Пошуковий запит: (<.>A=Кочерга, О.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Кочерга О. Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів/Олександр Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 3.-С.1–4.
|
>2.
| Войцехівський М. Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації/М. Войцехівський, О. Кочерга // Післядипломна освіта в Україні. -Київ:Університет менеджменту освіти, 2015,N N 1.-С.35-38
|
>3.
| Кочерга О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи/О. Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 12.-С.5–8
|
>4.
| Кочерга О. Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів/Олександр Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 3.-С.1–4.
|
>5.
| Кочерга О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи/Олександр Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 12.-С.5–8
|
>6.
| Кочерга О. Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект/Олександр Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 3.-С.11–15
|
>7.
| Кочерга О. В. Використання балансувальної дошки доктора Франка Белгау в навчально-корекційній роботі з учнями 1-4 класів із порушеннями психофізичного розвитку/О. В. Кочерга, В. В. Шорохова. - 2015
|
>8.
| Особливості освіти дітей шестирічного віку: проблеми, пошуки, досвід, знахідки./ред. Е. В. Бєлкіна. - 2004
|
>9.
| Організація дослідно-експериментальної роботи у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах./уклад.: В. І. Ковальчук, Г. В. Шапаренко, Л. О. Базиль ; рецензент: Н. В. Гузій, О. В. Кочерга. - 2012
|
>10.
| Войцехівський М. Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації/М. Войцехівський, О. Кочерга // Післядипломна освіта в Україні. -Київ:Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України, 2015,N № 1.-С.35–38
|
|
|