Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Косенчук, Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Косенчук Ю.
Назва : Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 82-87. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3712 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.3712
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток освіти--реформування--шкільна освіта--фінляндська республіка--якість освіти
Анотація: У статті зроблено спробу теоретично дослідити теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки. за результатами розвідок проаналізовані етапи реформування шкільної освіти Фінляндії. Розкрито взаємозв’язки між потребами суспільства щодо вирішення економічних і соціальних завдань і вдосконаленням освітньої галузі та особливості нормативно-правового регулювання освітніми змінами в політико-адміністративних умовах Фінляндії. Актуальність дослідження випливає з того, що освітня галузь Фінляндської Республік має високий рейтинг серед показників міжнародних систем оцінювання якості освіти, таких як PISA, PIRLS та TIMSS, що тісно пов’язано з модернізацією шкільної освіти впродовж шести десятиліть. Фінська освіта вирізняється якістю, доступністю та інноваціями. Особливу увагу приділено кореляції реформування системи освіти з економічним розвитком Фінляндії. Подано етапи економічного розвитку країни в повоєнні часи, зокрема: підвищення рівня можливостей в освіті одночасно з переходом від аграрного до індустріального суспільства; реформування державної загальноосвітньої шкільної освіти одночасно із зростанням сектору послуг та підвищенням технологічного рівня в скандинавському суспільстві; підвищення якості базової освіти та удосконалення вищої освіти одночасно з глобалізацією країни. Розкрито трансформацію поняття «рівність» шкільної освіти від кількісної основи до якості освіти. Приділено увагу головним рушіям в модернізації освіти в контексті гнучких економічних змін. Акцентовано увагу на тому, що провідну роль у відновленні економіки були: сильна соціальна згуртованість, міцна система безпеки та освітня система. Охарактеризовано організаційні та змістові зміни, особливості структурних новацій в освітній галузі. Проаналізовано етапи реформування фінської шкільної освіти , що знаходять своє відображення у багатьох працях, зокрема у роботах Пасі Салберга. Акцентується увага на тому, що необхідні послідовні та гнучкі дії щодо модернізації теоретичних та методологічних основ освітньої галузі, удосконалення ефективності структур та управління в освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2022р.,N 37
Цікаві статті :
Братко М. Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності/ М. Братко (стр.7-13)
Паламар Б. Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти/ Б. Паламар (стр.14-20)
Śliwerski B. The reception, comparatistics and timelinessof sergei hessen’s pedagogical thought/ B. Śliwerski (стр.21-31)
Struberga S. China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter?/ S. Struberga (стр.32-41)
Bilonozhko O. Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work/ O. Bilonozhko (стр.42-46)
Голота Н. Діалогічні технології як складова практико-зорієнтованої та особистісно-складової підготовки педагогів/ Н. Голота (стр.47-53)
Козир М. Формування в учнів 5 - 6 класів національної свідомості на уроках української мови та літератури/ М. Козир, Н. Філонова (стр.54-60)
Паламар С. Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога/ С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін (стр.61-69)
Удовиченко Л. Проблема культурно-національної ідентичностіта шляхи її вирішення у новій українській школі/ Л. Удовиченко (стр.70-75)
Коханова О. Дослідження настановлень жінок щодо самореалізації чоловіків/ О. Коханова, О. Столярчук, О. Сорокіна (стр.76-81)
Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки/ Ю. Косенчук (стр.82-87)
Олійник О. Поняття "інновація” та "новація" в освітньо-науковому дискурсі/ О. Олійник (стр.88-93)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)