Пошуковий запит: (<.>A=Козир, М.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Козир М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства/М. В. Козир, О. І. Олійник // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 32.-С.47-53
|
>2.
| Козир М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології/М. В. Козир // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015,N № 2(10).-С.141-149
|
>3.
| Козир М. Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України/М. Козир, А. Сад // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023,N № 40(2).-С.65-69
|
>4.
| Желанова В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії/В. Желанова, М. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2)
|
>5.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Освітологічний дискурс - 2020г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Освітологічний дискурс - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>8.
| Освітологічний дискурс - 2015г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>9.
| Козир М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти/М. Козир, Т. Калініченко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2021,N Вип. 2.-С.64-71
|
>10.
| Козир М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО/М. В. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018,N № 29.-С.41-45
|
|
|