Пошуковий запит: (<.>A=Козак, Л.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Київський університет імені Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика/Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка Вип. 2. - 2011
|
>2.
| Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті/Л. В. Козак // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 4.-С.156-171
|
>3.
| Козак Л. В. Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології/Л. В. Козак, Д. В. Хожай // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019,N № 31.-С.32-38
|
>4.
| Козак Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі/Л. В. Козак // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 1.-С.95-107
|
>5.
| Козак Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності/Л. В. Козак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 3(11).-С.153-162
|
>6.
| Козак Л. В. Особливості університетської освіти Франції/Л. В. Козак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017,N № 1/2.-С.96-105
|
>7.
| Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності/Л. В. Козак ; ред. С. О. Сисоєва ; рецензент: Г. В. Бєлєнька, О. А. Біда, І. В. Соколова. - 2014
|
>8.
| Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження/Л. В. Козак // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 4(12).-С.98-109
|
>9.
| Козак Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти/Л. В. Козак // Освітологічний дискурс. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014,N № 2.-С.74-85
|
>10.
| Козак Л. В. Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти/Л. В. Козак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 30.-С.40-45
|
|
|