Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козир, М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2020р.,N 33
Цікаві статті :
Хоружа Л. Л. Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти/ Л. Л. Хоружа (стр.8-16) Кл.слова: акмеологічна,андрагогічна,аксіологічна
Желанова В. В. Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу/ В. В. Желанова (стр.17-23) Кл.слова: рефлексивна,рефлексіогенез,компетентність
Мельниченко О. В. Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти/ О. В. Мельниченко (стр.24-30) Кл.слова: андрагогіка,саморозвиток,самоосвіта
Стеблецький А. Л. Чинники забезпечення якості вищої освіти/ А. Л. Стеблецький (стр.31-40) Кл.слова: освітній процес,викладач,неупередженість
Козир М. В. Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти/ М. В. Козир (стр.41-47) Кл.слова: компетентність,інформаційний,інформаційно-комунікаційна
Леонтьєва І. В. Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога/ І. В. Леонтьєва (стр.48-56) Кл.слова: професійна підготовка,ігрові технології,педагогічні дисципліни
Тадеуш О. М. Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід/ О. М. Тадеуш (стр.57-69) Кл.слова: партнерство,компетентність,інтроверсифікаційнй
Дячок Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти/ Н. В. Дячок (стр.70-75) Кл.слова: мобільність,неперервна освтіа,конкурентноспроможність
Михалюк А. М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів/ А. М. Михалюк (стр.76-79) Кл.слова: майбутній педагог,інтерактивний,методи навчання
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Саух П. Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу/ П. Саух (стр.7-15)
Рябченко В. Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету/ В. Рябченко (стр.16-24)
Chervona L. Social and cultural determinants of the university social responsibility/ L. Chervona, O. Bulvinska (стр.25-31)
Мурзіна О. Методологія формування медіакомпетентності майбутніх лікарів/ О. Мурзіна (стр.32-39)
Волинець К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті/ К. Волинець (стр.40-47)
Дика Н. Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови/ Н. Дика, О. Глазова (стр.48-54)
Ващенко Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу/ Л. Ващенко (стр.55-63)
Козир М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти/ М. Козир, Т. Калініченко (стр.64-71)
Родіна Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами/ Н. Родіна (стр.72-78)
Сисоєв О. Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща/ О. Сисоєв (стр.79-85)
Durdas A. Modern approaches to teaching foreign languages at french universities/ A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska (стр.86-91)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2023р.,N 40
Цікаві статті :
Братко М. Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство/ М. Братко (стр.6-12)
Желанова В. Трансформація діяльності університетських аналітичних центрів у контексті викликів сьогодення/ В. Желанова, В. Крижановська (стр.13-18)
Леонтьєва І. До проблеми розбудови екосистеми вищої педагогічної освіти/ І. Леонтьєва (стр.19-25)
Фаббі К. Підхід Реджо-Емілії у взаємодії з дітьми раннього віку/ К. Фаббі, В. В'юнник (стр.26-31)
Рего Г. Досвід інклюзивної освіти в Угорщині/ Г. Рего, Ю. Тордік (стр.32-38)
Дика Н. Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування/ Н. Дика (стр.39-48)
Кузнецова Г. Становлення української фонетики та методики її навчання в освітніх закладах/ Г. Кузнецова (стр.41-51)
Гаращенко Л. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку/ Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар (стр.52-58)
Голота Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку/ Н. Голота, А. Карнаухова (стр.59-64)
Козир М. Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України/ М. Козир, А. Сад (стр.65-69)
Шкляєва Г. Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у контексті формування соціокультурного світу дитини дошкільного віку/ Г. Шкляєва, О. Бровата, О. Ільченко (стр.70-78)
Цюман Т. Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції/ Т. Цюман, О. Рева (стр.79-84)
Повіренна І. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів з порушенням мовлення в умовах спеціального закладу освіти/ І. Повіренна, Р. Павлюк (стр.85-92)
Бойченко В. Індивідуальна траєкторія професійного вдосконалення педагога: результати наукової розвідки/ В. Бойченко (стр.93-100)
Сіроштан К. Особливості просвітницької роботи в територіальній громаді щодо надання логопедичних послуг/ К. Сіроштан, Р. Павлюк (стр.101-109)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2019р.,N 32
Цікаві статті :
Łapian T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu/ T. Łapian (стр.4-13) Кл.слова: аніматор,вільний час,організація відпочинку
Brodnicki M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym/ M. Brodnicki (стр.14-21) Кл.слова: природнича освіта,Річ Посполита
Руденко Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату/ Н. М. Руденко (стр.22-28) Кл.слова: початкова школа,інтерактивні технології навчання,технологічний підхід
Леонтьєва І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів/ І. В. Леонтьєва (стр.29-38) Кл.слова: критичне мислення,технологія case-study,педагогічний кейс
Бровко О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях/ О. О. Бровко [и др.] (стр.39-46) Кл.слова: практико-орієнтоване навчання,компетентності,театралізовані дійства
Козир М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства/ М. В. Козир, О. І. Олійник (стр.47-53) Кл.слова: інтерактивне навчання,класифікація інтерактивів
Стеченко О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.54-63) Кл.слова: екзаменаційні сесії,управління якістю освіти,якість навчання
Клібайс Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями/ Т. В. Клібайс, О. П. Дець (стр.64-69) Кл.слова: психосоматичні захворювання,психосоматози,когнітивні схеми
Литвиненко О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів/ О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура (стр.70-75) Кл.слова: депресивні прояви,ситуативна тривожність,соціально-демографічний фактор
Гончар Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді/ Л. О. Гончар, Я. О. Співак (стр.76-80) Кл.слова: професійна компетентність,соціальний захист,соціальні працівники
Карам А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості"/ А. Карам (стр.81-85) Кл.слова: компетентність,естетична компетентність,особистість
Кочеткова О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти/ О. С. Кочеткова (стр.87-91) Кл.слова: цифрова компетенція,інформаційно-комунікаційні технології
Пуйо О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор/ О. І. Пуйо (стр.92-97) Кл.слова: рухливі ігри,ціннісні орієнтації,емпатія
Скачкова В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів/ В. О. Скачкова (стр.98-103) Кл.слова: педагогічна діяльність,зміст освіти,професійно-педагогічна культура
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 38
Цікаві статті :
Братко М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США/ М. Братко (стр.6-13)
Бойчук Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів/ Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко (стр.14-19)
Каналс-Ботінес М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя/ М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй (стр.20-23)
Гаращенко Л. . Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики/ Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар (стр.24-29)
Голота Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти/ Н. Голота, О. Бріка (стр.30-35)
Єпіхіна М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі/ М. Єпіхіна (стр.36-43)
Желанова В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії/ В. Желанова, М. Козир
Кипиченко Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися/ Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко (стр.51-56)
Леонтьєва І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет/ І. Леонтьєва (стр.57-62)
Мордовцева М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів/ М. Мордовцева (стр.63-68)
Паламар С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору/ С. Паламар, М. Науменко (стр.69-76)
Половіна О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу/ О. Половіна, І. Кондратець (стр.77-82)
Цюман Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану/ Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська (стр.83-89)
Камінська С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання/ С. Камінська, О. Тирон (стр.90-96)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2023р.,N 39
Цікаві статті :
Хоружа Л. Освітологічні витоки становлення ціннісної парадигми сучасної педагогіки/ Л. Хоружа (стр.6-11)
Желанова В. Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід/ В. Желанова (стр.12-18)
Леонтьєва І. Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти/ І. Леонтьєва (стр.19-24)
Ліннік О. Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни/ О. Ліннік (стр.25-32)
Пападопулос І. Навчання мови білінгвальних учнів засобом книжок-картинок: багатовимірне дослідження у Греції/ І. Пападопулос, Н. Кошарна (стр.33-39)
Руднік Ю. Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій/ Ю. Руднік (стр.40-44)
Соколовська С. Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти/ С. Соколовська (стр.45-50)
Паламар С. Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів/ С. Паламар, Л. Нежива (стр.51-58)
Пономаренко Т. Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності/ Т. Пономаренко, М. Науменко (стр.59-66)
Бурко О. Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі/ О. Бурко, І. Василенко (стр.67-72)
Козир М. Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих/ М. Козир, А. Іващенко (стр.73-79)
Головатенко Т. Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик/ Т. Головатенко (стр.80-86)
Коханова О. Гендерні стереотипи: сутність, види та вплив на самореалізацію жінок різного віку/ О. Коханова, Є. Бурячок (стр.87-93)
Корня П. Використання цифрових технологій для розвитку дітей з аутизмом/ Корня П. ; Корня П. (стр.94-101)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Ломачинська І. Інформаційна культура педагога в системі релігієзнавчої освіти/ І. Ломачинська, Б. Ломачинський (стр.1-14)
Мохоньок З. Історичні етапи становлення національної стратегії канади щодо формування здорового способу життя населення економіка освіти та управління освітою/ З. Мохоньок (стр.15-29)
Жабенко О. Управлінський персонал університету середньої та нижчої ланки: процедура та критерії добору/ О. Жабенко (стр.30-47)
Сисоєв О. "Циркулярна економіка" та "фахівець із циркулярної економіки": сутність та зміст понять в українському та польському науковому просторі соціокультурологічні засади сучасної освіти/ О. Сисоєв (стр.48-68)
Наход С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз/ С. Наход (стр.69-84)
Потапчук Т. Експериментальна перевірка соціальної активності молодших школярів у позаурочній діяльності/ Т. Потапчук, М. Клепар (стр.85-96)
Васильєва М. Гейміфікація в підготовці соціальних працівників/ М. Васильєва, І. Романова, І. Шеплякова (стр.97-114)
Полєвікова О. Проблеми взаємодії педагогів із дошкільниками та їх батьками в умовах сучасних освітніх викликів COVID-19 інформатизація освіти/ О. Полєвікова, Т. Швець (стр.115-128)
Нежива Л. Інноваційні технології в літературній освіті майбутніх учителів початкової школи/ Л. Нежива, С. Паламар (стр.129-142)
Наливайко О. Дотримання академічної доброчесності навчальних досягнень здобувачів освіти в процесі дистанційного навчання/ О. Наливайко, О. Калістова, Д. Поляков (стр.143-162)
Назаренко Л. "Змішане навчання" як крок до комфортної освіти: його сутність і переваги/ Л. Назаренко (стр.163-181)
Яненко Я. Мультимедійний творчий проєкт як інноваційна освітня технологія компаративні освітні розвідки/ Я. Яненко (стр.182-194)
Козьменко О. Внесок гуманітарної освіти у підготовку успішної людини у США (на прикладі спеціальності "Англійська мова"/ О. Козьменко (стр.195-213)
Січкар А. Педагогічна практика як мотиватор професійного самовдосконалення студентів/ А. Січкар, В. Дем'яненко (стр.214-230)
Козир М. Розвиток мотивації школярів до навчання засобами ІКТ/ М. Козир (стр.231-246)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 37
Цікаві статті :
Братко М. Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності/ М. Братко (стр.7-13)
Паламар Б. Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти/ Б. Паламар (стр.14-20)
Śliwerski B. The reception, comparatistics and timelinessof sergei hessen’s pedagogical thought/ B. Śliwerski (стр.21-31)
Struberga S. China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter?/ S. Struberga (стр.32-41)
Bilonozhko O. Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work/ O. Bilonozhko (стр.42-46)
Голота Н. Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів/ Н. Голота (стр.47-53)
Козир М. Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури/ М. Козир, Н. Філонова (стр.54-60)
Паламар С. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога/ С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін (стр.61-69)
Удовиченко Л. Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі/ Л. Удовиченко (стр.70-75)
Коханова О. Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків/ О. Коханова, О. Столярчук, О. Сорокіна (стр.76-81)
Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки/ Ю. Косенчук (стр.82-87)
Олійник О. Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі/ О. Олійник (стр.88-93)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2019р.,N 31
Цікаві статті :
Бродніцкі М. Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм/ М. Бродніцкі (стр.4-8) Кл.слова: людська особистість,освіта,міжкультурність
Лапіан Т. Роль сім’ї у формуванні активного ставлення дітей та молоді до вільного часу/ Т. Лапіан (стр.9-13) Кл.слова: культура вільного часу,діти і молодь,школа
Semrau K. Depresja a popularne uzaleznienia XXI wieku/ K. Semrau (стр.14-19) Кл.слова: депресія,наркоманія,підлітки
Тернопільська В. І. Моніторинг проблеми формування впевненості в собі студентськоїї молоді/ В. І. Тернопільська (стр.20-25) Кл.слова: інтроверсія,педагогічний оптимізм,соціальна адаптація
Мельниченко О. В. Педагогічка підприємництва як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця/ О. В. Мельниченко (стр.26-31) Кл.слова: підприємницька ініціатива,мислення,професійна освіта
Козак Л. В. Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології/ Л. В. Козак, Д. В. Хожай (стр.32-38) Кл.слова: ігрова діяльність,LEGO DUPLO,ранній вік
Дика Н. М. Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови/ Н. М. Дика, О. П. Глазова (стр.39-45) Кл.слова: риторичний текст,текстоцентричний підхід,медіа-грамотність
Козир М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів/ М. В. Козир, М. О. Грабовська (стр.46-53) Кл.слова: розвиток особистості,початкова школа,критичне мислення
Міляєва В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ/ В. Р. Міляєва, О. В. Пристай (стр.54-58) Кл.слова: лідерський потенціал,освітні реформи,професійна компетентність
Хомовиченко О. В. Психологічні особливості поведінки в сімейному конфлікті подружжя середнього віку/ О. В. Хомовиченко, І. А. Власенко (стр.59-65) Кл.слова: сімейний конфлікт,стратегії поведінки,рекомендації
Вронська В. М. Сучасні вимоги до психологічної компетентності в діяльності медичної сестри дошкілльного навчального закладу/ В. М. Вронська (стр.66-70) Кл.слова: медична сестра,здоров’я,професійна підготовка
Співак Я. О. Компетентнісний підхід як теоретична основа дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників/ Я. О. Співак (стр.71-77) Кл.слова: інноватизація,освітнє середовище,діяльнісний підхід
Назаренко О. Є. Пріоритетні напрями розвитку вищої освіти у Південній Кореї/ О. Є. Назаренко (стр.78-85) Кл.слова: вища освіта,глобалізація,модернізація
Шеліган О. Н. Підприємницька компетентність у наукових рецепціях вчених/ О. Н. Шеліган (стр.86-90) Кл.слова: підприємництво,мотиваційний,когнітивний
Іжевська О. В. Особливості навчання дітей з кліповим мисленням засобами ІКТ/ О. В. Іжевська (стр.91-95) Кл.слова: інтернет-серфінг,інформатизація,критичне мислення
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2017р.,N 28
Цікаві статті :
Ващенко Л. М. Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку/ Л. М. Ващенко (стр.4-11)
Хоружа Л. Л. Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко)/ Л. Л Хоружа (стр.12-15)
Калініченко Л. М. Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення/ Л. М. Калініченко (стр.16-22)
Богуш А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності/ А. М. Богуш (стр.23-27)
Ogrodzka-Mazur E. Janusz reykowski’s concept of moral development as an multi-dimensional phenomenon and its applications in intercultural studies/ E. Ogrodzka-Mazur (стр.28-33)
Астаф’єва М. М. Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову/ М. М. Астаф’єва, В. В. Прошкін, С. С. Радченко (стр.34-42)
Дика Н. М. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції нової української школи (10-11 класи)/ Н. М. Дика (стр.43-48)
Козир М. В. . Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки/ М. В. Козир (стр.49-53)
Мельник Н. І. Феномен "професійної компетентності" в українській та європейській педагогічній теорії: порівняльний аспект/ Н. І. Мельник (стр.54-60)
Мельниченко О. В. Проблеми створення підручника з гендерних студій для студентів вищих навчальних закладів/ О. В. Мельниченко (стр.61-65)
Сливка Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід/ Л. В. Сливка (стр.66-72)
Стеблецький А. Л. Розвиток науково-педагогічної спільності вищого навчального закладу/ А. Л. Стеблецький (стр.73-78)
Сопова Д. О. Феномен академічної чесності у контексті якості сучасної вищої освіти/ Д. О. Сопова (стр.79-84)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)