Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кочерга, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.035/К 75
Автор(и) : Кочерга О. М.
Назва : Основи формування соціальної відповідальності вчителя : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин; Прилуки: Лисенко М. М., 2009
Кільк.характеристики :132 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж імені І. Я. Франка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 378.035
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічна професія-- Соціальна відповідальність вчителя
Анотація: Навчальний посібник має на меті поглибити у студентів уявлення про педагогічну професію, сформувати позитивне ставлення до неї, виховати високий рівень відповідальності за обрану професію, за власний творчий розвиток, за виконання тих завдань, які ставить суспільство перед майбутнріми освітянами.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/О75
Назва : Особливості освіти дітей шестирічного віку: проблеми, пошуки, досвід, знахідки. : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2004
Кільк.характеристики :138 с :
ДРНТІ : 14
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологія дитинства--готовність до школи--інтерактивні методи навчання--моральне виховання--національна свідомість
Анотація: У збірнику поміщені тези доповідей та виступів, в яких висвітлюються психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчально-виховного процесу в першому класі, здійснення наступності особистісно орієнтовіаної освіти дошкільника і молодшого школяра; вдосконалення системи підготовки і перепідготовки педагогічних працівників до роботи з шестирічними дітьми.
Примірники : всього : Ф2(9)
Вільні : Ф2(9)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.09/О 64
Назва : Організація дослідно-експериментальної роботи у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах. : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :76 с
Ціна : 21.44, 21.44, грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.2.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічне дослідження--педагогічний експеримент--класифікація досліджень
Анотація: У посібнику подано інформацію про вимоги до організації та проведення дослідно-експериментальної роботи в навчальних закладах, наведено зразки відповідних документів. Визначено зміст, структуру, особливості оформлення та вимоги в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено алгоритм здобуття статусу експериментального навчального закладу. Сформульовано засадничі аспекти експериментальної педагогічної діяльності.
Примірники : всього : Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.044"406"(477)/В 65
Автор(и) : Войцехівський М., Кочерга О.
Назва : Наступність і неперервність у формуванні змісту освіти у контексті її профілізації
Місце публікування : Післядиплом. освіта в Україні/ Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Ун-т менеджменту освіти Нац. акад. пед. наук України, 2015. - № 1. - С. 35–38 (Шифр П778229/2015/1)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 37.044"406"(477) + 37.046(477)
Предметні рубрики: Освіта-- Наступність
Освіта-- Неперервність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність освіти--неперервність освіти--зміст неперервного навчання--професійна освіта
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91-053.2(075)/К 75
Автор(и) : Кочерга О. В.
Назва : Психофізіологічні творчості дітей
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2011
Кільк.характеристики :128 с
Серія: Бібліотека шкільного світу
ISBN, Ціна 978-966-451-633-1: 25.00, 25.00, грн.
ДРНТІ : 14.23
УДК : 159.91-053.2(075)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- творчість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психомоторика дитини--творчість дитини
Анотація: У посібнику розглянуто фізіологічні та нейронні механізми становлення дитячої творчості. Дошкільний вік - це час, коли у дитини відкриті "канали сензитивності" до багатьох видів діяльності. Це важливий та визначальний період активної дії енергопотенціалу, психомоторики дитини, що, насичуючи мислення, почуття та уяву, допомагає дитині у становленні та розвитку її критичності.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Початкова школа -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Кочерга О. Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів/ Олександр Кочерга (стр.1–4.)
Пилипенко Т. Урок розвитку зв’язного мовленя, 3 клас/ Тетяна Пилипенко (стр.5–7)
Куракіна Т. Невмирущий Кобзар/ Т. Куракіна (стр.7–9)
Стретович Л. Українські страви на математичній кухні/ Любов Стретович (стр.10–12)
Склярова О. Тиждень екологічного виховання/ Олена Склярова (стр.12–17)
Кулинич Н. Збережімо первоцвіти/ Ніна Кулинич (стр.17–18.)
Митник О. Комп’ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання/ Олександр Митник, Наталія Сінельнікова (стр.19–22)
Пономарьова К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі/ К. Пономарьова ; Катерина Понамарьова (стр.23–26.)
Гречук В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі/ Василь Гречук (стр.27–31.)
Коряченко Л. Ця чарівна книжкова країна/ Лідія Коряченко (стр.32–35.)
Коряченко Л. Урок-подорож до лісу/ Лідія Коряченко (стр.35–37.)
Коряченко Л. Квітковий бал на честь Весни-чарівниці/ Лідія Коряченко (стр.38–43.)
Левіна І. Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність/ Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова (стр.44–47)
Мизюк Н. Все починається з любові/ Наталія Мизюк (стр.48–49.)
Мартиненко С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку/ Світлана Мартиненко (стр.50–52)
Луценко І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні/ І. Луценко (стр.53–56)
Цуркан Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти/ Наталія Цуркан (стр.57–58.)
Шевченко Л. "Наша мова солов’їна"/ Л. Шевченко (стр.59–60.)
Пилюгина Л. Вчнозелені красуні. Як зберегти ліс від вирубування перед святом Нового року?/ Людмила Пилюгина (стр.63–64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.34/К 75
Автор(и) : Кочерга О. В., Шорохова В. В.
Назва : Використання балансувальної дошки доктора Франка Белгау в навчально-корекційній роботі з учнями 1-4 класів із порушеннями психофізичного розвитку : метод. рек. для фахівців спеціальних загальноосвіт. навч. закл. та батьків учнів
Вихідні дані : Київ: Слово, 2015
Кільк.характеристики :58 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти
ISBN, Ціна 978-966-194-234-8: 54.00 грн.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.34
Предметні рубрики: Корекційна педагогіка
Освіта психічно хворих
Освіта осіб з фізичними, тілесними вадами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): баламетрика--рівновага--вестибулярний апарат--балансувальна дошка
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Початкова школа -2017р.,N 12
Цікаві статті :
Янченко Н. Проект "Інтелект України" в практичному вимірі/ Н. Янченко (стр.1–4.)
Кочерга О. Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи/ О. Кочерга (стр.5–8)
Дейдиш Л. Науково-методичне та програмне забезпечення навчально-виховного процесу в позашкльних навчальних закладах/ Л. Дейдиш (стр.9–11.)
Цимбалару А. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1–4 класів: методичний коментар/ А. Цимбалару, Н. Пархоменко (стр.12–15.)
Трачук О. Слова, які називають ознаки предметів (прикметники)/ О. Трачук (стр.16–18.)
Лагола І. Формування в учнів навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І. Андрусяка/ І. Лагола, Л. Свиріпа (стр.18–22)
Федотенко С. Урок з літературного читання у 4 класі/ С. Федотенко (стр.23–25.)
Пасічник М. Впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках української мови та літературного читання для 1–4 класів/ М. Пасічник (стр.25–27)
Литвин Г. Урок з математики у 1 класі/ Г. Литвин (стр.28–30.)
Мудрик О. ормування громадянської компетентності учнів засобами використання краєзнавчого матеріалу/ О. Мудрик (стр.30–33)
Кульганик Г. Як не любити тебе, Миколаю!/ Г. Кульганик (стр.33–37)
Чорний С. Вправи для розвитку співацького дихання молодших школярів/ С. Чорний (стр.38–41.)
Кодлюк Я. Інновацї у змісті підручників для початкової школи/ Я. Кодлюк (стр.42–46)
Яновська Н. Мистецтво навчання або навчання з мистецтвом/ Н. Яновська (стр.46–47.)
Жулковський Б. Зарубіжні системи музичного виховання дошкільнят і молодших шклярів/ Б. Жулковський (стр.48–51)
Балютіна К. "Шпаргалка" для батьків/ К. Балютіна (стр.52–53.)
Зуб С. "Смайликограндія"/ С. Зуб (стр.54–55)
Прокоф’єва Л. Новорічне свято у 1 класі/ Л. Прокоф’єва (стр.56–57.)
Трофименко С. Моя ялинка залишається в лісі/ С. Трофименко (стр.58–59.)
Шимко А. Види перехресть/ А. Шимко (стр.59–60.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 3. - С. 1–4. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/3). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.015.324(477)
Предметні рубрики: Педагогічна психологія-- психологія навчання-- психофізіологічні системи-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна психологія--психологія навчання--навчання--фізкультпаузи --психофізіологічний механізм--навчально-виховний процес--психофізіологічні системи--початкова школа
Анотація: Проведено аналіз системного дотримання формування в учнів свідомого ставлення до навчання як природного процесу освоєння та означення особливостей побудови внутрішнього та навколишнього світу. Протікання цих процесів значною мірою зумовлюється особливостями роботи психофізіологічних систем організму в учнів початкової школи.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Психофізіологія чутливості емоційно-почуттєвої сфери учнів початкової школи : (шляхи ефективної взаємодії)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 12. - С. 5–8. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/12). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Психологія навчання-- взаємодія вчителів та учнів-- стан учня-- молодші школярі
Емоції-- емоційно-чуттєва сфера-- чутливість-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія навчання--психофізіологічні особливості--чутливість--стан учня--емоції--емпатія--почуття--взаємодія вчителів та учнів--соціальна взаємодія--молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про спілкування вчителя з учнями, а також емоційно-почуттєву сферу їхньої взаємодії. Основна чуттєва взаємодія між учителем та учнем розгортається в широкому полі контактів емоціно-почуттєвої сфери де переплавляються емоції на різнобарвні відтінки почуттів. Ключем до успіху в сучасній початковій школі має стати кардинальна зміна саме в емоційно-почуттєвій площині спільної взаємодії педагога й учня, а також між різновіковими однолітками.
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)