Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козак, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.
373.2.011.3-051:005.963.5]:502(072)
С 40


    Сисоєва, С. О.
    Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: особистісно орієнтована технологія навчання природознавства : навчально-методичний посібник / С. О. Сисоєва, Л. В. Козак ; Академія педагогічних наук України. - Київ : Міленіум, 2006. - 193 с. - ISBN 966-8063-08-Х : 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійна та спеціальна освіта--Педагогічний коледж--Навчально-методичні посібники

   Дошкільна педагогіка--Дошкільна освіта


Кл.слова (ненормовані):
майбутній вихователь -- ефективність навчання -- навчання природознавства -- особистісний розвиток
Дод.точки доступу:
Козак, Л. В.
Академія педагогічних наук України


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

2.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Козак, Л. В.
    Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
УДК

Рубрики: Викладачі вищої школи--інноваційна діяльність--Збірники наукових праць

   Інноваційна діяльність--викладачі вищої школи--Збірники наукових праць


Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищої школи -- професійна діяльність -- інноваційна діяльність -- модернізація освіти -- мотивація -- педагогічна інноватика -- самостійність -- інформаційна культура -- новаторство -- прогнозування -- моделювання -- креативність -- партнерство -- рефлексія
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
37.091.4
К 38


    Київський університет імені Бориса Грінченка.
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; головний редактор С. Сисоєва. - Київ : Едельвейс, 2011. - 220 с. - 22.00 грн.
    Зміст:
Асоянц, П. Г. Типи комп’ютерних вправ для навчання професійного орієнтованого читання майбутніх учителів англійської мови / П. Г. Асоянц, М, Д. Герасименко М. - С .5-11. - Бібліогр.: с. 11 (5 назв)
Батечко, Н. Г. До проблеми формування кадрового потенціалу вищої школи / Н. Г. Батечко. - С .12-20. - Бібліогр.: с. 20 (6 назв) : іл.
Герасименко, Л. В. "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології / Л. В. Герасименко. - С .36-44. - Бібліогр.: с. 44 (6 назв)
Горохова, Т. О. Принципи культуровідповідності та етнізації у навчанні дисципліни "Етнопедагогіка" студентів класичного університету / Т. О. Горохова. - С .45-54. - Бібліогр.: с. 53-54 (11 назв) : іл.
Задорожна, Н. В. Застосування медіа-засобів у навчальному процесі вищої школи / Н. В. Задорожна. - С .55-60. - Бібліогр.: с. 60 (5 назв)
Захаріна, Є. А. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи: теоретичний аспект / Є. А. Захаріна. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 67-68 (11 назв) : іл.
Івашко, О. А. Полікультурний підхід у системі освіти республіки Польща / О. А. Івашко. - С .76-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (15 назв)
Казакова, Н. В. Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих закладах: практичний аспект / Н. В. Казакова. - С .79-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (5 назв)
Козак, Л. В. Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
Литвин, Л. В. Особливості організації ігрової діяльності дітей у вольдорфському дошкільному закладі / Л. В. Литвин. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (5 назв)
Лісучевська, Н. М. Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи / Н. М. Лісучевська. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (13 назв)
Максимова, Л. П. Теоретичні підходи до реалізації процесу управління якістю освіти та навчання / Л. П. Максимова. - С .116-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (9 назв)
Мороз, О. О. Освітологічний контекст медіа-освіти / О. О. Мороз. - С .123-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (8 назв)
Осадчий, В. В. Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету / В. В. Осадчий. - С .129-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (9 назв)
Проценко, О. Б. Фактори досягнення професійного акме майбутніми викладачами вищого навчального закладу / О. Б. Проценко. - С .141-148. - Бібліогр.: с. 148 (8 назв)
Сергеєва, О. С. Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського союзу / О. С. Сергеєва. - С .149-156. - Бібліогр.: с. 155-156 (19 назв)
Таранник, А. О. Становленя та розвиток неперервної професійної освіти педагогічних кадрів в Україні в кінці ХІХ на початку ХХ ст. (на матеріалах педагогічних з’їздів) / А. О. Таранник. - С .157-163. - Бібліогр.: с. 162-163 (14 назв)
Фруктова, Я. С. Проблема формування навчально-пізнавальної компетенції студентів молодших курсів класичного університету / Я. С. Фруктова, С. М. Процька. - С .164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (6 назв) : іл.
Шапочкіна, О. В. Генеза неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині / О. В. Шапочкіна. - С .174-180. - Бібліогр.: с. 179-180 (10 назв)
Шандрук, С. І. Професійна підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти США / С. І. Шандрук. - С .181-188. - Бібліогр.: с. 187-188 (17 назв)
Побірченко, Н. А. Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект / Н. А. Побірченко. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв) : іл.
Редько, С. І. Професійна підготовка керівників навчальних закладів: соціально-психологічні умови особистісного розвитку / С. І. Редько. - С .200-206. - Бібліогр.: с. 206 (3 назви)
Форноляк, І. В. Психолого-педагогічні основи формування очікувань успіху у молодших школярів / І. В. Форноляк. - С .207-214. - Бібліогр.: с. 214 (9 назв)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічний процес--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
кадровий потенціал -- поморська академія -- етнопедагогіка -- підготовка студентів -- ігрова діяльність
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \головний редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
74.584
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Козак, Л. В.
    Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу / Л. В. Козак // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 50-60. - Бібліогр.: с. 99-60
ББК 74.584

Рубрики: Інноваційна діяльність--Викладачі вищих навчальних закладів--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна діяльність -- викладачі -- вищі навчальні заклади -- професійна діяльність
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
37.091.4
П 24


   
    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2 / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка ; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2012. - 223 с. - 22.00 грн.
    Зміст:
Всяка, Х. А. Формування морально-правової компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця юридичного профілю / Х. А. Всяка. - С .13-21. - Бібліогр.: с. 21 (11 назв)
Гаврилюк, С. М. До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу / С. М. Гаврилюк. - С .22-29. - Бібліогр.: с. 28-29 (14 назв)
Гончар, О. В. Ідея педагогічної взаємодії суб'єктів навчального процесу вищої школи України на межі ХХІ століття / О. В. Гончар. - С .30-41. - Бібліогр.: с. 41 (5 назв)
Козак, Л. В. Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу / Л. В. Козак. - С .50-60. - Бібліогр.: с. 99-60
Корнят, В. С. Тестовий контроль у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / В. С. Корнят. - С .61-68. - Бібліогр.: с. 68 (6 назв) : табл.
Кряжев, П. В. Світова вища освіта: особливості еволюції / П. В. Кряжев. - С .88-97. - Бібліогр.: с. 96-97 (15 назв)
Марчук, А. В. Модернізація мережі вищих навчальних закладів у Російській Федерації / А. В. Марчук. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105-106 (5 назв)
Мачинська, Н. Вітчизняні дослідження педагогічної освіти: теоретичний аналіз / Н. Мачинська. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (8 назв)
Осадчий, В. В. Мультимедійні курси у професійній підготовці майбутніх учителів / В. В. Осадчий. - С .116-127. - Бібліогр.: с. 126-127 (13 назв) : мал.
Регейло, І. Ю. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у 20-ті роки ХХ століття / І. Ю. Регейло. - С .128-139. - Бібліогр.: с. 137-139 (25 назв)
Рощіна, С. М. Особливості комунікативної взаємодії вчителів та учнів / С. М. Рощіна. - С .140-148. - Бібліогр.: с. 148 (7 назв)
Сергеєва, О. С. Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу / О. С. Сергеєва. - С .159-167. - Бібліогр.: с. 166-167 (11 назв)
Стеблецький, А. Л. Актуальні проблеми фукнкціонування педагогічної спільності / А. Л. Стеблецький. - С .176-183. - Бібліогр.: с. 183 (4 назви)
Демида, Катерина Євгеніївна. Особливості впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації студентської молоді / К. Є. Демида. - С .184-194. - Бібліогр.: с. 193-194 (8 назв) : табл.
Ковальчук, З. Я. Стиль педагогічної взаємодії: ціннісно-смислові, когнітивні й функціональні складові / З. Я. Ковальчук. - С .195-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (10 назв)
Кулик, Н. І. Професійно-орієнтована установка підлітка як системоутворюючий фактор готовності до професійного самовизначення / Н. І. Кулик. - С .204-211. - Бібліогр.: с. 210-211 (10 назв)
Москальов, М. В. Психологічна підготовка педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях / М. В. Москальов. - С .212-219. - Бібліогр.: с. 218-219 (5 назв)
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Практика--Збірники наукових праць

   Педагогіка--Теорія


Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.


    Козак, Л. В.
    Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 2. - С. 74-85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Козак, Л. В.
    Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 4. - С. 156-171. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Козак, Л. В.
    Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. В. Козак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2014. - № 1. - С. 95-107. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.
Шифр: О283150799/2014/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Антипін, Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття) / Є. Б. Антипін. - С.1-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Білова, Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей / Ю. А. Білова. - С.10-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Благова, Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект / Т. О. Благова. - С.22-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Бугрій, В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.) / В. С. Бугрій. - С.34-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища / Л. О. Варченко-Троценко. - С.44-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Василевич, Л. Ф. Нечітка математична філософія / Л. Ф. Василевич. - С.56-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Венгловська, О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.) / О. А. Венгловська. - С.67-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.81-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Головчук, С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України / С. Ю. Головчук. - С.93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Грабовий, А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії) / А. К. Грабовий. - С.100-111
Грищук, Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі / Ю. В. Грищук. - С.112-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуменюк, О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора / О. М. Гуменюк. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Євтух, М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти / М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва. - С.130-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Задорожна-Княгницька, Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С.144-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті / Л. В. Козак. - С.156-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен / І. О. Колесник. - С.172-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу / О. М. Кузьменко. - С.179-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу / Н. В. Мосьпан. - С.191-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії / В. Г. Муромець. - С.199-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів / Т. О. Саврасова-В’юн. - С.208-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття) / А. Д. Січкар. - С.219-230. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників / І. С. Степура. - С.231-236. - Бібліогр. в кінці ст.
Тернопільська, В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування) / В. І. Тернопільська. - С.237-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорова, М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості" / М. А. Федорова. - С.247-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Хомік, О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій / О. М. Хомік. - С.258-268
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: О283150799/2014/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Базиляк, Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови / Н. О. Базиляк. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлікова, Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи / Ю. В. Грищук. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства" / І. Г. Дудка. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.) / А. М. Качур. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога / І. В. Когут. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти / Л. В. Козак. - С.74-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології / Я. А. Кульбашна. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Ластовка, К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект / К. І. Ластовка. - С.97-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Лідека, І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю / І. А. Лідека. - С.118-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи / Н. П. Мазур. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлишина, Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку / Н. Б. Павлишина. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці / Р. О. Павлюк. - С.152-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин / Н. А. Побірченко. - С.164-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу / Н. М. Руденко. - С.171-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенков, О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді / О. В. Сватенков. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранник, А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття / А. О. Таранник. - С.201-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)