Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кропивна, О. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кропивна О. І.
Назва : Використання мнемотехніки як інноваційного методу розвитку зв'язного мовлення молодших школярів з порушеннями зору
Місце публікування : Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - Київ: Основа, 2017. - № 3. - С. 5-9 (Шифр Д448543054/2017/3)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота -2018р.,N 8
Цікаві статті :
Наказ про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти (стр.2-8)
Кропивна О. І. Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору/ О. І. Кропивна (стр.9-12)
Губко О. І. Перегляд повоєнних договорів у 20-х рр. XX ст. Вашингтонська конференція/ О. І. Губко (стр.13-17)
Атаманенко В. М. Подорож до Південної Америки/ В. М. Атаманенко (стр.18-20)
Акішна В. В. "Ялинка". Інтегрований урок з літературного читання та трудового навчання у 2-му класі для дітей з вадами мовлення та порушеннями опорно-рухового апарату/ В. В. Акішна (стр.21-24)
Поліщук К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю/ К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко (стр.25-29)
11-й інтернет-марафон: крокуємо до нової української школи натхненно та впевнено! (стр.30-31)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота -2018р.,N 9
Цікаві статті :
Фісун Т. В. На допомогу вчителеві, який працює з учнями із порушенням зору/ Т. В. Фісун (стр.2-6)
Жаботинський П. М. Формування мовленнєвої компетентності учнів-логопатів під час занять лікувальною фізкультурою/ П. М. Жаботинський (стр.7-12)
Степанчук О. І. Пошиття спідниці з клинів. Урок трудового навчання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю/ О. І. Степанчук (стр.13-16)
Мірошник Л. А. Доброта і дружба - подарунок долі. Психолого-логопедичне заняття для учнів 3-5-х класів/ Л. А. Мірошник, І. М. Казачанська (стр.17-18)
Кропивна О. І. Овочі. Заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору/ О. І. Кропивна (стр.19-21)
Козачук О. Р. Галявина страху. Заняття з профілактики тривожності дітей старшого дошкільного віку/ О. Р. Козачук (стр.22-23)
Вербівська Л. М. Тотожне перетворення виразів з коренями. Конспект уроку з алгебри у 8-му класі для дітей із затриманням психічного розвитку/ Л. М. Вербівська (стр.24-25)
Поліщук К. В. Тиждень початкових класів для учнів з легкою розумовою відсталістю/ К. В. Поліщук, О. Л. Сизоненко, Н. В. Шевченко (стр.26-31)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Мельничак С. В. Формування, розвиток та підвищення мотивації навчання учнів з особливими потребами/ С. В. Мельничак (стр.2-4)
Кропивна О. І. Використання мнемотехніки як інноваційного методу розвитку зв'язного мовлення молодших школярів з порушеннями зору/ О. І. Кропивна (стр.5-9)
Стойко Л. А. Працюємо зі старшими школярами з легкою розумовою відсталістю/ Л. А. Стойко (стр.10-11)
Пташко С. А. Свято вареника/ С. А. Пташко, Л. О. Сергієнко (стр.12-15)
Марков А. Ю. Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови/ А. Ю. Марков (стр.16-17)
Степаненко І. В. День туризму/ І. В. Степаненко (стр.18-19)
Мінакова М. В. Програма корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором/ М. В. Мінакова (стр.20-25)
Тарасенко А. О. Особлива людина з необмеженими можливостями/ А. О. Тарасенко (стр.26-27)
Рудас Т. П. Формування здоров'язбережувальної компетентності особливих учнів/ Т. П. Рудас (стр.28-31)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кропивна О. І.
Назва : Моя Україна. Тексти для списування з граматичним завданням
Місце публікування : Початкове навчання та виховання. - Київ: Основа, 2016. - № 13/14. - С. 25-54 (Шифр П843512/2016/13/14)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кропивна О. І.
Назва : Овочі. Заняття з корекції розвитку для учнів 1-го класу з порушеннями зору
Місце публікування : Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота/ Міністерство освіти і науки України, Інститут педагогіки АПН України. - Київ: Основа, 2018. - № 9. - С. 19-21 (Шифр Д448543054/2018/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток логічного мислення--спільне використання дотику і залишкового зору
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кропивна О. І.
Назва : Особливості розвитку дрібної моторики та дотикового сприйняття дітей з порушенням зору
Місце публікування : Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота/ Міністерство освіти і науки України, Інститут педагогіки АПН України. - Київ: Основа, 2018. - № 8. - С. 9-12 (Шифр Д448543054/2018/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з порушенням зору--особливості розвитку--розвиток дрібної моторики--формування дотику--сенсорні еталони--етапи дотикового обстеження
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Початкове навчання та виховання -2016р.,N 13/14
Цікаві статті :
Мириленко Т. М. Одиниці вимірювання часу. Урок математики у класі-комплекті/ Т. М. Мириленко (стр.2-6)
Наливайко Н. В. Здоров’я та здоровий спосіб життя. Заняття-тренінг/ Н. В. Наливайко (стр.7-10)
Молчанова Т. О. Які легенди про рослини і тварини складали наші пращури. Урок природознавства у 3-му класі/ Т. О. Молчанова, О. А. Ткачук (стр.11-15)
Котляр Л. М. Охорона природи (на матеріалах заповідника "Асканія Нова"). Урок природознавства у 4-му класі/ Л. М. Котляр (стр.16-22)
Бабіченко Н. Ю. Весняні квіти. Нетрадиційні способи малювання. Малювання повітряними кульками. Урок образотворчого мистецтва/ Н. Ю. Бабіченко (стр.23-24)
Кропивна О. І. Моя Україна. Тексти для списування з граматичним завданням/ О. І. Кропивна (стр.25-54)
Камишенцева С. В. Прощавай, мій перший клас! Свято/ С. В. Камишенцева (стр.55-57)
Діденко Т. М. Прощавай, початкова школо! Випускний у 4-му класі/ Т. М. Діденко (стр.58-63)
Резніченко Н. І. Середня школо, здраствуй! Початкова школо, прощавай! Свято/ Н. І. Резніченко (стр.64-69)
Нечипоренко Н. І. Зірковий випуск учнів початкової школи/ Н. І. Нечипоренко (стр.70-76)
Савчук Р. І. Прощання з початковою школою. Свято/ Р. І. Савчук (стр.77-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)