Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (28)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козак, Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051:0/С 40-505546162
Автор(и) : Сисоєва С. О., Козак Л. В.
Назва : Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: особистісно орієнтована технологія навчання природознавства : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2006
Кільк.характеристики :193 с
Колективи : Академія педагогічних наук України
ISBN, Ціна 966-8063-08-Х: 28.00 грн.
ДРНТІ : 14.33
УДК : 373.2.011.3-051:005.963.5]:502(072) + 005.963.5:502(072) + 502(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна та спеціальна освіта-- Педагогічний коледж
Дошкільна педагогіка-- Дошкільна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній вихователь--ефективність навчання--навчання природознавства--особистісний розвиток
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 378.6:37/К 38
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 88-97 (Шифр 74.00я43/К 38-436066361)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (12 назв)
УДК : 378.091.12.011.3-051:0012.895
Предметні рубрики: Викладачі вищої школи-- інноваційна діяльність
Інноваційна діяльність-- викладачі вищої школи
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/К 38
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2011
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка , Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічний процес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кадровий потенціал--поморська академія--етнопедагогіка--підготовка студентів--ігрова діяльність
Зміст : Типи комп’ютерних вправ для навчання професійного орієнтованого читання майбутніх учителів англійської мови/ П. Г. Асоянц, М, Д. Герасименко М. До проблеми формування кадрового потенціалу вищої школи/ Н. Г. Батечко. "Педагогічний процес" П. Каптерєва у контексті педагогічної антропології/ Л. В. Герасименко. Принципи культуровідповідності та етнізації у навчанні дисципліни "Етнопедагогіка" студентів класичного університету/ Т. О. Горохова. Застосування медіа-засобів у навчальному процесі вищої школи/ Н. В. Задорожна. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи: теоретичний аспект/ Є. А. Захаріна. Полікультурний підхід у системі освіти республіки Польща/ О. А. Івашко. Підготовка студентів до роботи з дітьми в літніх оздоровчих закладах: практичний аспект/ Н. В. Казакова. Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи/ Л. В. Козак. Особливості організації ігрової діяльності дітей у вольдорфському дошкільному закладі/ Л. В. Литвин. Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи/ Н. М. Лісучевська. Теоретичні підходи до реалізації процесу управління якістю освіти та навчання/ Л. П. Максимова. Освітологічний контекст медіа-освіти/ О. О. Мороз. Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету/ В. В. Осадчий. Фактори досягнення професійного акме майбутніми викладачами вищого навчального закладу/ О. Б. Проценко. Освіта для дорослих як складова освітньої політики Європейського союзу/ О. С. Сергеєва. Становленя та розвиток неперервної професійної освіти педагогічних кадрів в Україні в кінці ХІХ на початку ХХ ст. (на матеріалах педагогічних з’їздів)/ А. О. Таранник. Проблема формування навчально-пізнавальної компетенції студентів молодших курсів класичного університету/ Я. С. Фруктова, С. М. Процька. Генеза неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині/ О. В. Шапочкіна. Професійна підготовка вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти США/ С. І. Шандрук. Особистісно-професійні компетенції в науці: психологічний аспект/ Н. А. Побірченко. Професійна підготовка керівників навчальних закладів: соціально-психологічні умови особистісного розвитку/ С. І. Редько. Психолого-педагогічні основи формування очікувань успіху у молодших школярів/ І. В. Форноляк.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 74.584/К 38
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу
Колективи : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Київський університет ім. Бориса Грінченка. Педагогічний процес: теорія і практика: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2012. - Вип. 2. - С. 50-60 (Шифр 74.00я43/П 24-084780)
Примітки : Бібліогр.: с. 99-60
ББК : 74.584
Предметні рубрики: Інноваційна діяльність-- Викладачі вищих навчальних закладів
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :223 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка :
ДРНТІ : 14
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Практика
Педагогіка-- Теорія
Зміст : Формування морально-правової компетентності у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця юридичного профілю/ Х. А. Всяка. До проблеми розвитку педагогічної творчості вихователя дошкільного навчального закладу/ С. М. Гаврилюк. Ідея педагогічної взаємодії суб'єктів навчального процесу вищої школи України на межі ХХІ століття/ О. В. Гончар. Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу/ Л. В. Козак. Тестовий контроль у підвищенні якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ В. С. Корнят. Світова вища освіта: особливості еволюції/ П. В. Кряжев. Модернізація мережі вищих навчальних закладів у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Вітчизняні дослідження педагогічної освіти: теоретичний аналіз/ Н. Мачинська. Мультимедійні курси у професійній підготовці майбутніх учителів/ В. В. Осадчий. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у 20-ті роки ХХ століття/ І. Ю. Регейло. Особливості комунікативної взаємодії вчителів та учнів/ С. М. Рощіна. Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу/ О. С. Сергеєва. Актуальні проблеми фукнкціонування педагогічної спільності/ А. Л. Стеблецький. Особливості впливу соціально-психологічних чинників на процес адаптації студентської молоді/ К. Є. Демида. Стиль педагогічної взаємодії: ціннісно-смислові, когнітивні й функціональні складові/ З. Я. Ковальчук. Професійно-орієнтована установка підлітка як системоутворюючий фактор готовності до професійного самовизначення/ Н. І. Кулик. Психологічна підготовка педагогічних працівників до управління змінами в освітніх організаціях/ М. В. Москальов.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 2. - С. 74-85. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 4. - С. 156-171. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/4). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козак Л. В.
Назва : Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 1. - С. 95-107. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/1). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Антипін Є. Б. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (кінець XIX - початок XX століття)/ Є. Б. Антипін (стр.1-9)
Білова Ю. А. Аналіз наукових підходів до класифікації ключових компетентностей/ Ю. А. Білова (стр.10-21)
Благова Т. О. Ритміка у системі неперервної хореографічної освіти: історико-педагогічний аспект/ Т. О. Благова (стр.22-33)
Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.)/ В. С. Бугрій (стр.34-43)
Варченко-Троценко Л. О. Організація wiki-орієнтованого навчального середовища/ Л. О. Варченко-Троценко (стр.44-55)
Василевич Л. Ф. Нечітка математична філософія/ Л. Ф. Василевич (стр.56-66)
Венгловська О. А. Внесок педагогів-практиків у розвиток дошкільного виховання Київщини (1958–1972 рр. XX ст.)/ О. А. Венгловська (стр.67-80)
Галицька М. М. Міжнародні молодіжні зустрічі у формуванні міжкультурної компетентності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.81-92)
Головчук С. Ю. Виховання національної свідомості молоді в контексті європейської інтеграції України/ С. Ю. Головчук (стр.93-99)
Грабовий А. К. Формування та розвиток технічної творчості учнів загальноосвітніх навчальних закладів (на прикладі хімії)/ А. К. Грабовий (стр.100-111)
Грищук Ю. В. Поняття "професійна освіта та навчання" у вітчизняному науковому просторі/ Ю. В. Грищук (стр.112-120)
Гуменюк О. М. Формування професійної компетентності студента – майбутнього лікаря та провізора/ О. М. Гуменюк (стр.121-129)
Євтух М. Б. Український вектор у розвитку європейської університетської освіти/ М. Б. Євтух, Н. О. Терентьєва (стр.130-143)
Задорожна-Княгницька Л. В. Особистість директора школи як предмет наукового дискурсу (60-80-ті рр. XX ст.)/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.144-155)
Козак Л. В. Історико-педагогічні передумови виникнення інноваційної діяльності в освіті/ Л. В. Козак (стр.156-171)
Колесник І. О. Поняття "уклад життя" як педагогічний феномен/ І. О. Колесник (стр.172-178)
Кузьменко О. М. Місія та завдання дослідницьких університетів та університетів світового класу/ О. М. Кузьменко (стр.179-190)
Мосьпан Н. В. Тенденції розвитку вищої освіти: дослідження учених Європейського Союзу/ Н. В. Мосьпан (стр.191-198)
Муромець В. Г. Формування ціннісного ставлення до психологічного здоров’я студентської молоді засобами естетотерапії/ В. Г. Муромець (стр.199-207)
Саврасова-В’юн Т. О. Організаційно-методичні засади розвитку громадянської активності студентів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.208-218)
Січкар А. Д. Трансформація ідей діяльнісного підходу в педагогічній спадщині Елеонори Яновської (перша третина XX століття)/ А. Д. Січкар (стр.219-230)
Степура І. С. Характеристика програмного засобу eXeLearning для розробки електронних підручників/ І. С. Степура (стр.231-236)
Тернопільська В. І. Моральна самосвідомість старшокласника (загальна характеристика та особливості формування)/ В. І. Тернопільська (стр.237-246)
Федорова М. А. Характеристика поняття "моральні цінності особистості"/ М. А. Федорова (стр.247-257)
Хомік О. М. Експериментальна оцінка формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій/ О. М. Хомік (стр.258-268)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Базиляк Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови/ Н. О. Базиляк (стр.1-12)
Бєлікова Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності/ Н. О. Бєлікова (стр.13-22)
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.23-32)
Грищук Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи/ Ю. В. Грищук (стр.33-40)
Дудка І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства"/ І. Г. Дудка (стр.41-50)
Качур А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.)/ А. М. Качур (стр.51-62)
Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/ І. В. Когут (стр.63-73)
Козак Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти/ Л. В. Козак (стр.74-85)
Кульбашна Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Я. А. Кульбашна (стр.86-96)
Ластовка К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект/ К. І. Ластовка (стр.97-109)
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.110-117)
Лідека І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю/ І. А. Лідека (стр.118-127)
Мазур Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи/ Н. П. Мазур (стр.128-140)
Павлишина Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку/ Н. Б. Павлишина (стр.141-151)
Павлюк Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці/ Р. О. Павлюк (стр.152-163)
Побірченко Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин/ Н. А. Побірченко (стр.164-170)
Руденко Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу/ Н. М. Руденко (стр.171-184)
Сватенков О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді/ О. В. Сватенков (стр.185-195)
Степура І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу/ І. С. Степура (стр.196-200)
Таранник А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття/ А. О. Таранник (стр.201-209)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)