Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кочерга, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Войцехівський М., Кочерга О.
Назва : Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації
Місце публікування : Післядипломна освіта в Україні. - Київ: Університет менеджменту освіти, 2015. - N 1. - С. 35-38 (Шифр П778229/2015/1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.044"406"(477)/В 65
Автор(и) : Войцехівський М., Кочерга О.
Назва : Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації
Місце публікування : Післядиплом. освіта в Україні/ Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України, 2015. - № 1. - С. 35–38 (Шифр П778229/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 37.044"406"(477) + 37.046(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Наступність
Освіта-- Неперервність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність освіти--неперервність освіти--зміст неперервного навчання--професійна освіта
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О. В.
Назва : Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2. - С. 71-79. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2010/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кредитно-модульна система--дистанційна форма навчання
Анотація: У статті розглянуто питання запровадження кредитно-модульної системи організації курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.34/К 75
Автор(и) : Кочерга О. В., Шорохова В. В.
Назва : Використання балансувальної дошки доктора Франка Белгау в навчально-корекційній роботі з учнями 1-4 класів із порушеннями психофізичного розвитку : метод. рек. для фахівців спеціальних загальноосвіт. навч. закл. та батьків учнів
Вихідні дані : Київ: Слово, 2015
Кільк.характеристики :58 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти
ISBN, Ціна 978-966-194-234-8: 54.00 грн.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.34
Предметні рубрики: Корекційна педагогіка
Освіта психічно хворих
Освіта осіб з фізичними, тілесними вадами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): баламетрика--рівновага--вестибулярний апарат--балансувальна дошка
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91-053.2(075)/К 75
Автор(и) : Кочерга О. В.
Назва : Психофізіологічні творчості дітей
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2011
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Бібліотека шкільного світу
ISBN, Ціна 978-966-451-633-1: 25.00, 25.00, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 159.91-053.2(075)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- творчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психомоторика дитини--творчість дитини
Анотація: У посібнику розглянуто фізіологічні та нейронні механізми становлення дитячої творчості. Дошкільний вік - це час, коли у дитини відкриті "канали сензитивності" до багатьох видів діяльності. Це важливий та визначальний період активної дії енергопотенціалу, психомоторики дитини, що, насичуючи мислення, почуття та уяву, допомагає дитині у становленні та розвитку її критичності.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.035/К 75
Автор(и) : Кочерга О. М.
Назва : Основи формування соціальної відповідальності вчителя : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин; Прилуки: Лисенко М. М., 2009
Кільк.характеристики :132 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж імені І. Я. Франка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 378.035
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічна професія-- Соціальна відповідальність вчителя
Анотація: Навчальний посібник має на меті поглибити у студентів уявлення про педагогічну професію, сформувати позитивне ставлення до неї, виховати високий рівень відповідальності за обрану професію, за власний творчий розвиток, за виконання тих завдань, які ставить суспільство перед майбутнріми освітянами.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 12. - С. 5–8. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/12). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Психологія навчання-- взаємодія вчителів та учнів-- стан учня-- молодші школярі
Емоції-- емоційно-чуттєва сфера-- чутливість-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія навчання--психофізіологічні особливості--чутливість--стан учня--емоції--емпатія--почуття--взаємодія вчителів та учнів--соціальна взаємодія--молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про спілкування вчителя з учнями, а також емоційно-почуттєву сферу їхньої взаємодії. Основна чуттєва взаємодія між учителем та учнем розгортається в широкому полі контактів емоціно-почуттєвої сфери де переплавляються емоції на різнобарвні відтінки почуттів. Ключем до успіху в сучасній початковій школі має стати кардинальна зміна саме в емоційно-почуттєвій площині спільної взаємодії педагога й учня, а також між різновіковими однолітками.
Знайти схожі

8.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії)
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2017. - № 12. - С. 5–8 (Шифр П860805/2017/12)
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 3. - С. 11–15. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/3). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.3.015.324(477) + 373.3.025/.026:82](477)
Предметні рубрики: Читацька компетентність-- психофізіологічний аспект-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька компетентність--психофізіологічний аспект--читацькі навички--становлення компетентного читача--читання--читацькі можливості--нейронні механізми--читацькі здібності--творча особистість--молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 3. - С. 1–4. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/3). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.015.324(477)
Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- психологія навчання-- психофізіологічні системи-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна психологія--психологія навчання--навчання--фізкультпаузи --психофізіологічний механізм--навчально-виховний процес--психофізіологічні системи--початкова школа
Анотація: Проведено аналіз системного дотримання формування в учнів свідомого ставлення до навчання як природного процесу освоєння та означення особливостей побудови внутрішнього та навколишнього світу. Протікання цих процесів значною мірою зумовлюється особливостями роботи психофізіологічних систем організму в учнів початкової школи.
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)