Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кочерга, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.


    Войцехівський, М.
    Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації [Текст] / М. Войцехівський, О. Кочерга // Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти, 2015. - N 1. - С. 35-38

Дод.точки доступу:
Кочерга, О.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
37.044"406"(477)
В 65


    Войцехівський, М.
    Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації / М. Войцехівський, О. Кочерга // Післядиплом. освіта в Україні. - 2015. - № 1. - С. 35–38. - Бібліогр.: 4 назви.
УДК

Рубрики: Освіта--Наступність

   Освіта--Неперервність


Кл.слова (ненормовані):
наступність освіти -- неперервність освіти -- зміст неперервного навчання -- професійна освіта
Дод.точки доступу:
Кочерга, О.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.


    Кочерга, О. В.
    Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів [Електронний ресурс] / О. В. Кочерга. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2010. - № 2. - С. 71-79. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
кредитно-модульна система -- дистанційна форма навчання
Анотація: У статті розглянуто питання запровадження кредитно-модульної системи організації курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.
376-056.34
К 75


    Кочерга, О. В.
    Використання балансувальної дошки доктора Франка Белгау в навчально-корекційній роботі з учнями 1-4 класів із порушеннями психофізичного розвитку : метод. рек. для фахівців спеціальних загальноосвіт. навч. закл. та батьків учнів / О. В. Кочерга, В. В. Шорохова ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Слово, 2015. - 58 с. - ISBN 978-966-194-234-8 : 54.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна педагогіка--Методичні посібники

   Освіта психічно хворих--Методичні посібники


   Освіта осіб з фізичними, тілесними вадами--Методичні посібники


Кл.слова (ненормовані):
баламетрика -- рівновага -- вестибулярний апарат -- балансувальна дошка
Дод.точки доступу:
Шорохова, В. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
159.91-053.2(075)
К 75


    Кочерга, О. В.
    Психофізіологічні творчості дітей / О. В. Кочерга ; ред.: Т. Вороніна, І. Стеценко ; рецензент: О. М. Кокун, В. В. Клименко. - Київ : Шкільний світ, 2011. - 128 с. - (Бібліотека шкільного світу). - ISBN 978-966-451-633-1 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--творчість--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психомоторика дитини -- творчість дитини
Анотація: У посібнику розглянуто фізіологічні та нейронні механізми становлення дитячої творчості. Дошкільний вік - це час, коли у дитини відкриті "канали сензитивності" до багатьох видів діяльності. Це важливий та визначальний період активної дії енергопотенціалу, психомоторики дитини, що, насичуючи мислення, почуття та уяву, допомагає дитині у становленні та розвитку її критичності.
Дод.точки доступу:
Вороніна, Т. \ред.\
Стеценко, І. \ред.\
Кокун, О.М. \рецензент.\
Клименко, В. В. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
378.035
К 75


    Кочерга, О. М.
    Основи формування соціальної відповідальності вчителя : навчально-методичний посібник / О. М. Кочерга ; Міністерство освіти і науки України, Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж ім. І. Я. Франка. - Ніжин ; Прилуки : Лисенко М. М., 2009. - 132 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна професія--Соціальна відповідальність вчителя--Навчально-методичні посібники

Анотація: Навчальний посібник має на меті поглибити у студентів уявлення про педагогічну професію, сформувати позитивне ставлення до неї, виховати високий рівень відповідальності за обрану професію, за власний творчий розвиток, за виконання тих завдань, які ставить суспільство перед майбутнріми освітянами.
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж імені І. Я. Франка


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.


    Кочерга, О.
    Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії) / Олександр Кочерга // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 12. - С. 5–8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Психологія навчання--взаємодія вчителів та учнів--стан учня--молодші школярі

   Емоції--емоційно-чуттєва сфера--чутливість--молодші школярі


Кл.слова (ненормовані):
психологія навчання -- психофізіологічні особливості -- чутливість -- стан учня -- емоції -- емпатія -- почуття -- взаємодія вчителів та учнів -- соціальна взаємодія -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про спілкування вчителя з учнями, а також емоційно-почуттєву сферу їхньої взаємодії. Основна чуттєва взаємодія між учителем та учнем розгортається в широкому полі контактів емоціно-почуттєвої сфери де переплавляються емоції на різнобарвні відтінки почуттів. Ключем до успіху в сучасній початковій школі має стати кардинальна зміна саме в емоційно-почуттєвій площині спільної взаємодії педагога й учня, а також між різновіковими однолітками.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Кочерга, О.
    Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи [Текст] : (шляхи ефективної взаємодії) / О. Кочерга // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 12. - С. 5–8. - Бібліогр.: 8 назв.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

9.
373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності) / Олександр Кочерга // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 11–15. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Читацька компетентність--психофізіологічний аспект--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- психофізіологічний аспект -- читацькі навички -- становлення компетентного читача -- читання -- читацькі можливості -- нейронні механізми -- читацькі здібності -- творча особистість -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.
373.3.015.324(477)
К 75


    Кочерга, О.
    Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Педагогічна психологія--психологія навчання--психофізіологічні системи--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія навчання -- навчання -- фізкультпаузи -- психофізіологічний механізм -- навчально-виховний процес -- психофізіологічні системи -- початкова школа
Анотація: Проведено аналіз системного дотримання формування в учнів свідомого ставлення до навчання як природного процесу освоєння та означення особливостей побудови внутрішнього та навколишнього світу. Протікання цих процесів значною мірою зумовлюється особливостями роботи психофізіологічних систем організму в учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)