Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кочерга, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
Шифр: О283150799/2010/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2010р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Тимчик, О. В. Особливості вивчення розділу "Генетика" у шкільному курсі біології / О. В. Тимчик, О. В. Полковенко. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Сафарян, С. І. Психолого-педагогічні особливості формування творчих здібностей школярів / С. І. Сафарян. - С.13-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Глазова, О. П. Інформаційно-методичне професійно орієнтоване середовище як чинник саморозвитку педагогічних працівників у міжкурсовий період / О. П. Глазова. - С.26-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Войцехівський, М. Ф. Педагогічні аспекти професійного розвитку особистості вчителя в системі післядипломної освіти / М. Ф. Войцехівський. - С.37-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Калашнікова, C. А. Еволюційні рівні та професіоналізація управління / C. А. Калашнікова. - С.50-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочерга, О. В. Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів / О. В. Кочерга. - С.71-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, О. М. Засоби масової інформації у формуванні загальнокультурної компетентності учнівської молоді / О. М. Олексюк. - С.80-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Левітас, Ф. Л. З історії становлення системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні (ІІ половина XIX століття — 1939 рік). - C. 91-104. / Ф. Л. Левітас, О. В. Дудар. - С.91-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Січкар, А. Д. Підготовка студентів до особистісно орієнтованого виховання у ході педагогічної практики на базі школи-дидсадка Монтессорі / А. Д. Січкар. - С.105-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Буренко, В. М. Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови) / В. М. Буренко. - С.120-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, С. І. Розвиток соціального інтелекту у майбутніх керівників освітніх закладів / С. І. Редько. - С.134-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Демченко, Я. А. Умови розвитку персоналу вищих навчальних закладів / Я. А. Демченко. - С.144-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьова, І. О. Підготовка керівників навчальних закладів до реалізації інноваційних підходів в управлінні методичною роботою / І. О. Линьова. - С.154-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Сенчук, О. В. Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними / О. В. Сенчук. - С.165-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: П860805/2017/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. № 3
Зміст:
Кочерга, О. Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга. - С.1–4.
Пилипенко, Т. Урок розвитку зв’язного мовленя, 3 клас / Тетяна Пилипенко. - С.5–7. - Бібліогр.: 7 назв.
Куракіна, Т. Невмирущий Кобзар : (літературне читання, 2 клас) / Т. Куракіна. - С.7–9. - Бібліогр.: 3 назви.
Стретович, Л. Українські страви на математичній кухні : (інтегрований урок з математики та народознавства) / Любов Стретович. - С.10–12. - Бібліогр.: 2 назви.
Склярова, О. Тиждень екологічного виховання / Олена Склярова. - С.12–17. - Бібліогр.: 8 назв.
Кулинич, Н. Збережімо первоцвіти : (виховна година) / Ніна Кулинич. - С.17–18.
Митник, О. Комп’ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання / Олександр Митник, Наталія Сінельнікова. - С.19–22. - Бібліогр.: 8 назв.
Пономарьова, К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / К. Пономарьова ; Катерина Понамарьова. - С.23–26.
Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / Василь Гречук. - С.27–31.
Коряченко, Л. Ця чарівна книжкова країна : (виховний захід для учнів 2 класу) / Лідія Коряченко. - С.32–35.
Коряченко, Л. Урок-подорож до лісу : (математика, 2 клас) / Лідія Коряченко. - С.35–37.
Коряченко, Л. Квітковий бал на честь Весни-чарівниці / Лідія Коряченко. - С.38–43.
Левіна, І. Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв.
Мизюк, Н. Все починається з любові / Наталія Мизюк. - С.48–49.
Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко. - С.50–52. - Бібліогр.: 2 назви.
Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / І. Луценко. - С.53–56. - Бібліогр.: 9 назв.
Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан. - С.57–58.
Шевченко, Л. "Наша мова солов’їна" : (мовно-літературний ранок) / Л. Шевченко. - С.59–60.
Пилюгина, Л. Вчнозелені красуні. Як зберегти ліс від вирубування перед святом Нового року? / Людмила Пилюгина. - С.63–64.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: П860805/2017/12
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. № 12
Зміст:
Янченко, Н. Проект "Інтелект України" в практичному вимірі / Н. Янченко. - С.1–4.
Кочерга, О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії) / О. Кочерга. - С.5–8. - Бібліогр.: 8 назв.
Дейдиш, Л. Науково-методичне та програмне забезпечення навчально-виховного процесу в позашкльних навчальних закладах / Л. Дейдиш. - С.9–11.
Цимбалару, А. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4 класів: методичний коментар / А. Цимбалару, Н. Пархоменко. - С.12–15.
Трачук, О. Слова, які називають ознаки предметів (прикметники) : (урок української мови у 2 класі) / О. Трачук. - С.16–18.
Лагола, І. Формування в учнів навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І. Андрусяка / І. Лагола, Л. Свиріпа. - С.18–22. - Бібліогр.: 6 назв.
Федотенко, С. Урок з літературного читання у 4 класі / С. Федотенко. - С.23–25.
Пасічник, М. Впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках української мови та літературного читання для 1–4 класів / М. Пасічник. - С.25–27. - Бібліогр.: 6 назв.
Литвин, Г. Урок з математики у 1 класі : (із досвіду роботи) / Г. Литвин. - С.28–30.
Мудрик, О. ормування громадянської компетентності учнів засобами використання краєзнавчого матеріалу / О. Мудрик. - С.30–33. - Бібліогр.: 5 назв.
Кульганик, Г. Як не любити тебе, Миколаю! : (виховний захід у 4 класі) / Г. Кульганик. - С.33–37. - Бібліогр.: 8 назв.
Чорний, С. Вправи для розвитку співацького дихання молодших школярів / С. Чорний. - С.38–41.
Кодлюк, Я. Інновацї у змісті підручників для початкової школи / Я. Кодлюк. - С.42–46. - Бібліогр.: 11 назв.
Яновська, Н. Мистецтво навчання або навчання з мистецтвом : сучасні підходи до гармонізуючої освіти дітей і дорослих / Н. Яновська. - С.46–47.
Жулковський, Б. Зарубіжні системи музичного виховання дошкільнят і молодших шклярів / Б. Жулковський. - С.48–51. - Бібліогр.: 7 назв.
Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / К. Балютіна. - С.52–53.
Зуб, С. "Смайликограндія" : (використання ігрової оцінки в навчально-виховному процесі) / С. Зуб. - С.54–55. - Бібліогр.: 5 назв.
Прокоф’єва, Л. Новорічне свято у 1 класі / Л. Прокоф’єва. - С.56–57.
Трофименко, С. Моя ялинка залишається в лісі / С. Трофименко. - С.58–59.
Шимко, А. Види перехресть : дослідницько-пошуковий проект з основ здоров’я / А. Шимко. - С.59–60.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: П860805/2018/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Гриценко, О. Інформаційно-методичне забезпечення реалізації Держстандарту початкової освіти на основі роботи творчої групи / О. Гриценко, Т. Юрченко. - С.1–5. - Бібліогр.: 13 назв.
Як видавництво "Літера ЛТД" реалізує формулу НУШ. - С.6–7.
Іванчук, Л. Використання медіадидактики на компетентнісно зорієнтованому уроці в початкових класах / Л. Іванчук. - С.8–10. - Бібліогр.: 5 назв.
Кочерга, О. Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності) / О. Кочерга. - С.11–15. - Бібліогр.: 4 назви.
Колот, М. Творчі види робіт на уроках української мови / М. Колот. - С.15–20. - Бібліогр.: 8 назв.
Решетняк, Н. Урок навчання грамоти (читання), 1 клас : (за Букварем М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко) / Н. Решетняк. - С.20–22.
Петренко, І. Система вправ і завдань на практичне засвоєння української фразеології молодшими школярами / І. Петренко. - С.22–26.
Лящук, Л. Тарас Шевченко – видатний син України : (літературне читання, 4 клас) / Л. Лящук. - С.26–29. - Бібліогр.: 2 назви.
Прикмета, О. Розробка уроку з позакласного читання, 2 клас / О. Прикмета. - С.30–31.
Висоцька, Л. Книга в житті моєї родини : (3 клас) / Л. Висоцька. - С.31–34.
Чабайовська, М. Проектна діяльність молодших школярів у процесі вивчення курсу українознавства за вибором "Я люблю Україну" / М. Чабайовська, В. Синільник. - С.34–37. - Бібліогр.: 12 назв.
Кіщук, Н. Системний підхід до формування поняття натурального числа / Н. Кіщук. - С.38–43. - Бібліогр.: 6 назв.
Волошанюк, В. Урок математики у 1 класі з використанням ігрових технологій / В. Волошанюк. - С.43–44.
Шимко, А. Інтегрований урок у 1 класі : (українська мова, природознавство, математика, трудове навчання) / А. Шимко. - С.44–46.
Глухова, В. Інтегрований урок у 2 класі : (природознавство, читання, образотворче мистецтво) / В. Глухова. - С.46–47.
Грицюк, Я. Інтегрований урок у 3 класі : (природознавство, Основи здоров’я) / Я. Грицюк, Н. Білецька. - С.48–49.
Чорна, Н. Інтегрований урок з інтерактивними методами навчання, 4 клас / Н. Чорна. - С.50–52.
Бондарчук, І. Ваші діти – другокласники : (батьківські збори) / І. Бондарчук. - С.53–55.
Прокоф’єва, Л. У світі все починається з мами : (родинне свято в 3 класі) / Л. Прокоф’єва. - С.56–58.
Борисюк, Ж. Славимо Великдень : (виховний захід) / Ж. Борисюк. - С.59–60.
Кульганик, Г. Великий син великого народу / Г. Кульганик. - С.61–63.
Синільник, В. 64. / В. Синільник [и др.]
Інші автори: , , Якими іграшками гралися наші бабусі
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Кочерга, О. В.
    Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів [Електронний ресурс] / О. В. Кочерга. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 71-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
кредитно-модульна система -- дистанційна форма навчання
Анотація: У статті розглянуто питання запровадження кредитно-модульної системи організації курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

6.
373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--психологія навчання--психофізіологічні системи--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія навчання -- навчання -- фізкультпаузи -- психофізіологічний механізм -- навчально-виховний процес -- психофізіологічні системи -- початкова школа
Анотація: Проведено аналіз системного дотримання формування в учнів свідомого ставлення до навчання як природного процесу освоєння та означення особливостей побудови внутрішнього та навколишнього світу. Протікання цих процесів значною мірою зумовлюється особливостями роботи психофізіологічних систем організму в учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Кочерга, О.
    Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії) / Олександр Кочерга // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 5–8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Психологія навчання--взаємодія вчителів та учнів--стан учня--молодші школярі

   Емоції--емоційно-чуттєва сфера--чутливість--молодші школярі


Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання -- психофізіологічні особливості -- чутливість -- стан учня -- емоції -- емпатія -- почуття -- взаємодія вчителів та учнів -- соціальна взаємодія -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про спілкування вчителя з учнями, а також емоційно-почуттєву сферу їхньої взаємодії. Основна чуттєва взаємодія між учителем та учнем розгортається в широкому полі контактів емоціно-почуттєвої сфери де переплавляються емоції на різнобарвні відтінки почуттів. Ключем до успіху в сучасній початковій школі має стати кардинальна зміна саме в емоційно-почуттєвій площині спільної взаємодії педагога й учня, а також між різновіковими однолітками.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності) / Олександр Кочерга // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 11–15. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Читацька компетентність--психофізіологічний аспект--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- психофізіологічний аспект -- читацькі навички -- становлення компетентного читача -- читання -- читацькі можливості -- нейронні механізми -- читацькі здібності -- творча особистість -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
373.2.09
О 64


   
    Організація дослідно-експериментальної роботи у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах. : методичні рекомендації / уклад.: В. І. Ковальчук, Г. В. Шапаренко, Л. О. Базиль ; рецензент: Н. В. Гузій, О. В. Кочерга. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 76 с. - 21.44 грн., 21.44 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне дослідження -- педагогічний експеримент -- класифікація досліджень
Анотація: У посібнику подано інформацію про вимоги до організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах, наведено зразки відповідних документів. Визначено зміст, структуру, особливості оформлення та вимоги в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено алгоритм здобуття статусу експериментального навчального закладу. Сформульовано засадничі аспекти експериментальної педагогічної діяльності.
Дод.точки доступу:
Ковальчук, В.І. \уклад.\
Шапаренко, Г.В. \уклад.\
Базиль, Л.О. \уклад.\
Гузій, Н.В. \рецензент.\
Кочерга, О.В. \рецензент.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
378.035
К 75


    Кочерга, О. М.
    Основи формування соціальної відповідальності вчителя : навчально-методичний посібник / О. М. Кочерга ; Міністерство освіти і науки України, Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Ніжин ; Прилуки : Лисенко М. М., 2009. - 132 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна професія--Соціальна відповідальність вчителя--Навчально-методичні посібники

Анотація: Навчальний посібник має на меті поглибити у студентів уявлення про педагогічну професію, сформувати позитивне ставлення до неї, виховати високий рівень відповідальності за обрану професію, за власний творчий розвиток, за виконання тих завдань, які ставить суспільство перед майбутнріми освітянами.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж імені І. Я. Франка


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)