Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кравченко, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І 99
Назва : Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1
Вихідні дані : Київ: Університет Україна, 2020
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Інклюзивна педагогіка
Зміст : Секція 1 ; Out of school activities of students with learning difficulties/ L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы/ D. Alifanovienė, O. Šapelytė. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія»/ С. А. Нігородова [и др.]. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю/ Н. А. Андреєва. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ/ О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва/ О. І. Бойко. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном/ В. П. Васіч. Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі/ Л. В Горова-Вершиніна. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ К. В. Гуріна. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня/ Т. О. Довженко. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі/ Я. Драч. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження/ В. С. Жмудь. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини/ В. М. Заіка, С. В. Селецька. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти/ О. Ю. Закусило. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах/ М. Іванчук. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності»/ Л. В. Ільницька. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами/ О. А. Кірієнко. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи/ Є. К. Калита. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір/ В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту/ С. О. Киричук. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я/ О. С. Ковтун. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю/ О. Козла. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання/ О. П. Колісник. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес/ М. Колодій. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва/ О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості/ К. В. Коперлян. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах/ А. А. Коровіцька. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід/ Л. С. Кравчук. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання/ В. М. Красножон. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти/ В. В. Крупа. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій/ Н. С. Крутік. Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами/ О. А Куторжевська. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу/ Л. І. Куторжевська. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами/ Д. Д. Лаба. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення/ Є. Е. Ликов. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання/ О. В. Литовченко. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі/ Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах/ Н. В. Любенко. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра/ В. В. Ляшенко. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі/ К. Л. Мілютіна. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання/ О. А. Малоголовка. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій/ Л. Б. Мамедова. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства/ А. Ю. Мельник. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні/ Р. Р. Мурга. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій/ Л. І. Онишків. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади/ Н. О. Островська, С. Е. Клик. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку/ Л. І. Пітик. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства/ П. Пертренко. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями/ Т. Продиус. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями/ І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства/ Т. В. Русова. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід/ Е. Г. Рустамова. Інклюзивна освіта в Німеччині/ Н. О. Рябокінь. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи/ В. Ю. Савченко. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти/ О. І. Савчук. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю/ Т. В. Соболь. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття/ В. С. Стеблянко. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі/ М. М. Філоненко, З. М. Шевців. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю/ С. Фрундіна. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду/ О. В. Чуйко. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти/ М. М. Шпілевська. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю/ В. В. Шумейко. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи/ В. І. Ярмоленко. Секція 3 ; Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання/ Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти/ Б. І. Артеменко. Особливі школи Німеччини/ О. В. Бабаєва. Питання інклюзивного навчання в Україні/ Н. А. Бусняк. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами/ І. В. Головач. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. С. Гомонова. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження/ Я. Ю. Загутіна-Візер. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ/ В. М. Матвійчук. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку/ П. Е. Нагорна. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа/ В. Я. Пупишева. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів/ В. І. Пуча. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ Е. Г. Рустамова. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників/ Н. А. Сєдова. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Сливинська. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання/ І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами/ Є. Львович. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні/ О. П. Мазуркевич. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи/ А. Р. Цимбалюк. Секція 6 ; Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України/ Г. М. Аванесян. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти/ Р. О. Басенко. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю/ О. О. Бригінець. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі/ Д. С. Грамм. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Гудим. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення/ Д. О. Депутат. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів/ Т. В. Доманська. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища/ Г. В. Дубенко. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час/ Д. О. Журавський. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті/ І. О. Журба, О. В. Ядвіга. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі/ В. Ф. Коваленко. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні/ Б. В. Лідіч. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти/ І. А. Лісний, М. А. Лісовець. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції/ П. М. Лісовський. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні/ В. О. Макаров. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю/ С. С. Пікалюк. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві/ Я. С. Пасічник. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу/ А. А. Попов. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів/ І. В. Ромець. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю/ О. Рязанцев, Н. Рязанцева. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю/ Н. А. Семенюк. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти/ М. А. Скрипнікова. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища/ Д. В. Соловйов. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями/ Д. Л. Стрілко. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства/ Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти/ С. П. Товста. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами/ Н. В. Фесенко. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи/ І. В. Фисун, К. М. Самойлік. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення/ В. В. Черкас. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти/ О. В. Чорна. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин/ А. А. Якименко. Секція 8 ; Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину/ І. В. Войціх. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови/ О. О. Клейман. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання/ О. О. Колінько. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти/ Г. О. Мар’янович. Виявлення атак у мобільних радіомережах/ В. В. Проценко. Дослідження прокладання оптичного кабелю/ В. В. Проценко. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу/ Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті/ В. Чорнобай. Огляд інформаційних технологій правознавства/ А. В. Юрченко.
Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Бялек Е. Д. Psychosynthesis as a way to planetary consciousness/ Е. Д. Бялек (стр.3-6) Кл.слова: психосинтез,планетарна свідомість,людина
Білецька О. О. Culture and communication/ О. О. Білецька (стр.7-10) Кл.слова: культура,мова,комунікація
Божко Л. Д. Віртуальна культура в епоху постмодерну: туристські практики/ Л. Д. Божко (стр.11-15) Кл.слова: віртуальна культура,постмодернізм,посттурист
Вєдєнєєв Д. В. "German world" or the original culture: swiss-german cultural relations in 1930-1940 / Д. В. Вєдєнєєв, В. Ю. Печиборщ (стр.16-19) Кл.слова: Швейцарська Конфедерація,Німеччина,культурні об'єднання
Владиковська Л. М. Intercultural dialogue and Belarus: crisis or chance?/ Л. М. Владиковська, С. Франс (стр.20-23) Кл.слова: міжкультурний діалог,європейська культурна політика,Білорусь
Денисюк Ж. 3. Post folklore as a phenomenon of modern communication practices/ Ж. 3. Денисюк (стр.24-27) Кл.слова: комунікація,засоби масової комунікації,комунікативні практики
Динікова Л. Ш. The Formation of the Crimean Tatar Periodicals/ Л. Ш. Динікова (стр.28-30) Кл.слова: кримськотатарські видання,культура нації
Дояр Л. В. Cultural content of humanitarian education in Ukraine: the problem of the source base/ Л. В. Дояр (стр.31-33) Кл.слова: гуманітарна освіта,культурологічна домінанта,наративні джерела
Савченко A. А. Sociocultural space: looking into the future/ A. А. Савченко (стр.34-37) Кл.слова: соціокультурний простір,людина,суспільство
Стояцька Г. М. Public protest as a symbolic act: philosophical and cultural analysis / Г. М. Стояцька (стр.38-41) Кл.слова: символи,гібрид,самоідентичність
Татіївська І. П. Україна - США: питання повернення та реституції культурних цінностей / І. П. Татіївська (стр.42-46) Кл.слова: культурні цінності,реституція,повернення
Балабушка В. А. Культ святих у традиціях храмового будівництва середньовічного Чернігова / В. А. Балабушка (стр.47-52) Кл.слова: культ святих,ікони,національні традиції
Слободянюк М. В. Національно-патріотичні мотиви у символіці Сухопутних військ Збройних Сил України / М. В. Слободянюк (стр.52-56) Кл.слова: нарукавна емблема,військова символіка,Збройні Сили України
Бермес І. Л. Рефлексії про сутність поняття "хор" у просторі культури / І. Л. Бермес (стр.57-61) Кл.слова: хор,сонце,коло
Єсипенко P. М. Втілення національного характеру в творах національної драматургії на українській сцені: 60-80-ті роки XX століття/ P. М. Єсипенко (стр.62-65) Кл.слова: український театр,інонаціональна драматургія,сценічне відтворення національногохарактеру
Шульгіна В. Д. Дні і роки життя М. В. Лисенка, зібрані в одне видання/ В. Д. Шульгіна, К. А. Антонова (стр.66-69) Кл.слова: Лисенко Микола, про нього,лисенкознавство
Донченко Н. П. Роль етюдної форми у професійній підготовці фахівця сценічного мистецтва та у творчості артиста естради/ Н. П. Донченко (стр.70-74) Кл.слова: етюд-номер,етюд-вправа,естрада
Герц І. І. Мистецтво Марти Грем у контексті становлення сучасного європейського танцю/ І. І. Герц (стр.75-79) Кл.слова: Грем Марта, про неї,європейський танець,хореографія
Зайченко О. Г. Особливості становлення співробітництва художника з галеристом в умовах форомування вітчизняного арт-ринку/ О. Г. Зайченко (стр.79-85) Кл.слова: арт-галерея,арт-ринок,галерейний простір
Каблова Т. Б. Артур Шопенгауер про паралелі етосу музики та «волі до життя» у всесвіті / Т. Б. Каблова (стр.86-89)
Кравченко А. І. Феномен міжжанрової діалогічності в камерно-інструментальній творчості українських композиторів: кінець XX - початок XXI століття / А. І. Кравченко (стр.90-94) Кл.слова: камерно-інструментальне мистецтво,камерно-інструментальні жанри,жанрова інтерференція
Нечитайло В. С. National ethnic fundamentals of the Ukrainian traditional choreographic art/ В. С. Нечитайло (стр.94-98) Кл.слова: українське народне хореографічне мистецтво,танцювальна культура України,етнічний компонент
П’ятницька-Позднякова І. С. Семіотичне розуміння категорії "знак" у контексті ранньосередньовічного дискурсу/ І. С. П’ятницька-Позднякова (стр.98-105) Кл.слова: семіотика,знак,символ
Рябцева І. М. Композитор М. Г. Іванов як уособлення трагічної місії митців першої хвилі Розстріляного Відродження України / І. М. Рябцева (стр.106-110) Кл.слова: українське музичне просвітництво,Іванов Михайло, про нього,Розстріляне Українське Відродження
Хананаев С. В. Построение авторской семантической канвы в структурной модели хорового произведения / С. В. Хананаев, А. В. Хананаєва (стр.111-114) Кл.слова: семантика,хорова музика,Мартинюк В., про нього
Цугорка О. П. Сакральне мистецтво живопису: вітчизняна наукова рефлексія / О. П. Цугорка (стр.115-119) Кл.слова: сакральне мистецтво живопису,іконопис,мистецтвознавство
Чупріна П. В. Фактори становлення масової моди як відображення уподобань широких верств суспільства споживання в індустрії моди/ П. В. Чупріна (стр.119-123) Кл.слова: індустрія моди,модний образ,масова мода
Ян І. М. Український аматорський театр Наддніпрянщини: кінець XIX - початок XX ст 124/ І. М. Ян (стр.124-128) Кл.слова: українська театральна культура,український аматорський театр,соціокультурні процеси
Степанюк І. В. Volyn folk dancing art and its genre-stylistic features/ І. В. Степанюк (стр.129-132) Кл.слова: хореографічне мистецтво,народний танець,регіональний аспект
Березуцька М. С. Наступність у підготовці ансамблевого бандуриста/ М. С. Березуцька (стр.133-137) Кл.слова: капела бандуристів,ансамблевий бандурист,безперервна музична освіта
Назаркевич Є. П. Стереозображення у дизайні прикладної друкованої графіки малих форм на теренах СРСР: 70-90-і роки XX століття/ Є. П. Назаркевич (стр.137-141) Кл.слова: стереозображення,стереофотографія,стереофотограф
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2-3/В 19
Автор(и) : Васильченко, Степан Васильович
Назва : Талант : оповідання та повісті
Вихідні дані : Київ: Дніпро, 1986
Кільк.характеристики :229 с.: портр.
Ціна : 1.20 грн.
ДРНТІ : 17.82.32
УДК : 821.161.2-3
Предметні рубрики: Художня література-- Проза-- Оповідання-- Повісті --Україна
Зміст : Мужицька арихметика ; Вова ; У панів ; На чужину ; На хуторі ; Над Россю ; Свекор ; Чайка ; Талант ; Приблуда ; Червоний вечір
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2-3/Д 67
Автор(и) : Донченко, Олесь Васильович
Назва : Школа над морем : повісті : для середнього шкільного віку
Вихідні дані : Київ: ЦК ЛКСМУ Молодь, 1990
Кільк.характеристики :480 с.: іл.
Серія: Бібліотека піонера
ISBN, Ціна 5-7720-0412-2:
ДРНТІ : 17.82.30
УДК : 821.161.2-3
Предметні рубрики: Художня література-- Проза-- Повісті
Примірники : всього : Ф3(5)
Вільні : Ф3(5)
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко А. І.
Назва : Феномен міжжанрової діалогічності в камерно-інструментальній творчості українських композиторів: кінець XX - початок XXI століття
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2016. - № 4. - С. 90-94 (Шифр В925416057/2016/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): камерно-інструментальне мистецтво--камерно-інструментальні жанри--жанрова інтерференція
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко А.
Назва : Конструкт молитви у моделюванні ідентичності персонажа (модифікації у прозі О. Забужко, Ю. Іздрика, С. Жадана)
Місце публікування : Літературний процес: методологія, імена, традиції. Філологічні науки: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 19. - С. 54-61 (Шифр Л580023252/2022/19)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--молитва як літературний жанр--проза--оксана забужко--юрій іздрик--сергій жадан
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко А.
Назва : Релігія у структурі ідентичності за романами Сергія Жадана
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Том 26, № 2. - С. 32-41. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2020/26/2). - ISSN 2311-259Х
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--релігія--релігіи на ідентичність--роман--сучасна українська література
Анотація: Релігія є важливою складовою украї нського суспільства та культури, але наразі перебуваємо у ситуації переконструювання національної ідентичності, тому постає питання, яке місце заи ме у новому конструкті релігія. На формування релігії у структурі ідентичності, окрім медіи них осіб та ЗМІ, також впливає література, але ї ї вплив є складнішим та містить приховані інтенції , тому аналіз релігії у структурі ідентичностеи персонажів сучасного літературного твору є актуальним та малодослідженим питанням. З-поміж літературних текстів сучасних украї нських авторів особливою епатажністю, зокрема и образів релігіи ного спрямування, виділяються твори Сергія Жадана. На першии погляд здається, що у свої х текстах автор деконструює, руи нує та іронізує з усталених релігіи них образів та символів, демонструючи непотрібність релігії у сучасному суспільстві. Проте за зовнішньою епатажністю приховано спроби навести зразки конструювання ідентичності, у яких релігії відводиться певне місце. Метою статті є розглянути, яке представлення, динаміку розвитку, художні функції та роль має релігія у структурі ідентичності персонажів у романах Сергія Жадана 2004–2017 рр. («Депеш Мод», «Ворошиловград», «Інтернат»). Для аналізу було залучено методи класифікування та моделювання, соціопсихологічної та герменевтичної інтерпретації , зіставлення, деконструкції та прии оми постколоніальних студіи . У результаті дослідження було виявлено, що релігія має різну роль і ціннісне навантаження в кожному з романів. У «Депеш Мод» релігія представлена як «чуже» явище, яке є абстрактним та незрозумілим і не має реального втілення; наратор іронізує з носії в релігіи ної ідентичності, але при цьому цілком сери озно звертається до образу Ісуса. У «Ворошиловграді» релігія виступає як явище «свого» та відіграє ледь не наи важливішу роль у становленні групової ідентичності персонажа; до того ж тут маємо зразок релігії , де абстрактні ідеї узгоджено із матеріальним світом та цінностями. В «Інтернаті» акцент зроблено на становленні національної ідентичності, і тому до релігії автор звертається значно менше, демонструючи ї ї нездатність відповісти на питання «свіи – чужии » в аспекті національного ідентифікування. Також у цих трьох текстах представлено зразки деконстукції релігії : релігіи ні образи та символи представлено у ситуаціях реального життя, далекого від традиціи ного релігіи ного контексту Писання чи храму. Новизна статті полягає у поставленіи проблематиці, оскільки дослідженню релігії у структурі ідентичності художніх творів приділено мало уваги (на відміну від вивчення інтертекстуальних зв’язків літератури з Біблією). Практичне значення – в ідеї дослідження релігії у структурі ідентичності через залучення до аналізу пластів національно-етнічних, культурних, етичних, традиціи них та моральних питань
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 784.95/К 78
Автор(и) : Кравченко А.
Назва : Секреты бельканто : книга для начинающих певцов
Вихідні дані : Симферополь: Редотдел Крымского комитета по печати, 1993
Кільк.характеристики :126 с
ISBN, Ціна 5-7707-3806-5: 10.00 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 784.95
Предметні рубрики: Музика-- Техніка співу-- Бельканто
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Літературний процес: методологія, імена, традиції -2022р.,N 19
Цікаві статті :
Броварець Т. "Встане Україна, світ правди засвітить, і помоляться на волі невольничі діти": вишиті фольклоризовані твори Тараса Шевченка/ Т. Броварець (стр.6-13)
Васьків М. Рукописний епічний доробок раннього В’ячеслава Медведя (1970-ті рр.)/ М. Васьків (стр.14-25)
Вірченко Т. Відповідальність і покликання як життєва стратегія (за епістолярієм Лесі Українки)/ Т. Вірченко (стр.26-32)
Гайдаш А. Культура дреґ-квін: взаємодія фемінності та чоловічого его у п’єсі Д. Х. Хонга "М. Баттерфляй"/ А. Гайдаш, А. Михайлюк (стр.33-38)
Tytun О. The essence of objects in lyman frank baum’s tales/ О. Tytun, O. Derkachova (стр.39-46)
Король Л. Бренд письменника й образ автора: кореляція понять/ Л. Король (стр.47-53)
Кравченко А. Конструкт молитви у моделюванні ідентичності персонажа (модифікації у прозі О. Забужко, Ю. Іздрика, С. Жадана)/ А. Кравченко (стр.54-61)
Lepokhin E. "The song remains the same”: Mykola Khvylovyi’s "non-classic” short stories and "canonic” writer’s tyle/ E. Lepokhin (стр.62-70)
Терехова І. Художня специфіка забутої казкової прози Марка Вовчка/ І. Терехова (стр.71-76)
Федик Т. Художні моделі адиктивної поведінки у п’єсі О. Миколайчука та Неди Нежданої "Оноре, а де Бальзак?"/ Т. Федик (стр.77-84)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 821.161.2/М 19
Автор(и) : Малишко, Андрій Самійлович
Назва : Твори: в 5-ти томах/ А. С. Малишко. Т. 1 : Поезії
Вихідні дані : Київ: Дніпро, 1986
Кільк.характеристики :432 с.: портр.
Серія: :
ДРНТІ : 17.82.10
УДК : 821.161.2
Предметні рубрики: Художня література-- Поезія-- Вірші-- Поеми
Зміст : Ярина ; Кармалюк ; Дума про козака Данила
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)