Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козир, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Козир, М.
    Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури [Електронний ресурс] / М. Козир, Н. Філонова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 54-60, DOI 10.28925/2311-2409.2022.378. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
національна самосвідомість -- національна свідомість -- патріотизм -- свідомість -- формування -- цінності
Анотація: У статті йдеться про теоретичні аспекти формування в учнів 5-6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури. на основі напрацювань науковців авторами здійснено аналіз останніх досліджень і визначено сутність понять «свідомість», «національна самосвідомість», «національна свідомість», «формування», «патріотизм», «цінності». Виявлено загальне та специфічне бачення дослідників щодо цих феноменів. Наголошено на тому, що кожна освітня установа України має бути осередком становлення громадянина-патріота, який готовий розбудовувати свою державу як незалежну та демократичну, забезпечувати її національну безпеку та сприяти єдності українського народу. Вагоме місце в цій справі автори віддають урокам української мови та літератури, адже саме вони мають давати не лише знання, а й виховувати в підростаючого покоління повагу та любов до національної мови та культури. Автори також виокремлюють основні завдання, які стоять перед сучасним учителем: створити чітку систему роботи, спрямовану на формування національної свідомості та самосвідомості учнів; виховувати свідомого громадянина України; популяризувати українську мову, власним прикладом прищеплювати учням любов та дбайливе ставлення до рідної мови, традицій, культури; формувати національну свідомість учнів; постійно систематизувати та інтегрувати набуті знання; прищеплювати потребу зробити власний внесок у долю батьківщини. Обґрунтовано необхідність формування національної свідомості учнів 5-6 класів на уроках української мови та літератури як головного чинника подолання негативного в соціальному житті, формування культури, міжнаціональних відносин в суспільстві, виховання толерантності тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Філонова, Н.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Желанова, В.
    Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії [Електронний ресурс] / В. Желанова, М. Козир. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2) : 44-50, DOI 10.28925/2311-2409.2022.387. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- медіаресурси -- моделі -- освітній процес -- системи комп’ютерного моделювання -- студенти-філологи -- Telegram-канали -- хмарні технології
Анотація: У статті йдеться про моделі й стратегії використання ІКТ і медіаресурсів студентами-філоло- гами в освітньому процесі ЗВО. Автори визначають за мету дослідити особливості ефектив- ного використання ІКТ і зокрема медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО. Завдання полягають в аналізі сучасних досліджень окресленої проблематики, у пошуці ефек- тивних медіаресурсів і моделей впровадження інформаційних технологій із метою підвищення якості освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/345

Дод.точки доступу:
Козир, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

3.


    Козир, М. В.
    Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / М. В. Козир, М. О. Грабовська. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 31. - С. 46-53 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- початкова школа -- критичне мислення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Грабовська, М. О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Козир, М.
    Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти [Електронний ресурс] / М. Козир, Т. Калініченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 64-71, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
НУШ (Нова українська школа) -- заклад дошкільної освіти -- портнерська взаємодія -- навички -- досвід
Анотація: Автори розкривають питання партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та школи у підготовці дітей до навчання в Новій українській школі. Головною умовою забезпечення наступності у вихованні й навчанні визначають спрямованість освітнього процесу закладу дошкільної освіти і Нової української школи на всебічний розвиток особистості дитини. Наголошено на тому, що здобуті в закладі дошкільної освіти та сім’ї знання, навички і досвід дітей будуть спрямовані на активне використання їх в освітньому процесі, адже зацікавленість закладів дошкільної освіти і Нової української школи зробить перехід з дошкільного закладу до школи безболісним для дитини. Акцентовано увагу на тому, що партнерство в стосунках між учасниками освітнього процесу є гарантом їх продуктивної взаємодії, одним зі способів вирішення освітніх проблем. Об’єктом дослідження є партнерська взаємодія закладу дошкільної освіти та школи в підготовці дітей до навчання в Новій українській школі; предметом дослідження – підготовка дітей до навчання в Новій українській школі; метою статті є теоретичне обґрунтування (на основі цілісного аналізу наукових джерел) і емпіричне дослідження проблеми впровадження партнерської взаємодії закладу дошкільної освіти та школи в підготовці дітей до навчання в Новій українській школі. Автори дійшли висновку, що відповідно до Закону України «Про освіту» аспект педагогіки партнерства між усіма учасниками освітнього процесу набуває великого значення у Концепції Нової української школи. Педагогіка партнерства ґрунтується на принципах гуманізму і творчого підходу до розвитку особистості. Її метою є розвиток гуманного суспільства, вільного від тоталітаризму. Нова українська школа передбачає, що учителі разом з батьками утворюють партнерство, у центрі якого перебуває дитина. Сучасний стан дошкільної та початкової освіти характеризується різнобічністю охоплення багатьох питань у взаємодії педагогічного процесу закладу дошкільної освіти і Нової української школи, а партнерська взаємодія суміжних ланок освіти, тобто закладу дошкільної освіти і Нової української школи, допоможуть об’єднати зусилля всіх педагогів і батьків у реалізації неперервності освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Калініченко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Козир, М. В.
    Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / М. В. Козир, О. І. Олійник. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 32. - С. 47-53, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.6 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- класифікація інтерактивів
Анотація: У статті наведено основні класифікації методів інтерактивного навчання на основі різних ознак: комунікативні функції, ступінь задіяності учасників освітнього процесу, форми організації навчальної діяльності тощо. Виявлено основні проблеми у створенні єдиної класифікації інтерактивних методів. Розроблено нову класифікацію, в основі якої лежить ознака мотивації навчальної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олійник, О. І.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Козир, М. В.
    Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти [Електронний ресурс] / М. В. Козир. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 41-47, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.5 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- інформаційний -- інформаційно-комунікаційна
Анотація: У статті визначено теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір; визначено поняття «інформаційно-комунікаційна педагогіка» як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Козир, М.
    Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих [Електронний ресурс] / М. Козир, А. Іващенко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 73-79, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3911. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
електронна пошта -- Google-chat -- консультативна діяльність -- месенджери -- освіта дорослих -- Telegram -- цифрові ресурси -- цифрові технології
Анотація: У даній статті йдеться про використання цифрових технологій як інструменту консультативної діяльності в освіті дорослих. Автори наголошують на необхідності цифрові-зації вищої освіти в Україні, адже в умовах повномасштабного вторгнення освітяни не мають втрачати на якості надання освітніх послуг здобувачам освіти трьох рівнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Іващенко, А.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.


    Козир, М.
    Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України [Електронний ресурс] / М. Козир, А. Сад. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 65-69, DOI 10.28925/2311-2409.2023.4010 . - ISSN 2311-2409

Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сад, А.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)


Знайти схожі

9.


    Козир, М. В.
    "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО [Електронний ресурс] / М. В. Козир. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 41-45 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- інформаційна педагогіка -- емоційний контакт
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


    Козир, М. В.
    Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ [Електронний ресурс] / М. В. Козир, О. Павлюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 30. - С. 66-73, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.6673 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- інформаційно-комунікаційні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Павлюк, О.


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)