Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Курбан, С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Вернигора С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University/ С. М. Вернигора (стр.8-13)
Гузенко Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти/ Т. А. Гузенко (стр.14-20)
Гусак О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців/ О. П. Гусак (стр.21-25)
Курбан О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів/ О. В. Курбан (стр.26-30)
Курбан С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі/ С. О. Курбан (стр.31-36)
Чекалюк В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу/ В. В. Чекалюк (стр.37-42)
Чечулін О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій/ О. В. Чечулін (стр.43-45)
Вернигора Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів)/ Н. М. Вернигора (стр.46-52)
Масімова Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування)/ Л. Г. Масімова (стр.53-58)
Полковенко Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій/ Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко (стр.59-62)
Шпак В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку/ В. І. Шпак (стр.63-69)
Герасименко О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля/ О. С. Герасименко (стр.70-72)
Маркова М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків/ М. В. Маркова, А. Р. Марков (стр.73-85)
Росінська О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи/ О. А. Росінська (стр.86-90)
Санакуєв М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики/ М. Г. Санакуєв (стр.91-96)
Матвійчук О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою/ О. Є. Матвійчук (стр.97-101)
Герасимюк Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства/ Л. С. Герасимюк (стр.102-105)
Сніжко А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти»)/ А. С. Сніжко (стр.106-108)
Курбан С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан (стр.109-110)
Приндюк Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури/ Д. В. Приндюк (стр.111-113)
Горбенко Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка/ Г. В. Горбенко (стр.114-120)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан С. О.
Назва : Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі
Паралельн. назви :Representation of the major types of gender stereotypes in advertising
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 31-36 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламна комунікація--реклама--рекламний простір--україна
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан С. О.
Назва : Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту
Паралельн. назви :Kurban A.V. Modern information war in network online space: textbook. Index of contents
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 109-110 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна війна--мережева комунікація--навчальне видання
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Гузенко Т. А. Роль суспільних комунікацій у демократичному самоврядуванні: досвід столичного міста Варшави (Республіка Польща)/ Т. А. Гузенко (стр.8-15)
Курбан О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах/ О. В. Курбан (стр.16-20)
Курбан С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку/ С. О. Курбан (стр.21-27)
Куцай Т. І. Вплив гасел на поведінку людини як засіб маніпулювання свідомістю/ Т. І. Куцай (стр.28-31)
Bernyhora N. Formation of editing knowledge and skills of future librarians in terms of study of the discipline "Editing of artistic and children's editions"/ N. Bernyhora (стр.32-34)
Єжижанська Т. С. PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції/ Т. С. Єжижанська (стр.35-43)
Шпак В. І. Методологія дослідження історії видавничого підприємства/ В. І. Шпак (стр.44-47)
Росінська О. А. Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України/ О. А. Росінська (стр.48-52)
Землякова Т. Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії/ Т. Землякова (стр.53-58)
Іващенко В. Л. Термін "плебсологія" в українській мові/ В. Л. Іващенко (стр.59-60)
Білас Х. О. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж: монографія. Покажчик змісту/ Х. О. Білас (стр.61-62)
Данилюк Ю. М. Жанри наукового стилю: структура, лексика, синтаксис/ Ю. М. Данилюк (стр.66-69)
Коваль В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста/ В. В. Коваль (стр.70-76)
Онищенко О. М. Збереження авторського стилю під час редагування літературного перекладу (на прикладі порівняльної характеристики трьох редакцій перекладу казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц")/ О. М. Онищенко (стр.77-83)
Петрина Л. В. Методика проведення інтерв'ю у форматі соціального ток-шоу "Говорить Україна"/ Л. В. Петрина (стр.84-88)
Повар А. В. Редагування в період рукописної книги/ А. В. Повар (стр.89-91)
Горбенко Г. В. Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік/ Г. В. Горбенко (стр.92-100)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан С. О.
Назва : Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі
Паралельн. назви :Representation of the major types of gender stereotypes in advertising
Місце публікування : Інтегровані комунікації. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 31-36 (Шифр І254815328/2016/2)
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан С. О.
Назва : Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту
Паралельн. назви :Kurban A.V. Modern information war in network online space: textbook. Index of contents
Місце публікування : Інтегровані комунікації. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 109-110 (Шифр І254815328/2016/2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К 93
Автор(и) : Курбан О. В., Курбан С. О.
Назва : Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Білий Тигр, 2019
Кільк.характеристики :148 с
ISBN, Ціна 978-617-7616-06-0:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.138:659.1]:159.91(075.8) + 159.91(075.8)
Предметні рубрики: Нейромаркетингові технології
Реклама-- PR-- Брендинг
Digital-marketing (цифровий маркетинг)
Аудіомаркетинг-- Психофізіологія
Аромамаркетинг-- Психофізіологія
Тактильний та смаковий маркетинг-- Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивна психологія--cognitive psychology--візуальний нейромаркетинг--visual neuromarketing--аудіомаркетинг--audio marketing--аромамаркетинг--aromarketing--смаковий маркетинг--taste marketing--неймінг--naming--контент--content--бренд--brand
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбан С. О.
Назва : Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2017. - Вип. 3. - С. 21-27 (Шифр І254815328/2017/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нейромаркетинг--нейромаркетингові дослідження--нейровізуалізація
Анотація: У статті вибірково класифікуються і аналізуються основні види та методи нейромаркетингових досліджень, а також розглядаються можливості розвитку нейромаркетингу в Україні. Метою статті є аналіз нейромаркетингових досліджень і можливостей їх застосування в сучасній українській рекламі. Зазначена мета передбачаєвиконання таких завдань: 1) дати визначення поняттю нейромаркетинг; 2) дослідити історію розвитку нейромаркетингових досліджень; 3) розглянути найпоширеніші методи таких досліджень; 4) визначити основні види і напрями нейромаркетингу; 5) проаналізувати поширеність цього напряму у світі і визначити перспективи його розвитку в Україні. У підсумку дослідження наведено такі результати: 1. Нейромаркетинг є сучасним і доволі ефективним методом просування в усьому світі. Він передбачає застосування методів неврології, які дають змогу визначити особливості споживчої поведінки людини у відповідь на різноманітні маркетингові стимули. Метою нейромаркетингових досліджень є отримання об'єктивних відомостей про особисті споживацькі вподобання без звернення до суб'єктивних даних, одержуваних традиційними маркетинговими засобами. Нейромаркетинг спрямований на забезпечення рекламних служб якісно новою інформацією про споживачів. 2. Цей напрям має нетривалу історію, проте в останні роки набуває поширення в усьому світі. Методи нейросканування можуть бути застосовані для дослідження ефективності впливу на споживача дизайну реклами, смакових характеристик продукту, як для ефективного просування комерційних товарів та продуктів сучасного мистецтва, так і для підвищення рейтингу політичних лідерів. 3. У нашій країні методи нейромаркетингу практично не використовуються, саме тому ми можемо говорити появу лише окремих елементів цього напряму. Проте наявність необхідної технічної бази і потенційних клієнтів дає змогу зробити припущення про те, що нейромаркетингові дослідження в Україні можуть бути успішними і комерційно вигідними.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)