В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти/ В. В. Задніпровська (стр.32–33)
Калініченко М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти/ М. О. Калініченко (стр.34–36)
Коваленко А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти/ А. Є. Коваленко (стр.37–39)
Корнієнко С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти/ С. П. Корнієнко (стр.40–42)
Косачова Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти/ Н. М. Косачова (стр.43–45)
Захарченко Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів/ Ю. О. Захарченко (стр.46–47)
Масюженко Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти/ Д. В. Масюженко (стр.48–50)
Матвєєва Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти/ Н. В. Матвєєва (стр.51–53)
Руденко О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти/ О. С. Руденко (стр.54–56)
Хурда А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників/ А. А. Хурда (стр.57–59)
Шелест В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад/ В. А. Шелест (стр.60–72)
Дишко О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін/ О. П. Дишко (стр.73–76.)
Касьяненко С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради/ С. В. Касьяненко (стр.77–80)
Батраченко О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини/ О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева (стр.81–89)
Стельмах А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах/ А. Г. Стельмах (стр.90–93.)
Пально Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі/ Н. В. Пально (стр.94–95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)