Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козир, М. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
Шифр: П225817115/2020/33
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2020р. № 33 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Л. Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти / Л. Л. Хоружа. - С.8-16
Кл.слова: акмеологічна, андрагогічна, аксіологічна
Желанова, В. В. Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу / В. В. Желанова. - С.17-23
Кл.слова: рефлексивна, рефлексіогенез, компетентність
Мельниченко, О. В. Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти / О. В. Мельниченко. - С.24-30
Кл.слова: андрагогіка, саморозвиток, самоосвіта
Стеблецький, А. Л. Чинники забезпечення якості вищої освіти / А. Л. Стеблецький. - С.31-40
Кл.слова: освітній процес, викладач, неупередженість
Козир, М. В. Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти / М. В. Козир. - С.41-47
Кл.слова: компетентність, інформаційний, інформаційно-комунікаційна
Леонтьєва, І. В. Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога / І. В. Леонтьєва. - С.48-56
Кл.слова: професійна підготовка, ігрові технології, педагогічні дисципліни
Тадеуш, О. М. Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід / О. М. Тадеуш. - С.57-69
Кл.слова: партнерство, компетентність, інтроверсифікаційнй
Дячок, Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти / Н. В. Дячок. - С.70-75
Кл.слова: мобільність, неперервна освтіа, конкурентноспроможність
Михалюк, А. М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів / А. М. Михалюк. - С.76-79
Кл.слова: майбутній педагог, інтерактивний, методи навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПО / ТІП / 011 / Професійно-педагогічна культура: Педагогічна майстерність / 9 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Козир, М. В.
    Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти [Електронний ресурс] / М. В. Козир. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2020. - № 33. - С. 41-47, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.5 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- інформаційний -- інформаційно-комунікаційна
Анотація: У статті визначено теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір; визначено поняття «інформаційно-комунікаційна педагогіка» як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Козир, М. В.
    Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів [Електронний ресурс] / М. В. Козир, М. О. Грабовська. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 31. - С. 46-53 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- початкова школа -- критичне мислення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Грабовська, М. О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: П225817115/2019/31
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2019р. № 31 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Бродніцкі, М. Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм / М. Бродніцкі. - С.4-8
Кл.слова: людська особистість, освіта, міжкультурність
Лапіан, Т. Роль сім’ї у формуванні активного ставлення дітей та молоді до вільного часу / Т. Лапіан. - С.9-13
Кл.слова: культура вільного часу, діти і молодь, школа
Semrau, K. Depresja a popularne uzaleznienia XXI wieku / K. Semrau. - С.14-19
Кл.слова: депресія, наркоманія, підлітки
Тернопільська, В. І. Моніторинг проблеми формування впевненості в собі студентськоїї молоді / В. І. Тернопільська. - С.20-25
Кл.слова: інтроверсія, педагогічний оптимізм, соціальна адаптація
Мельниченко, О. В. Педагогічка підприємництва як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця / О. В. Мельниченко. - С.26-31
Кл.слова: підприємницька ініціатива, мислення, професійна освіта
Козак, Л. В. Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології / Л. В. Козак, Д. В. Хожай. - С.32-38
Кл.слова: ігрова діяльність, LEGO DUPLO, ранній вік
Дика, Н. М. Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови / Н. М. Дика, О. П. Глазова. - С.39-45
Кл.слова: риторичний текст, текстоцентричний підхід, медіа-грамотність
Козир, М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів / М. В. Козир, М. О. Грабовська. - С.46-53
Кл.слова: розвиток особистості, початкова школа, критичне мислення
Міляєва, В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ / В. Р. Міляєва, О. В. Пристай. - С.54-58
Кл.слова: лідерський потенціал, освітні реформи, професійна компетентність
Хомовиченко, О. В. Психологічні особливості поведінки в сімейному конфлікті подружжя середнього віку / О. В. Хомовиченко, І. А. Власенко. - С.59-65
Кл.слова: сімейний конфлікт, стратегії поведінки, рекомендації
Вронська, В. М. Сучасні вимоги до психологічної компетентності в діяльності медичної сестри дошкілльного навчального закладу / В. М. Вронська. - С.66-70
Кл.слова: медична сестра, здоров’я, професійна підготовка
Співак, Я. О. Компетентнісний підхід як теоретична основа дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників / Я. О. Співак. - С.71-77
Кл.слова: інноватизація, освітнє середовище, діяльнісний підхід
Назаренко, О. Є. Пріоритетні напрями розвитку вищої освіти у Південній Кореї / О. Є. Назаренко. - С.78-85
Кл.слова: вища освіта, глобалізація, модернізація
Шеліган, О. Н. Підприємницька компетентність у наукових рецепціях вчених / О. Н. Шеліган. - С.86-90
Кл.слова: підприємництво, мотиваційний, когнітивний
Іжевська, О. В. Особливості навчання дітей з кліповим мисленням засобами ІКТ / О. В. Іжевська. - С.91-95
Кл.слова: інтернет-серфінг, інформатизація, критичне мислення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Козир, М. В.
    Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / М. В. Козир, О. І. Олійник. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 32. - С. 47-53, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.6 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- класифікація інтерактивів
Анотація: У статті наведено основні класифікації методів інтерактивного навчання на основі різних ознак: комунікативні функції, ступінь задіяності учасників освітнього процесу, форми організації навчальної діяльності тощо. Виявлено основні проблеми у створенні єдиної класифікації інтерактивних методів. Розроблено нову класифікацію, в основі якої лежить ознака мотивації навчальної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олійник, О. І.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: П225817115/2019/32
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2019р. № 32 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Łapian, T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu / T. Łapian. - С.4-13
Кл.слова: аніматор, вільний час, організація відпочинку
Brodnicki, M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym / M. Brodnicki. - С.14-21
Кл.слова: природнича освіта, Річ Посполита
Руденко, Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату / Н. М. Руденко. - С.22-28
Кл.слова: початкова школа, інтерактивні технології навчання, технологічний підхід
Леонтьєва, І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів / І. В. Леонтьєва. - С.29-38
Кл.слова: критичне мислення, технологія case-study, педагогічний кейс
Бровко, О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях / О. О. Бровко [и др.]. - С.39-46
Інші автори: Козлов Р. А., Груздьова О. В., Розінкевич Н. В.
Кл.слова: практико-орієнтоване навчання, компетентності, театралізовані дійства
Козир, М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства / М. В. Козир, О. І. Олійник. - С.47-53
Кл.слова: інтерактивне навчання, класифікація інтерактивів
Стеченко, О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.54-63
Кл.слова: екзаменаційні сесії, управління якістю освіти, якість навчання
Клібайс, Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями / Т. В. Клібайс, О. П. Дець. - С.64-69
Кл.слова: психосоматичні захворювання, психосоматози, когнітивні схеми
Литвиненко, О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів / О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура. - С.70-75
Кл.слова: депресивні прояви, ситуативна тривожність, соціально-демографічний фактор
Гончар, Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді / Л. О. Гончар, Я. О. Співак. - С.76-80
Кл.слова: професійна компетентність, соціальний захист, соціальні працівники
Карам, А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості" / А. Карам. - С.81-85
Кл.слова: компетентність, естетична компетентність, особистість
Кочеткова, О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти / О. С. Кочеткова. - С.87-91
Кл.слова: цифрова компетенція, інформаційно-комунікаційні технології
Пуйо, О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С.92-97
Кл.слова: рухливі ігри, ціннісні орієнтації, емпатія
Скачкова, В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів / В. О. Скачкова. - С.98-103
Кл.слова: педагогічна діяльність, зміст освіти, професійно-педагогічна культура
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / ПП / 053 / Психологічна допомога та самодопомога при депресії та тривозі / 5 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Козир, М. В.
    Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ [Електронний ресурс] / М. В. Козир, О. Павлюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 30. - С. 66-73, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.6673 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- інформаційно-комунікаційні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Павлюк, О.


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: П225817115/2018/29
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 29 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Висоцька, Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського / Е. Висоцька. - С.4-10
Кл.слова: психологія любові, педагогіка радості, гуманістична педагіка
Хоружа, Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) / Л. Л. Хоружа. - С.11-15
Кл.слова: етична культура, професійна етика
Сухомлинська, Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України / Л. В. Сухомлинська. - С.16-21
Кл.слова: художні мініатюри, інформаційне поле, дошкілля
Су, С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая / С. Су, Ц. Сяоянь. - С.22-28
Кл.слова: бюджет на освіту, праці Сухомлинського
Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу / Е. Відавська. - С.29-34
Кл.слова: суб’єктність дитини, Конвенція про права дитини, людська гідність
Дика, Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. М. Дика. - С.35-40
Кл.слова: мовна особистість, компетентнісний підхід, гуманізація освіти
Козир, М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО / М. В. Козир. - С.41-45
Кл.слова: емоційний інтелект, інформаційна педагогіка, емоційний контакт
Терещенко, О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій / О. І. Терещенко. - С.46-52
Кл.слова: рефлексія, інтерактивні технології, мотивація
Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії / О. Ю. Булгакова. - С.53-59
Кл.слова: тактична спрямованість, соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - С.60-66
Кл.слова: інклюзія, інклюзивна освіта, виховання толерантності
Литвиненко, О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення / О. О. Литвиненко. - С.67-72
Кл.слова: психологічна діагностика, психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб / І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. . - С.73-78
Кл.слова: психологічний стрес, психічна травма, практикуючий психолог
Супрун, Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун. - С.79-84
Кл.слова: діти з аутизмом, рівень тривожності, дезадаптованість
Турубарова, А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я / А. В. Турубарова. - С.85-90
Кл.слова: дитячий церебральний параліч, егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського. - С.91-96
Кл.слова: гумання педагогіка, "Дитяча усмішка", казки Сухомлинського
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: П225817115/2018/30
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 30 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Chmura, M. International grant cooperation as a tool for the development of professional competencies of university teachers / M. Chmura. - С.4-8
Malach, J. The study of university programs in the czech republic focused on education / J. Malach, T. Havlásková. - С.9-17
Kasáčová, B. Opinions of slovak academic staff and students on the professional competences of academic teachers / B. Kasáčová, D. Guffová. - С.18-24
Лапіан, Т. Роль школи у вихованні серед молоді культури вільного часу / Т. Лапіан. - С.25-31
Кл.слова: виховання, школа, культура вільного часу
Мієр, Т. І. Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену "неперервна освіта" / Т. І. Мієр
Козак, Л. В. Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти / Л. В. Козак. - С.40-45
Кл.слова: моніторингве дослідження, контроль, критерії
Нагорна, Г. О. Дослідницька діяльність як фактор формування музичного мислення особистості / Г. О. Нагорна. - С.46-52
Кл.слова: дослідницька діяльність, рефлексивне управління, професійна розумність
Братко, М. В. Громадські (комм’юніті) коледжі як складова системи вищої освіти США / М. В. Братко. - С.53-60
Кл.слова: ступінь асоціата, система освіти США, громадський (комм’юніті) коледж
Стеблецький, А. Л. Прикладні аспекти професійно-педагогічної освіти / А. Л. Стеблецький. - С.61-65
Кл.слова: якість освіти, оперативний тестовий зріз, суб’єкти освітнього процесу
Козир, М. В. Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ / М. В. Козир, О. Павлюк. - С.66-73
Кл.слова: мотивація, інформаційно-комунікаційні технології
Давидова, С. В. Творча проектна діяльність у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва / С. В. Давидова. - С.74-79
Кл.слова: метод проектів, проектне навчання, творча проектна діяльність
Костенко, Д. Міжкультурна комунікація у сучасному світі / Д. Костенко. - С.80-85
Кл.слова: компетенція, міжкультурна комунікація
Сулятицький, І. В. Соціопсихологічні засади роботи з афазією як типовим порушенням мовлення після інсульту / І. В. Сулятицький, Я. Кравець. - С.86-89
Кл.слова: постінсультний стан, афазія, психокорекційна допомога
Співак, Я. Особливості професійної підготовки соціальних працівників із соціального захисту прав молоді в країнах Європи / Я. Співак. - С.94-100
Кл.слова: соціальні працівники, професійна підготовка, соціальна робота
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Козир, М. В.
    "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО [Електронний ресурс] / М. В. Козир. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 41-45 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- інформаційна педагогіка -- емоційний контакт
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)