Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кияниця, Є. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Горбенко Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю/ Г. В. Горбенко (стр.6-10)
Афанасьєв І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю/ І. Ю. Афанасьєв (стр.11-17)
Вернигора С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка)/ С. М. Вернигора (стр.18-22)
Гусак О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку/ О. П. Гусак (стр.23-27)
Єжижанська Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки/ Т. С. Єжижанська (стр.28-35)
Кияниця Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері/ Є. О. Кияниця (стр.36-42)
Курбан О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів/ О. В. Курбан (стр.43-48)
Горбенко Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України/ Н. В. Горбенко (стр.49-54)
Вернигора Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки/ Н. М. Вернигора (стр.55-59)
Полковенко Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет/ Т. В. Полковенко (стр.66-70)
Масімова Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа/ Л. Г. Масімова (стр.60-65)
Макарова М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури/ М. В. Макарова (стр.71-77)
Зотова В. А. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка/ В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук (стр.78-83)
Захарчук О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка/ О. В. Захарчук (стр.84-88)
Ярмак Н. А. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи/ Н. А. Ярмак, Л. М. Єленська (стр.89-92)
Поліщук Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015)/ Т. І. Поліщук (стр.93-95)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кияниця Є. О.
Назва : Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1. - С. 36-42 (Шифр І254815328/2016/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): паблік рилейшнз--соціально-культурна сфера--пропаганда--фандрайзинг
Анотація: У статті проаналізовано географічну класифікацію моделей зв’язків з громадськістю, що застосовуються в соціально-культурній сфері. Обрання саме такої класифікації обумовлено національною культурною специфікою, яка виконує інтегративну функцію, об'єднуючи штучні об'єкти у стійкі цілісності, що мають у межах суспільства розділені значення та смисли. Це дає змогу ідентифікувати соціальні групи згідно з характерними для них культурними потребами і пріоритетами. Також у дослідженні виявлено тенденцію до покращення адаптації закладів соціокультурної сфери в ринковому середовищі за рахунок використання PR-технологій. Ця тенденція орієнтує соціокультурні організації на потреби бізнесу, водночас артикулюючи власні інтереси. У статті наголошується на важливості активного впровадження технології фандрайзингу, використання якої має забезпечити розвиток соціально-культурної сфери закладів, що працюють у ній
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)