Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козир, М. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М. В., Павлюк О.
Назва : Формування мотивації старшокласників до вивчення математики у процесі застосування ІКТ [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 30. - С. 66-73. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.6673 (Шифр П225817115/2018/30). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.6673
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--інформаційно-комунікаційні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М. В.
Назва : "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 29. - С. 41-45. - ISSN 2311-2409 (Шифр П225817115/2018/29). - ISSN 2311-2409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--інформаційна педагогіка--емоційний контакт
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М. В., Грабовська М. О.
Назва : Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. - № 31. - С. 46-53. - ISSN 2311-2409 (Шифр П225817115/2019/31). - ISSN 2311-2409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--початкова школа--критичне мислення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М. В.
Назва : Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 33. - С. 41-47. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.5 (Шифр П225817115/2020/33). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2020.33.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--інформаційний--інформаційно-комунікаційна
Анотація: У статті визначено теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір; визначено поняття «інформаційно-комунікаційна педагогіка» як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М. В., Олійник О. І.
Назва : Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019. - № 32. - С. 47-53. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.6 (Шифр П225817115/2019/32). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивне навчання--класифікація інтерактивів
Анотація: У статті наведено основні класифікації методів інтерактивного навчання на основі різних ознак: комунікативні функції, ступінь задіяності учасників освітнього процесу, форми організації навчальної діяльності тощо. Виявлено основні проблеми у створенні єдиної класифікації інтерактивних методів. Розроблено нову класифікацію, в основі якої лежить ознака мотивації навчальної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М. В.
Назва : Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки [Electronic resource]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 49-53 (Шифр П225817115/2017/28)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М. В.
Назва : Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 165-171. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.16571 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.16571
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформація--інформаційна компетентність--керівник--лідер--менеджер--управлінські рішення
Анотація: У статті зроблено спробу дослідити оптимальні шляхи вирішення проблеми формування інформаційної компетентності сучасного менеджера в галузі освіти; теоретично висвітлено особливості процесу формування інформаційної компетентності як пріоритету успішного менеджменту у сучасному інформаційному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козир М. В.
Назва : Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 141-149. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): властивості інформації --інформація--інформаційна компетентність--інформаційно-нетрадиційна педагогіка--інформологія--педагогічне поле--теорія поля
Анотація: У статті висвітлено особливості поняття «інформація» як педагогічної категорії процесу формування інформаційної компетентності. Зроблено спробу обґрунтувати теоретичні засади процесу формування інформаційної компетентності на основі вивчення особливостей поняття «інформація». Вивчено науково-категоріальний апарат інформаційно-нетрадиційної педагогіки як розділу прикладної інформології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2020р.,N 33
Цікаві статті :
Хоружа Л. Л. Сучасні стратегії трансформації змісту педагогічної освіти/ Л. Л. Хоружа (стр.8-16) Кл.слова: акмеологічна,андрагогічна,аксіологічна
Желанова В. В. Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу/ В. В. Желанова (стр.17-23) Кл.слова: рефлексивна,рефлексіогенез,компетентність
Мельниченко О. В. Андрагогічні принципи освіти дорослих та забезпечення якості неперервної педагогічної освіти/ О. В. Мельниченко (стр.24-30) Кл.слова: андрагогіка,саморозвиток,самоосвіта
Стеблецький А. Л. Чинники забезпечення якості вищої освіти/ А. Л. Стеблецький (стр.31-40) Кл.слова: освітній процес,викладач,неупередженість
Козир М. В. Теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки у простір вищої освіти/ М. В. Козир (стр.41-47) Кл.слова: компетентність,інформаційний,інформаційно-комунікаційна
Леонтьєва І. В. Досвід інтеграції історико-педагогічного знання у зміст професійної підготовки сучасного педагога/ І. В. Леонтьєва (стр.48-56) Кл.слова: професійна підготовка,ігрові технології,педагогічні дисципліни
Тадеуш О. М. Освітнє партнерство у просторі вищої школи: вітчизняний та зарубіжний досвід/ О. М. Тадеуш (стр.57-69) Кл.слова: партнерство,компетентність,інтроверсифікаційнй
Дячок Н. В. Професійна мобільність як показник якості педагогічної освіти/ Н. В. Дячок (стр.70-75) Кл.слова: мобільність,неперервна освтіа,конкурентноспроможність
Михалюк А. М. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх педагогів/ А. М. Михалюк (стр.76-79) Кл.слова: майбутній педагог,інтерактивний,методи навчання
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Міхно О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст./ О. П. Міхно (стр.1-13)
Вітранюк Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925)/ Н. О. Вітранюк (стр.14-26)
Павлик Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України/ Н. П. Павлик (стр.27-37)
Козак Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження/ Л. В. Козак (стр.38-52)
Шитікова С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти/ С. П. Шитікова (стр.53-64)
Ху Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України/ Жунсі Ху (стр.65-75)
Сін Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах/ Чжефу Сін (стр.76-87)
Ковалинська І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН/ І. В. Ковалинська (стр.88-89)
Нечипоренко К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку/ К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко (стр.99-105)
Глушак О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии/ О. М. Глушак (стр.106-114)
Бакланова Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів/ Н. М. Бакланова (стр.115-124)
Мондич О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології/ О. В. Мондич (стр.125-136)
Іванюк Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи/ Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко (стр.137-152)
Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти/ К. О. Линьов (стр.153-164)
Козир М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту/ М. В. Козир (стр.165-171)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі


 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)