Пошуковий запит: (<.>A=Когут, І.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Освітологічний дискурс - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>2.
| Освітологічний дискурс - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Освітологічний дискурс - 2018г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2019г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Павлюк Р. Засоби наукової комунікації у формуванні дослідницької компетентності майбутнього психолога/Р. Павлюк, І. Когут // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2019,N Вип. 3/4.-С.59-66
|
>6.
| Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя/І. В. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.85-97
|
>7.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2022г.,N 38 (Введено оглавление)
|
>8.
| Когут І. Інформаційна компетентність як структурний компонент професійно-педагогічної комунікативної компетентності педагога в сучасному освітньому просторі/І. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018,N № 3/4.-С.234-245
|
>9.
| Каналс-Ботінес М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя/М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2).-С.20-23
|
>10.
| Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/І. В. Когут // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 2.-С.63-73
|
|