Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Каналс-Ботінес, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каналс-Ботінес М., Когут І., Ралуй А.
Назва : Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 38(2). - С. 20-23. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.383 (Шифр П225817115/2022/38). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.383
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навички цифрової грамотності--самосприйняття компетенцій цифрової грамотності--літературне читання--викладання мови
Анотація: Стаття присвячена висвітленню основних положень щодо впровадження проекту DILECTINGS як комплексу заходів для всіх учасників освітнього процесу з розвитку цифрової грамотності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 38
Цікаві статті :
Братко М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США/ М. Братко (стр.6-13)
Бойчук Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів/ Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко (стр.14-19)
Каналс-Ботінес М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя/ М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй (стр.20-23)
Гаращенко Л. . Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики/ Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар (стр.24-29)
Голота Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти/ Н. Голота, О. Бріка (стр.30-35)
Єпіхіна М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі/ М. Єпіхіна (стр.36-43)
Желанова В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії/ В. Желанова, М. Козир
Кипиченко Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися/ Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко (стр.51-56)
Леонтьєва І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет/ І. Леонтьєва (стр.57-62)
Мордовцева М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів/ М. Мордовцева (стр.63-68)
Паламар С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору/ С. Паламар, М. Науменко (стр.69-76)
Половіна О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу/ О. Половіна, І. Кондратець (стр.77-82)
Цюман Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану/ Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська (стр.83-89)
Камінська С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання/ С. Камінська, О. Тирон (стр.90-96)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)