Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козак, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
37.091.4
К 38


    Київський університет імені Бориса Грінченка.
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; головний редактор С. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2011. - 220 с. - 22.00 грн.
    Зміст:
Асоянц, П. Г. Типи комп’ютерних вправ для навчання професійного орієнтованого читання майбутніх учителів англійської мови / П. Г. Асоянц, М, Д. Герасименко М. - С .5-11. - Бібліогр.: с. 11 (5 назв)
Батечко, Н. Г. До проблеми формування кадрового потенціалу вищої школи / Н. Г. Батечко. - С .12-20. - Бібліогр.: с. 20 (6 назв) : іл.
Герасименко, Л. В. "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології / Л. В. Герасименко. - С .36-44. - Бібліогр.: с. 44 (6 назв)
Горохова, Т. О. Принципи культуровідповідності та етнізації у навчанні дисципліни "Етнопедагогіка" студентів класичного університету / Т. О. Горохова. - С .45-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (11 назв) : іл.
Задорожна, Н. В. Застосування медіа-засобів у навчальному процесі вищої школи / Н. В. Задорожна. - С .55-60. - Бібліогр.: с. 60 (5 назв)
Захаріна, Є. А. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи: теоретичний аспект / Є. А. Захаріна. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67-68 (11 назв) : іл.
Івашко, О. А. Полікультурний підхід у системі освіти республіки Польща / О. А. Івашко. - С .76-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (15 назв)
Казакова, Н. В. Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих закладах: практичний аспект / Н. В. Казакова. - С .79-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (5 назв)
Козак, Л. В. Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
Литвин, Л. В. Особливості організації ігрової діяльності дітей у вольдорфському дошкільному закладі / Л. В. Литвин. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (5 назв)
Лісучевська, Н. М. Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи / Н. М. Лісучевська. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (13 назв)
Максимова, Л. П. Теоретичні підходи до реалізації процесу управління якістю освіти та навчання / Л. П. Максимова. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (9 назв)
Мороз, О. О. Освітологічний контекст медіа-освіти / О. О. Мороз. - С .123-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (8 назв)
Осадчий, В. В. Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету / В. В. Осадчий. - С .129-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (9 назв)
Проценко, О. Б. Фактори досягнення професійного акме майбутніми викладачами вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .141-148. - Бібліогр.: с. 148 (8 назв)
Сергеєва, О. С. Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського союзу / О. С. Сергеєва. - С .149-156. - Бібліогр.: с. 155-156 (19 назв)
Таранник, А. О. Становленя та розвиток неперервної професійної освіти педагогічних кадрів в Україні в кінці ХІХ на початку ХХ ст. (на матеріалах педагогічних з’їздів) / А. О. Таранник. - С .157-163. - Бібліогр.: с. 162-163 (14 назв)
Фруктова, Я. С. Проблема формування навчально-пізнавальної компетенції студентів молодших курсів класичного університету / Я. С. Фруктова, С. М. Процька. - С .164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (6 назв) : іл.
Шапочкіна, О. В. Генеза неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині / О. В. Шапочкіна. - С .174-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (10 назв)
Шандрук, С. І. Професійна підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти США / С. І. Шандрук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (17 назв)
Побірченко, Н. А. Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект / Н. А. Побірченко. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв) : іл.
Редько, С. І. Професійна підготовка керівників навчальних закладів: соціально-психологічні умови особистісного розвитку / С. І. Редько. - С .200-206. - Бібліогр.: с. 206 (3 назви)
Форноляк, І. В. Психолого-педагогічні основи формування очікувань успіху у молодших школярів / І. В. Форноляк. - С .207-214. - Бібліогр.: с. 214 (9 назв)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічний процес--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
кадровий потенціал -- поморська академія -- етнопедагогіка -- підготовка студентів -- ігрова діяльність
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \головний редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.


    Козак, Л. В.
    Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 4. - С. 156-171. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Козак, Л. В.
    Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології [Електронний ресурс] / Л. В. Козак, Д. В. Хожай. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 31. - С. 32-38 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- LEGO DUPLO -- ранній вік
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Хожай, Д. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Козак, Л. В.
    Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 1. - С. 95-107. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Козак, Л. В.
    Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 153-162. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
кейс -- кейс-метод -- аналіз -- ситуація -- інновація -- інноваційна діяльність
Анотація: У запропонованій статті розкрито сутність кейс-методу, його цілі і завдання, місце і значення методу у професійній підготовці майбутніх фахівців; визначено особливості кейс-методу, його принципи, структуру, вплив на формування якісних характеристик фахівця; подано технологію підготовки кейсу та особливості його застосування у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Козак, Л. В.
    Особливості університетської освіти Франції [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 1/2. - С. 96-105, DOI 10.28925/2312-5829.2017.1-2.96105. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
бакалавр -- вища освіта -- доктор наук -- ліценціат -- магістр -- навчальний цикл -- університет
Анотація: У статті розглянуто шляхи здобуття університетської освіти у Франції; проаналізовано університетське навчання, що складається з декількох циклів, організованих за європейською схемою навчання, яка передбачає три підсумкових рівня: ступінь Лісанс, ступінь Майстер, ступінь Доктор (ЛМД); визначено особливості та переваги французької університетської освіти; розкрито форми організації навчального процесу в університетах Франції.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.
378.091.321
К 59


    Козак, Л. В.
    Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : монографія / Л. В. Козак ; ред. С. О. Сисоєва ; рецензент: Г. В. Бєлєнька, О. А. Біда, І. В. Соколова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Едельвейс, 2014. - 599 с. - ISBN 978-966-2748-45-1 : 45.00 грн., 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища спеціальна освіта--Підготовка викладачів--Монографії

   Дошкільна педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
інноваційна професійна діяльність -- критерії готовності -- навчальні плани -- педагогічна інноватика
Дод.точки доступу:
Сисоєва, С.О. \ред.\
Бєлєнька, Ганна Володимирівна \рецензент.\
Біда, Олена Анатоліївна \рецензент.\
Соколова, Ірина Володимирівна \рецензент.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

8.


    Козак, Л. В.
    Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 98-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- майбутній викладач дошкільної педагогіки і психології -- підготовка до інноваційної професійної діяльності -- готовність до інноваційної професійної діяльності
Анотація: У статті розглянуто етапи та методику організації експериментальної роботи з перевірки розробленої моделі та організаційно-методичних засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності, проаналізовано узагальнені результати педагогічного експерименту.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Козак, Л. В.
    Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 74-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Козак, Л. В.
    Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 30. - С. 40-45, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.4045 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
моніторингве дослідження -- контроль -- критерії
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)